haHa Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, eri77 είπε επειδη δεν θυμαμαι ακριβως την φαση...το συμβαν αυτο ειναι παρομοιο με το HAM-VER στην βραζιλια 2021?πηρε ποινη o verstapen στην βραζιλια? Ειναι αρκετα παρομοιο το συμβαν στην Βραζιλια το 2021(οπου ο Μαξ δεν πηρε ποινη και γελαγε ολος ο κοσμος) Για αυτο ακριβως τον λογο(να αποφευχθουν οποιες ασαφειες) η FIA το 2022 εξεδωσε τα guidelines που εχουν αναφερθει. https://www.fia.com/sites/default/files/doc_2_-_2022_imola_event_-_fia_f1_driving_standard_guidelines.pdf Αναφορά σε κείμενο These guidelines are being issued by the FIA in response to a request from Formula 1 drivers for the FIA to confirm the factors that may be taken into account by the FIA Stewards, when decisions are made in relation to certain repeated infringements that occur in the course of a season. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου από haHa 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Ο Steward και τα αδέλφια του είπαν ότι ο Max ήταν μπροστά στην κορυφή της στροφής. Είχε δικαίωμα να ωθήσει τον Lando εκτός. Επειδή και ο Max βγήκε εκτός πίστας, ο Lando πήρε 5 και όχι 10 δεύτερα ποινής. Οι αγωνιστικοί διευθυντές είπαν τα δικά τους, ως όφειλαν απέναντι στους οπαδούς, αλλά κυρίως απέναντι στους πιλότους τους. Η ιστορική αναδρομή στις αποφάσεις των αγωνοδικών, μας έδειξε ότι αν σε κάθε φάση επεμβαίνουν για να εφαρμόσουν τον νόμο, δεν θα έχουμε αγώνα ή θα διαρκεί κάμποσες μέρες. Επεμβαίνουν σε χοντρά ή όταν παίζεται το πρωτάθλημα. Κάποιες φορές οι αποφάσεις τους επηρεάζονται από το αποτέλεσμα της σύγκρουσης. Κάποιες άλλες αποφασίζουν με πυροσβεστικό τρόπο. Εμείς έχουμε καταλάβει ότι οι πιλότοι με την αδρεναλίνη να ξεχειλίζει απτά αυτιά, με τους παλμούς σε επίπεδο λιποθυμίας για κοινούς θνητούς, φρενάρουν από 300+ με 6G χωρίς φόρμα αντιG, τρώνε και άλλα 5G πλευρικά, ενώ υπολογίζουν ποιος είναι κάποιους πόντους μπροστά, πόσο κοντά είναι ο αντίπαλος, που είναι η αρχή του τέλους της πίστας. Οι “δημοσιογράφοι” και όλης της γης οι ταλαίπωροι των κλικ, αν δεν υπάρχει θέμα, πρέπει να το δημιουργήσουν για να φαν ψωμάκι. Εγώ είμαι της άποψης ότι το αγωνιστικό συμβάν είναι από τις καλύτερες ανακαλύψεις στον μηχανοκίνητο και το ότι ο ανταγωνισμός έχει Κρίσιμη Μάζα, είναι η καλύτερη εξήγηση για την αλυσίδα από αποκαλύψεις/απάτες/κλοπές/ανηθικότητες/καταγγελίες που μας βασανίζουν τον τελευταίο καιρό. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 11 minutes ago, xacto said: Η ιστορική αναδρομή στις αποφάσεις των αγωνοδικών, μας έδειξε ότι αν σε κάθε φάση επεμβαίνουν για να εφαρμόσουν τον νόμο, δεν θα έχουμε αγώνα ή θα διαρκεί κάμποσες μέρες. Επεμβαίνουν σε χοντρά ή όταν παίζεται το πρωτάθλημα. Μια χαρά μπορούν να εφαρμόζουν κανόνες που έχουν θέσει, αν αυτοί είναι ξεκάθαροι και εφαρμόζονται σταθερά, και να έχουμε καθαρές μάχες/προσπεράσεις. Το ακριβώς ανάποδο ισχύει. Η συνεχής τάση των αγωνοδικών να κάνουν τα στραβά μάτια ανάλογα με το τι δίνει θέαμα/για ποια θέση είναι η μάχη, είναι ακριβώς αυτό που σκοτώνει τις προσπεράσεις, καθώς επίσης επιτρέπει σε οδηγούς σαν τον Μαξ να εκμεταλλεύονται καταστάσεις που δεν θα έπρεπε να είναι διαθέσιμες. Όταν τέτοια συμβάντα έχουν λυθεί ακόμα και σε κατηγορίες esports, είναι το λιγότερο αστείο να τους κάνει πλάκα ο Μαξ και ο κάθε Μαξ, και να τους κάνει να φαίνονται γελοίοι. 17 minutes ago, xacto said: Εμείς έχουμε καταλάβει ότι οι πιλότοι με την αδρεναλίνη να ξεχειλίζει απτά αυτιά, με τους παλμούς σε επίπεδο λιποθυμίας για κοινούς θνητούς, φρενάρουν από 300+ με 6G χωρίς φόρμα αντιG, τρώνε και άλλα 5G πλευρικά, ενώ υπολογίζουν ποιος είναι κάποιους πόντους μπροστά, πόσο κοντά είναι ο αντίπαλος, που είναι η αρχή του τέλους της πίστας. Επίσης, τους υποτιμάς πολύ σαν οδηγούς αν πιστεύεις ότι τα G τους επηρεάζουν στον τρόπο που οδηγούν και σκέφτονται. ΟΛΑ είναι υπολογισμένα, και βγαίνουν σαν δεύτερη φύση σε αυτό το επίπεδο αθλητισμού. Να θυμίσω ότι ο Νόρρις είδε στους καθρέπτες του ότι και ο Μαξ ήταν εκτός πίστας... Μιλάμε πληροφορία που είδε για χιλιοστά του δευτερολέπτου στον μικροσκοπικό του καθρέπτη. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) στο επιπεδο αυτο οι πιλοτοι ξερουν που παταει το μονοθεσιο τους με ακριβεια εκατοστου. ειδαλλως δεν θα κανανε και ιδιους γυρους στο δεκαδικο του δευτερολεπτου. Ο κανονισμος σαφως και εχει ασαφεις περιοχες. Μιλαει για απεξ και οτι οποιος φτασει εκει πρωτος ειναι αμυνομενος και εχει δικαιωμα στην στροφη. Στην πραξη τι ειδαμε? εναν μαξ να τον εχει περασει ο νορρις για αρκετα μετρα και αρα να ειναι αμυνομενος ο νορρις αλλα με ενα dive (ειναι κλασικη κινηση του) ο μαξ να βρισκεται αυτος πρωτος στο απεξ να παιρνει το χαρακτηρισμο αμυνομενος και να το πηγαινει ευθεια (αφου δεν μπορει να στριψει ετσι και αλλιως) αναγκαζοντας τον νορρις ειτε να φρεναρει και να χασει ορμη ειτε να τον βγαλει εκτος πιστας. Βασικα εχει παρει την κινηση του σερ (του ανοιγω την τροχια μου ελαφρως και σπρωχνω τον αλλο εκτος πιστας) και το εχει εχει συνδυασει με ενα ωμο ricciardo dive. Η λυση? Μια θα ηταν να θεωρειται αμυνομενος οποιος ξεκινησε την ευθεια πρωτος. Μια αλλη να διαγραφει το apex και να πρεπει να αφηνεις παντα χωρο για ενα αυτοκινητο διπλα σου (δυσκολο γιατι στο μονακο πχ πως να αφησεις χωρο και να θες δεν υπαρχει). Οσοι πιστοι προσελθετε και γραφτε νεο κανονισμο. ΥΓ Εκει στην ανω παπαγια πρεπει να παρουν ενα μιγιαγκι η κανα προστ να κανει μαθηματα κυνισμου στον νορρις. παρα ειναι σοφτ και θα καταληξει στο τελος της καριερας του στη φοραδα να κολλαει ενσημα. οχι τιποτα αλλο θα μας ξαναπιασει ο @papp0us στο βουντου του και θα πληρωνουμε τσαμπα κερατιατικες ζημιες Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου από ghostrider 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 10 minutes ago, ghostrider said: ΥΓ Εκει στην ανω παπαγια πρεπει να παρουν ενα μιγιαγκι η κανα προστ να κανει μαθηματα κυνισμου στον νορρις. Μιας και ειπες Προστ https://gp-news.net/alain-prost-severely-criticizes-lando-norris-hes-useless/ Alain Prost severely criticizes Lando Norris: “He’s useless” 😁 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 22 λεπτά πριν, ASFE είπε Alain Prost severely criticizes Lando Norris: “He’s useless” 😁 Ωχ! Θα τον πιάσει στο στόμα στα βουντού του ο @papp0us και ποιος τον σώζει μετά! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, specre είπε Ωχ! Θα τον πιάσει στο στόμα στα βουντού του ο @papp0us και ποιος τον σώζει μετά! Εσυ γιατι λες να πηγε απατη η prost gp πριν τοσα χρονια? αναδρομικο βουντου ηταν 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Why Did Lando Norris Receive A Penalty In Austin? | Jolyon Palmer’s F1 TV Analysis Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου από basilis_k6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 25 λεπτά πριν, ASFE είπε Μιας και ειπες Προστ https://gp-news.net/alain-prost-severely-criticizes-lando-norris-hes-useless/ Alain Prost severely criticizes Lando Norris: “He’s useless” 😁 Α ναι; Και εσυ Πρόστ είσαι.. ΓΕΡΟΣ. Τι να μας πει μωρέ ο προστ τώρα, που τον δείχναν να τρέχει στα παιδιά το βράδυ για να κοιμούνται αμέσως. "Γάλλος οδηγός", που έφυγε απο την αγκαλιά της Mclaren για να πάει στη ρενό, και γύρισε τρέχοντας πίσω μπας και τον κάνουμε και αυτόν πρωταθλητή. Κινούμενο ανέκδοτο. Αφού κάναμε αυτόν πρωταθλητή θα κάνουμε και τον Lando, και οι δύο άχρηστοι, τουλάχιστον ο Lando είναι άξιος για μπόι μπαντ καριέρα, που ειναι απαραίτητο απο τα papaya rules για να πιάσει τιμόνι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Ένα μικρό έπος η κυρία 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Κάτι άλλο τώρα. Η απότομη κίνηση που έκανε ο Νόρις στα φρένα στο τέλος της μεγάλης ευθείας εκκίνησης, αφού είχε περάσει τον Μαξ, ήταν νόμιμη; και όχι επικίνδυνη; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Το εχετε αναλυσει περισσοτερο απ'οτι οι ανθρωποι της FIA, ειμαι 100% σιγουρος για αυτο.. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Στις 21/10/2024 στις 7:39 ΜΜ, dkstopo είπε γιαυτο εφαγε τα 5 δευτερα, επειδη χρησιμοποίησε τον εξω χωρο για να περασει, πηρε πλεονεκτημα, Για τον ιδιο λογο ο ΜΑΞ πηρε προειδοποιηση, πεναλντι δεν πηρε γιατι δεν κερδισε κατι. Μη βλέπετε μόνο και ερμηνεύετε όπως εσεις φανταζεστε, το εξηγουν στις αποφασεις. Αποφάσισε ποιος δουλεύει ποιον λοιπόν. Και αν θελετε την γνωμη μου ποιος ειναι ο καλός οδηγός στην Μακλαρεν αυτός ειναι ο Πιάστρι. Αυτός το στρίβει καλά και εκμεταλλεύεται καθε χιλιοστό στην πίστα. Ο Νορις είναι καλός να μαζευει βαθμούς, δεν ειναι ο ανθρωπος που αν χρειαστεί θα οδηγήσει σε ρυθμό κατατακτηρίων όλο τον αγώνα. Αυτό το έκαναν οι ΣΕΝΑ, ΣΟΥΜΑΧΕΡ, ΧΑΚΙΝΕΝ, ΚΙΜΙ, ΑΛΟΝΣΟ, ΛΟΥΙΣ και ΜΑΞ, έχει προσπαθήσει και ο Λεκλέρ αλλα το στουκαρε. όλοι οι αλλοι ειναι διαχειριστές ελαστικών. Δεν χρησιμοποίησε τον έξω χώρο για να περάσει χωρίς λόγο. Τον έβγαλε εκεί ο μαξ με dive bombing. Αν δεν έβγαινε εκεί ο μαξ θα έπρεπε να φρενάρει νωρίτερα γιατί ήταν εκτός γραμμής στη στροφή. Στο apex ήταν πιο μπροστά γιατί άφησε το φρενάρισμα λες και ήταν στην αγωνιστική γραμμή. Φυσικα και πήρε πλεονέκτημα ο μαξ στην υπεράσπιση στης θέσης του, πλεονέκτημα πετώντας τον άλλο έξω από την πίστα. Με τη δική σου λογική οποίος είναι χειρότερος οδηγός από το μαξ δεν δικαιούται και να περάσει τον μαξ ε; Ε ναι μας δουλεύεις φυσικά… 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, dimoskoutr είπε Δεν χρησιμοποίησε τον έξω χώρο για να περάσει χωρίς λόγο. Τον έβγαλε εκεί ο μαξ με dive bombing. Αν δεν έβγαινε εκεί ο μαξ θα έπρεπε να φρενάρει νωρίτερα γιατί ήταν εκτός γραμμής στη στροφή. Στο apex ήταν πιο μπροστά γιατί άφησε το φρενάρισμα λες και ήταν στην αγωνιστική γραμμή. Φυσικα και πήρε πλεονέκτημα ο μαξ στην υπεράσπιση στης θέσης του, πλεονέκτημα πετώντας τον άλλο έξω από την πίστα. Με τη δική σου λογική οποίος είναι χειρότερος οδηγός από το μαξ δεν δικαιούται και να περάσει τον μαξ ε; Ε ναι μας δουλεύεις φυσικά… οι γνωμες ειναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, ο καθενας εχει την δική του λοιπόν στείλε τον λογαριασμο σου στη FIA να σου πιστώσουν για την μεγαλειώδη ανάλυση 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 23 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2 minutes ago, dkstopo said: οι γνωμες ειναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, ο καθενας εχει την δική του λοιπόν στείλε τον λογαριασμο σου στη FIA να σου πιστώσουν για την μεγαλειώδη ανάλυση Από τα πιο καλά στημένα επιχειρήματα που έχω δει μέχρι τώρα στο insomnia. Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν νομίζω να μπορεί να απαντήσει κάτι μετά από αυτό. 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα