Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, sattack είπε

Έχει πέσει μεγάλο μούδιασμα. 

Περασαν 4 ωρες και μόλις τώρα ανέβηκε opinion άρθρο από ολους μαζί (ενώ στις άλλες παρουσιάσεις στο πι και φι), που γράφει ακριβώς τα ίδια. 

https://www.the-race.com/formula-1/2024-ferrari-f1-car-risky-outlier-suspension/

Ο συγκεκριμενος συνηθως σε ότι γραφει πεφτει εξω. Σε ενα μονο εχει δικιο. Το μονοθεσιο δεν ειναι κατι radical. Ειναι μια καλή εξελιξη της περσινης χρονιας με κυρια αλλαγη τη μετακομηση των sips (side impact structures) πιο χαμηλα ωστε να ειναι πιο μεγαλο και clean το undercut, νεα φιλοσοφια πισω πτερυγας (πιο κοντα σε RB mclaren), αλλα οχι μεγαλο πειραγμα σε αναρτησεις (πιο πολυ αντιdive αντι squat αλλα οχι το extreme της rb). Απο οσα λεγονται βελτιωθηκε και ο κινητηρας στο κομματι του τροπου παροχης της ηλεκτρικης ισχυος στην εξοδο των στροφων.
ΥΓ Θεωρω οτι μεχρι την εναρξη θα εχει και αλλες αλλαγες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, ASFE said:

https://www.ant1news.gr/eidiseis/article/688672/i-f1-ston-ant1-apokleistika-kai-to-2024

Όλοι οι αγώνες του κορυφαίου θεάματος της Formula 1 για το 2024, έρχονται ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ και σε ετεροχρονισμένη μετάδοση στον ΑΝΤ1

image.jpeg.8d1fabfd7015bc2409bfa9b27cf47358.jpeg

Μπροστινό φαίνεται καλοσχεδιασμένο. Οι πλαϊνές εισαγωγές αέρα φαίνονται λίγο σα να δημιουργούν πίεση από κάτω τους. Το αμάξι έχει λιγότερο εμφανείς cannon outlets σε σχέση με το περσινό. Εκτός από το μπροστινό που φαίνεται να έχει πέσει πολύ δουλειά, μου φαίνεται λίγο "συντηρητικό"...

 

Αλλά τι ξέρω, σχεδιαστής είμαι; Προφανώς και έχουν όλες τις μετρήσεις που χρειάζονται.

 

Υ.Γ. Για pull rod δεν έλεγαν ότι θα βάλουν μπροστά; Πουλάκια κάνουν τα μάτια μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, MikeKata είπε

 

Υ.Γ. Για pull rod δεν έλεγαν ότι θα βάλουν μπροστά; Πουλάκια κάνουν τα μάτια μου;

Αυτή ήταν η φήμη  αλλα τελικά δεν επιβεβαιωθηκε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

 

Ερτ θα λέμε, και θα κλαίμε

Συμφωνώ εδώ και λίγες μέρες το είχα διαβάσει στο sport24 ότι οι αγώνες στον Ant1 θα μεταδίδονται ετεροχρονισμένα.!! Μετά το περσινό φιάσκο για να αυξήσει τους συνδρομητές του, φέτος αγριεψε το Ant1+.!! Μπορεί οι μεταδόσεις της ΕΡΤ να είχαν προβλήματα αλλά ποτέ δεν ακολούθησε τέτοιες τακτικές αν και θα μπορούσε. Να θυμίσω ότι τα δικαιώματα τα είχε πουλήσει και στην cosmote.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Πείτε ένα γειά στο αυτοκίνητο που θα βαρεθείτε να βλέπετε μπροστά σας, και τους νέους πρωταθλητές στη F1 το 2024.

  Απόκρυψη περιεχομένων

427963793_676944727983756_3713200938207540151_n.jpg.e0df56bab49e0fe2f882ea288f7da2c1.jpg

 

Λειπουν διαφιμησεις στην πτερυγα μπροστα. Απο εμενα ειναι ΟΧΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

Λειπουν διαφιμησεις στην πτερυγα μπροστα. Απο εμενα ειναι ΟΧΙ.

Τις έχουμε μεταφέρει όλες πίσω, για να τις βλέπουν πιο καθαρά οι Redbull και οι φερράρι που θα βλέπουν τις υπέροχες πίσω αεροτομές μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Ο συγκεκριμενος συνηθως σε ότι γραφει πεφτει εξω. Σε ενα μονο εχει δικιο. Το μονοθεσιο δεν ειναι κατι radical. Ειναι μια καλή εξελιξη της περσινης χρονιας με κυρια αλλαγη τη μετακομηση των sips (side impact structures) πιο χαμηλα ωστε να ειναι πιο μεγαλο και clean το undercut, νεα φιλοσοφια πισω πτερυγας (πιο κοντα σε RB mclaren), αλλα οχι μεγαλο πειραγμα σε αναρτησεις (πιο πολυ αντιdive αντι squat αλλα οχι το extreme της rb). Απο οσα λεγονται βελτιωθηκε και ο κινητηρας στο κομματι του τροπου παροχης της ηλεκτρικης ισχυος στην εξοδο των στροφων.
ΥΓ Θεωρω οτι μεχρι την εναρξη θα εχει και αλλες αλλαγες

Ποιος είναι ο συγκεκριμένος? Το άρθρο το υπογράφουν 3.

Επίσης ποιο είναι το νόημα του "σε ότι γράφει πέφτει εξω"?

Δεν έγραψαν τίποτα του στυλ είναι σωστό ή ειναι λάθος. Αυτό που έγραψαν είναι ότι η Ferrari ακολουθεί έναν άλλο δρόμο, ενώ ολοι οι άλλοι έχουν πάρει το δρόμο της RB.

Φυσικά και στην πράξη θα αποδειχτεί αν όπως το έχει φτιάξει η Ferrari μπορεί να δώσει τα ιδια τουλάχιστον αποτελέσματα όπως δίνει στην RB. 

Αλλά αυτή είναι η δουλειά ενός δημοσιογράφου, να εξηγεί στον κόσμο τι παίζεται από πίσω, τι κάνει ο ένας και τι κάνει ο άλλος για να ξέρουμε μετά τι είναι αυτό που βλέπουμε. Άλλοι δημοσιογράφοι θα μας ενημερώσουν με ποια εχει ραντεβού ο Hamilton. Ο καθένας στον τομέα του. 

16 ώρες πριν, GoMaR είπε

καπου ειχα διαβασει η εστω ειχα καταλαβει απο ενα αρθρο (νομιζω μηχανικος της φερραρι ; )πως και αλλες αναρτησεις να εβαζαν, δε θα ελυναν το προβλημα που ειχαν. Οποτε ειναι απο τα τελευταια που επηρεαζει την αποδοση του μονοθεσιου. 

Το ξαναλεω, δεν θυμαμαι αν ελεγε ακριβως αυτο το αρθρο. Παντως με αυτη την εντυπωση ειχα μεινει.
 

Αυτός ο Cardile το είπε και το λέει συνέχεια.

Και το λέει συνέχεια  γιατί όλοι τον ρωτάνε συνέχεια:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-rejected-red-bull-style-f1-suspension/10575520/

Δηλαδή, το νόημα είναι, υπάρχει ένας κύκλος μηχανικών, τεχνικών, και δημοσιογράφων, φυσικά κατά βάση γύρω από το Λονδίνο (το μεγάλο μειονέκτημα της Ferrari στο να βρει προσωπικό btw), που μιλάνε και ανταλλάσουν γνώσεις και απόψεις, όσα δεν είναι κρυφά μυστικά, και καταλαβαίνουν πάνω κάτω τι κάνει η μία και η άλλη ομάδα. 

Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτεροι μηχανικοι και έπρεπε να βάλουν αυτούς να κάνουν τη δουλειά. Σημαίνει ότι ακουνε και συζητανε τι κανει ο καθενας και καταλαβαίνουν μερικά πράγματα απο αυτα που φαίνονται.

Από αυτά που δεν φαίνονται από κάτω, θα πρέπει να περιμένουμε τον Perez να τρακάρει στο Monaco. 😅

Kαι μετά προσπαθούν να τα εξηγήσουν και με άρθρα για να βγάλουν κανένα φράγκο απo τα site τους γιατί έτσι πληρώνονται. 

Προς το παρόν λοιπόν, σε αυτούς τους κύκλους, το τεχνικό θέμα είναι αυτό. Έτσι όπως το έχει φτιάξει η Ferrari θα είναι ανταγωνιστικο και απο άποψη γενικά αεροδυναμικης αλλά κυρίως από άποψη σταθερής πλατφόρμας σε όλες τις στροφες/επιταχυνσεις/φρεναρισματα? 

Θα δείξει. 

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, sattack είπε

Ποιος είναι ο συγκεκριμένος? Το άρθρο το υπογράφουν 3.

Επίσης ποιο είναι το νόημα του "σε ότι γράφει πέφτει εξω"?

Δεν έγραψαν τίποτα του στυλ είναι σωστό ή ειναι λάθος. Αυτό που έγραψαν είναι ότι η Ferrari ακολουθεί έναν άλλο δρόμο, ενώ ολοι οι άλλοι έχουν πάρει το δρόμο της RB.

Φυσικά και στην πράξη θα αποδειχτεί αν όπως το έχει φτιάξει η Ferrari μπορεί να δώσει τα ιδια τουλάχιστον αποτελέσματα όπως δίνει στην RB. 

Αλλά αυτή είναι η δουλειά ενός δημοσιογράφου, να εξηγεί στον κόσμο τι παίζεται από πίσω, τι κάνει ο ένας και τι κάνει ο άλλος για να ξέρουμε μετά τι είναι αυτό που βλέπουμε. Άλλοι δημοσιογράφοι θα μας ενημερώσουν με ποια εχει ραντεβού ο Hamilton. Ο καθένας στον τομέα του. 

Αυτός ο Cardile το είπε και το λέει συνέχεια.

Και το λέει συνέχεια  γιατί όλοι τον ρωτάνε συνέχεια:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-rejected-red-bull-style-f1-suspension/10575520/

Δηλαδή, το νόημα είναι, υπάρχει ένας κύκλος μηχανικών, τεχνικών, και δημοσιογράφων, φυσικά κατά βάση γύρω από το Λονδίνο (το μεγάλο μειονέκτημα της Ferrari στο να βρει προσωπικό btw), που μιλάνε και ανταλλάσουν γνώσεις και απόψεις, όσα δεν είναι κρυφά μυστικά, και καταλαβαίνουν πάνω κάτω τι κάνει η μία και η άλλη ομάδα. 

Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτεροι μηχανικοι και έπρεπε να βάλουν αυτούς να κάνουν τη δουλειά. Σημαίνει ότι ακουνε και συζητανε τι κανει ο καθενας και καταλαβαίνουν μερικά πράγματα απο αυτα που φαίνονται.

Από αυτά που δεν φαίνονται από κάτω, θα πρέπει να περιμένουμε τον Perez να τρακάρει στο Monaco. 😅

Kαι μετά προσπαθούν να τα εξηγήσουν και με άρθρα για να βγάλουν κανένα φράγκο απo τα site τους γιατί έτσι πληρώνονται. 

Προς το παρόν λοιπόν, σε αυτούς τους κύκλους, το τεχνικό θέμα είναι αυτό. Έτσι όπως το έχει φτιάξει η Ferrari θα είναι ανταγωνιστικο και απο άποψη γενικά αεροδυναμικης αλλά κυρίως από άποψη σταθερής πλατφόρμας σε όλες τις στροφες/επιταχυνσεις/φρεναρισματα? 

Θα δείξει. 

Αυτός ο Cardile το είπε και το λέει συνέχεια.

Και το λέει συνέχεια  γιατί όλοι τον ρωτάνε συνέχεια:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-rejected-red-bull-style-f1-suspension/10575520/

Δηλαδή, το νόημα είναι, υπάρχει ένας κύκλος μηχανικών, τεχνικών, και δημοσιογράφων, φυσικά κατά βάση γύρω από το Λονδίνο (το μεγάλο μειονέκτημα της Ferrari στο να βρει προσωπικό btw), που μιλάνε και ανταλλάσουν γνώσεις και απόψεις, όσα δεν είναι κρυφά μυστικά, και καταλαβαίνουν πάνω κάτω τι κάνει η μία και η άλλη ομάδα. 

Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτεροι μηχανικοι και έπρεπε να βάλουν αυτούς να κάνουν τη δουλειά. Σημαίνει ότι ακουνε και συζητανε τι κανει ο καθενας και καταλαβαίνουν μερικά πράγματα απο αυτα που φαίνονται.

Από αυτά που δεν φαίνονται από κάτω, θα πρέπει να περιμένουμε τον Perez να τρακάρει στο Monaco. 😅

Kαι μετά προσπαθούν να τα εξηγήσουν και με άρθρα για να βγάλουν κανένα φράγκο απo τα site τους γιατί έτσι πληρώνονται. 

Προς το παρόν λοιπόν, σε αυτούς τους κύκλους, το τεχνικό θέμα είναι αυτό. Έτσι όπως το έχει φτιάξει η Ferrari θα είναι ανταγωνιστικο και απο άποψη γενικά αεροδυναμικης αλλά κυρίως από άποψη σταθερής πλατφόρμας σε όλες τις στροφες/επιταχυνσεις/φρεναρισματα? 

Θα δείξει. 

Αυτός ο Cardile το είπε και το λέει συνέχεια.

Και το λέει συνέχεια  γιατί όλοι τον ρωτάνε συνέχεια:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-rejected-red-bull-style-f1-suspension/10575520/

Δηλαδή, το νόημα είναι, υπάρχει ένας κύκλος μηχανικών, τεχνικών, και δημοσιογράφων, φυσικά κατά βάση γύρω από το Λονδίνο (το μεγάλο μειονέκτημα της Ferrari στο να βρει προσωπικό btw), που μιλάνε και ανταλλάσουν γνώσεις και απόψεις, όσα δεν είναι κρυφά μυστικά, και καταλαβαίνουν πάνω κάτω τι κάνει η μία και η άλλη ομάδα. 

Δεν σημαίνει ότι είναι καλύτεροι μηχανικοι και έπρεπε να βάλουν αυτούς να κάνουν τη δουλειά. Σημαίνει ότι ακουνε και συζητανε τι κανει ο καθενας και καταλαβαίνουν μερικά πράγματα απο αυτα που φαίνονται.

Από αυτά που δεν φαίνονται από κάτω, θα πρέπει να περιμένουμε τον Perez να τρακάρει στο Monaco. 😅

Kαι μετά προσπαθούν να τα εξηγήσουν και με άρθρα για να βγάλουν κανένα φράγκο απo τα site τους γιατί έτσι πληρώνονται. 

Προς το παρόν λοιπόν, σε αυτούς τους κύκλους, το τεχνικό θέμα είναι αυτό. Έτσι όπως το έχει φτιάξει η Ferrari θα είναι ανταγωνιστικο και απο άποψη γενικά αεροδυναμικης αλλά κυρίως από άποψη σταθερής πλατφόρμας σε όλες τις στροφες/επιταχυνσεις/φρεναρισματα? 

Θα δείξει. 

 

Πόσες φορές έγραψες το ίδιο ακριβώς πράγμα σε τόσες γραμμές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το εμπεδώσαμε^3 😅

Μόλις τώρα, Gulik είπε

 

Πόσες φορές έγραψες το ίδιο ακριβώς πράγμα σε τόσες γραμμές;

Ε καμιά φορά κολλάει το site ή κάτι άλλο, έχει ξανασυμβεί.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Gulik είπε

 

Πόσες φορές έγραψες το ίδιο ακριβώς πράγμα σε τόσες γραμμές;

Κολλάει το κουμπί υποβολής.  Μπορείς να το σβήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...