Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σταθάκης,

Αποδέχτηκε την πρόταση ενός κόμματος, δεν θυμάμαι ποιου, να γίνει βουλευτής ώστε να προσπαθήσει να αλλάξει πράγματα εκ των έσω. Μετά από 3 μήνες, όταν κατάλαβε ότι δεν ήταν εφικτό, παραιτήθηκε. Κύριος, με γνώσεις και σοβαρότητα.
Διέκοψε στη μέση μια διαφήμιση για SUV που έπαιζε στην εκπομπή του, για να τους επιπλήξει επειδή η οδηγός δεν φορούσε ζώνη.

 

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με την Νεα Δημοκρατια ειχε κατεβει και μαλιστα ειχε κανει εντυπωση τοτε γιατι δεν ειχε ξοδεψει δραχμη για προεκλογικο αγωνα.

Ουτε αφισα, ουτε πολιτικό γραφειο ουτε τιποτα.

Απλως το ονομα του στο ψηφοδελτιο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, haHa said:

Στην ιδια Φερραρι ηταν και ο Λεκλερκ, αλλα πηρε παρολο που ηταν σχεδον rookie και καινουριος στην ομαδα, το 2019 πηρε 5 pole εναντι 2 του Vettel.
To 2020 επεσε ακομα περισσοτερο και o Vettel μαζεψε μολις 35 βαθμους εναντι 98 του Leclerc.

Αντιστοιχα, στην Aston Martin ο Vettel ζοριζοταν με teammate εναν απειρο Stroll.
Τον οποιο Stroll ο 43χρονος Αλονσο τον εχει ισοπεδωσει, παρολο που ο Stroll ειναι πιο εμπειρος απο οτι οταν ηταν με τον Vettel:

Αν καποιος ζοριζεται με τον Stroll, χανει κατα κρατος απο Leclerc, κανει Φετελλιες, φυσικα και δεν θα μπορουσε να κοντραρει τον Χαμιλτον, ακομα και οταν ο Vettel ειχε το καλοκαιρι προβαδισμα στο πρωταθλημα.

ρε συ μην μου παραθέτεις τα ίδια, τα ξέρουμε αυτά, εδώ ήμασταν, αν και το 2019 πχ πήραν σχεδόν ίδιους πόντους αλλά δεν θα κολλήσω εκεί.

Εγώ σου μιλάω για το θέμα ψυχολογίας, πόσο ήθελε ένα WC με την Ferrari και τι υποστήριξη είχε από την ομάδα σε ουσιαστικά πράγματα. Τις μαλακίες που του κάνανε σε θέματα στρατηγικής και υποστήριξης ιδιαίτερα την κρίσιμη διετία (17 + 18) είναι αναρίθμητα. Και αυτός ηταν εκεί, δεν κατηγόρησε ποτέ την ομάδα αλλά την στήριξε όσο έπρεπε.

Τεσπα με καλή διάθεση στο λεω, το ξέρω ότι δεν θα σου αλλάξω γνώμη αλλά για μένα ο οργανισμός Ferrari απλά τον διέλυσε. Η διαχείριση Βασέρ τις ημέρες μας δεν έχει καμία σχέση με τότε.
Υ.γ.

Όσο για τον Norris λίγο ντροπή χρειάζεται. Όταν φτάσει έστω να έχει 4 νίκες, δηλαδή όσα τα παγκόσμια πρωταθλήματα του Vettel ας βγει να μιλήσει για τον Vettel.

image.png.9f1ab858273a40851d678133cc14d722.png

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, haHa είπε

Στην ιδια Φερραρι ηταν και ο Λεκλερκ, αλλα πηρε παρολο που ηταν σχεδον rookie και καινουριος στην ομαδα, το 2019 πηρε 5 pole εναντι 2 του Vettel.
To 2020 επεσε ακομα περισσοτερο και o Vettel μαζεψε μολις 35 βαθμους εναντι 98 του Leclerc.

Αντιστοιχα, στην Aston Martin ο Vettel ζοριζοταν με teammate εναν απειρο Stroll.
Τον οποιο Stroll ο 43χρονος Αλονσο τον εχει ισοπεδωσει, παρολο που ο Stroll ειναι πιο εμπειρος απο οτι οταν ηταν με τον Vettel:

Αν καποιος ζοριζεται με τον Stroll, χανει κατα κρατος απο Leclerc, κανει Φετελλιες, φυσικα και δεν θα μπορουσε να κοντραρει τον Χαμιλτον, ακομα και οταν ο Vettel ειχε το καλοκαιρι προβαδισμα στο πρωταθλημα.

Σε προσπερασα την πρωτη φορα, ωστοσο επιμενεις να γραφεις ανακριβειες.

Το 2019 οι 2 οδηγοι ηταν σχεδον ισοδυναμοι, και η επικρατηση του Leclerc στην βαθμολογια κριθηκε απο τις μηχανικες βλαβες που αντιμετωπισε ο Vettel στο τελος της σεζον σε Ρωσια και ΗΠΑ. Με μια μετριοπαθη συγκομιδη των 12 βαθμων σε καθε αγωνα, η διαφορα που ειχαν οι οδηγοι μηδενιζεται. Οι pole ποτε δεν εδιναν βαθμους για να τις θεωρησουμε ως κριτηριο.

Το 2020 ο Vettel ειχε στατους 2ου οδηγου και οδηγουσε ενα b-spec μονοθεσιο συγκριτικα με αυτο του Leclerc, εξου και η βαθμολογικη διαφορα, σε μια χρονια που η Ferrari ηταν συνολικα το 6ο καλυτερο μονοθεσιο του γκριντ.

Οσον αφορα τον Stroll, το "ζοριζοταν" αποτελει υποκειμενικη σου αποψη και οχι γεγονος. Και τις 2 χρονιες ο Vettel επικρατησε, εχοντας κατα πολυ καλυτερα αποτελεσματα και τις 2 σεζον(2 βαθρα, 2 5ες θεσεις κλπ), οπου η Aston Martin ειχε το 7ο και 9ο καλυτερο μονοθεσιο αντιστοιχα. Ο Stroll το μονο που ειχε ηταν μεγαλυτερη συνεπεια στην πρωτη δεκαδα(και αυτο μολις το 2021), ωστοσο βαθμολογικα ουδεποτε βρεθηκε ψηλοτερα του Vettel στην καταταξη, ενω και ο Seb δεν ηταν ποτε ο οδηγος που θα μοχθησει για να βγει 10ος.

Η ισοπεδωση του Stroll απο τον Alonso εγινε το 2023, οπου ο Alonso μετα απο 10 χρονια ειχε ξανα ενα αυτοκινητο που διεκδικουσε βαθρα, ενω ο Stroll ακομα ζοριζοταν να προσαρμοστει στους νεους κανονισμους. Φετος που η Aston Martin ειναι ξανα στο midfield, οι Stroll και Alonso ειναι πολυ πιο κοντα σε επιδοσεις.

Στην F1 πρεπει παντα να λαμβανουμε υποψιν ολα τα δεδομενα και να μην παιρνουμε οπαδικες θεσεις με βαση το συναισθημα, ως απορροια πικρων αποτελεσματων προηγουμενων χρονων

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα τι ακριβώς συζητάμε και συγκρίνουμε; Συμπαθώ εξαιρετικά τον γλυκουλη εκλεράκη αλλά καμία σχέση με τον seb. Όταν και αν πάρει ένα δυο πρωταθλήματα τα ξαναλέμε. Ο ένας έχει πάρει τέσσερα ολογράφως. Ναι με ομάδα εξαιρετική κλπ κλπ κλπ έχει πάρει 4!!! Λίγος σεβασμός σε έναν οδηγό που όταν σταμάτησε όλοι ανεξαιρέτως οι οδηγοί είχαν να πουν τα καλύτερα για τον ίδιο. Και φυσικά τις χρονιές του στην Φεράρι η ομάδα έκανε τα πάντα για να τον υποβάθμισε σχέση με τον μικρό από τα φυτώρια της…τσίρκο είχε γίνει σε όλη την f1 η Φεράρι με τις τότε αποφάσεις της σε σχέση με τους οδηγούς της.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2024 στις 6:06 ΜΜ, sattack είπε

Στη Merc λέει συνειδητοποίησαν αυτό που πρώτος ο Newey καταλαβε, ότι οι αναρτησεις πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό για να αποδίδει καλά το πακέτο σαν σύνολο παντού. 

Και στη Ferrari?

But talking with the Scuderia’s technical director Enrico Cardile, it’s apparent that his interpretation of how the suspension and aero interact with these cars is quite different to that of Newey’s (and now Allison’s).

“Suspension set up for me is a bit overrated,” he said. “Because you design your set-up options to cover a wide range. [With] set-up you try to have it so you have options for the biggest aero window. Suspension you try to design it to gain aero and have reasonable kinematic. The tyre wear is about how the car is operated, which is ruled by the aero behaviour of the car unless the suspension is massively wrong in compliance or kinematics. Suspension can play a role only if it’s bad.”

Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο... πάλι κουβά...

 

Στις 9/7/2024 στις 1:56 ΜΜ, specre είπε

Ferrari confirm immediate departure of Enrico Cardile from Technical Director Chassis role

"Ferrari have confirmed that Enrico Cardile is leaving his role as Technical Director Chassis Area with immediate effect, bringing his time with the company to an end after two decades.

While Cardile’s next destination has not been revealed, reports have linked the Italian with a move to Aston Martin

Ferrari have also made signings of their own recently, with the squad confirming in May that Loic Serra will join as Head of Chassis Performance Engineering in October of this year. Serra previously acted as Performance Director at Mercedes."

 

Enrico Cardile to join Aston Martin as F1 Chief Technical Officer following Ferrari departure

"Aston Martin have announced that Enrico Cardile will join the team as F1 Chief Technical Officer in 2025, with the Italian recently departing his position as Technical Director Chassis and Aerodynamics at Ferrari."

 

Στις 8/7/2024 στις 8:38 ΜΜ, sattack είπε

[/Tοmbazis μπινελίκια mode on] Στα τσακιδια. [/Tοmbazis μπινελίκια mode off]

 

Λοιπόν,  από τότε που έφυγε αυτός ο Cardile, η Ferrari πετάει!

Ελπίζω να συνεχίσει το ίδιο καλά. Στη Βραζιλία υπολογίζουν ότι παίζεται ανάμεσα σε Ferrari και McLaren, το LasVegas είναι 100% πίστα Ferrari, το Qatar ειναι 100% McLaren, και το AbuDhabi επίσης μάλλον McLaren? Δύσκολο, αλλά όλα παίζονται. 

 

Είμαι περίεργος τι θα γινει στην AM. Θα γινει αυτός ο Cardile υπάκουος υπάλληλος του Newey ή θα κάνει τίποτα ταρζανιες και θα τα πάρει ο Newey στο κρανίο? 😅 

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, f1vettel είπε

Σε προσπερασα την πρωτη φορα, ωστοσο επιμενεις να γραφεις ανακριβειες.

Το 2019 οι 2 οδηγοι ηταν σχεδον ισοδυναμοι, και η επικρατηση του Leclerc στην βαθμολογια κριθηκε απο τις μηχανικες βλαβες που αντιμετωπισε ο Vettel στο τελος της σεζον σε Ρωσια και ΗΠΑ. Με μια μετριοπαθη συγκομιδη των 12 βαθμων σε καθε αγωνα, η διαφορα που ειχαν οι οδηγοι μηδενιζεται. Οι pole ποτε δεν εδιναν βαθμους για να τις θεωρησουμε ως κριτηριο.

Το 2020 ο Vettel ειχε στατους 2ου οδηγου και οδηγουσε ενα b-spec μονοθεσιο συγκριτικα με αυτο του Leclerc, εξου και η βαθμολογικη διαφορα, σε μια χρονια που η Ferrari ηταν συνολικα το 6ο καλυτερο μονοθεσιο του γκριντ.

Οσον αφορα τον Stroll, το "ζοριζοταν" αποτελει υποκειμενικη σου αποψη και οχι γεγονος. Και τις 2 χρονιες ο Vettel επικρατησε, εχοντας κατα πολυ καλυτερα αποτελεσματα και τις 2 σεζον(2 βαθρα, 2 5ες θεσεις κλπ), οπου η Aston Martin ειχε το 7ο και 9ο καλυτερο μονοθεσιο αντιστοιχα. Ο Stroll το μονο που ειχε ηταν μεγαλυτερη συνεπεια στην πρωτη δεκαδα(και αυτο μολις το 2021), ωστοσο βαθμολογικα ουδεποτε βρεθηκε ψηλοτερα του Vettel στην καταταξη, ενω και ο Seb δεν ηταν ποτε ο οδηγος που θα μοχθησει για να βγει 10ος.

Η ισοπεδωση του Stroll απο τον Alonso εγινε το 2023, οπου ο Alonso μετα απο 10 χρονια ειχε ξανα ενα αυτοκινητο που διεκδικουσε βαθρα, ενω ο Stroll ακομα ζοριζοταν να προσαρμοστει στους νεους κανονισμους. Φετος που η Aston Martin ειναι ξανα στο midfield, οι Stroll και Alonso ειναι πολυ πιο κοντα σε επιδοσεις.

Το ποσες ανακριβειες εγραψες μαζεμενες σε ενα ποστ ειναι πολυ ενδιαφερον.

Απο το οτι "ο Vettel οδηγουσε b-spec μονοθεσιο σε σχεση με τον Λεκλερκ" μεχρι το οτι ο Stroll και ο Αλονσο ειναι πολυ πιο κοντα σε επιδοσεις το 2024 αλλα ο Vettel επικρατησε με τον Stroll.

Εδω λοιπον πως επικρατησε ο vettel με τον Stroll:
https://www.statsf1.com/en/sebastian-vettel/coequipier-detail-lance-stroll.aspx

Screenshot_20240308_194007_SamsungIntern

 

και εδω συμφωνα με εσενα ποσο "πολυ πιο κοντα" ειναι Stroll και Alonso σε επιδοσεις(και κανουμε και το χατηρι για χαρην της συζητησης να βγαλουμε το 2023, επειδη λες "οτι ο Stroll ζοριζοταν με τους κανονισμους") , εδω λοιπον για το 2024:
https://f1bytes.com/2024-h2h-alo-str/

                             Alonso Stroll      Winner
Points          62     24       Alonso
Race Result        13    5     Alonso
Qualifying        15  5     Alonso
Fastest Lap       14  5     Alonso
Laps in Top 10      666  339    Alonso
Best Result     5th  6th     Alonso

 

Ειναι εμφανες οτι ο Αλονσο εχει σχεδον ισοπεδωσει τον Stroll, ενω ο Vettel τον κερδισε δυσκολα (παρολο που ο Stroll ηταν πιο απειρος τοτε) και δεν καταφερε να τον ισοπεδωσει οπως κανει ο Alonso και το 2023 και το 2024.
---------------------------------

2 ώρες πριν, f1vettel είπε

Στην F1 πρεπει παντα να λαμβανουμε υποψιν ολα τα δεδομενα και να μην παιρνουμε οπαδικες θεσεις με βαση το συναισθημα, ως απορροια πικρων αποτελεσματων προηγουμενων χρονων

Σε αυτο συμφωνω 100%. Οποτε, αντι να προσθετουμε την υποκειμενικη μας θεση, προτεινω να βαζουμε δεδομενα και head-to-head. ;)
 

2 ώρες πριν, greg4 είπε

ρε συ μην μου παραθέτεις τα ίδια, τα ξέρουμε αυτά, εδώ ήμασταν, αν και το 2019 πχ πήραν σχεδόν ίδιους πόντους αλλά δεν θα κολλήσω εκεί.

Εγώ σου μιλάω για το θέμα ψυχολογίας, πόσο ήθελε ένα WC με την Ferrari και τι υποστήριξη είχε από την ομάδα σε ουσιαστικά πράγματα. Τις μαλακίες που του κάνανε σε θέματα στρατηγικής και υποστήριξης ιδιαίτερα την κρίσιμη διετία (17 + 18) είναι αναρίθμητα. Και αυτός ηταν εκεί, δεν κατηγόρησε ποτέ την ομάδα αλλά την στήριξε όσο έπρεπε.

Τεσπα με καλή διάθεση στο λεω, το ξέρω ότι δεν θα σου αλλάξω γνώμη αλλά για μένα ο οργανισμός Ferrari απλά τον διέλυσε. Η διαχείριση Βασέρ τις ημέρες μας δεν έχει καμία σχέση με τότε.

Μεταξυ μας ειμαστε, οι Φετελλιες που εκανε ηταν επισης αναριθμητες!
Δεν του βγηκε τυχαια το ονομα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.youtube.com/watch?v=hik0LVXFYss

Εδω παντως μια χαρα μοχθησε και πανηγυρισε μια ....8η θεση..

Ο Φεττελ ειναι η μεγαλυτερη απατη της συγχρονης Φ1.

Ενα στατιστικο κλασσικο που ολοι οι πραγματικα μεγαλοι οδηγοι δεν ειναι μερος αυτου

https://www.gpblog.com/en/news/17927/crazy-stat-vettel-has-never-won-a-grand-prix-starting-lower-than-3rd-.html

Quote

Crazy Stat! Vettel has never won a Grand Prix starting lower than 3rd!

Εκμεταλευτηκε πληρως την rbr της εποχης. Ειχε τιμ μειτ τον Γουεμπερ που οποτε λιγο τον ενοχλησε του επαιρνε τις αεροτομες και ειχαμε τα διαφορα multi 21.

Αλλα ναι εκει που τον παραδεχομουν ηταν οταν ξεκινουσε 1ος...και στον πρωτο γυρο ειχε κανει 2 σεκ διαφορα. Και μετα μην τον ειδατε...Οι περισσοτερες νικες του ηταν αυτου του Στυλ.

Το 2014 φυσικα με τους νεους κανονισμους, με ενα αναξιοπιστο μονοθεσιο ο Ντανιελ τον πηγε καροτσακι. 3 νικες η ομαδα ολες απο τον Ρουκι της ομαδας.

Λογικο να τα μαζεψει και να φυγει και να παει στους κοκκινους. Μετα απο ενα συμπαθητικο 2015, που δεν ειχαν αντιπαλο οι Μερκ ηρθαμε στο 2016. Σε καθε gp μπινελικωνε τους αντιπαλους  (blueee flagssss such an idiot-μετα επιασε και τον μακαριτη f@ck off Charlie και εκλεισε η χρονια μεσα στην γκρινια. Το 2017 το παλεψε αξιοπρεπως ( ε οκ εκανε και ενα brake test στο Μπακου μην ξεχνιομαστε) αλλα το 2018 ηταν η απολυτη καταρευση του οποιου μυθου ειχε χτισει. Λαθη λαθη λαθη. Συνεχομενα. Και δωστου τα τετ α κε...τα μπαμ και μπουμ...Και μια χρονια που η Φερραρι ειχε καλο μονοθεσιο , το πηρε παλι ο Λουης.

2019 ελευση ρουκι Λεκλερ...Μα ποιος δε θυμαται την Βραζιλια??Που εβριζε στα γερμανικα ο Φεττελ ενω ειχε προκαλεσει τον χαμο?

2ος οδηγος το 2020 διαβαζω. Και αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΧΩ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ. Δλδ ο Φεττελ του  multi 21...Ο Φεττελ των 4 τιτλων, νικων κλπ κλπ θα δεχοταν να γινει wingman του Λεκλερ??Παιδια που τα χετε δει αυτα?

 

Για να μην μακρηγορω ο Φεττελ ηταν αριστος 10 στα 10 οταν εφευγε μπροστα και ειχε σουπερ μονοθεσιο. Σχεδον ανικητος.

Οταν επεφτε πισω, η επρεπε να δωσει μαχες κλαφτα κοσμε....ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ

Δες Μπατον 2011 καναδας και Χαμιλτον 2019 παλι στον Καναδα!!!

 

  • Like 4
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Btw, σε αυτο το σημειο να υπενθυμισουμε πως αν η RedBull ειχε αντι για Verstappen καναν οδηγο τυπου Latifi, τοτε ο Perez θα ηταν 2x WDC.

Το αναφερω αυτο οχι για να μειωσω τον Μax(που ειναι στους 3 κορυφαιους των τελευταιων 20 ετων), αλλα για να δουμε οτν δεν λενε παντα την αληθεια τα πρωταθληματα.

Και ο Αλονσο πχ εχει μονο 2 WDC,  αλλα δεν υπαρχουν και πολλοι που θεωρουν τον Vettel με τα 4 WDC οτι ειναι στο επιπεδο του Αλονσο.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Who gets Colapinto?

Όποιος θέλει να διαβάσει όλο το άρθρο στο Auto motor sport θα χρειαστεί μετάφραση γιατί είναι στα γερμανικά. 

Παραθέτω ένα σημείο που μου φάνηκε ενδιαφέρον

"We want Colapinto all or nothing," says Red Bull sports director Helmut Marko, rejecting the loan model. But there is a problem with Colapinto. Williams could need him themselves after just one year. Carlos Sainz apparently does have an exit clause if a place opens up at Red Bull in 2026.

 

Υπήρχαν πολλές φήμες για ρήτρες αποχώρησης αμέσως μετά την υπογραφή του Carlos στην Williams. Κάπου στις αρχές Αυγούστου, ο James Vowles είχε δηλώσει ότι 10 άνθρωποι στον κόσμο γνωρίζουν το περιεχόμενο του συμβολαίου, οτιδήποτε διαβάζεται στο διαδίκτυο είναι εικασίες. Λίγες ημέρες μετά ο Helmut Marko σε μια συνέντευξη είχε πει ότι προφανώς υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιο, να αποχωρήσει εάν έχει προσφορά από καλύτερη ομάδα. Λεπτομέρειες δεν θυμάμαι, το "apparently" το θυμάμαι. Το συμβόλαιο είναι 2+1+1, οπότε ο Carlos apparently θα πιλοτάρει για την Williams το 2026. Επίσης καθόλου apparently δεν είναι ότι κάποιος πιλότος της Williams θα θέλει να πάει στην RedBull το 2026.

 

 

Άσχετο, ο Ralf apparently μιλάει πολύ τον τελευταίο καιρό, σπανίως εύστοχα κατά τη γνώμη μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, xacto είπε

Το συμβόλαιο είναι 2+1+1, οπότε ο Carlos apparently θα πιλοτάρει για την Williams το 2026. Επίσης καθόλου apparently δεν είναι ότι κάποιος πιλότος της Williams θα θέλει να πάει στην RedBull το 2026.

Το συμβόλαιο είναι 2+1 νομίζω αλλά αν πιστέψουμε το άρθρο είναι 1+1+1.

4 λεπτά πριν, xacto είπε

Άσχετο, ο Ralf apparently μιλάει πολύ τον τελευταίο καιρό, σπανίως εύστοχα κατά τη γνώμη μου.

Μάλλον είναι χαρούμενος λόγω της νέας του σχέσης και αυτό βγαίνει προς τα έξω. 

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

 

Δεν έχει και άδικο. Να τρως στη μάπα 4 χρόνια(;) ένα midfield μονοθέσιο, να προσπαθείς με την ομάδα να το "αναβαθμίσεις" και τώρα που βλέπεις ότι έχεις το μονοθέσιο για πρωτάθλημα.... να ξέρεις ότι του χρόνου δεν θα το οδηγείς και θα παλεύεις να μπεις στη 10αδα με άλλη ομάδα/μονοθέσιο. Πιστεύω πως όλοι μας το ίδιο θα νιώθαμε στη θέση του.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, specre είπε

Δεν έχει και άδικο. Να τρως στη μάπα 4 χρόνια(;) ένα midfield μονοθέσιο, να προσπαθείς με την ομάδα να το "αναβαθμίσεις" και τώρα που βλέπεις ότι έχεις το μονοθέσιο για πρωτάθλημα.... να ξέρεις ότι του χρόνου δεν θα το οδηγείς και θα παλεύεις να μπεις στη 10αδα με άλλη ομάδα/μονοθέσιο. Πιστεύω πως όλοι μας το ίδιο θα νιώθαμε στη θέση του.

εννοειτε. δεν του φερθηκε καλα η φερραρι. ο λουις ειναι καλο τιμονι αλλα δεν νομιζω οτι εχει την διψα του σαινθ και σε ωμη ταχητητα δεν πιστευω οτι ειναι καλυτερος σημερα. οκ θα πουλησουμε μπλουζακια αλλα ο σαινθ εχει μελλον. ο χαμ αν δει αμαξι που δεν παει για κουπα θα πει αντιο η απλα θα γυρναει στην πιστα να κολλαει ενσημα. 

κριμα το παλικαρι θα τον φαει το Midfield με το μπλε φορτηγακι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...