greenfan20 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 O Τσεκο σε 20 quali εχει 4 αποκλεισμους στο Q2 και 5 αποκλεισμους στο Q1. Με Red Bull.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 5 minutes ago, greenfan20 said: O Τσεκο σε 20 quali εχει 4 αποκλεισμους στο Q2 και 5 αποκλεισμους στο Q1. Με Red Bull. Πόντσο φέτος... 3
avacan23 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Colapinto Piastri Perez Ocon Zhou Two of the big hitters OUT! Checko στο σπίτι σου θα ξεκινήσεις τελευταίος.. με αυτά και με αυτά (πιαστρι) μπαίνει η Φεράρι δυνατά στο κόλπο.. forza Ο Νόρις τώρα στην 1η θέση με το 1:16,301. Στις θέσεις 3 και 4 οι οδηγοί της Mercedes αλλά η διαφορά τους από τη McLaren είναι στα 0,6 δλ. ο μαξ δεν πιστεύω ότι μπορεί να τους φτάσει..1.16.40 το πολύ να κάνει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Super Moderators Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Αξιος Yuki...
liakjim Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Όχι ρε Τσουνοντα, πρέπει να κοιμηθούμε ρε Γιαπωνέζε 2 10
tommy^ Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Μέχρι και ο Μαγκνουσεν σοβάρεψε, ο Γιουκι τίποτα…
haHa Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 58 λεπτά πριν, avacan23 είπε The stewards additionally noted the decision of the stewards in relation to elements previously presented in the case of the Right of Review from McLaren in Canada 2023, Aston Martin Saudi Arabia 2023 and Ferrari Australia 2023, alongside other petitions from previous seasons. Instead of determining which criteria the petition had met, the FIA focused on relevance, with McLaren submitting that the stewards statement that “Car 4 was not level with Car 1 at the apex” was an error. The FIA declared: "The concept that the written Decision (document number 69) was the significant and relevant new element, or that an error in the decision was a new element, is not sustainable and is therefore, rejected. Είναι προκλητικό όλο αυτό που κάνει η FIA. Όλοι οι οδηγοί μιλάνε ανοιχτά πια ότι είναι εντελώς ανεξήγητο πως δεν τιμωρήθηκε ο Μάξ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τηρούν έστω τα προσχήματα να δώσουν μια εξήγηση αντί το αποφασιζομεν και διατασομεν.Απορρίπτεται η ένσταση αλλά δεν εξηγούμε την απόφαση μας.. Καλα εκανε η FIA και απέρριψε την ένσταση της Μακλαρεν. Η Μακλαρεν εκανε ενσταση για την ποινη του Νορρις: η ποινη ομως στο Νορρις ηταν δικαιολογημενη συμφωνα με το γράμμα του νόμου. Το θέμα είναι οτι έπρεπε να φαει ποινη ο Μαξ, αλλα η ένσταση δεν εξεταζε αυτο. Ας ελπίσουμε οτι θα αλλαξουν τις οδηγιες για να γίνει πιο σαφες τι απαγορεύεται.
greenfan20 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 15 λεπτά πριν, liakjim είπε Όχι ρε Τσουνοντα, πρέπει να κοιμηθούμε ρε Γιαπωνέζε Ελα ρε σιγα, κερδιζουμε μια ωρα υπνο με την αλλαγη. Αυριο, ομως, αν μπορει ας κρατηθει. 1
sattack Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Μax time deleted και δεν εχει αλλο φρέσκο σετ softs?
liakjim Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 1 λεπτό πριν, sattack είπε Μax time deleted και δεν εχει αλλο φρέσκο σετ softs? Πρέπει να έχει δύο. Απίθανος γύρος από Σάινθ
sattack Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 για τους άλλους ειπα, να τρακαρουν. όχι αστεία τώρα να τσακώνονται παλι μεταξύ τους οι Ferrari στην 1η στροφή. Δεν αντεχουμε τις συγκινήσεις πλεον.
tommy^ Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δεν νομίζω ότι είναι σοφό να πάρεις pole position στο Μεξικό 😅
liakjim Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 2 λεπτά πριν, sattack είπε για τους άλλους ειπα, να τρακαρουν. όχι αστεία τώρα να τσακώνονται παλι μεταξύ τους οι Ferrari στην 1η στροφή. Δεν αντεχουμε τις συγκινήσεις πλεον. Πλέον θα πρέπει ο Σαινθ να βοηθάει Λεκλερκ σε κάθε αγώνα. 1
sattack Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2024 Του γλίστρησε λίγο στην τελευταία στροφή του Λεκλερακη? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις