Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Nabuko είπε

Tι ετοιμάζει ο Zak Brown με τον Andretti? Προφανώς δεν θα φύγει από τη McLaren αλλά θα προσπαθήσει λογικά να φέρει την Andretti (ή όπως αλλιώς την ονομάσουν) σαν θυγατρική της McLaren, στα πρότυπα της Red Bull/RB? Ή μήπως ετοιμάζουν κάτι άλλο? Ο καιρός θα δείξει

...

Δε νομίζω ότι η Andretti και η Cadillac θέλουν να μπουν υπό την McLaren. Έχουν δείξει ότι δεν θέλουν να είναι υπό κανενός, ούτε να εξαγοράσουν κάποια ομάδα για να μπουν. Η είσοδος του Zak Brown στην Andretti Acquisition Corp. είναι "φυσιολογική". Έχει γνωριμίες και κύρος για να μαζέψει επενδυτές, τα οποία εκτός των άλλων, θα ασκήσουν πίεση στην Liberty Media. Αυτός είναι άλλωστε ο σκοπός της Acquisition. Να μαζέψει χρήμα και να βοηθήσει στις ελεγκτικές διαδικασίες για λογαριασμό της Global.
Όλα αυτά, μέχρι και αν, αποδειχτεί το αντίθετο.

 

Το ενδιαφέρον είναι η αποχώρηση του Michael Andretti από την Andretti Global και η αντικατάστασή του από τον Dan Towriss, πολύ επιτυχημένο βετεράνο της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Μισό να το ξαναδώ … ναι, της ασφαλιστικής. 
Έχει λεχθεί ότι ο πραγματικός λόγος της αρχικής άρνησης της FOM στον Andretti, είναι η προσωπική έχθρα του Greg Maffei CEO της Liberty Media, προς την οικογένεια Andretti. Έχει λεχθεί ότι ο Maffei είπε στον Mario (μπαμπάς Andretti) ότι θα χρησιμοποιήσει όλη του την εξουσία για να μην μπει ποτέ ο Michael (γιος Andretti) στην F1. Έχει λεχθεί ότι επικοινώνησε με την General Motors και τους είπε να συνεργαστούν με οποιονδήποτε, εκτός από τον Andretti. Η μόνη απόδειξη για όλα αυτά, είναι η μη άρνηση του Maffei και της FIA ότι ειπώθηκαν όλα αυτά. Επί της ουσίας δηλαδή, δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα από φήμες και ότι το σκορ στο Andretti-FIA είναι 0-1 μέχρι στιγμής.

 
Για να γίνει περισσότερο περίπλοκο απόσο ήδη είναι, η Συμφωνία Concorde λήγει το 2025. Οι συζητήσεις-διαπραγματεύσεις ομάδων με Liberty Media για την νέα έχουν ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό. Έχει ακουστεί ότι υπάρχει πιθανότητα η νέα συμφωνία να προβλέπει, ότι κάθε νέα ομάδα δεν θα λάβει μερίδιο των κερδών τον πρώτο χρόνο της συμμετοχής της. Έχει ακουστεί ότι το cost cap είναι υπό διαπραγμάτευση προς τα 220 μύρια. Έχει ακουστεί ότι η Ferrari θα συνεχίσει να παίρνει το επιπλέον ποσοστό, ίσως λίγο μειωμένο. Επί της ουσίας δηλαδή, δεν υπάρχει τίποτα άλλο πέρα από φήμες και ότι ο Ben Sulayem είχε δηλώσει κάπου στα τέλη Μαΐου, ότι τα 200 μύρια για είσοδο νέας ομάδας είναι λίγα, νομίζω ότι κάτι περί τα 600 είναι σωστό για την τρέχουσα αγορά, είχε πει. Υπάρχουν και τα αυτονόητα, ότι η νέα Συμφωνία θα είναι πολύ συγκεκριμένη για την είσοδο 11ης ομάδας και ότι θα διαβάσουμε και θα ακούσουμε ότι πιθανό και απίθανο δεν μπορεί να σκεφτεί ο νους κοινών θνητών, επειδή η Συμφωνία είναι εμπιστευτική.

 

Για 3 πράγματα είμαι σίγουρος.
Θα ταλαιπωρηθούμε πάρα πάρα πολύ μέχρι να λήξει, με όποιον τρόπο κι αν λήξει αυτή η ιστορία.
Η είσοδος του Zak Brown σε μία εταιρεία εξαγορών ειδικού σκοπού, δεν σημαίνει τίποτα ως προς τον τρόπο εισόδου των Andretti Cadillac στην F1. Θεωρητικά, με βάση την ιστορία.
Liberty Media, FIA, ομάδες, Andretti είναι μια ωραία ατμόσφαιρα Σαιξπηρικού έπους.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 29/9/2024 στις 1:39 ΠΜ, cinemusic είπε

Ε καλα και με τα plans της Mercedes-Toto δεν πέφτει λιγότερο γέλιο που μετα  βγαινει στο Ραδιο και του λεει " Get To The Choppa!"

YOU CAN DO IT G E O R G E ! ! 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Isack Hadjar is the new Red Bull Racing reserve driver, the team confirmed to Feeder Series! The 19-year-old, who currently sits second in the Formula 2 standings with four victories, is the successor of Liam Lawson.

O Hadjar θα είναι ο reserve driver και για τις 2 ομάδες Red Bull και VCARB. 

Οι της Red bull ρώτησαν πρώτα τον Ρικιάρντο να θέλει να είναι αυτός ο reserve driver για τους υπόλοιπους 6 αγώνες της σεζόν και τους είπε ένα "όχι" (ίσως είπε κάτι άλλο βέβαια αλλά θα το μεταφράσω ως όχι)

 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 30/9/2024 στις 8:46 ΜΜ, Nabuko είπε

O Hadjar θα είναι ο reserve driver και για τις 2 ομάδες Red Bull και VCARB. 

Οι της Red bull ρώτησαν πρώτα τον Ρικιάρντο να θέλει να είναι αυτός ο reserve driver για τους υπόλοιπους 6 αγώνες της σεζόν και τους είπε ένα "όχι" (ίσως είπε κάτι άλλο βέβαια αλλά θα το μεταφράσω ως όχι)

 

Θελω να συμβει κάτι σε εναν απο τους οδηγους της VCARB και να βάλουν τον Hadjar και μετα να πάθει τσιρλιπιπι ο τεκίλας και να μην μπορουν να βάλουν τον Hadjar στην RB.... Θα βάλουν το γεροραμολί να τρέξει. 🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

“As I’ve announced to everybody that I will be departing the old team, I was very flattered to have a lot of approaches from various teams, but really Lawrence’s passion, commitment and enthusiasm was very endearing, it’s very persuasive.

The reality is, if you go back 20 years, what we now call Team Principals were actually the owners of the teams, Frank Williams, Ron Dennis, Eddie Jordan etcetera. In this modern era, Lawrence is actually unique in being the only properly active team owner.

It’s a different feeling when you have somebody like Lawrence involved like that, it’s back to the old-school model. And to have the chance to be a shareholder and a partner is something that has never really been, or hasn’t been offered to me before. It’s [an opportunity] I’m very much looking forward to. It became a very natural choice.”

Πηγή: Newey explains why he opted for 'old school' Aston Martin, rather than joining Hamilton in 2025 move to Ferrari

 

Μόνο σε εμένα φαίνονται π@π@ριές αυτά που λέει; :unsure:

 

Επεξ/σία από specre
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, specre είπε

“As I’ve announced to everybody that I will be departing the old team, I was very flattered to have a lot of approaches from various teams, but really Lawrence’s passion, commitment and enthusiasm was very endearing, it’s very persuasive.

The reality is, if you go back 20 years, what we now call Team Principals were actually the owners of the teams, Frank Williams, Ron Dennis, Eddie Jordan etcetera. In this modern era, Lawrence is actually unique in being the only properly active team owner.

It’s a different feeling when you have somebody like Lawrence involved like that, it’s back to the old-school model. And to have the chance to be a shareholder and a partner is something that has never really been, or hasn’t been offered to me before. It’s [an opportunity] I’m very much looking forward to. It became a very natural choice.”

Πηγή: Newey explains why he opted for 'old school' Aston Martin, rather than joining Hamilton in 2025 move to Ferrari

 

Μόνο σε εμένα φαίνονται π@π@ριές αυτά που λέει; :unsure:

 

Ε τι να πει; Πήγα εκεί γιατί είδα ότι θα κολυμπάω στο χρήμα;

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ.

Αποψη μου ειναι πως ο newey θελει να γινει team manager / owner περισσοτερο απο οσο θελει να δειχνει.
Απο την Williams εφυγε γιατι δεν του δινανε μετοχες. Απο την Mclaren γιατι υπηρχε το team is bigger than everyone. Στην RB βρηκε την δημιουργικη ελευθερια που εψαχνε μεχρι να αποφασισει ο χορνυ οτι αυτος ειναι η RB και κανεις δεν ειναι bigger than χορνυ.Στην φοραδα καταλαβε οτι θα επρεπε να σχεδιαζει με αντιπαλο μια επιτροπη . Αν ο Εντσο ζουσε θα ειχε παει εκει πολυ νωριτερα εστω και σαν βολτα. Οποτε τι απομεινε ? Ο λωρενς τα εκατομυρια του και ο γιος οδηγος. 

Δημοσ.

Αυτό. θεωρώ ότι ο Νιουι προσβλέπει να πάρει μετοχές σε ομάδα και ο Στρολλ ήταν ο μόνος που του τις έδωσε προφανώς και με πολλά ακόμα privileges.

Δημοσ.

Σκέφτομαι να πάω Αυστρία του χρόνου και ψήνομαι να πάω στη στροφή 4, που συνήθως γίνονται αρκετά αν είναι βατές οι τιμές.

https://www.f1austria.com/en/tickets

Καλά κοιτάω εδώ; Δεν βλέπω πως εισιτήρια σε αυτή την στροφή.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...