Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Lotof είπε

Συγνώμη αλλα εγώ νόμιζα ότι ο Μαξαρος ήταν GOAT και στην διαχείρηση ελαστικών. 

 Ακριβώς ίδια άρθρα με ακριβώς ίδιους τίτλους έχουμε διαβάσει και για τον Hamilton, τότε που "κένταγε" με την Mercedes - διαστημόπλοιο. Tyre whisperer και tyre management masterclass έγραφαν, και τότε... 

 

Δεν χρειάζεται να τονίσουμε ξανά πως με top μονοθέσιο, μπορείς να κάνεις "μικρά θαύματα" και να σε περάσουν -και ο τύπος και οι οπαδοί- ως έναν μικρό μάγο. Είναι γνωστά αυτά, εδώ και πολλές δεκαετίες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θεωρω παρα πολυ δυσκολο να βγει πρωταθλητής αλλος εκτος του Verstappen φετος (δηλαδη μονο ο Νορις εχει θεωρητικές ελπιδες). Οσο καλα και να εγινε η McLaren , η Red Bull ειναι και παλι αρκετα γρηγορη ενω εχει και οδηγό με ταλεντο αλλα και εμπειρια πλεον, ωστε να μεινει προσηλωμένος στο στόχο του. Η στάση του Ολλανδού μετα τον αγωνα, οτι δηλαδη ηταν σχεδον ικανοποιημένος με τη 2η θεση δειχνει ρεαλισμό και ωριμότητα. Για να καλυφθεί η διαφορα, δε θα πρεπει ο Norris να εχει απλα το ταχύτερο μονοθεσιο, αλλα και τυχη, να δειχνει ωριμότητα , αλλα συγχρονως να παιρνει ρίσκα και να του βγαινουν ολα. Επισης η ομαδα που στις αρχές της χρονιάς φαινοταν χαμένη και απογοήτευε, τωρα πρεπει να διαχειριστεί πρωταθλητισμό, που δεν εχει συνηθισει (μιλαμε τελευταίος τίτλος οδηγών το 2008, ενω ομάδων προ 2000!), απεναντι στη Red Bull με τους συνεχόμενους τίτλους και τη στόφα του πρωταθλητή. 
Αρα ας απολαύσουμε τους αγωνες που ερχονται, στους οποιους ελπιζω οτι θα βλεπουμε διαφορετικούς νικητές και οχι μονο Lando vs Max.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με τον φιλο παραπανω,
Πριν λιγες μερες σκεφτοντουσαν να κανουν την χαρη στον 2ον οδηγο τους να χαρει νικη,  τωρα σκεφτονται πως εχουν ελπιδες για πρωταθλημα Νορις με ολα τα αν μαζι.
Θα τραβανε τα βυζια τους που χαρισαν στον Πιαστρι την 1η θεση αν φτασουν σε οριακο σημειο ποντων.


Παντως οι μοναδικοι που εκαναν καλη διαχειρηση ελαστικων ηταν δυο. Ο νορις και ο Λεκλερκ. Η εστω το μονοθεσιο τους το επετρεπε περισσοτερο.
Δεν παιζει πολυ μεγαλο ρολο η μπαταρια στον τελευταιο γυρο ;  Δεν ειναι μονο τα ελαστικα αν ειναι σε καλη κατασταση σωστα ; Εννοω αν η μπαταρια εχει τοσο φορτιο (εφοσον βολταρει σε ολο τον αγωνα ο νορις) δεν θα ειναι γεματος για να δινει boost στο περισσοτερο κομματι του τελευταιου γυρου ; η λεω μλκιες; 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, GoMaR είπε

Συμφωνω με τον φιλο παραπανω,
Πριν λιγες μερες σκεφτοντουσαν να κανουν την χαρη στον 2ον οδηγο τους να χαρει νικη,  τωρα σκεφτονται πως εχουν ελπιδες για πρωταθλημα Νορις με ολα τα αν μαζι.
Θα τραβανε τα βυζια τους που χαρισαν στον Πιαστρι την 1η θεση αν φτασουν σε οριακο σημειο ποντων.

Δεν θα τα τραβανε, εχουν αλλη νοοτροπια στην McLaren, δεν ειναι σαν την RB.


Δες πχ το 1998 οταν ο Χακινεν κερδισε το πρωταθλημα για μολις 2 βαθμους(θα μπορουσε καλλιστα να το ειχε χασει), αλλα παρολα αυτα τερματισε σε 2 αγωνες ακριβως πισω απο τον teammate του και δεν εκανε ακρη ο teammate του:
https://en.wikipedia.org/wiki/1999_Formula_One_World_Championship#World_Drivers'_Championship_standings

 

Παρομοιο εγινε και την επομενη χρονια οπου ο Χακινεν εχασε το πρωταθλημα απο τον Σουμυ, αλλα και παλι στην μεση της χρονιας ο Χακινεν τερματισε 2 φορες ακριβως πισω απο τον teammate του και δεν του ειπαν να κανει ακρη.


Παρομοιο σκηνικο εγινε και τo 2017 με Hamilton-Bottas:
O Χαμιλτον, μεσουσης της περιοδου και ενω ηταν 14 βαθμους πισω στο πρωταθλημα με τον Vettel να προηγειται(πριν αρχισει τις Φεττελιες του) εδωσε την θεση του πισω στον Bottas (που τον ειχε αφησει να περασει μπας και προσπερασει τον μπροστινο) :
“Please let Bottas through” – When Lewis Hamilton kept his promise to Valtteri Bottas at the 2017 Hungarian Grand Prix

-----------------------------------------------------------

Καποιες ομαδες λειτουργουν διαφορετικα και δεν ειναι RB οπου θυσιαζουν τα παντα απο τον 2ο οδηγο(ή ακομα και απο τις βoηθητικες τους 2ες ομαδες αναγκαζοντας τες να παρουν αχρειαστη ποινη κινητηρα για να εχει καθαρο δρομο ο Μαξ οταν ξεκιναει απο πιο πισω). Υπενθυμιζω οτι πχ στην RB πεταξαν βαθμους απο τον Περεζ(και στο πρωταθλημα των κατασκευαστων) βαζοντας τον για πιτ στοπ και τερματιζοντας εκτος δεκαδας, μονο και μονο για να παρει fastest lap και να κοψει βαθμους απο Χαμιλτον. 
Ή οταν η RB παραδεχθηκε οτι ειπε στον Perez να μην σταματησει στην ακρη οταν τρακαρε το αυτοκινητο, αλλα να συνεχισει μεχρι τα πιτ, ετσι ωστε να μην βγει Safety Car και διακινδυνεψει η νικη του Μαξ στον Καναδα.
 

Αναφορά σε κείμενο

“The team confirmed in the hearing that the driver had been advised to bring the car back to the pits as they were trying to avoid a Safety Car situation.

“The Stewards determine that, as well as a financial penalty for the team, a sporting penalty is necessary. Due to the safety implications of the incident. The penalty is imposed in line with precedents.”

 

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 αγώνες ακόμα... δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνει ο Μαξ μόνο δεύτερη και τρίτη θέση απο δω και πέρα.

Τουλάχιστον 3 αγώνες θα τους κερδίσει και θα ανοίξει κι άλλο η διαφορά πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GoMaR είπε

Παντως οι μοναδικοι που εκαναν καλη διαχειρηση ελαστικων ηταν δυο. Ο νορις και ο Λεκλερκ. Η εστω το μονοθεσιο τους το επετρεπε περισσοτερο.
Δεν παιζει πολυ μεγαλο ρολο η μπαταρια στον τελευταιο γυρο ;  Δεν ειναι μονο τα ελαστικα αν ειναι σε καλη κατασταση σωστα ; Εννοω αν η μπαταρια εχει τοσο φορτιο (εφοσον βολταρει σε ολο τον αγωνα ο νορις) δεν θα ειναι γεματος για να δινει boost στο περισσοτερο κομματι του τελευταιου γυρου ; η λεω μλκιες; 😛

Σε 1 γυρο μπορουν να την φορτισουν πληρως.
Οποτε αρκει στον προηγουμενο γυρο να μην την χρησιμοποιησουν τελειως και μετα εχουν πληρως φορτισμενη μπαταρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν θα τα τραβανε, εχουν αλλη νοοτροπια στην McLaren, δεν ειναι σαν την RB.


Δες πχ το 1998 οταν ο Χακινεν κερδισε το πρωταθλημα για μολις 2 βαθμους(θα μπορουσε καλλιστα να το ειχε χασει), αλλα παρολα αυτα τερματισε σε 2 αγωνες ακριβως πισω απο τον teammate του και δεν εκανε ακρη ο teammate του:
https://en.wikipedia.org/wiki/1999_Formula_One_World_Championship#World_Drivers'_Championship_standings

 

Παρομοιο εγινε και την επομενη χρονια οπου ο Χακινεν εχασε το πρωταθλημα απο τον Σουμυ, αλλα και παλι στην μεση της χρονιας ο Χακινεν τερματισε 2 φορες ακριβως πισω απο τον teammate του και δεν του ειπαν να κανει ακρη.


Παρομοπιο σκηνικο εγινε και τo 2017 με Hamilton-Bottas:
O Χαμιλτον, μεσουσης της περιοδου και ενω ηταν 14 βαθμους πισω στο πρωταθλημα με τον Vettel να προηγειται(πριν αρχισει τις Φεττελιες του) εδωσε την θεση του πισω στον Bottas (που τον ειχε αφησει να περασει μπας και προσπερασει τον μπροστινο) :
“Please let Bottas through” – When Lewis Hamilton kept his promise to Valtteri Bottas at the 2017 Hungarian Grand Prix

-----------------------------------------------------------

Καποιες ομαδες λειτουργουν διαφορετικα και δεν ειναι RB οπου θυσιαζουν τα παντα απο τον 2ο οδηγο(ή ακομα και απο τις βαιηθητικες τους 2ες ομαδες αναγκαζοντας τες να παρουν αχρειαστη ποινη κινητηρα για να εχει καθαρο δρομο ο Μαξ οταν ξεκιναει απο πιο πισω). Υπενθυμιζω οτι πχ στην RB πεταξαν βαθμους απο τον Περεζ(και τον κατασκευαστων) βαζοντας τον για πιτ στοπ και τερματιζοντας εκτος δεακδας, μονο και μονο για να παρει fastest lap και να κοψει βαθμους απο Χαμιλτον

δεν τα θυμάσαι καλά.

είχαν κανει συμφωνία όποιος στρίβει πρώτος στην πρώτη στροφή να μην τρώει επίθεση από τον άλλον, για να μην τσουγκράνε σαν πασχαλιάτικα αυγά. Άπειροι αγώνες είχαν τελειώσει στην πρωτη στροφή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, dkstopo είπε

δεν τα θυμάσαι καλά.

είχαν κανει συμφωνία όποιος στρίβει πρώτος στην πρώτη στροφή να μην τρώει επίθεση από τον άλλον, για να μην τσουγκράνε σαν πασχαλιάτικα αυγά. Άπειροι αγώνες είχαν τελειώσει στην πρωτη στροφή 

Μια χαρα το θυμαμαι αυτο που λες, αλλα αλλου ειναι το point.
Το point ειναι οτι ενω:

  • ο Χακινεν ειναι 2 βαθμους πισω απο τον Irvine στο WDC
  • ειμαστε στον 12ο απο τους 16 αγωνες της σεζον

οι teammate της McLaren(Χακινεν/ Coulthard) επιτρεποταν να κανουν racing μεταξυ τους και μαλιστα οταν ο Coulthard περασε τον Χακινεν στο Βελγιο, τερματισε κανονικα μπροστα του και η ομαδα δεν του ζητησε να αφησει τον Χακινεν για να μαζεψει περισσοτερους βαθμους παρολο που παλευε για το πρωταθλημα με τον Irvine.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

και η ομαδα δεν του ζητησε να αφησει τον Χακινεν για να μαζεψει περισσοτερους βαθμους παρολο που παλευε για το πρωταθληα με τον Irvine.

Tι μου θύμισες τώρα. Ότι ο Σουμάχερ δεν ήθελε να πάρει πρωτάθλημα ο Irvine με Ferrari και γι' αυτό δεν έκανε τίποτα για να τον βοηθήσει στη Σουζούκα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν θέλει να ελπίζει στο πρωτάθλημα η mclaren , θα πρέπει να κερδίσει στο ναός της ταχύτητας αυτήν την Κυριακή οι κινητήρες πιέζονται στο όριο, εξαρτάται από την ισχύ του κινητήρα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πίστα και το παραμικρό κέρδος σε ιπποδύναμη μπορεί να αποφέρει νίκη.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Tι μου θύμισες τώρα. Ότι ο Σουμάχερ δεν ήθελε να πάρει πρωτάθλημα ο Irvine με Ferrari και γι' αυτό δεν έκανε τίποτα για να τον βοηθήσει στη Σουζούκα. 

Δεν ισχυει:

O Σουμαχερ στην Ιαπωνια ηταν 2ος και ο Irvine 3ος και ακομα και αν εδινε την θεση του στον Irvine, το πρωταθλημα παλι ο Χακινεν θα το επαιρνε.
Υπενθυμιζω οτι στον ακριβως πρηγουμενο αγωνα (Μαλαισια 1999), ηταν ο αγωνας που ο Σουμυ επεστρεψε απο τον τραυματισμο του, πηρε pole με 1sec απο τον Irvine και αφησε τον Irvine να τον προσπερασει στον 4ο γυρο και μετα καθυστερουσε τις Μακλαρεν. Μια χαρα λοιπον ο Σουμυ βοηθησε την πραξη τον Irvine.

 

Αναφορά σε κείμενο

 Michael Schumacher returned to Formula One having recovered from his broken leg, and took pole position by nearly a second from Ferrari teammate Eddie Irvine,[4] with the McLarens of David Coulthard and Mika Häkkinen third and fourth, respectively. At the start, Schumacher led away from Irvine, Coulthard, Häkkinen, and Rubens Barrichello. On lap 4, Schumacher slowed and allowed Irvine to pass him, then proceeded to block the McLarens. Coulthard forced his way past Schumacher on lap 5 and pursued Irvine for the lead, only to retire on lap 15 with fuel pressure problems.[5]

Back in second place, Schumacher slowed again in order to allow Irvine to build an advantage. As the first round of pit stops loomed, Schumacher accelerated the pace in order to stay ahead of Häkkinen. Realising this, McLaren gambled on giving Häkkinen half a tank of fuel, hoping it would be enough to get him out of the pits ahead of Schumacher. The gamble failed, as Schumacher stayed ahead of the Finn and proceeded to block him again, allowing Irvine to extend his lead to 20 seconds.[6]

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...