Tasos19s Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, GoMaR είπε Στο μπακου, παντα καλυτερα τα πηγαινε 😛 Γενικά άλλαξε πάτωμα και πάει καλά δεν είναι όπως ήταν Δεν τον βόλευε το αυτοκίνητο Τωρα συμβαίνει το αντίθετο Δεν βολεύει τον max Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Το ατύχημα ειναι 100% του Σάνθη. Για όσο πάλευαν μονο οι 3 μπροστά (Πια-Λεκ-Περ), είδατε κάνα συμβάν; Θέλει σκέψη ρε παιδιά; Όλα εγώ εδώ μέσα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Το ανέφεραν και οι stewards άλλωστε, ο Σάινθ ήταν αυτός που έκλεισε προς τα αριστερά μακριά από τον τοίχο, ενώ ο Πέρεζ πηγαίνει παράλληλα. Απλά ώντας πιο πίσω, έχει μερίδιο ευθύνης. Τσάμπα κράζετε τόσο τον Πέρεζ, ήταν τόσο κοντά και η επαφή τόσο ελάχιστη, που είχε ελάχιστο χρόνο να αντιδράσει. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2 λεπτά πριν, just getting started είπε Το ανέφεραν και οι stewards άλλωστε, ο Σάινθ ήταν αυτός που έκλεισε προς τα αριστερά μακριά από τον τοίχο, ενώ ο Πέρεζ πηγαίνει παράλληλα. Απλά ώντας πιο πίσω, έχει μερίδιο ευθύνης. Τσάμπα κράζετε τόσο τον Πέρεζ, ήταν τόσο κοντά και η επαφή τόσο ελάχιστη, που είχε ελάχιστο χρόνο να αντιδράσει. +1 Εντωμεταξυ, νομιζω οτι ηταν η χειροτερη εμφανιση του Μαξ εδω και χρονια. Δεν θυμαμαι αλλη φορα να ειναι 20+sec πισω απο τον ομοσταβλο του χωρις να εχει προβλημα, ατυχιες με SC ή επειδη ξεκιναγε πισω. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Και είχε καθαρό αέρα σε όλον τον αγώνα σχεδόν πρακτικά! Ο Πέρεζ αντιθέτως πέρασε όλο το 2ο στιντ πίσω από 2 μονοθέσια στο δευτερόλεπτο. Ίσως, εφόσον ήταν ο τρίτος στο drs τραίνο, και άρα δεν είχε βλέψεις για προσπέραση, έπρεπε απλά να ακολουθήσει την στρατηγική του Σάινθ που κάθησε αρκετά πίσω χωρίς ακάθαρτο αέρα και είχε καλύτερα λάστιχα στο τέλος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JLEE Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 43 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Το ατύχημα ειναι 100% του Σάνθη. Για όσο πάλευαν μονο οι 3 μπροστά (Πια-Λεκ-Περ), είδατε κάνα συμβάν; Θέλει σκέψη ρε παιδιά; Όλα εγώ εδώ μέσα. Έτσι όπως το γράφεις είναι σαν να έκανε λάθος που πήγε να προσπεράσει. Ο Πέρεζ μέχρι τότε απλά ακολουθούσε και προσπαθούσε να είναι σε drs zone. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 11 λεπτά πριν, haHa είπε +1 Εντωμεταξυ, νομιζω οτι ηταν η χειροτερη εμφανιση του Μαξ εδω και χρονια. Δεν θυμαμαι αλλη φορα να ειναι 20+sec πισω απο τον ομοσταβλο του χωρις να εχει προβλημα, ατυχιες με SC ή επειδη ξεκιναγε πισω. Είχε λάθος setup, το πίσω μέρος χοροπήδαγε σαν τρελό. Όχι μόνο το είπε αλλά το έβλεπες κιόλας. ΥΓ Πωπω, τρένο πήγαμε στο fantasy! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Πως γινεται ο λεκλερ να ειναι 6 δευτερολεπτα μπροστα στην αρχη και μετα το πιτστοπ να ειναι λιγοτερο απο 1; Πως γινεται στους τελευταιους γυρους ο περεζ να απεχει στον ενα γυρο 3 δευτερολεπτα και στον επομενο μισο απο τον λεκλερ; Ετσι για πλακα μειωνουν/αυξανουν τα δευτερολεπτα σε καθε γυρο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε Πως γινεται ο λεκλερ να ειναι 6 δευτερολεπτα μπροστα στην αρχη και μετα το πιτστοπ να ειναι λιγοτερο απο 1; Πως γινεται στους τελευταιους γυρους ο περεζ να απεχει στον ενα γυρο 3 δευτερολεπτα και στον επομενο μισο απο τον λεκλερ; Ετσι για πλακα μειωνουν/αυξανουν τα δευτερολεπτα σε καθε γυρο; Τα hard δουλεψαν καλυτερα στα Mclaren απ'οτι στην φοραδα. το ακριβως αντιθετο με την μονζα ενα πραγμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, vaggos88 είπε Τα hard δουλεψαν καλυτερα στα Mclaren απ'οτι στην φοραδα. το ακριβως αντιθετο με την μονζα ενα πραγμα. Δεν δουλεψαν ιδιαιτερα καλυτερα στην McLaren. O Piastri πιεσε αρχικα πολυ τα μεσαια στο πρωτο stint, οποτε αρχισε να χανει αποδοση μετα τον 11ο γυρο σε σχεση με τον Leclerc αλλα και με τον Sainz Το ιδιο λαθος εκανε ο Leclerc στο 2ο στιντ με τα σκληρα: τα πιεσε αρχικα αρκετα και σε συνδυασμο οτι δεν ηταν σε καθαρο αερα, εχασαν αποδοση στους τελευταιους 5 γυρους Ο Piastri εκανε καλη διαχειριση με τα σκληρα στο 2ο στιντ αλλα η αποδειξη οτι η Φερραρι ηταν πιο γρηγορη και με τα σκληρα φαινεται απο το γεγονος οτι ο Λεκλερκ ηταν για 27 γυρους κατω απο 1sec απο τον Piastri ενω ακομα και ο Sainz(που δεν ειχε την ταχυτητα του Λεκλερκ στο Baku χθες) εκανε πιο γρηγορο 2ο στιντ απο τον Piastri: Piastri- Sainz : Ειχαν 5 sec διαφορα πριν το 1ο πιτ στοπ και στο τελος του αγωνα ειχαν 3 sec διαφορα (μεχρι να γινει η επαφη) https://en.mclarenf-1.com/2024/gp/s9278/lap_times/864-825/ Η Φερραρι ειχε χθες το γρηγοροτερο μονοθεσιο και εχασε μια ευκολη νικη απλα επειδη ο Leclerc κοιμηθηκε οταν τον προσπερασε ο Piastri και δεν αμυνθηκε καν. Αντιθετα, ο Piastri επαιξε σωστη αμυνα στον Leclerc και του εκλεινε παντα την εσωτερικη. Το ιδιο εκανε και ο Λεκλερκ(με φαγωμενα ελαστικα παρακαλω) στον Περεζ και ο Περεζ δεν καταφερε να τον περασει στο τελος του αγωνα. Και ολα αυτα ενω η Φερραρι ειχε υψηλοτερη τελικη με Drs. Αν ο Λεκλερκ εκλεινε την εσωτερικη στην μονοδικη προσπαθεια προσπερασης που εκανε ο Piastri, τοτε θα ειχαμε μια σχετικα ανετη νικη απο Leclerc, ενω Perez και Sainz(και οι 2 εκαναν οριακα πιο γρηγορο 2ο stint απο Piastri παρολο που δεν ειχαν καθαρο αερα) θα ηταν λογικα κολλημενοι πισω απο Piastri, που θα ειχε ζοριστει περισσοτερο μιας και δεν θα ειχε καθαρο αερα. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου από haHa 3 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου @haHa παντως και ο λεκλερκ ειπε οτι στην ευθεια ηταν πολυ γρηγοροι και δεν μπορουσα να τον φτασω. αυτο ειδαμε και εμεις. στην εξοδο πριν την ευθεια λογω της γρηγορης στροφης δεν μπορεις να βγεις πολυ κοντα αλλα η ευθεια ειναι τεραστια και εχει πολυ πλατος να κανεις κινησεις. δεν εφτασε καν διπλα του ποτε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, liakjim είπε Είχε λάθος setup, το πίσω μέρος χοροπήδαγε σαν τρελό. Όχι μόνο το είπε αλλά το έβλεπες κιόλας. ΥΓ Πωπω, τρένο πήγαμε στο fantasy! ασε ... τσουνοντα και νορρις μου την χαντακωσαν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε @haHa παντως και ο λεκλερκ ειπε οτι στην ευθεια ηταν πολυ γρηγοροι και δεν μπορουσα να τον φτασω. αυτο ειδαμε και εμεις. στην εξοδο πριν την ευθεια λογω της γρηγορης στροφης δεν μπορεις να βγεις πολυ κοντα αλλα η ευθεια ειναι τεραστια και εχει πολυ πλατος να κανεις κινησεις. δεν εφτασε καν διπλα του ποτε Ουτε ο Piastri εφθασε διπλα του ποτε, παρα μονο οταν ο Λεκλερκ κοιμηθηκε και αφησε ανοιχτη την εσωτερικη. Rookie λαθος απο τον Λεκλερκ που δεν το επανελαβε με τον Περεζ και τον αφηνε στην εξωτερικη. Οσον αφορα την ταχυτητα, δεν χωρα αμφισβητηση οτι η Φερραρι ειχε την υψηλοτερη τελικη με το DRS. H McLaren απο την αλλη ειχε σχετικα υψηλη τελικη χωρις DRS. https://www.fia.com/sites/default/files/2024_17_aze_f1_r0_timing_racemaximumspeeds_v01.pdf ----------------------------------------- Εβγαλα screenshot στον: 19ο γυρο οπου ο Piastri ερχεται με DRS και περναει τον Leclerc. Ο Leclerc λανθασμενα δεν καλυψε την εσωτερικη γιατι κοιμοταν και ετσι ο Piastri ειχε πιο ευκολο εργο. 48ο γυρο οπου ο Perez ερχεται με DRS και δεν καταφερνει να περασει τον Leclerc, παρολο που ο Leclerc εχει πεθαμενα ελαστικα και παρολο που ο Perez εχει υψηλοτερη τελικη με DRS απο οτι ειχε ο Piastri. 28ο γυρο οπου ο Leclerc ερχεται με DRS και δεν καταφερνει να περασει τον Piastri, παρολο που ο Leclerc εχει υψηλοτερη τελικη και για αυτο ειναι πολυ πιο κοντα στον Piastri. Απλα ο Piastri καλυψε σωστα την εσωτερικη. Ειναι εμφανες οτι: ο Piastri ηταν πιο πισω απο οτι ηταν ο Perez o Leclerc ειχε πεθαμενα ελαστικα στην προσπαθεια του Perez, οποτε ειχε και χειροτερο φρεναρισμα στο τελος της ευθειας ο Perez ειχε μεγαλυτερη τελικη με DRS απο οτι ο Piastri Παρολα τα παραπανω, ο Piastri καταφερε να περασει γιατι ο Leclerc εκανε λαθος και δεν καλυψε την εσωτερικη, οπως σωστα εκανε στην προσπαθεια του Perez. Καπως ετσι χαθηκε μια νικη για την Φερραρι. Και μιλαμε για ενα Piastri που στο 2ο στιντ με τα σκληρα και καθαρο αερα, o Piastri ειχε πιο αργο στιντ απο οτι ο Sainz(που δεν ηταν η πιο γρηγορη Φερραρι χθες) που ειχε σχεδον μονιμα ακαθαρτο αερα. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 23 λεπτά πριν, haHa είπε H McLaren απο την αλλη ειχε σχετικα υψηλη τελικη χωρις DRS. αυτο σχολιασα χθες. φαινοταν καθαρα και στα πλανα. αν βεβαια θα ειχε διαφορα προσπερασης ειναι αβεβαιο αλλα σιγουρα η διαφορα των μονοθεσιων ηταν τοσο μικρη που αλλο σημειο προσπερασης δεν εβγαινε για τη φερραρι. στις εξοδους η μκλ ηταν πολυ δυνατη. εκανε λαθος ο λεκ και το καταλαβε. 2 φορες σερι που ο πιαστρι κανει ηρωισμους απεναντι στον πρωτο και 2 φορες που ο πρωτος κοιμαται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Moderators Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Νωρίς αυτή τη βδομάδα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα