sattack Δημοσ. Τετάρτη στις 09:40 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 09:40 μμ 9 λεπτά πριν, specre είπε Δεν έχει και άδικο. Να τρως στη μάπα 4 χρόνια(;) ένα midfield μονοθέσιο, να προσπαθείς με την ομάδα να το "αναβαθμίσεις" και τώρα που βλέπεις ότι έχεις το μονοθέσιο για πρωτάθλημα.... να ξέρεις ότι του χρόνου δεν θα το οδηγείς και θα παλεύεις να μπεις στη 10αδα με άλλη ομάδα/μονοθέσιο. Πιστεύω πως όλοι μας το ίδιο θα νιώθαμε στη θέση του. Ο Sainz πρέπει να είναι από τους λίγους οδηγούς που τον συμπαθούν όλοι. (Εντάξει, όλοι εκτός από έναν). 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. Τετάρτη στις 10:01 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 10:01 μμ 1 ώρα πριν, haHa είπε Btw, σε αυτο το σημειο να υπενθυμισουμε πως αν η RedBull ειχε αντι για Verstappen καναν οδηγο τυπου Latifi, τοτε ο Perez θα ηταν 2x WDC. Το αναφερω αυτο οχι για να μειωσω τον Μax(που ειναι στους 3 κορυφαιους των τελευταιων 20 ετων), αλλα για να δουμε οτν δεν λενε παντα την αληθεια τα πρωταθληματα. Και ο Αλονσο πχ εχει μονο 2 WDC, αλλα δεν υπαρχουν και πολλοι που θεωρουν τον Vettel με τα 4 WDC οτι ειναι στο επιπεδο του Αλονσο. 1 ώρα πριν, ASFE είπε https://www.youtube.com/watch?v=hik0LVXFYss Εδω παντως μια χαρα μοχθησε και πανηγυρισε μια ....8η θεση.. Ο Φεττελ ειναι η μεγαλυτερη απατη της συγχρονης Φ1. Ενα στατιστικο κλασσικο που ολοι οι πραγματικα μεγαλοι οδηγοι δεν ειναι μερος αυτου https://www.gpblog.com/en/news/17927/crazy-stat-vettel-has-never-won-a-grand-prix-starting-lower-than-3rd-.html Εκμεταλευτηκε πληρως την rbr της εποχης. Ειχε τιμ μειτ τον Γουεμπερ που οποτε λιγο τον ενοχλησε του επαιρνε τις αεροτομες και ειχαμε τα διαφορα multi 21. Αλλα ναι εκει που τον παραδεχομουν ηταν οταν ξεκινουσε 1ος...και στον πρωτο γυρο ειχε κανει 2 σεκ διαφορα. Και μετα μην τον ειδατε...Οι περισσοτερες νικες του ηταν αυτου του Στυλ. Το 2014 φυσικα με τους νεους κανονισμους, με ενα αναξιοπιστο μονοθεσιο ο Ντανιελ τον πηγε καροτσακι. 3 νικες η ομαδα ολες απο τον Ρουκι της ομαδας. Λογικο να τα μαζεψει και να φυγει και να παει στους κοκκινους. Μετα απο ενα συμπαθητικο 2015, που δεν ειχαν αντιπαλο οι Μερκ ηρθαμε στο 2016. Σε καθε gp μπινελικωνε τους αντιπαλους (blueee flagssss such an idiot-μετα επιασε και τον μακαριτη f@ck off Charlie και εκλεισε η χρονια μεσα στην γκρινια. Το 2017 το παλεψε αξιοπρεπως ( ε οκ εκανε και ενα brake test στο Μπακου μην ξεχνιομαστε) αλλα το 2018 ηταν η απολυτη καταρευση του οποιου μυθου ειχε χτισει. Λαθη λαθη λαθη. Συνεχομενα. Και δωστου τα τετ α κε...τα μπαμ και μπουμ...Και μια χρονια που η Φερραρι ειχε καλο μονοθεσιο , το πηρε παλι ο Λουης. 2019 ελευση ρουκι Λεκλερ...Μα ποιος δε θυμαται την Βραζιλια??Που εβριζε στα γερμανικα ο Φεττελ ενω ειχε προκαλεσει τον χαμο? 2ος οδηγος το 2020 διαβαζω. Και αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΧΩ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ. Δλδ ο Φεττελ του multi 21...Ο Φεττελ των 4 τιτλων, νικων κλπ κλπ θα δεχοταν να γινει wingman του Λεκλερ??Παιδια που τα χετε δει αυτα? Για να μην μακρηγορω ο Φεττελ ηταν αριστος 10 στα 10 οταν εφευγε μπροστα και ειχε σουπερ μονοθεσιο. Σχεδον ανικητος. Οταν επεφτε πισω, η επρεπε να δωσει μαχες κλαφτα κοσμε....ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ Δες Μπατον 2011 καναδας και Χαμιλτον 2019 παλι στον Καναδα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:32 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 10:32 μμ 9 ώρες πριν, Narayan είπε Να κάνω μία πρόβλεψη. Έτσι και υπογράψει ο Κολαπίντο στην Ρεντ Μπουλ, ο Φερστάππεν θα πάθει ό,τι είχε πάθει ο Φέτελ όταν είχε αγωνιστεί δίπλα στον Ρικκιάρντο. Ούτε καν. Δεν έχει ελπίδα ο Κολαπιντο απέναντι σε Μαξ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:45 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 10:45 μμ Θελει ενα update, λειπουν ακομα αρκετα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:52 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 10:52 μμ Στη Βραζιλία με Χαμ ήταν το κορυφαίο 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. Τετάρτη στις 11:03 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:03 μμ Ερώτηση: γνωρίζουμε γιατί έκοψε ξαφνικά ο Λεκ όταν έφτασε τον Σάινθ στο 0,5 και ξαφνικά πήγε στο 1,5 και μετά έχασε επαφή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. Τετάρτη στις 11:03 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:03 μμ "Ο Μαξ πρέπει να οδηγεί όπως θέλει. Πρέπει να το κάνει γιατί το μονοθέσιο δεν είναι αρκετά καλό και κάνει ό,τι μπορεί για να κερδίσει" "ο Μαξ δεν πρόκειται να αλλάξει το στυλ οδήγησής του επειδή μερικοί αγωνοδίκες δεν τον συμπαθούν" Τα παραπάνω τα λέει ο Φαδερ Γιος. https://grand-prix.gr/2024/10/29/o-gios-ferstapen-katigorei-anoichta-ti-fia-orismenoi-agonodikes-antipathoyn-ton-max-tha-prepei-na-odigei-opos-thelei/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. Τετάρτη στις 11:08 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:08 μμ 4 λεπτά πριν, cinemusic είπε Τα παραπάνω τα λέει ο Φαδερ Γιος. Είπε και άλλα όμως "Η FIA θα πρέπει να κοιτάξει καλά ποιους όρισε εκεί και να εξετάσει αν υπήρχε σύγκρουση συμφερόντων. Από μερικούς πρώην οδηγούς για παράδειγμα, που είναι θετικά διακείμενοι προς συγκεκριμένες ομάδες” 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:09 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:09 μμ 3 λεπτά πριν, cinemusic είπε Τα παραπάνω τα λέει ο Φαδερ Γιος. https://grand-prix.gr/2024/10/29/o-gios-ferstapen-katigorei-anoichta-ti-fia-orismenoi-agonodikes-antipathoyn-ton-max-tha-prepei-na-odigei-opos-thelei/ Ο «πουθενας» Jos Verstappen που ευτυχώς ο γιος του δεν του έμοιασε στην ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
listerstorm Δημοσ. Τετάρτη στις 11:09 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:09 μμ 23 λεπτά πριν, vaggos88 είπε Θελει ενα update, λειπουν ακομα αρκετα. Παίζει και η Britney από πίσω (η τραγουδίστρια, την άλλη ποιος την θυμάται;) ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. Τετάρτη στις 11:22 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:22 μμ 11 λεπτά πριν, bilham είπε Ερώτηση: γνωρίζουμε γιατί έκοψε ξαφνικά ο Λεκ όταν έφτασε τον Σάινθ στο 0,7 και ξαφνικά πήγε στο 1,5 και μετά έχασε επαφή; Από την στιγμή που πέρασε 2ος ο Λεκλ στον 10ο γύρο κατέβαζε πολύ γρήγορα την διαφορά (1,877) με Σάινθ. Τον 15ο γύρο ο Λεκλέρκ έφτασε τον Σάινθ στο 0,711 sec. Μέχρι το τέλος του γύρου όμως η διαφορά γύρισε στα 1,673 και από εκεί και μετά συνεχώς ανέβαινε. Τότε ήταν που ο Σάινθ είπε σε μήνυμα το αινιγματικό: "Come no guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Τι εννοούσε ο Σάινθ; Τι έγινε με τον Λεκλέρκ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
safridia Δημοσ. Τετάρτη στις 11:32 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:32 μμ Λενε οτι ο Μαξ θα αλλαξει κινητηρα και σαν ποινη θα τον ριξει καποιες θεσεις πισω. Για ποιο λογο ενας οδηγος αλλαζει κινητηρα; Το κανουν ολοι μεσα στην χρονια; Ποσους εχουν δικαιωμα να αλλαξουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ (επεξεργασμένο) @bilham α) πιστεύω ότι στη φοράδα δεν επέτρεψαν στον γλυκούλη να περάσει τον Σάνθη (άγνωστο γιατί). β) ο Σάνθης είχε καθαρό αέρα μπροστά του, ενώ ο γλυκούλης δεν είχε πίσω από τον Σάνθη. Αποτέλεσμα στα 1,6s ο γλυκούλης να έχει υπερθερμάνει τα φρένα του και να του λένε να αφήσει κενό για να τα κρυώσει. το β) είναι μια περίληψη (& ελεύθερη μετάφραση) σε κάποια που γράφει σε αυτό το άρθρο: TECH WEEKLY: Inside the unique McLaren brake design which helped Norris beat Leclerc in Mexico Spoiler Ferrari went quite bold with its cooling levels, confident it had the pace to run at the front in clear air. For Carlos Sainz, once he took the lead from Max Verstappen, the challenge was not as acute as it was for the following Leclerc. Once he got to within 1.6 seconds of his team mate the calliper temperatures were rising to levels which were concerning his race engineer, who guided him into lift and coasting for much of the remainder of the first stint – and some way into the second. Once Norris had cleared Verstappen he was free to chase down the Ferraris – and it was clear the McLaren was nowhere near as marginal on cooling, as he caught and applied pressure to Leclerc. Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:36 μμ από specre 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. Τετάρτη στις 11:37 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:37 μμ 4 λεπτά πριν, bilham είπε Από την στιγμή που πέρασε 2ος ο Λεκλ στον 10ο γύρο κατέβαζε πολύ γρήγορα την διαφορά (1,877) με Σάινθ. Τον 15ο γύρο ο Λεκλέρκ έφτασε τον Σάινθ στο 0,711 sec. Μέχρι το τέλος του γύρου όμως η διαφορά γύρισε στα 1,673 και από εκεί και μετά συνεχώς ανέβαινε. Τότε ήταν που ο Σάινθ είπε σε μήνυμα το αινιγματικό: "Come no guys, Charles is taking the ******. Honestly!" Τι εννοούσε ο Σάινθ; Τι έγινε με τον Λεκλέρκ; Λένε οτι επεσε εντολη να κοψει και να μην απειλησει τον Sainz και μπλεξουν σε μονομαχια που θα τους καψει τα λαστιχα και χασουν τα παντα μεσα απο τα χερια τους. Η Ferrari ηταν απολυτα ευχαριστημενη με το 1-2 για να κυνηγησει το κατασκευαστων και δεν επροκειτο ποτε να σκεφτει αλλαγη μπας και ο Λεκ ειχε 1 στο εκατομμυριο για το οδηγων. Γιατι λοιπον να καψουν τα λαστιχα, τα φρενα και τους κινητηρες σε μια ανουσια μονομαχια? Λενε οτι η Ferrari πηγε πολυ aggressive στο θεμα της ψυξης του μονοθεσιου (δηλαδη κοιταξε να βαλε περισσοτερο downforce και λιγοτερη ψυξη με τις αεροδυναμκες επιφανειες) με σκοπο να εχει οσο το δυνατον καλυτερο race pace, αλλα αυτο ομως μονο σε καθαρο αερα, δηλαδη για τον 1ο. Γι αυτο ο Sainz βιαστηκε να προσπερασει τον Μαξ οσο γινοταν πιο γρηγορα. Μετα ειχε το πλεονεκτημα να εχει καλη ψυξη στον καθαρο αερα που ισα ισα επαρκουσε, και αυτο αρκει να μην εκανε και κοντρες. Ο Λεκ ηταν απο χερι χαμενος. Δεν του ταιριαζζε η πιστα, ετρωγε ολον τον dirty air και επρεπε να σηκωνει και το γκαζι στις ευθειες για να κρυωνει ο κινητηρας. Θα ηταν καταστροφη και για τους 2 να μπαινανε σε κοντρες. Μετα που του ειπαν να κατσει πιο πισω και να μην γινει διεκδικηση της θεσης, το dirty air και οι θερμοκρασιες του ταλαιπωρησαν πολυ περισσοτερο τα λαστιχα απο τον Sainz που ετρεχε σε καθαρο αερα και τον επιασε ο Νορρις οταν εβαλαν τα Hard. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. Τετάρτη στις 11:46 μμ Share Δημοσ. Τετάρτη στις 11:46 μμ (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, safridia είπε Λενε οτι ο Μαξ θα αλλαξει κινητηρα και σαν ποινη θα τον ριξει καποιες θεσεις πισω. Για ποιο λογο ενας οδηγος αλλαζει κινητηρα; Το κανουν ολοι μεσα στην χρονια; Ποσους εχουν δικαιωμα να αλλαξουν; Σε αυτό το απαιτητικό άθλημα (α ρε Πουρναράκη!!), οι κινητήρες, τα εξαρτήματα τους, ζορίζονται τόσο πολύ που στην ουσία είναι φτιαγμένα για να μετράνε χιλιόμετρα λειτουργίας. Μετά από κάποιους αγώνες, αυτά δεν έχουν την ίδια απόδοση όπως ήταν καινούργια και φυσικό είναι. Οπότε οι ομάδες αποφασίζουν κάποια στιγμή να τα αλλάξουν για να έχουν το πλεονέκτημα του νέου και ταχύτερου από το "χρησιμοποιημένο". Το κάνουν συνήθως σε πίστες όπου πιστεύουν ότι θα έχουν τη μικρότερη χασούρα μετά από το πέναλτι που θα φάνε. Φυσικά υπάρχουν και τα τρακαρίσματα που μπορεί να "κοστίσουν" σε τέτοιες αλλαγές. Με ένα γρήγορ ψάξιμο βρήκα αυτό: The beginner’s guide to… Formula 1 engine and gearbox penalties Τους βάζουν τα πέναλτι, για να μην αλλάζουν κινητήρες σε κάθε αγώνα και υπερβαίνουν το κόστος. Έτσι το ξανασκέφτονται ( διπλά και τριπλά ) οι ομάδες πριν κάνουν αυτές τις αλλαγές και κριθούν από αυτές βαθμοί και χρήματα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 11:54 μμ από specre 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα