Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ποια 60€; 49.99 λέει

Ναι αλλά τα 49.99 είναι η παλιά τιμή. Δεν είπαν ότι για παλιούς και νέους πλέον θα είναι 59.99 η τιμή;; Οπότε αυτό, ακόμα και αν λέει 49.99, περιμένω να είναι 59.99.

Έχουν πανάθλιο site για κολοσσό δισ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 minutes ago, liakjim said:

Ποια 60€; 49.99 λέει

 

3 minutes ago, specre said:

Δοκιμασμένο; Εγώ δεν δοκίμασα ακόμα τίποτα.

Αν η συνδρομή είναι μέσω F1, θα τραβήξει 60ευρώ όπως έγινε η ενημέρωση στο mail.

Όσοι έχετε τη συνδρομή στο playstore κι αν δεν έχετε λάβει ειδοποίηση μέχρι και 1 μήνα πριν την ανανέωση, λογικά θα ανανεωθεί με το φτηνό ποσό (όπως ο συμφορουμήτης που έχω τούρκικο με revolut).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mandos είπε

Ναι αλλά τα 49.99 είναι η παλιά τιμή. Δεν είπαν ότι για παλιούς και νέους πλέον θα είναι 59.99 η τιμή;; Οπότε αυτό, ακόμα και αν λέει 49.99, περιμένω να είναι 59.99.

Έχουν πανάθλιο site για κολοσσό δισ

Ποια παλιά και νέα τιμή; Έχω μπει στη διαχείριση του προφίλ μου και μου λέει ότι ο επόμενος χρόνος θα έχει 49.99€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.2a52b7d95b88e6d803ffeed668fb1988.png

η δικιά μου συνδρομή λήγει στις 29, στον καθένα θα έχει και άλλη ημερομηνία, και είναι σαφές από το email τους ότι η νέα τιμή θα είναι 60, και όχι 50 λέει το site τους

cc @liakjim

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Έχω μπει στη διαχείριση του προφίλ μου και μου λέει ότι ο επόμενος χρόνος θα έχει 49.99€

99% λέει λάθος να ξέρεις. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν γίνεται να αλλάξει η τιμή. Γίνεται; Η συμφωνία που βλέπω για να πληρώσω είναι 49.99

Γίνεται, γράφει στα ψιλά γράμματα οτι μπορεί να αλλάξει τιμή στην συνδρομή για νέες ή για προς ανανεώση συνδρομές. Το μονο που δεν μπορεί να πειράξει είναι οι υπάρχουσες συνδρομές. Εσένα στο χρόνο πάνω πάει για ανανέωση, και μπορεί να αλλάξει την τιμή. Και θα την αλλάξει βασικά, όχι απλά μπορεί.

Αναφορά σε κείμενο

5.1 We may vary, replace or withdraw content and features included within the Services and the range of payment options may change in our sole discretion. We reserve the right to modify the price of the Service for new or renewed subscriptions, but already purchased subscriptions will not be affected. For the avoidance of doubt, a subscription will be considered a renewed subscription when payment is taken to extend the period of subscription. For example, an annual subscription which expires upon the anniversary of purchase but which, either automatically or otherwise, renews at the end of that period for a further year shall be deemed a renewal.

 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ενωμεταξύ απο χθες για τη νέα Mercedes, φαίνονται αρκετές οι αλλαγές, και σε πολύ βασικά σημεία. Λέτε να έκανε κανα θαύμα ο Allison πάλι;  Ειδικά η τσαχπινιά στην μπροστά πτέρυγα θυμίζει "καλή" F1 με τις ομάδες να δοκιμάζουν τα όρια των κανονισμών, μπας και δουμε κατι διαφορετικό.

Όχι οτι έχει κανείς ελπίδα να κλέψει νίκη φέτος απο την Mclaren, αλλα δεν ειναι κακο να προσπαθούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, papp0us said:

Βλέπω ενωμεταξύ απο χθες για τη νέα Mercedes, φαίνονται αρκετές οι αλλαγές, και σε πολύ βασικά σημεία. Λέτε να έκανε κανα θαύμα ο Allison πάλι;  Ειδικά η τσαχπινιά στην μπροστά πτέρυγα θυμίζει "καλή" F1 με τις ομάδες να δοκιμάζουν τα όρια των κανονισμών, μπας και δουμε κατι διαφορετικό.

Όχι οτι έχει κανείς ελπίδα να κλέψει νίκη φέτος απο την Mclaren, αλλα δεν ειναι κακο να προσπαθούν.

Δεν ξέρω, με βάση το βίντεο του Kyle, πέρα από την μπροστά πτέρυγα (που αντιγράφεται σχετικά εύκολα), δε δείχνει κάτι επαναστατικό. Τα ανοίγματα των venturi είναι πολύ "μαζεμένα" με το bargeboard να είναι αρκετά "μέσα" (δε βοηθάει να ελέγξεις την ακάθαρτη ροή από τα ελαστικά για να τη στείλεις γύρω από τα sidepods όπως έκανε η RBR και πλέον και οι υπόλοιποι).

Για τις P-shaped εισαγωγές αέρα, λέει ότι έγινε αναγκαστικά γιατί έχουν τραβήξει εκεί το άνω χείλος και μπορεί να δημιουργήσει πολύ "στατικότητα" στη ροή κάτω από το χείλος (περισσότερο από το ιδανικό). Λέει επίσης, ότι, επειδή το κάτω "χείλος" είναι πολύ χαμηλά, μπορεί να ρουφήξει τον ακάθαρτο αέρα από τη μουρη του μονοθεσιου.

Εν τω μεταξύ, μόλις το άκουσα αυτό, σκέφτηκα αμέσως ότι μάλλον για αυτό η Ferrari έβαλε το S-duct ακριβώς εκεί. Για να "καθαρίσει" τη ροή στο συγκεκριμένο κομμάτι και να την πετάξει στην πάνω πλευρά του μονοθεσίου, αντί να τη στείλει στο undercut κάτω από τα sidepods (όπως κάνει η Merc). P-shaped εισαγωγές έχει και η Alpine αν θυμάμαι καλά.

Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι πολύ "standard".

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι πολύ "standard"

Νομίζω πως το ζητούμενο της Mercedes (και της Ferrari) σε πρώτη φάση είναι να γίνει Standard το μονοθέσιο, γιατι το περσινό, ειδικά απο τη μέση και μετά ηταν αυτοκίνητο φρανκεστάιν, αφού επέλεξαν να ξεκινήσουν και πέρσι με το zero-sidepod σχεδιασμό.

H W15 μοιάζει να εχει αρχή μέση και τέλος, και ακόμα και αν στην τελική δε πιάσουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τα όσα κόλπα έχουν κάνει, είναι τουλάχιστον μια προσπάθεια να βγουν μπροστά, γιατι αν προσπαθήσουν απλά να "φτάσουν" την RB τότε θα φάμε ακόμα δυο χρόνια σούπα στη μάπα μέχρι την αλλαγή κανονισμών.

Αν έχουν καλή βάση Ferrari και Merc φέτος, θα μπορέσουν να ξεκινήσουν πιο νωρίς την ανάπτυξη του αυτοκινήτου για το 25, που μου δίνει ελπίδα για ακόμα μεγαλύτερη κόντρα του χρόνου.

Αν τα έχουν κάνει σκατούλες πάλι, τι να κάνουμε, 2 χρόνια WDC ο Lando Norris, δε πειράζει. Συμβαίνουν αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, papp0us said:

Αν έχουν καλή βάση Ferrari και Merc φέτος, θα μπορέσουν να ξεκινήσουν πιο νωρίς την ανάπτυξη του αυτοκινήτου για το 25, που μου δίνει ελπίδα για ακόμα μεγαλύτερη κόντρα του χρόνου.

Ισχύει. Για τη Ferrari, διάβασα ότι φέτος θα αναπτύσσει παράλληλα και τα 2 μονοθέσια ('24 και '25), εκτός κι αν της τύχει μεγάλη στραβή και αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα με το μονοθέσιο του '24.

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άλλοι αντιγράψανε την περυσινη RB και η RB αντέγραψε την περυσινή Merc. 🤣🤣🤣

Kαλα όχι ακριβώς, αλλά επιφανειακά έτσι έμοιασε σε πολλούς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο τρελή η φετινή preseason. Από τη μια όλοι συγκλίνουν σε συγκεκριμένο concept της RBR, από την άλλη, ο Newey χρησιμοποιεί λύσεις που οι άλλοι τις εγκατέλειψαν. Συγκεκριμένα, το ρύγχος που φθάνει ως το πρώτο στοιχείο της αεροτομής το εγκατέλειψαν οι άλλοι το 2023, για να στέλνουν περισσότερο αέρα στο πάτωμα από το κέντρο του μονοθεσίου και τις "cannon" εξόδους ψύξης (Mercedes 2023). Τα sidepod inlets ενδιαφέροντα πάντως.image.jpeg.a4f6926d2e52c7dad8192de40de63276.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλε είναι όλες οι αναλύσεις για τις αεροδυναμικες επιφάνειες του αμαξώματος,

Αλλά, επανάληψη από τα περυσινό και τα προπέρσινα:

- το τεράστιο ποσοστό downforce έρχεται από το πάτωμα, τα άλλα είναι δευτερεύοντα. 

- ο Newey για το νεο ground effect μονοθεσιο του 2022 ανέλαβε προσωπικά να σχεδιάσει τις αναρτήσεις. Ignore that at your own risk. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...