Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Macosj said:

Πραγματικά θα χαρώ να δω τον Αλονσο να παίρνω το πρωτάθλημα, έτσι θα δικαιωθεί για τα χαμένα πρωταθλήματα λόγω της φεραρι και θα γράψει ένα απίστευτο ρεκόρ που δνε θα σπάσει εύκολα, αυτό της χρονικής διαφοράς μεταξύ δύο πρωταθληματων

Αυτο ειναι καλο ρεκορ δλδ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν θα γίνει τίποτα με ένα μαγικό ραβδάκι από... μέτριο επίπεδο (όπου ανήκει τώρα η συγκεκριμένη ομάδα) σε κορυφαίο και πρωταθλητή κλπ. Ειδικά για του χρόνου, δεν περιμένει κανένας τέτοιο θαύμα. Για το 2026, αλλάζουν πολλά, θα δούμε.

 

Εμείς το project κρίνουμε, μιλάμε για κάτι τρομερά φιλόδοξο με απίστευτες βάσεις, που στήνονται αυτή τη στιγμή.

Το μέλλον τους ανήκει. Καμία σχέση με τις προσπάθειες της Toyota, που έγραψε ένας φίλος νωρίτερα. 

 

Και δεν είναι μόνο οι νέες εγκαταστάσεις και οι νέες τεχνολογίες που υλοποιούν, σιγά - σιγά.

Εκεί πλέον μαζεύεται στην κυριολεξία η αφρόκρεμα του αθλήματος, ειδικά στον τομέα του management και σχεδόν όλων των τεχνικών τμημάτων. Το όλο story θυμίζει λιγάκι εκείνη την Mercedes του 2013. Ή, αν θέλετε, στην Red Bull στα μέσα της δεκαετίας των '00. 

Γίνονται τόσο καλά στοχευμένες επενδύσεις, που θα ήταν σχεδόν αδύνατο να αποτύχουν. 

Αν πόνταρα σε κάτι, θα ήταν στην αλματώδη βελτίωσή τους, προς το 2026.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Nando 2 χρονια δεν εχει συμβολαιο? Και το 2025 και το 2026.

Αλλα θα χει και 2 ακομα χρονια στην πλατη...

Πφφ για να δουμε...

Ετσι εξηγειται παντως που παρολο τις τραγικες εμφανισεις τις ομαδας εκεινος παραμενει χαλαααααρος φετος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ένα άτομο που θα φέρουν δεν παίρνουν πρωτάθλημα 

Ούτε με έναν κινητήρα Honda 

Όλο το πακέτο παίρνει πρωτάθλημα δηλαδή κινητήρας δυνατός, αξιόπιστος, ανάρτηση, φρένα, αεροδυναμική, pit stop, στρατηγική, οδηγός, 2ος οδηγός

Ολη η ομάδα δηλαδή να κάνει καλύτερα την δουλειά της από τις άλλες ομάδες 

Αυτο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό ένα άτομο έφεραν, ρε παιδιά; Σοβαρολογείτε; Στον Newey μείνατε, ακόμα; Διαβάστε λίγακι τα σχετικά ρεπορτάζ, σχεδόν όλη η αφρόκρεμα του αθλήματος μετακομίζει στην Aston Martin, ειδικά σε οτιδήποτε τεχνικό και σε οτιδήποτε αφορά το management. Ο Fallows, o Cardile, και τόσα άλλα "ονόματα" έχουν πλέον μετακομίσει εκεί, με μισθούς πενταπλάσιους από όσους έπαιρναν σε Red Bull και Ferrari, και με πόρους που δεν έχουν όριο... Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν πραγματικά να κάνουν "παπάδες" σε τέτοιο περιβάλλον. Μιλάμε για ομάδα που χτίζεται σχεδόν από την αρχή, παίρνοντας ό,τι καλύτερο υπάρχει διαθέσιμο, στην παρούσα φάση, σε όλες σχεδόν τις θέσεις. 

Συν τις νέες εγκαταστάσεις, συν τις νέες υπέρ-τεχνολογίες που έχει ήδη υλοποίησει (γι'αυτό έσταζε μέλι ο μετρ το απόγευμα στην παρουσίαση), συν ίσως το καλύτερο wind tunnel στον κόσμο κλπ κλπ. 

 

Ενημερωθείτε, τουλάχιστον, πριν γράψετε "αναθέμα" για μια ομάδα που προσπαθεί να γίνει το απόλυτο νούμερο ένα με πράξεις, μέρα με την ημέρα. 

 

Είπαμε, μαγικό ραβδάκι δεν υπάρχει, αλλά οι τύποι πάνε να το δημιουργήσουν, κι αυτό, με τόσο χρήμα που πέφτει ΤΟΣΟ πολύ εύστοχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Αλεξανδρος A.92 said:

δεν υπαρχει budget cap? 

Μόνο για το running cost της χρονιάς. Όχι για το πόσα θα επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και περιφερειακές επενδύσεις.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι ακριβώς, επένδυση είναι, όλο αυτό. Το AMR Technology Campus θα έχει τα πάντα μέσα (και δεν έχει καν ολοκληρωθεί), έχουν ακόμη αρκετά τμήματα να παραδοθούν. Είχε δηλώσει τις προάλλες ο McCullough ότι σκοπός τους είναι να κατασκευάζουν οι ίδιοι όλα (!) τα μέρη του μονοθεσίου, πλην της μονάδος ισχύος, για το 2026.  

 

Και μην ξεχνάτε ότι πρακτικά, επειδή είναι mid-tier ομάδα, τόσα χρόνια, θεωρείται φυσικά και ΥΠΟ-στελεχωμένη, μέχρι σήμερα που μιλάμε. Άρα, εφόσον συνεχιστούν οι πρωτοκλασσάτες μετεγγραφές σε θέσεις - κλειδιά, η βελτίωσή τους θα είναι πιο σίγουρη κι από τον θάνατο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Άστον Μάρτιν συζητάει με τον Φερστάπεν για το 2026 και προσπαθεί να τον πείσει να πάει εκεί βάζοντας στο τραπέζι σαν επιχειρήματα τα ονόματα των Newey, Fallows και Honda, ενώ ξέρει ότι ο Μαξ συζητάει και με τη Μερσεντές. 

Αν τα καταφέρει να τον πείσει είναι πιθανό να δούμε έστω και για μια χρονιά δίδυμο Μαξ-Αλόνσο μιας και τον γιο του μπαμπά μάλλον θα τον "μετακομίσουν" στο WEC.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, Nabuko said:

Η Άστον Μάρτιν συζητάει με τον Φερστάπεν για το 2026 και προσπαθεί να τον πείσει να πάει εκεί βάζοντας στο τραπέζι σαν επιχειρήματα τα ονόματα των Newey, Fallows και Honda, ενώ ξέρει ότι ο Μαξ συζητάει και με τη Μερσεντές. 

Αν τα καταφέρει να τον πείσει είναι πιθανό να δούμε έστω και για μια χρονιά δίδυμο Μαξ-Αλόνσο μιας και τον γιο του μπαμπά μάλλον θα τον "μετακομίσουν" στο WEC.

Θα ειναι τρελο να δουμε στο ιδιο μονοθεσιο αλονσο και φερσταπεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Θα ειναι τρελο να δουμε στο ιδιο μονοθεσιο αλονσο και φερσταπεν.

τοσο τρελο οσο και ο λογαριασμος απο στουκες μεταξυ τους. διοτι οπως πολυ σοφα εχουν πει ολοι οι οδηγοι φ1, ο πρωτος αντιπαλος σου ειναι ο teammate σου. μετα οι υπολοιποι. και δεν βλεπω να εχουν ναντο και ο μαξ διαθεση να υποταξουν το εγω τους. (ο ναντο το εκανε μια φορα παιζοντας αμυνα για τον οκον και σιγα μην ακουσε ευχαριστιες μετα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Νιουι αποκαλυπτει γιατι αποχωρησε απο τη Red Bull.

Το λόγο που τον ώθησε να ανακοινώσει τον Απρίλιο ότι η συνεργασία του με τη Red Bull θα ολοκληρωθεί στο τέλος της σεζόν, γνωστοποίησε ο Άντριαν Νιούι, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης όπου επισημοποιήθηκε η σύμπραξή του με την Aston Martin.

“Είναι γνωστό ότι το 2014 δεν είχαμε ένα πολύ ανταγωνιστικό κινητήρα. Μόλις πήραμε τον κινητήρα της Honda, τότε ήμασταν σε μια πολύ διαφορετική θέση και έτσι ασχολήθηκα ξανά με τη Formula 1”, είπε στη συνέντευξη Τύπου της Aston Martin ο Βρετανός σχεδιαστής.

(πάει οπου υπάρχει honda??)😂

hondakias ειναι αχαχαχχαχαχαχαχ

 

https://grand-prix.gr/2024/09/10/o-nioyi-apokalyptei-giati-apochorise-apo-ti-red-bull/

Επεξ/σία από sharke
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, sharke είπε

Ο Νιουι αποκαλυπτει γιατι αποχωρησε απο τη Red Bull.

Το λόγο που τον ώθησε να ανακοινώσει τον Απρίλιο ότι η συνεργασία του με τη Red Bull θα ολοκληρωθεί στο τέλος της σεζόν, γνωστοποίησε ο Άντριαν Νιούι, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης όπου επισημοποιήθηκε η σύμπραξή του με την Aston Martin.

“Είναι γνωστό ότι το 2014 δεν είχαμε ένα πολύ ανταγωνιστικό κινητήρα. Μόλις πήραμε τον κινητήρα της Honda, τότε ήμασταν σε μια πολύ διαφορετική θέση και έτσι ασχολήθηκα ξανά με τη Formula 1”, είπε στη συνέντευξη Τύπου της Aston Martin ο Βρετανός σχεδιαστής.

(πάει οπου υπάρχει honda??)😂

hondakias ειναι αχαχαχχαχαχαχαχ

 

https://grand-prix.gr/2024/09/10/o-nioyi-apokalyptei-giati-apochorise-apo-ti-red-bull/

Προφανώς έχει δει τι πάει να κάνει η ρεντ μπουλ με τον νέο κινητήρα που θα κατασκευάσει. Κατάλαβε ότι δεν έχουν καμία πιθανότητα να φτιάξουν κάτι καλό, έτσι την έκανε. Ο Νιουι είναι λίγο πριν αποσυρθεί, δεν θα ήθελε να φτιάχνει πάλι το καλύτερο αεροδυναμικα μονοθέσιο και να μην πάει βήμα λόγω κινητήρα.

Το ίδιο θα κάνουν και οι ύαινες Φερσταπεν (Γιος και γιος). Ελπίζω να πάνε στην μερσεντες. Προσωπικά θα ήθελα ο Σαιντ να πάρει τη θέση στην Άστον Μάρτιν 

19 ώρες πριν, Gulik είπε

Ειδικά για του χρόνου, δεν περιμένει κανένας τέτοιο θαύμα. Για το 2026, αλλάζουν πολλά, θα δούμε.

Γιατί όχι? Η μακλαρεν μέσα σε μισό - ένα χρόνο από F2 έγινε F0,5. Απίστευτη βελτίωση σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα χωρίς καμία ιδιαίτερη προσθήκη. Αντίθετη η Άστον Μάρτιν έχει αγοράσει τα πάντα με τρελές επενδύσεις. Η λογική λέει ότι του χρόνου θα έχει το πρώτο μονοθέσιο. 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...