WestMan_swiftsport Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 19 λεπτά πριν, Stratosnis είπε Το πιο ενδιαφέρον μέχρι στιγμής... Απόκρυψη περιεχομένων Απόκρυψη περιεχομένων Απόκρυψη περιεχομένων Όμορφη είναι η άτιμη, μακάρι να δούμε καλύτερα πράγματα φέτος... Αν και δεν το πιστεύω 1
GamingMaster424 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Για 'μένα με διαφορά το ομορφότερο μονοθέσιο της φετινής σεζόν ως τώρα. Από την απόχρωση του κόκκινου μέχρι τις λευκές και κίτρινες πινελιές και την τοποθέτηση των λογότυπων των χορηγών, είναι πραγματικά chef's kiss.
eri77 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 29 minutes ago, WestMan_swiftsport said: .. Αν και δεν το πιστεύω Να το πιστεύεις, να το πιστεύεις.. Μπορεί να μην διεκδίκηση πρωτάθλημα αλλά σίγουρα 6-7 νίκες 1
GoMaR Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 26 minutes ago, GamingMaster424 said: Για 'μένα με διαφορά το ομορφότερο μονοθέσιο της φετινής σεζόν ως τώρα. Από την απόχρωση του κόκκινου μέχρι τις λευκές και κίτρινες πινελιές και την τοποθέτηση των λογότυπων των χορηγών, είναι πραγματικά chef's kiss. Περιμενα περισσοτερο μαυρο παντως. Μετα θα λενε οτι εβαλαν παραπανω χρωμα για αυτο ειναι και αργο το μονοθεσιο
liakinen Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Η Ferrari ανέκαθεν είχε από τα ομορφότερα μονοθέσια. Αλλού ήταν το πρόβλημα 😋
liakjim Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Το πιο ενδιαφέρον μονοθέσιο είναι αυτό που θα είναι το πιο γρήγορο στον πρώτο αγώνα. Εκεί θα φανούν τι απίδια βάζει ο κάθε σάκος. Ως τότε, υπομονή. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από liakjim
ekrepali Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 13 minutes ago, GoMaR said: Περιμενα περισσοτερο μαυρο παντως. Μετα θα λενε οτι εβαλαν παραπανω χρωμα για αυτο ειναι και αργο το μονοθεσιο Aπορώ για δεν υποχρεώνει η FIA όλες τις ομάδες να βάψουν όλο το μονοθέσιο, να γλυτώσουμε απ'τις μαυρίλες...
dtk-386 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Υπάρχει ένα παλιό ρητό στην Φ1: τα άσχημα μονοθέσια παίρνουν τα πρωταθλήματα.
GamingMaster424 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 41 minutes ago, dtk-386 said: Υπάρχει ένα παλιό ρητό στην Φ1: τα άσχημα μονοθέσια παίρνουν τα πρωταθλήματα. Άρα φύγαμε καρφωτό για Kick Sauber φέτος
sattack Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, sattack είπε Το πιάσαμε το υπονοούμενο λέμε..... Τώρα έχουμε τις αναρτήσεις από σχεδόν όλες τις ομάδες. RB και McLaren προφανώς δεν θα αλλάξουν. Η Merc θα παρουσιαστεί αύριο, αλλά ήδη ξέρουμε από την ΑΜ ότι πίσω άλλαξε σε pushrod, και έχουν πει ότι και μπροστά θα αλλάξουν πλήρως, άρα.. Όλοι μα όλοι εγκατέλειψαν το pullrod πίσω, εκτός από τη Haas, που λες οκ, αυτοί δεν δεν έχουν 2ο βρακί να φορεσουν, σιγά μην σχεδίαζαν νέες αναρτησεις, Και απο τη Ferrari του τιτανοτεραστιου Enrico Cardile που μόνος του αυτός έχει καταλάβει ότι οι αναρτησεις είναι overrated και ο Newey πρώτος και μετα ολοι οι άλλοι που τον αντιγράφουν, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Η μόνη άλλη πιθανότητα είναι η Ferrari και η Haas να έδωσαν ψεύτικα renders, και μόλις εμφανιστεί το πραγματικό μονοθεσιο, να είναι αλλιώς οι αναρτησεις. Αλλά γιατί να τι κάνουν αυτό? Ποιον δηλαδή θα κοροϊδέψουν και τι κέρδος θα έχουν? Σχηματικά εδώ όλες οι αλλαγές από το 2023. Όλοι μαζί και οι ψωριαρηδες μόνοι τους. Έχει πέσει μεγάλο μούδιασμα. Περασαν 4 ωρες και μόλις τώρα ανέβηκε opinion άρθρο από ολους μαζί (ενώ στις άλλες παρουσιάσεις στο πι και φι), που γράφει ακριβώς τα ίδια. https://www.the-race.com/formula-1/2024-ferrari-f1-car-risky-outlier-suspension/ Ή που θα αποδειχτεί ότι αυτό δεν επαιζε τελικά και τοσο μεγάλο ρόλο, και είναι η εφαρμογή του που μετράει, ή που θα γινουν στη Ferrari ρεζιλι των σκυλιων και θα τον πάρουν με τις ντοματες αυτόν τον Cardile. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από sattack
Gulik Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 O LeClerc δήλωσε πως τα δεδομένα από τον προσομοιωτή είναι πολύ ενθαρρυντικά, για φέτος. Θα δούμε.
liakjim Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, sattack είπε Έχει πέσει μεγάλο μούδιασμα. Περασαν 4 ωρες και μόλις τώρα ανέβηκε opinion άρθρο από ολους μαζί (ενώ στις άλλες παρουσιάσεις στο πι και φι), που γράφει ακριβώς τα ίδια. https://www.the-race.com/formula-1/2024-ferrari-f1-car-risky-outlier-suspension/ Ή που θα αποδειχτεί ότι αυτό δεν επαιζε τελικά και τοσο μεγάλο ρόλο, και είναι η εφαρμογή του που μετράει, ή που θα γινουν στη Ferrari ρεζιλι των σκυλιων και θα τον πάρουν με τις ντοματες αυτόν τον Cardile. Γίνανε όλοι στο ίντερνετ μηχανικατζες. Αν ήταν σχετικοί με το αντικείμενο αυτοί που τα γράφουν θα δούλευαν σε κάποια ομάδα, δεν θα είχαν πουτσοσαιτ/ μπλογκς... Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2024 από liakjim 5
sattack Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 11 λεπτά πριν, liakjim είπε Γίνανε όλοι στο ίντερνετ μηχανικατζες. Αν ήταν σχετικοί με το αντικείμενο αυτοί που τα γράφουν θα δούλευαν σε κάποια ομάδα, δεν θα είχαν πουτσοσαιτ/ μπλογκς... Ότι πεις. Υπόψιν ότι ο ένας γράφει το Tech Tuesday στο F1.com Λοιπόν, πως σου φάνηκαν τα χρώματα?
liakjim Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 4 λεπτά πριν, sattack είπε Ότι πεις. Υπόψιν ότι ο ένας γράφει το Tech Tuesday στο F1.com Λοιπόν, πως σου φάνηκαν τα χρώματα? Συγγνώμη που είμαι επιθετικός αλλά μου φαίνεται κάπως όταν κάποιοι άσχετοι αμφισβητούν τις επιλογές κάποιων ανθρώπων που είναι οι top of the class στο αντικείμενο τους λες και μια εταιρεία με τα resources μιας Φεράρι ή και οποιασδήποτε ομάδας περιμένει αυτόν που γράφει στο F1.com για να εγκρίνει τον σχεδιασμό τους.
sattack Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2024 7 λεπτά πριν, liakjim είπε Συγγνώμη που είμαι επιθετικός αλλά μου φαίνεται κάπως όταν κάποιοι άσχετοι αμφισβητούν τις επιλογές κάποιων ανθρώπων που είναι οι top of the class στο αντικείμενο τους λες και μια εταιρεία με τα resources μιας Φεράρι ή και οποιασδήποτε ομάδας περιμένει αυτόν που γράφει στο F1.com για να εγκρίνει τον σχεδιασμό τους. Μπα, αυτοί είναι πολύ ευγενικοί στις διατυπώσεις τους ώστε δεν έκριναν τίποτα. Μόνο παρουσίασαν στο κοινό τη διαπίστωση ότι εδώ παρατηρείται ένα "ρήγμα", όπου όλοι οι υπόλοιποι έχουν πάει προς τη φιλοσοφία της RB και έχει μείνει η Ferrari μόνη της. Και σίγουρα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα πάει αυτό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις