Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μόνο που έχουμε να κρατήσουμε είναι το γεγονός ότι είναι πλέον αναμφισβήτητο πως το μονοθέσιο είναι τα πάντα στην Φ1 και όχι ο οδηγός. Το αντίθετο ίσως ίσχυε στο παρελθόν που δεν είχαν τόσα συστήματα υποβοήθησης, αλλά τώρα είναι ξεκάθαρο ότι οι πρωταθλητές είναι στο εργοστάσιο (καλά έλεγε ο χαμ). Εμείς σαν ψεκασμενοι μιλάμε για οδηγούς, όταν η μάχη γίνεται στους μηχανικούς. Νομίζω ότι πλέον όλοι οι οδηγοί έχουν πάνω κάτω τις ίδιες ικανότητες, είναι ήδη σε κορυφαίο επίπεδο όλοι και για αυτό δεν υπάρχει σημαντική διαφορά από αυτό το κομμάτι.

Η ρεντ μπουλ του περεζ ήταν η πραγματική, χωρίς τις παραβιασεις στους κανονισμούς κτλ, και για αυτό ήταν τόσο πίσω. 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 minutes ago, Macosj said:

Η ρεντ μπουλ του περεζ ήταν η πραγματική, χωρίς τις παραβιασεις στους κανονισμούς κτλ, και για αυτό ήταν τόσο πίσω. 

Μπορεί. Αυτο θα δικαιολογούσε ότι για τόσο καιρό βλέπαμε 1ο τον Max και τον Perez 4ο, 6ο,4ο,8ο κτλ και απορούσαμε γιατί τον κρατάνε. Προφανώς τον κρατούσαν γιατί ήξεραν πως ακόμα και αν φέρνανε άλλον, τίποτα δεν θα άλλαζε στα ίδια χάλια θα ήταν και θα είχαν αποκαλυφθεί. Ισως μια μέρα μάθουμε στα σίγουρα.

Η F1 είναι όπως η ζωή, συχνά δεν κερδίζει αυτός που αξίζει αλλά αυτός που έχει εξαπατήσει/εκμεταλευτεί εξυπνότερα το σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Macosj είπε

 Νομίζω ότι πλέον όλοι οι οδηγοί έχουν πάνω κάτω τις ίδιες ικανότητες, είναι ήδη σε κορυφαίο επίπεδο όλοι και για αυτό δεν υπάρχει σημαντική διαφορά από αυτό το κομμάτι.

Διαφωνώ. Δες παράδειγμα με τους μικρούς που μπήκαν σε Haas και Wiliams. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Nabuko είπε

Το μόνο λογικό είναι ότι το αμάξι πήγαινε με σχεδιασμό Newey και στην πορεία ανακατεύτηκαν οι άλλοι σχεδιαστές/μηχανικοί και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπουμε στους τελευταίους αγώνες. 

Μαζί σου, πόσο δύσκολο ήταν όμως, οταν ανακατεύτηκαν οι υπόλοιποι σχεδιαστές και το μονοθέσιο έγινε χειρότερο να επανέλθουν στο αρχικο σχέδιο Νιουι που ήταν μια χαρά;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ep1 είπε

Διαφωνώ. Δες παράδειγμα με τους μικρούς που μπήκαν σε Haas και Wiliams. 

Καλά, όταν λέω όλοι οι οδηγοί δεν εννοώ αυτούς στην F1,5, εκεί υπάρχουν και άλλα πράγματα που καθορίζουν την επιλογή. Μιλάω για ρεντ μπουλ, φεραρι, μακλαρεν, μερσεντες κυρίως. Οι μικρές ομάδες έχουν ανάγκη και τους χορηγούς, όχι μόνο τους βαθμούς. Επίσης υπάρχουν και βύσματα λόγω μπαμπά (Άστον Μάρτιν), που και σε αυτήν την ομάδα τώρα που θα γίνει μεγάλη θα πετάξουν το βύσμα 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, filipprin είπε

Η μεγαλυτερη αποδειξη οτι κατι καταργηθηκε ειναι το γεγονός οτι το αμαξι απο πύραυλος εγινε πατινι..Η επαναδιατύπωση δεν αλλαξε κατι ουτε στο νοημα ουτε στην ουσια του κανονισμου. Εγινε για να τονιστει το οτι "σας καταλαβαμε" μαζευτείτε αρκετα.

Προσωπικά έχω καταλάβει ότι το πρότζεκ της redbull τερμάτισε πιο γρήγορα στην εξέλιξη (για αυτό στην Ουγγαρία ήρθαν με πιο συμβατική σχεδίαση). Έβλεπα ένα αφιέρωμα στο f1tvpro ότι η redbull έχει πάρει κάπου 0.5δευτ κέρδος αλλά η Μακλάρεν έχει πάρει 1.5δευτ.

Άρα στην πραγματικότητα δεν είναι ότι τα redbull έγιναν πιο αργά, ίσα ίσα κέρδισαν χρόνο, αλλά οι άλλοι κέρδισαν περισσότερο. Έως τότε η redbull μπορούσε να κρυφτεί ή πιο σωστά να καλύψει τις εγγενείς αδυναμίες της σχεδίασης, αλλά πλέον δεν γίνεται εύκολα και φαίνεται πχ το αμάξι του Φερστάπεν το σετάρουν πέτρα και έτσι δεν έχουν μηχανικό γκριπ ώστε να έχει τα οφέλη της πιο σταθερής πλατφόρμας.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μαζί σου, πόσο δύσκολο ήταν όμως, οταν ανακατεύτηκαν οι υπόλοιποι σχεδιαστές και το μονοθέσιο έγινε χειρότερο να επανέλθουν στο αρχικο σχέδιο Νιουι που ήταν μια χαρά;;;

Εγωισμός ονομάζεται. Ο Pierre Wache αποφασίζει. 

Όπως λέει εδώ αποφάσισε στον 6ο αγώνα να αλλάξει κάποια πράγματα (στο Μαιαμι που όλως τυχαίως εκεί ξεκίνησε η παπαρολογία για το braking system). Ο Νιούι διαφώνησε αλλά τον έγραψαν κανονικά.

At around the sixth round, Pierre Wache wanted to change the car’s aerodynamic profile.

He aimed to gain performance, especially at low and medium speeds, but without losing ground at high speeds. To do this, important decisions were made regarding the cooling system. Red Bull moved most of the cooling inlets to high-pressure areas, freeing up the inlet of the sidepods to maximise flow over the floor.

At the same time, the team worked to optimise the vents in the few low-pressure areas in the rear of the RB20.

In this regard, it is curious that Adrian Newey strongly opposed many elements currently present on the RB20, including part of the cooling.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιθανοτερο ειναι οτι τα πακετα σχεδιστηκαν με αλλες προδιαγραφες που δεν ισχυουν πλεον .Οποτε δεν αποδιδουν όπως πρεπει και προσπαθουν να παρουν οτι μπορουν απο αυτα.Για αυτο την κοπανησε και ο αλλος.

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Προσωπικά έχω καταλάβει ότι το πρότζεκ της redbull τερμάτισε πιο γρήγορα στην εξέλιξη (για αυτό στην Ουγγαρία ήρθαν με πιο συμβατική σχεδίαση). Έβλεπα ένα αφιέρωμα στο f1tvpro ότι η redbull έχει πάρει κάπου 0.5δευτ κέρδος αλλά η Μακλάρεν έχει πάρει 1.5δευτ.

Άρα στην πραγματικότητα δεν είναι ότι τα redbull έγιναν πιο αργή, ίσα ίσα κέρδισαν χρόνο, αλλά οι άλλοι κέρδισαν περισσότερο. Έως τότε η redbull μπορούσε να κρυφτεί ή πιο σωστά να καλύψει τις εγγενείς αδυναμίες της σχεδίασης, αλλά πλέον δεν γίνεται εύκολα και φαίνεται πχ το αμάξι του Φερστάπεν το σετάρουν πέτρα και έτσι δεν έχουν μηχανικό γκριπ ώστε να έχει τα οφέλη της πιο σταθερής πλατφόρμας

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το πιθανοτερο ειναι οτι τα πακετα σχεδιστηκαν με αλλες προδιαγραφες που δεν ισχυουν πλεον .

Δεν έχουν αλλάξει οι κανόνες στην τωρινή γενιά των μονοθεσίων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειπα κανονες ειπα προδιαγραφες.Οταν ετοιμαζανε τα πακετα στην αρχη της χρονιας  αλλιώς ητανε το μονοθεσιο και αλλιώς καταντησε μετα απο οτι αφαιρέθηκε τέλος παντων.Οποτε ολα πλεων υπολειτουργούν...Οι αλλοι βελτιωνονται ενω αυτοι προσπαθουν να συμμαζεύουν τα ασυμμάζευτα.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχουν αλλάξει οι κανόνες στην τωρινή γενιά των μονοθεσίων.

Κι εγώ αυτό ήξερα, ελα όμως που για κάποιο περίεργο λόγο φέτος τα μονοθέσια ήταν πολύ πιο αργά στο Αζερμπαϊτζάν σε σχέση με πέρσι! Αν θυμάμαι καλά φτος ήταν 1+ sec πιο αργοί οι χρόνοι.

Να ήταν η πίστα πιο "αργή," λόγω θερμοκρασιών; Να εφερε η Πιρελλι πιο σκληρές γομες φέτος σε σχέση με πέρσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί πηγε φέτος σε σχεδόν ολικό redesign με το no-sidepod style η rb και δε συνέχισε να εξελίσσει τον περσινό πύραυλο. Έχασαν μια πολύ σταθερή βάση , και επέστρεψαν στους άλλους να τους φτάσουν και να τους περάσουν. Ακατανόητη απόφαση να αλλάζεις τόσο πολύ ενα τόσο επιτυχημένο σχέδιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί πηγε φέτος σε σχεδόν ολικό redesign με το no-sidepod style η rb και δε συνέχισε να εξελίσσει τον περσινό πύραυλο. Έχασαν μια πολύ σταθερή βάση , και επέστρεψαν στους άλλους να τους φτάσουν και να τους περάσουν. Ακατανόητη απόφαση να αλλάζεις τόσο πολύ ενα τόσο επιτυχημένο σχέδιο.

Απόφαση του Νιούι. Ήξερε ότι όλοι θα τους αντιγράψουν και επειδή δεν υπήρχε περιθώριο για μεγάλη εξέλιξη στο υπάρχον σχέδιο και ότι κάποια στιγμή οι άλλοι θα τους φτάνανε αποφάσισε να πάει σε κάτι εντελώς καινούριο. Δηλαδή να αντιγράψει την αποτυχημένη Μercedes W14

After one of the most dominant years in Formula 1 history, Adrian Newey and his technical team decided to drastically change their new car from the RB19.

The 2023 car took 22 wins out of 23 races, with 19 of them coming with Max Verstappen at the wheel. History in F1 dictates that teams usually gravitate towards developing successful designs, but Red Bull has decided to go for a more aggressive design solution with RB20.

The sidepods and engine cover stood out on their new design which resembles the failed Mercedes concept used in the W14, while the other teams went decided to copy the best of last year's RB19 design.

In conversation with the German Auto, Motor und Sport, Newey explains his rationale: "We knew the others would copy us. If we would've just developed last year's car further, it would not have been enough."

https://racingnews365.com/newey-explains-why-verstappens-new-red-bull-has-changed-so-much

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, tommy^ said:

Κι εγώ αυτό ήξερα, ελα όμως που για κάποιο περίεργο λόγο φέτος τα μονοθέσια ήταν πολύ πιο αργά στο Αζερμπαϊτζάν σε σχέση με πέρσι! Αν θυμάμαι καλά φτος ήταν 1+ sec πιο αργοί οι χρόνοι.

Να ήταν η πίστα πιο "αργή," λόγω θερμοκρασιών; Να εφερε η Πιρελλι πιο σκληρές γομες φέτος σε σχέση με πέρσι;

2024 :
image.png.c201fb4a6176682b47c75a5a7fb00212.png

2023: 
image.png.89b9930e4edd2e81ed604152a1f1dbcb.png

Αυτες ειναι οι διαφορες γιατι και εγω ειχα απορρησει με τους χρονους. Επισης αυτο που βλεπω ειναι και αλλη εποχη.
Τωρα γιατι ηταν πιο αργοι φετος, δε ξερω :P  (ιδια λαστιχα κατεβασε η πιρελι και το 23 και το 24)

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ο MSC έχει 6. Στα χαρτιά έχει 7 γιατί το πρώτο του το έδωσαν με το ζόρι χαριστικά ενώ έπρεπε να φάει dsq όπως το 97.

Και ο κοτσίδας 6 έχει γιατί το πρώτο του το έδωσαν πάλι με το ζόρι χαριστικά με όλα όσα έγιναν στον τελευταίο αγώνα.

Επειδή το θες εσυ μπορεί να έχουν και λιγότερα δεν έχουμε πρόβλημα εμείς 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...