tommy^ Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Ο ανθρωπος εχει κανει το dive bombing στο φρεναρισμα επαγγελμα. Αν φρεναρε σωστα διατηρωντας την πορεια του τοτε ο Νορρις θα ηταν καθαρα μπροστα του στο apex και φυσικα εντος πιστας. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, bkran είπε Το εξηγεί πάντως ο τύπος του Sky Sports και έτσι όπως τα λέει βγαίνει νόημα. Εγώ το είδα πάντως έχοντας διαβάσει τα σχόλια εδώ και απόρησα. Είναι ξεκάθαρο ότι ο Νόρις ολοκληρώνει προσπέραση εκτός πίστας, περίπτωση η οποία πάντα έχει ποινή. Η μόνη του ελπίδα θα ήταν να δώσει πίσω την θέση και να προσπαθήσει ξανά ή να επιμείνουν για ποινή του Φερστάπεν γιατί έσπρωξε τον Νορις εκτός πίστας. Αλλά όταν περνάς μπροστά και φεύγεις, η ποινή είναι σίγουρη. Θα έπρεπε να το ξέρουν εκεί στην McLaren και να τον βάλουν να την δώσει πίσω όσο ήταν καιρός. To θεμα παντως δεν ειναι αν επρεπε να δωθει ποινη στον Νορρις, αλλα οτι επρεπε να δωθει ποινη και στον Μαξ. 13 ώρες πριν, haHa είπε Σύμφωνα με το γράμμα του νομου, ο Νορρις σωστα εφαγε ποινη. Οχι γιατι βγηκε εκτος, αλλα γιατι βγηκε εκτός και προσπερασε. Καποιος βέβαια θα μπορουσε να πει οτι ηταν ηδη μπροστα στο φρεναρισμα(αρα δεν προσπερασε εκτος, απλα διατηρηθηκε) , αλλα τέλος παντων. Το θεμα είναι οτι ακόμα πιο σιγουρη είναι η ποινη στον Μαξ: είναι πιο πισω στα φρενα, αποφασιζει να τα αφησει επιτηδες για να χασει το apex, χανει το apex, βγαίνει τελείως εκτος πιστας και ταυτόχρονα πεταει τον Νορρις εκτος πιστας. Ειναι ταμαμ για ποινη, πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω πιο χαρακτηριστικο, textbook παράδειγμα για forcing other driver off the track. Αν δεν δωθει ποινη εδω, πότε εχει νοημα να δωθει ποινη για το οτι πετας εκτός πίστας τον αντίπαλο ενω βγαίνεις κι εσυ εξω; Και χωρια τι λεει ο καθενας μας, εδω τι λενε οι οδηγιες που ειχε δωσει η FIA: F1’s rules of conduct for drivers published by FIA (motorsport.com) Σε προσπαθεια προσπερασης απο την εξωτερικη, ο αμυνομενος που ειναι στην εσωτερικη(στο χθεσινο συμβαν ο Φερσταππεν) πρεπει να μεινει εντος πιστας: Αναφορά σε κείμενο For overtaking outside of a corner In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track. When considering what is a ‘significant portion’, for an overtaking on the outside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car is ahead of the other car from the apex of the corner. The car being overtaken must be capable of making the corner while remaining within the limits of the track. Εδω ο Φερσταππεν χθες τελειως εκτος πιστας στην αμυνα του: ---------------------------------------------------- Υπενθυμιζω οτι στην Ισπανια το 2023, στο συμβαν Tsunoda- Zhou: O Tsunoda ηταν ο αμυνομενος (οπως ο Μαξ χθες) O Tsunoda διαλεξε την εσωτερικη για αμυνα (οπως ο Μαξ χθες) Ο Ζhou προσπαθησε να προσπερασει απο την εξωτερικη (οπως ο Norris χθες) O Tsunoda αμυνομενος κρατηθηκε ολοκληρος εντος πιστας (σε αντιθετα με τον Μαξ που βγηκε τελειως εκτος πιστας) Παρολα αυτα, ο Tsunoda πηρε ποινη σε αυτο το συμβαν, αλλα ο Μαξ δεν πηρε χθες. (Μια διαφορα ειναι οτι ο Τsunoda δεν ηταν μπροστα στο apex οπως ηταν ο Μαξ χθες, αλλα ο Μαξ το καταφερε αυτο λογω divebombing και για αυτο δεν καταφερε να στριψει και βγηκε τελειως εκτος πιστας) Αντιστοιχη ποινη εφαγε και ο Magnussen στο sprint του Miami φετος στο συμβαν με τον Χαμιλτον: O Magnussen ηταν ο αμυνομενος (οπως ο Μαξ χθες) O Magnussen διαλεξε την εσωτερικη για αμυνα (οπως ο Μαξ χθες) Ο Hamilton προσπαθησε να προσπερασει απο την εξωτερικη (οπως ο Norris χθες) O Magnussen αμυνομενος δεν κρατηθηκε εντος πιστας και πεταξε εκτος τον Hamilton (οπως και ο Μαξ χθες που βγηκε τελειως εκτος πιστας και πεταξε μαζι του και τον Νορρις εκτος πιστας) Ο Magnussen πηρε ποινη γιατι αμυνομενος δεν κρατηθηκε εντος πιστας και πεταξε εκτος πιστας τον επιτιθεμενο, αλλα ο Μαξ δεν πηρε ποινη χθες. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου από haHa 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ep1 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 10 λεπτά πριν, PSYHAS είπε Δεν πιστεύω ότι οι ιθύνοντες στη mclaren δε θέλουν τίτλους, αλλά με αυτά που έχουν κάνει μάλλον προς τα κει πάμε. Καταρχήν, χάσανε πολύτιμους βαθμούς στους προηγούμενους αγώνες, με papaya rules κι άλλες ανοησίες, χωρίς να ξεκαθαρίσουν ότι έχουν οδηγό που πάει για πρωτάθλημα. Εκτός κι αν ο στόχος ειναι μόνο των κατασκευαστών, που φαίνεται να το καπαρώνουν. Όσο έπιαναν τους άλλους στον ύπνο με ότι ρυθμίσεις και μηχανικές "εφευρέσεις" είχαν κάνει, είχαν μεγάλο πλεονέκτημα. Τώρα φαίνεται να χάνεται αυτό, οπότε η διαφορά που έχει φτιάξει ο Verstappen του επιτρέπει να αισθάνεται πιο άνετα και να κοντράρει(το βασικότερο) σχεδόν στα ίσια τον Norris. Βέβαια αν o Leclerc συνεχίσει έτσι, μάλλον αυτός θα ειναι που θα βρίσκεται πιο κοντά στον Ολλανδό. ] Θεωρώ ότι το πουλάκι έχει πετάξει. Με 5 αγώνες (και 2 sprint races) οι βαθμοί ειναι μετρημένοι και μόνο με κανένα dnf του Verstappen (ίσως όχι μόνο ένα) θα έχει ελπίδες κάποιος άλλος. Τώρα για χθες, με τις ποινές και οτι άλλο έγινε, όλη η φασαρία ήταν για 3 βαθμούς, τη στιγμη που μόνο η αλλαγή με τον (δικό τους ) Piastri είχε κοστίσει 7. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές.Ομάδα με αγωνιστικό pedigree και να μην μπορεί να διαχειριστεί κατάσταση ή να περιμένει τους βαθμούς από τις εφέσεις. Ο βερ ήταν πιο αργός από Λάντο. Μπες πίσω και πέρασέ τον. Και κάνε και έφεση μετά. Δεν είναι αυτό mentality ομάδας που διεκδικεί πρωτάθλημα. Βέβαια μετά από την πτέρυγα που-ήταν-παράνομη-αλλά-τελικά-δεν-ήταν-αλλά-τους-είπαν-μετά-να-την-αλλάξουν έχουν χάσει αισθητά σε ταχύτητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, haHa είπε To θεμα παντως δεν ειναι αν επρεπε να δωθει ποινη στον Νορρις, αλλα οτι επρεπε να δωθει ποινη και στον Μαξ. Και χωρια τι λεει ο καθενας μας, εδω τι λενε οι οδηγιες που ειχε δωσει η FIA: F1’s rules of conduct for drivers published by FIA (motorsport.com) Σε προσπαθεια προσπερασης απο την εξωτερικη, ο αμυνομενος που ειναι στην εσωτερικη(στο χθεσινο συμβαν ο Φερσταππεν) πρεπει να μεινει εντος πιστας: Εδω ο Φερσταππεν χθες τελειως εκτος πιστας στην αμυνα του: Έλα ρε με τους κανονισμούς της fia. Αφού από χτες έχουν βάλει λυτούς και δεμένους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Τους κανονισμούς τους έχουν κάνει κουρελόχαρτο. Ο τύπος μια φορά έμεινε μπροστά από τον Σάινθ έτσι όπως τον πέρασε ο νορις και δεν έπαθε τίποτα και όταν του έκαναν ακριβώς το ίδιο (μην ακούω π@π@ριές ότι ήταν μέσα στην πίστα ο μαξ με τον νορις), αυτός που τον πέρασε τιμωρήθηκε. Τα υπόλοιπα είναι για να βαυκαλίζονται οι «υποστηρικτές» του. Εσυ καλά πολύ καλά τα λες αλλά αυτοί άλλο πράγμα γουστάρουν τι να κάνουμε. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που είναι πιο αργός, με νορις φέτος με λεκλερκ και χαμιλτον παλαιότερα κάνει dive bombing για να πετάξει τον άλλο έξω ή για να αναγκαστεί ο άλλος να σηκώσει γκάζι ώστε να μην πάνε στις μπαριέρες. Όποιος δεν το βλέπει ας βράσει ένα κράνος να πάρει μυρωδιά από f1. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου από dimoskoutr 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ep1 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 24 λεπτά πριν, haHa είπε Υπενθυμιζω οτι στην Ισπανια το 2023, στο συμβαν Tsunoda- Zhou: O Tsunoda ηταν ο αμυνομενος (οπως ο Μαξ χθες) O Tsunoda διαλεξε την εσωτερικη για αμυνα (οπως ο Μαξ χθες) Ο Ζhou προσπαθησε να προσπερασει απο την εξωτερικη (οπως ο Norris χθες) O Tsunoda αμυνομενος κρατηθηκε ολοκληρος εντος πιστας (σε αντιθετα με τον Μαξ που βγηκε τελειως εκτος πιστας) Παρολα αυτα, ο Tsunoda πηρε ποινη σε αυτο το συμβαν, αλλα ο Μαξ δεν πηρε χθες. (Μια διαφορα ειναι οτι ο Τsunoda δεν ηταν μπροστα στο apex οπως ηταν ο Μαξ χθες, αλλα ο Μαξ το καταφερε αυτο λογω divebombing και για αυτο δεν καταφερε να στριψει και βγηκε τελειως εκτος πιστας) Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, (λογικά ναι) αλλά οι αγωνοδίκες δεν είναι οι ίδιοι σε κάθε αγώνα. Δεν ξέρω πως διορίζονται, οπότε πάει περίπατο και η συνέπεια. Εγώ πέρυσι το έμαθα από μία συνέντευξη του Steiner. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimoskoutr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Εγώ πάντως με αυτά που βλέπω τα τελευταία χρόνια από το σπορ και μετά το χθεσινό τσίρκο υποσχέθηκα στο εαυτό μου ότι τον πρώτο που θα κάνει dive bombing στον μαξ από εδώ και πέρα θα τον ακολουθώ οπαδικά τυφλά μέχρι να αποσυρθεί από το σπορ. 😁🤪 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Ο Τσουνοντα κακως πηρε ποινη στην Ισπανια. Εχουν μαθει ολοι στην καραμελα he push me off μπου χου 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 14 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε [....]ας βράσει ένα κράνος να πάρει μυρωδιά από f1. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JailbrokenDiesel Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, Witcher1st είπε Πουλαει ο leclerc τη ψυχη του στον εωσφορο; Ο γλυκουλης μας; Σοβαρα; για τον Max λεει προφανως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, ASFE είπε Ο Τσουνοντα κακως πηρε ποινη στην Ισπανια. Εχουν μαθει ολοι στην καραμελα he push me off μπου χου Συμφωνω οτι κακως πηρε ποινη ο Τσουνοντα στην Ισπανια, μιας και δεν βγηκε καν εκτος πιστας (δεν ακουμπησε καν τα κερμπ). Αντιθετα, ο Μακ βγηκε τελειως εκτος πιστας χθες στην αμυνα του και πεταξε εκτος τον Νορρις. Οτι δηλαδη εκανε και ο Magnussen στον Hamilton στο Miami και οτι ακριβως απαγορευουν οι οδηγιες της FIA: "The car being overtaken must be capable of making the corner while remaining within the limits of the track." 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Τις μλκιες στην Cota παντως αλλος τις ξεκινησε αλλα τοτε δεν ανοιγε ρουθουνι goat αφου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JailbrokenDiesel Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, bkran είπε Κατά τα άλλα, μεγάλη διαφορά μεταξύ sprint και αγώνα, στο sprint και Ferrari και Mclaren τέλειωσαν τα λάστιχα τους πολύ γρήγορα ενώ Φερτάπεν έφευγε μακριά, στον αγώνα αντίθετη εικόνα. Ίσως στο ενδιάμεσο να άλλαξαν ρυθμίσεις και έτσι να εξηγείται. Φερραρι μια χαρα πρωτη δυναμη ηταν και στο σπριντ. εκαναν μαχες Lec/Sai Sai/Rus Lec/Rus Sai/Nor Lec/Nor ποσο να αντεξουν 19 γυρους. ο Max ταξιδευε σε καθαρο αερα μπροστα 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου @haHa Συμφωνω οτι βγηκε εξω ο Μαξ. Αλλα τι ποινη να παρει. Ενα track limit violation ηταν αρκετο. Αν ειχε πχ 4 violations εκει ναι να επαιρνε ποινη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ASFE είπε Τις μλκιες στην Cota παντως αλλος τις ξεκινησε αλλα τοτε δεν ανοιγε ρουθουνι goat αφου Η διαφορα στο παραπανω συμβαν ειναι οτι: ειναι 1ος γυρος ο Χαμιλτον κρατηθηκε εντος πιστας, οπως πχ νομίζω οτι εκανε και ο Μαξ χθες στην εκκινηση αλλα δεν εκανε στο τελος του αγωνα στο συμβαν με τον Νορρις. 1 ώρα πριν, ASFE είπε @haHa Συμφωνω οτι βγηκε εξω ο Μαξ. Αλλα τι ποινη να παρει. Ενα track limit violation ηταν αρκετο. Αν ειχε πχ 4 violations εκει ναι να επαιρνε ποινη. Οχι, δεν ειναι απλο track limit violation οταν βγαινεις εκτος πιστας για να κρατησεις την θεση σου και πετας τον αντιπαλο σου εκτος πιστας. Ειναι ποινη 5 ή 10 sec, οπως πηρε πχ ο Magnussen στο Miami για το τελευταιο συμβαν με Χαμιλτον. Εδω οι ποινες τοτε στον Magnussen: https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2024 Miami Grand Prix - Infringement - Car 20 - Leaving the track and gaining a lasting advantage 2.pdf Decision: 10 second time penalty. Reason: The Stewards reviewed video evidence and determined that the car left the track at turn 11 and gained a lasting advantage. Car 20 and Car 44 were fighting for positions and this enabled Car 20 to stay ahead of Car 44. https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2024 Miami Grand Prix - Infringement - Car 20 - Leaving the track and gaining a lasting advantage 3.pdf Decision: 10 second time penalty. 3 penalty points Reason: The Stewards reviewed video evidence and found that Car 20 braked late at turn 11 and went off the track. This resulted in Car 44, with whom Car 20 was fighting for position on track, having to leave the track as well. Car 44 got back to the track quickly but Car 20 continued off track and thereby stayed ahead of Car 44. This was the third instance of Car 20 leaving the track and gaining a lasting advantage. We considered the penalty guidelines for such infringements which provide a baseline of a 10 second penalty with zero penalty points. -------------------------------- Παιδια, μην ξεφυγουμε. Δεν μπορεις να κρατας την θεση σου βγαινοντας τελειως εκτος πιστας και παιρνοντας μαζι σου τον αντιπαλο. Αν αρχισει να επιτρεπεται αυτο, θα τελειωσουν οι προσπερασεις: ο αμυνομενος θα διαλεγει παντα την εσωτερικη θα ψιλοχανει το apex με αποτελεσμα να βγαινει εκτος πιστας παιρνοντας μαζι του εκτος πιστας τον επιτιθεμενο, ο οποιος δεν θα μπορει πια να προσπερασει. Και καπως ετσι θα τελειωσουν οι προσπερασεις. Η κινηση του Μαξ χθες ειναι textbook περιπτωση για ποινη λογω forcing driver off the track. Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου από haHa 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
avacan23 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου https://x.com/pitlanelando/status/1848120785782690059?s=46 μπράβο ρε Jason. Ο ορισμός in your face! Πες τα να αγιάσει το στόμα σου… όλο το νόημα αυτό είναι.. ευτυχως το κράξιμο είναι παγκόσμιο και είναι ευκαιρία αν σέβονται το άθλημα να σκεφτούν δύο φορές αν θα ξαναδώσουν ευκαιρία σε κάποιον οδηγό να πετάξει έξω από την πίστα άλλο οδηγό και να μείνει ατιμώρητος. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα