Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οκ ας χαλαρωσουμε λιγο. Ειχε πεσει η σημαια  και ο Μαξ προσπερασε 2 στροφες πριν την εισοδο των πιτς.

Και το συμβαν ειχε συμβει στην αλλη ακρη της πιστας..

Μη γινομαστε και παραλογοι τωρα

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο πουθενά ο GOAT Hamilton. 15ος, όταν ο ρασελ βγήκε 3ος και προσπέρασε και τον μαξαρο. Η πιο αστεία στιγμή του όταν τον πίεζε η Mercedes να περάσει τον Μπεργκμαν και έλεγε i am trying i am trying 🤣 Από την άλλη ο Ολλανδός GOAT στο ΚΛΑΜΑ σε όλο τον αγώνα. Την μια έκλαιγε για τα φρένα που δεν δούλευαν, την άλλη για το πίσω μέρος που είχε bounce και την άλλη για το μπροστινό μέρος που δεν είχε grip. Typical GOAT συμπεριφορά όταν δεν έχει το μονοθέσιο να τους περνάει στον αυτόματο. Μέχρι και στο τέλος έκανε προσπεράσεις με VSC…. πιο αργό ρυθμό και από τον περεζ που οι οπαδοί της RB θέλουν να πάρει πόδι 🤦‍♂️

Επεξ/σία από Lotof
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Lotof είπε

Στο πουθενά ο GOAT Hamilton. 15ος, όταν ο ρασελ βγήκε 3ος και προσπέρασε και τον μαξαρο. Η πιο αστεία στιγμή του όταν τον πίεζε η Mercedes να περάσει τον Μπεργκμαν και έλεγε i am trying i am trying 🤣 Από την άλλη ο Ολλανδός GOAT στο ΚΛΑΜΑ σε όλο τον αγώνα. Την μια έκλαιγε για τα φρένα που δεν δούλευαν, την άλλη για το πίσω μέρος που είχε bounce και την άλλη για το μπροστινό μέρος που δεν είχε grip. Typical GOAT συμπεριφορά όταν δεν έχει το μονοθέσιο να τους περνάει στον αυτόματο. Μέχρι και στο τέλος έκανε προσπεράσεις με VSC…. πιο αργό ρυθμό και από τον περεζ που οι οπαδοί της RB θέλουν να πάρει πόδι 🤦‍♂️

Άμα έχει θέμα το αμάξι τι να κάνει ο οδηγός; 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Lotof said:

Στο πουθενά ο GOAT Hamilton. 15ος, όταν ο ρασελ βγήκε 3ος και προσπέρασε και τον μαξαρο. Η πιο αστεία στιγμή του όταν τον πίεζε η Mercedes να περάσει τον Μπεργκμαν και έλεγε i am trying i am trying 🤣 Από την άλλη ο Ολλανδός GOAT στο ΚΛΑΜΑ σε όλο τον αγώνα. Την μια έκλαιγε για τα φρένα που δεν δούλευαν, την άλλη για το πίσω μέρος που είχε bounce και την άλλη για το μπροστινό μέρος που δεν είχε grip. Typical GOAT συμπεριφορά όταν δεν έχει το μονοθέσιο να τους περνάει στον αυτόματο. Μέχρι και στο τέλος έκανε προσπεράσεις με VSC…. πιο αργό ρυθμό και από τον περεζ που οι οπαδοί της RB θέλουν να πάρει πόδι 🤦‍♂️

Ναι, οκ είχαν έναν κακό αγώνα και οι δύο, αλλά πού θες να καταλήξεις δηλαδή ?

Ότι τα προηγούμενα επιτεύγματα τους έχουν λιγότερη αξία ή ότι θα τα έκανε ο καθένας? Ότι δεν είναι δηλαδή και οι δύο από τους τοπ του αθλήματος, και ιδιαίτερα από τους τοπ του τωρινού grid??

Παίρνεις δηλαδή το αποτέλεσμα ενός αγώνα, χωρίς context, για να βγάλεις πιο συμπέρασμα?

Αν το συμπέρασμα που βγάζεις είναι ότι οι τοπ οδηγοί κλαίγονται όταν δεν πηγαίνουν όλα τέλεια (γιατί έχουν αυτήν την απαίτηση/νοοτροπία όταν κάνουν πρωταθλητισμό), τότε ναι συμφωνώ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα το πρωί είδα τον αγώνα. Κρατήθηκα και δεν μπήκα πουθενά 2 μέρες. Πολύ καλός!

Φοβερός ο Πιάστρι! Το έχω ξαναπεί νομίζω ότι για εμένα είναι ένα επίπεδο πιο πάνω από Νόρις. Σιγά να μην κάνει τον 2ο. Έχει στόφα. Ο Γιώργης από το πουθενά. Στο δωμάτιο μετά είχε το ύφος, "ευχαριστώ που με καλέσατε!".

Ο Βερ δεν ξέρω τι πείραξε στις κατατακτήριες. Στα ελεύθερα φάνηκε να είχε πολύ ρυθμό και ίσως κάτι να ανακάλυψαν εκεί στην Ρεντ. Απόδειξη αυτού, το ότι ο Πέρεζ ήταν μπροστά.

 Στην στούκα Πέρεζ - Σάινθ νομίζω αγωνιστικό. Θα μπω να διαβάσω καλύτερα.
Η Φεράρι έχει ανέβει αρκετά με την διαχείριση ελαστικών. Καλό αυτό για τον Βερστάπεν μιας και μοιράζονται οι βαθμοί.

Θα το σηκώσει στο τέλος ο Βερ χωρίς να πάρει άλλη νίκη! Αν και νομίζω ότι στον επόμενο αγώνα θα έρθει ανεβασμένη.

Για να δούμε.

Επεξ/σία από ep1
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, ep1 said:

Θα το σηκώσει στο τέλος ο Βερ χωρίς να πάρει άλλη νίκη! Αν και νομίζω ότι στον επόμενο αγώνα θα έρθει ανεβασμένη.

Θυμιζω οτι η μαγικη και τρομερη RB19 που κερδισε 20τοσους αγωνες το 2023 στην Σιγκαπουρη δεν μπηκε q3 :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ASFE είπε

Θυμιζω οτι η μαγικη και τρομερη RB19 που κερδισε 20τοσους αγωνες το 2023 στην Σιγκαπουρη δεν μπηκε q3 :P

 

Ναι ισχύει, αλλά είδα τις RB πολύ δυνατές στα ελευθερα και από την στιγμή που ο Πέρεζ είναι παλτό και πάλευε καλά και ο Βερ στάυρωσε 5άδα μόνο με 2 εγκαταλείψεις, θεωρώ ότι βρήκαν λίγη ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/9/2024 στις 3:41 ΜΜ, GoMaR είπε

Ναι οντως. Και οι δυο τους βασικα.
Εγω αυτο που ειδα ειναι οτι σχεδον σε ολο τον αγωνα ηταν στο 1 δευτερολεπτο η διαφορα. ΜΠραβο στην φερραρι που δειχνει να ανεβηκε αρκετα και να μπορει να διεκδικησει νικες.
Λογικο να καψει τα λαστιχα ο λεκ εφοσον ηταν για τον μισο αγωνα κολλημενος. και πολυ αντεξαν.

Εγω βλεπω οτι σε καποια αλλη ομαδα βγαλαν τον μηχανισμο που τους εδινε τοσο μεγαλο πλεονεκτημα και πλεον τρεχουν ολοι σε παρομοιους χρονους, γιατι πριν ο αγωνας ηταν ενας να φυγει μπροστα και οι αλλοι να κανουν αγωνα.
Τωρα το μωρακι κλαιει που του χαλασαν το αμαξακι του

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκει που η Ferrari παλιότερα ειχε σοβαρο θεμα με την διαχείριση των ελαστικων της , τωρα εφτασε να κοντράρεται σε ακραίο επίπεδο αντοχών με την Mcl.
Αν μη τι αλλο το παρατραβηγμένο στιντ αυτων των δυο εχει φέρει σε μεγαλη αμηχανία τους υπολοίπους που δεν ξερουν πλεον ποτε να μπουν για το πρώτο η για το δεύτερο πιτ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Εκει που η Ferrari παλιότερα ειχε σοβαρο θεμα με την διαχείριση των ελαστικων της , τωρα εφτασε να κοντράρεται σε ακραίο επίπεδο αντοχών με την Mcl.
Αν μη τι αλλο το παρατραβηγμένο στιντ αυτων των δυο εχει φέρει σε μεγαλη αμηχανία τους υπολοίπους που δεν ξερουν πλεον ποτε να μπουν για το πρώτο η για το δεύτερο πιτ.

Σημειωτεον οτι ο Perez:
https://en.mclarenf-1.com/2024/gp/s9278/lap_times/864-785/

  • μπηκε νωριτερα απο ολους στο top5 για πιτ στοπ
  • ηταν σε σχετικα ακαθαρτο αερα για ολο το 2ο στιντ (~1.3s πισω απο Leclerc)
  • εκανε πιο γρηγορο 2ο στιντ απο τον Piastri που ηταν σε καθαρο αερα(οπως ειπαμε και προηγουμενως, η McLaren και ο Piastri εκλεψαν τη νικη χωρις να εχουν το πιο γρηγορο μονοθεσιο)

Οποτε, μια χαρα κραταγε τα ελαστικα της και η RB. 

Αντιστοιχα, το ιδιο συνεβει και με την Mercedes με τον Russel(που μπηκε μολις στον 12ο γυρο και εκανε πιο γρηγορο στιντ απο Leclerc).

Ο μονος που δεν κρατησε σε καλη κατασταση τα ελαστικα του στο μεγαλο 2ο στιντ ηταν ο Leclerc.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, ep1 said:

Φοβερός ο Πιάστρι! Το έχω ξαναπεί νομίζω ότι για εμένα είναι ένα επίπεδο πιο πάνω από Νόρις. Σιγά να μην κάνει τον 2ο. Έχει στόφα.

Νομίζω ότι έχει σωστή καθογήση κι από τον μάνατζερ του (Webber)... ο οποίος το 2009 έχασε το πρωτάθλημα μέσα απ'τα χέρια του και μετά ο Vettel εδραιώθηκε ως Νο1. Όσο κι αν λένε στη McLaren ότι δεν έχουνε Νο1-Νο2... ο Νόρις μέχρι στιγμής παίρνει προτεραιότητα στις αναβαθμίσεις κι ο Πιάστρι φαίνεται να έχει πεισμώσει να αποδείξει ότι είναι ο καλύτερος απ'τους δυο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαιτιότητα και στους 2 αποφάνθηκαν οι αγωνοδίκες, χωρίς κάποιος να είναι κύριος υπεύθυνος. Ο Carlos έγειρε (χωρίς να στρίψει το τιμόνι) προς το εσωτερικό, αλλά είχε κακή ορατότητα για το που ακριβώς ήταν ο Sergio. Ο Sergio έχοντας καλή ορατότητα θα μπορούσε να κάνει περισσότερα για να αποφευχθεί το συμβάν. Και οι 2 είχαν σωστές γραμμές και αρκετό χώρο στο πλάι τους, αν ήθελαν να μην τραυματίσουν τις μπαριέρες.
Η μη επιβολή τιμωρίας και στους 2, μάλλον αποφασίστηκε με το σκεπτικό ότι τιμωρήθηκαν επαρκώς και οι 2 από μόνοι τους.

Τα φτερά της McLaren είναι διαφορετική περίπτωση. Περνάν όλους τους ελέγχους. Ειδικά τα πίσω έχουν φορτωθεί με κάμερες από την FIA για την παρακολούθησή τους. Η κίνηση που κάνουν είναι σεμιναριακή. Δεν μικραίνουν την γωνία για μικρότερη αντίσταση, αλλά λυγίζουν τις κάτω γωνίες για να περνάει περισσότερος αέρας ανάμεσα. Αριστοτεχνικότατο μίνι DRS είναι η δική μου γνώμη, καθότι είναι νομιμότατο. Στη χειρότερη ίσως απαγορευτεί για του χρόνου. Μπορεί ότι και να αποφασίζουν για τους πιλότους να τους βγαίνει ανάποδα, αλλά στα flexi wings δεν έχουν αντίπαλο. 
Ίσως να βγαίνουν κάποια συμπεράσματα για την προσπέραση του Oscar στον Charles, αλλά σίγουρα βγαίνουν συμπεράσματα για την αδυναμία του Charles να ανταποδώσει. 

Τον George τον αγαπάμε, μην τα ξαναλέμε, απλά θέλει μια ελαφριά ώθηση για να ανέβει στο βάθρο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λετε να εχουμε τον smooth operator ξανα νικητη στη Σιγκαπουρη;
Mετα απο χρονια νομιζω ζουμε μια απο τις καλυτερες σεζον οπου παμε σε αγωνα και δεν ξερουμε ποιος θα κερδισει!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...