Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Λετε να εχουμε τον smooth operator ξανα νικητη στη Σιγκαπουρη;
Mετα απο χρονια νομιζω ζουμε μια απο τις καλυτερες σεζον οπου παμε σε αγωνα και δεν ξερουμε ποιος θα κερδισει!

O Λεκλέρ έχει αποκτήσει ορμή. Δεν νομίζω ο Σάνθης.

Χαμός γίνεται στο νετ για την πίσω πτέρυγα της Μακλάρεν!

 

_Viber_2024-09-17_20-33-36-829.jpg.0dc83861db64d74c26a3b6a334288cb8.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

53 minutes ago, ep1 said:

O Λεκλέρ έχει αποκτήσει ορμή. Δεν νομίζω ο Σάνθης.

Χαμός γίνεται στο νετ για την πίσω πτέρυγα της Μακλάρεν!

 

_Viber_2024-09-17_20-33-36-829.jpg.0dc83861db64d74c26a3b6a334288cb8.jpg

Ο χαμος που ειναι; Που εχει 1km/h παραπανω; Δε το εχω πιασει ολο αυτο με την πτερυγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

26 minutes ago, Witcher1st said:

Ο χαμος που ειναι; Που εχει 1km/h παραπανω; Δε το εχω πιασει ολο αυτο με την πτερυγα.

Ότι πρακτικά έτσι έχει την ίδια τελική με τους άλλους, αλλά με περισσότερη γωνία φτερού στις στροφές, άρα και περισσότερη πρόσφυση/καλύτερο ζέσταμα ελαστικών/λιγότερη φθορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ep1 είπε

O Λεκλέρ έχει αποκτήσει ορμή. Δεν νομίζω ο Σάνθης.

Χαμός γίνεται στο νετ για την πίσω πτέρυγα της Μακλάρεν!

 

_Viber_2024-09-17_20-33-36-829.jpg.0dc83861db64d74c26a3b6a334288cb8.jpg

 ενδιαφερον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Ο χαμος που ειναι; Που εχει 1km/h παραπανω; Δε το εχω πιασει ολο αυτο με την πτερυγα.

 

Από τα νούμερα δεν βγαίνει συμπέρασμα, γιατί δεν είναι υπό ίδιες συνθήκες. Το συμπέρασμα βγαίνει από την διαφορά για κάθε μονοθέσιο. Η McLaren έχει μικρή διαφορά με ανοιχτό DRS (16Km/h). Οι υπόλοιποι έχουν μεγάλη (20 και 22). Το συμπέρασμα είναι ότι η McLaren έχει κάποιου είδους DRS χωρίς να ενεργοποιήσει το DRS, οπότε όταν ενεργοποιηθεί το DRS η διαφορά σε τελική ταχύτητα είναι μικρή.

Το όλο συμπέρασμα με αυτά τα δεδομένα είναι εντελώς αυθαίρετο, γιατί αυτά τα δεδομένα είναι εντελώς άσχετα. Και ελαφρώς γελοία θα τολμούσα να πω, γιατί δείχνουν ότι ο Charles είχε 20Km/h μεγαλύτερη τελική, αλλά δεν μπορούσε να καλύψει την διαφορά από τον Oscar. Τα νούμερα μεταξύ των μονοθέσιων δε νομίζω ότι είναι στον ίδιο σημείο του αγώνα (βάρος καυσίμου) και σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζουμε σε ποια χρησιμοποιούσαν οι πιλότοι και τον ηλεκτροκινητήρα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xacto είπε

 

Από τα νούμερα δεν βγαίνει συμπέρασμα, γιατί δεν είναι υπό ίδιες συνθήκες. Το συμπέρασμα βγαίνει από την διαφορά για κάθε μονοθέσιο. Η McLaren έχει μικρή διαφορά με ανοιχτό DRS (16Km/h). Οι υπόλοιποι έχουν μεγάλη (20 και 22). Το συμπέρασμα είναι ότι η McLaren έχει κάποιου είδους DRS χωρίς να ενεργοποιήσει το DRS, οπότε όταν ενεργοποιηθεί το DRS η διαφορά σε τελική ταχύτητα είναι μικρή.

Το όλο συμπέρασμα με αυτά τα δεδομένα είναι εντελώς αυθαίρετο, γιατί αυτά τα δεδομένα είναι εντελώς άσχετα. Και ελαφρώς γελοία θα τολμούσα να πω, γιατί δείχνουν ότι ο Charles είχε 20Km/h μεγαλύτερη τελική, αλλά δεν μπορούσε να καλύψει την διαφορά από τον Oscar. Τα νούμερα μεταξύ των μονοθέσιων δε νομίζω ότι είναι στον ίδιο σημείο του αγώνα (βάρος καυσίμου) και σε κάθε περίπτωση δεν γνωρίζουμε σε ποια χρησιμοποιούσαν οι πιλότοι και τον ηλεκτροκινητήρα. 

Έχεις δίκιο. Δεν την έβαλα για να συγκριθούν διαφορετικά μονοθέσια. Η ΜακΛάρεν μπορεί όπως αναφέρθηκε με παραπάνω φτερό να έχει ίδια τελική με πριν το "τέχνασμα" + τα οφέλη.

Πολύ καλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xacto είπε

Και ελαφρώς γελοία θα τολμούσα να πω, γιατί δείχνουν ότι ο Charles είχε 20Km/h μεγαλύτερη τελική, αλλά δεν μπορούσε να καλύψει την διαφορά από τον Oscar.

στις εξοδους η μκλ εφευγε πολυ. μια μοιρα παραπανω φτερο δινει περισσοτερη δυναμη και προσφυση αρα γκαζι ανοιχτο νωριτερα. υποθετικα ολα σιγουρα αλλα +16χαω με drs ανοιχτο ειναι λιγο.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, basilis_k6 said:

στις εξοδους η μκλ εφευγε πολυ. μια μοιρα παραπανω φτερο δινει περισσοτερη δυναμη και προσφυση αρα γκαζι ανοιχτο νωριτερα.

Αυτό!

Το ίδιο έλεγαν κάποια στιγμή και στην red bull κατά την προηγούμενη γενιά μονοθεσίων. Ότι επειδή έτρεχαν περισσότερο πίσω φτερό στη Μόντσα, είχαν καλύτερη ελάχιστη ταχύτητα και ήταν τόσο πιο νωρίς τέρμα γκάζι από την έξοδο της parabolica, ώστε να ανοίγουν διαφορά για αρκετά μέτρα.

Διαφορά που έκλεινε λόγω χαμηλότερης τελικής, αλλά όχι αρκετά γρήγορα, ώστε να απειληθούν.

Και φυσικά έτσι είχαν το πλεονέκτημα του λιγότερου sliding κατά τη διάρκεια των στροφών, και συνεπώς λιγότερη καταπόνηση ελαστικών.

Ένα ξερό νούμερο τελικής δεν λέει τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ekrepali είπε

Νομίζω ότι έχει σωστή καθογήση κι από τον μάνατζερ του (Webber)... ο οποίος το 2009 έχασε το πρωτάθλημα μέσα απ'τα χέρια του και μετά ο Vettel εδραιώθηκε ως Νο1. Όσο κι αν λένε στη McLaren ότι δεν έχουνε Νο1-Νο2... ο Νόρις μέχρι στιγμής παίρνει προτεραιότητα στις αναβαθμίσεις κι ο Πιάστρι φαίνεται να έχει πεισμώσει να αποδείξει ότι είναι ο καλύτερος απ'τους δυο.

Με το ρυθμο που πάει ο Πιαστρι έχει περισσότερες πιθανότητες να βγει 2ος στο πρωτάθλημα περνώντας το Νόρρις παρά ο Νόρρις πρώτος.

Η ομάδα θα το πάρει και αυτός κάνει ότι μπορεί για να βοηθήσει την ομάδα αλλά και για δείξει ότι είναι καλύτερος εκεί μέσα.

Και ναι, ο Webber το πάει καλά, έχει εμπειρία και έχει καεί όπως είπες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν φταίει ο Πιαστρι για το λάθος του Νορις στο qualify. 

Σύμφωνοι. Αλλά δεν είναι και ο Perez το 21 όμως. Η δική μου προβλεψη είναι λόγω αμπαλίασης των Μακκαίων θα το πάρει ο αχώνευτος ολλανδός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περίεργη χρονιά, δε θυμάμαι τέτοια σκαμπανεβάσματα, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Η RB απο το καλύτερο μονοθέσιο "της ιστορίας" (λέμε τώρα), έγινε της σειράς. Η mcl από τέρμα απογοήτευση στην αρχή, φαβορί για τίτλους. Hamilton πάει Ferrari και 2 νίκες σερί, μετά από ανομβρία 3 ετών. Newy μπαλάκι σε όλες τις ομάδες και φυγή απο rb μετά από αιώνες κι ενώ ερχόταν απο την πιο πετυχημένη χρονιά του. Ακόμη κι η scudderia κάνει νίκες, χωρίς να γίνουν τέρατα στη στρατηγική (καλά, όχι εντελώς ακόμα, αλλά χτίζει αυτοπεποίθηση). Ανακάτεμα της τράπουλας γενικότερα και η χρονιά του χρόνου αναμένεται σούπερ!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, PSYHAS είπε

περίεργη χρονιά, δε θυμάμαι τέτοια σκαμπανεβάσματα, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Η RB απο το καλύτερο μονοθέσιο "της ιστορίας" (λέμε τώρα), έγινε της σειράς. Η mcl από τέρμα απογοήτευση στην αρχή, φαβορί για τίτλους. Hamilton πάει Ferrari και 2 νίκες σερί, μετά από ανομβρία 3 ετών. Newy μπαλάκι σε όλες τις ομάδες και φυγή απο rb μετά από αιώνες κι ενώ ερχόταν απο την πιο πετυχημένη χρονιά του. Ακόμη κι η scudderia κάνει νίκες, χωρίς να γίνουν τέρατα στη στρατηγική (καλά, όχι εντελώς ακόμα, αλλά χτίζει αυτοπεποίθηση). Ανακάτεμα της τράπουλας γενικότερα και η χρονιά του χρόνου αναμένεται σούπερ!

Η φετινή χρονιά μου θυμίζει Brawn GP + Button, όπου στη μέση της χρονιάς τους έπιασαν οι άλλοι αλλά τελικά πήραν πρωτάθλημα επειδή οι βαθμοί μοιράζονταν σε πολλές ομάδες/οδηγούς. Για να δούμε τι θα γίνει φέτος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...