Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, Nabuko είπε

 

Φάσκεις και αντιφάσκεις. Η Μακλάρεν που βρήκε τρύπα δεν είναι κακό αλλά η RB που βρήκε τρύπα είναι κακό?

Διάβασε το προηγούμενο σχόλιό μου. 

Όχι γιατί το ένα ήταν εξαρχής παράνομο ενώ της μακλαρεν όχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Όχι γιατί το ένα ήταν εξαρχής παράνομο ενώ της μακλαρεν όχι. 

Είπαμε ότι ΔΕΝ ήταν παράνομο. Γι' αυτό η FIA προχώρησε στην αναπροσαρμογή του άρθρου 11.2.1 των τεχνικών κανονισμών . Μετά την αναπροσαρμογή (ή επαναδιατύπωση) έγινε παράνομο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Είπαμε ότι ΔΕΝ ήταν παράνομο. Γι' αυτό η FIA προχώρησε στην αναπροσαρμογή του άρθρου 11.2.1 των τεχνικών κανονισμών . Μετά την αναπροσαρμογή (ή επαναδιατύπωση) έγινε παράνομο

Και με την πρώτη διατύπωση θα ήταν παράνομη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ο MSC έχει 6. Στα χαρτιά έχει 7 γιατί το πρώτο του το έδωσαν με το ζόρι χαριστικά ενώ έπρεπε να φάει dsq όπως το 97.

Και ο κοτσίδας 6 έχει γιατί το πρώτο του το έδωσαν πάλι με το ζόρι χαριστικά με όλα όσα έγιναν στον τελευταίο αγώνα.

Και ο Λουτσέσκου το ίδιο λέει, ότι έχει 3 πρωταθλήματα με τον ΠΑΟΚ 

  • Like 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Και με την πρώτη διατύπωση θα ήταν παράνομη. 

Σοβαρά ε? και τότε γιατί χρειάστηκε επαναδιατύπωση για να κλείσει το παραθυράκι? Προφανώς είτε δεν μπορείτε να καταλάβετε είτε τρολάρετε, σε κάθε περίπτωση δεν έχω χρόνο για χάσιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Σοβαρά ε? και τότε γιατί χρειάστηκε επαναδιατύπωση για να κλείσει το παραθυράκι? Προφανώς είτε δεν μπορείτε να καταλάβετε είτε τρολάρετε, σε κάθε περίπτωση δεν έχω χρόνο για χάσιμο.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά αν διαβάσεις την πρώτη σου διατύπωση, αυτή καθιστά ένα τέτοιο σύστημα παράνομο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε κάπου την αρχική παράγραφο πριν προχωρήσουν στην αναδιατύπωση; 

Επίσης μου φαίνεται περίεργο που καμία άλλη ομάδα δε σκέφτηκε το κολπο με την ασύμμετρη κατανομή πέδησης. Δεν μου φαίνεται κάποιο ιδιαίτερα σοφιστικέ πράγμα. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.

Για να δούμε το ρόλο του Πιαστρι στον επόμενο αγώνα σε σχέση με τον Νόρρις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επίσης μου φαίνεται περίεργο που καμία άλλη ομάδα δε σκέφτηκε το κολπο με την ασύμμετρη κατανομή πέδησης.

Πέρα από τον χαβαλέ που κάνουμε η FIA έβγαλε ανακοίνωση ότι καμία ομάδα δεν είχε παράνομο braking system. Η επαναδιατύπωση έγινε για το 2026 ώστε να μην μείνει κανένα παράθυρο ανοιχτό.

Η όλη ιστορία με το δήθεν παράνομο σύστημα της Ρεντ Μπουλ ξεκίνησε από χασομέρηδες φαντασιόπληκτους στο διαδίκτυο που όπως είπε και ένας μηχανικός στην ουσία τα παραμυθάκια αυτά ακυρώνουν όλη τη δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί των άλλων ομάδων για να φτάσoυν τη RB. 

Αναφορά σε κείμενο

The FIA has clarified that no team on the grid has been using a banned braking system, after unfounded rumours linked Red Bull to using one.

The FIA World Motor Sport Council ratified changes to the technical regulations over the summer break, including additional text to explicitly outlaw asymmetrical braking torques, which led to online speculation about whether Red Bull had been running such a system on their car prior to the Miami Grand Prix.

The FIA has now confirmed that nobody on the grid had been running a banned brake system, but rather the wording of the rule change has been as such to prevent teams from falling foul in the future, and while this kind of system would have already been illegal from 2026, the wording has made it clearer in the rules.

An FIA spokesperson told Motorsport.com: “There is no truth that any team was using such a system.”

 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Πέρα από τον χαβαλέ που κάνουμε η FIA έβγαλε ανακοίνωση ότι καμία ομάδα δεν είχε παράνομο braking system. Η επαναδιατύπωση έγινε για το 2026 ώστε να μην μείνει κανένα παράθυρο ανοιχτό.

 

Δεν αντιλέγω απλά μεγάλη σύμπτωση το γεγονός ότι η απόδοση της RBR άρχισε να πέφτει το ίδιο περίπου διάστημα που βγήκε αυτη η επαναδιατύπωση. 

Επίσης πώς τους ήρθε ξαφνικά να κάνουν αναδιατύπωση; Δεν ξέρω, πολλές συμπτώσεις.

Τέλος η χρονιά μια χαρά δυνατά ξεκίνησε για την RBR και λέγαμε ότι πάμε για άλλο ένα borefest πρωτάθλημα. Και ξαφνικά έχασε μεγάλη αποδοση, ο Μαξ άρχισε να γκρινιάζει για το μονοθέσιο. Είχε λόγο να αλλάξει κάτι μεσούσης της χρόνιας η RBR στο μονοθέσιό της ώστε να γίνει χειρότερο;

Το έχω ξαναπεί κι άλλη φοράζ κατά τη διάρκεια του Μονακό όπου η RBR δεν ήταν σχεδόν πουθενά, ο Μαξ κάτι είπε στο radio κατά τη διάρκεια του αγώνα ότι ξέρει τι φταίει και ότι τους το έχει πει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Δεν αντιλέγω απλά μεγάλη σύμπτωση το γεγονός ότι η απόδοση της RBR άρχισε να πέφτει το ίδιο περίπου διάστημα που βγήκε αυτη η επαναδιατύπωση. 

Επίσης πώς τους ήρθε ξαφνικά να κάνουν αναδιατύπωση; Δεν ξέρω, πολλές συμπτώσεις.

Τέλος η χρονιά μια χαρά δυνατά ξεκίνησε για την RBR και λέγαμε ότι πάμε για άλλο ένα borefest πρωτάθλημα. Και ξαφνικά έχασε μεγάλη αποδοση, ο Μαξ άρχισε να γκρινιάζει για το μονοθέσιο. Είχε λόγο να αλλάξει κάτι μεσούσης της χρόνιας η RBR στο μονοθέσιό της ώστε να γίνει χειρότερο;

O Newey δήλωσε ότι σταμάτησε να εργάζεται πάνω στο μονοθέσιο από το Γιαπωνέζικο GP. Στο διαδίκτυο οι φαντασιόπληκτοι λένε ότι από το επόμενο GP του Μαιάμι η απόδοση της RB έπεσε κατακόρυφα επειδή αφαίρεσε το υποτιθέμενο σύστημα πέδησης. Βέβαια είναι απορίας άξιο και δε μας εξηγούν γιατί ο Μαξ κέρδισε άλλους 3 αγώνες μετά, αφού το δήθεν παράνομο σύστημα που δήθεν υπήρχε αφαιρέθηκε

Το μόνο λογικό είναι ότι το αμάξι πήγαινε με σχεδιασμό Newey και στην πορεία ανακατεύτηκαν οι άλλοι σχεδιαστές/μηχανικοί και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπουμε στους τελευταίους αγώνες. 

Επίσης θεωρώ ότι η απόδοση του μονοθεσίου του Πέρεζ -που το χρησιμοποίησαν για να δοκιμάσουν τα νέα πράγματα ενώ του Μαξ είχε ακόμα το σχεδιασμό του Newey- έκανε πολλούς να μπερδευτούν και να μιλήσουν για "απότομη" πτώση ενώ στην πραγματικότητα οι υπόλοιπες ομάδες ανέβαιναν διότι στη RB λόγω της γνωστής σαπουνόπερας δεν εξέλιξαν το μονοθέσιο αρκετά. 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω μια αλλη οπτικη των πραγματων θεωρω οτι η φια εχει βαλει το χερακι της. επειδη βαρεθηκε το κοινο να βλεπει τη μια ομαδα να κερδιζει συνεχεια αφησε τη μακλαρεν η (της το σφυριξε στο αυτι θα ελεγε καποιος αλλος) να κανει αυτο το συστηματακι για να δωσει μια αλλη γλυκα στη εξελιξη του πρωταθληματος που φυσικα θα παιχτει στο τελευταιο αγωνα. Θεωρω οτι ειναι προσχεδιασμενα τα πραγματα. υγ ελπιζω να καταλαβατε οτι ο πιαστρι ειναι καλυτερος οδηγος και οτι ο νορρις δε παει για πρωταθλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παράνομο (ανατρίχιαξα που το έγραψα) σύστημα το είχε από καιρό η RedBull. Επειδή ήταν παράνομο, το χρησιμοποιούσε μόνο ο Μαξ. Στον Σέρχιο ένεκα μεξικανός, δεν έδιναν βόλτα. Ανάμεσα στους αγώνες το φύλαγαν σε μυστική αποθήκη στην Ατλαντίδα με βάρδιες. Μια μέρα που ήταν η σειρά του Κρίστιαν να φυλάξει, αυτός σαλιάριζε με την πρώην του μπαμπά του Μαξ. Έτυχε να περνάει από εκεί ο Αντρέα της Στέλλας και το είδε. Τους εκβίασε ότι θα το πει στο racingnews365. Στην RedBull πέρδισαν μαλλί και τελικά με παρέμβαση του Μάρκο, συμβιβάστηκαν να το δώσουν στην McLaren. Εκεί το έκαναν αλλαξοαμαξιά σε κάθε αγώνα. Έτσι εξηγείται η απότομη άνοδος της ομάδας και η εναλλαγή στις πρωτιές των πιλότων.

Πίσω στην RedBull, τα είχαν πάρει κρανίο με τον Κρίστιαν. Ο μπαμπάς ένα λόγο παραπάνω γιατί το έχασε το κορμί. Ο Νιούη δύο λόγους παραπάνω γιατί ήταν δικό του σχέδιο. Έτσι εξηγείται ο εμφύλιος και η αποχώρηση του Νιούη.

Ξανά μπροστά στην McLaren, επειδή όπως όλοι γνωρίζουμε είναι ομάδα με τιτανοτεράστια ηθική, τελικά το είπε στο ρεϊσινγκνιούζ365. Το έγκριτο αυτό σάιτ, αμέσως το είπε στη ΦΙΑ. Η ΦΙΑ είναι γνωστό σε όλους όσους αγαπάν τον μηχανοκίνητο, ότι είναι μαΦ1α. Τα πήρε χοντρά και από τις 2 ομάδες για να κάνει την πάΠ1α. Ταυτόχρονα έκανε μια διευκρίνηση σε κάποιο άρθρο κάποιου κανονισμού, για να καλύψει την απάτη (ξανανατρίχιαξα). Το γνωστό σάιτ που συμβουλεύονται όσοι θέλουν να μάθουν τα κρυμμένα μυστικά, τους ξεμπρόστιασε. Έτσι εξηγείται η γνωστή ρήση του Αϊνστάιν, ότι δεν ήταν απόλυτα σίγουρος για την απεραντοσύνη του σύμπαντος, αλλά για την απεραντοσύνη της ανθρώπινης ηλιθιότητας, ήταν.

  • Confused 1
  • Haha 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μεγαλυτερη αποδειξη οτι κατι καταργηθηκε ειναι το γεγονός οτι το αμαξι απο πύραυλος εγινε πατινι..Η επαναδιατύπωση δεν αλλαξε κατι ουτε στο νοημα ουτε στην ουσια του κανονισμου. Εγινε για να τονιστει το οτι "σας καταλαβαμε" μαζευτείτε αρκετα.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...