specre Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lotof Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Έχουν κι άλλες ομάδες τέτοια πτέρυγα ︵ ή είναι πατέντα της AM; Kαι μόνο που τη κοιτάω μού φαίνεται λάθος αεροδυναμικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, ekrepali είπε Έχουν κι άλλες ομάδες τέτοια πτέρυγα ︵ ή είναι πατέντα της AM; Kαι μόνο που τη κοιτάω μού φαίνεται λάθος αεροδυναμικά... Αν μιλας για την εμπρος πτερυγα δεν ειναι απαραιτητα λαθος αεροδυναμικα. Φορτωνει με καθετη δυναμη το μεσο και λιγοτερο τα ακρα. Εχουμε δει αναλογα και το σιρκουι διαφορες εκδοχες απο της ομαδες. φλαπς στο μεσο φλαπς στην ακρη ομοιομορφα φλαπς (και αρα ομοιομορφη φορτιση κλπ). Βεβαια επειδη ειναι το πρωτο κομματι του μονοθεσιου που "ακουμπαει" τον αερα προετοιμαζει και καθοριζει πως και προς τα που θα κινηθει ο αερας στο υπολοιπο μονοθεσιο .. Το μονοθεσιο δουλευει σαν συνολο. Σιγουρα αυτο το κοψιμο στις ακρες ειναι μια προσπαθεια να μεγιστοποιησει το outwash 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου Λιγο πριν αρχισει η δραση αλλο ενα διαμαντακι, Σουζουκα 1989 ολος ο αγωνας onboard απο την καμερα του Αυρτον! https://www.youtube.com/watch?v=HkWldymW5Hw 3 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 10 hours ago, ghostrider said: Αυτη ειναι η επισημη θεση της φοραδας. Απο την αλλη παλι υπαρχουν πολλα δημοσιευματα που λενε πως δεν ειχε ιδεα και πως ειναι εξαιρετικα απογοητευμενος. Για μενα ειναι στρατηγικο λαθος που εχουν 2 πιλοτους με εντελως αντιθετο οδηγικο στυλ. Αυτο σημαινει οτι θα υπαρχει τρελη ενταση στην ομαδα καποια στιγμη. Το ακομα χειροτερο. Αν σχεδιασουν αμαξι με συμβιβασμους για τους 2 alpha οδηγους και αργο θα ειναι και η γκρινια θα ειναι στερεο... για την μεταγραφή hamilton ηξεραν 4-5 ατομα..o leclerc ήταν ένας από αυτούς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Λοιπον πήρα τους 9μήνες δωρεάν Αντ1+ για την F1. Βλέποντας την ποιότητα που έχουν τα περσινά βίντεο στην πλατφόρμα, ακόμα και δωρεάν νοιώθω ότι με κλέψανε. Στην αρχή νόμιζα ότι χάλασε το monitor, μετά προσπαθούσα να καταλάβω αν η σύνδεση είχε πρόβλημα, όχι τελικά αυτή είναι η ποιότητα. Καμία σχέση με F1TV ή Ertflix. Ηδη ξέρω απο τώρα, του χρόνου που θα πρέπει να αποφασίσω 60€ για ένα χρόνο F1TV ή 58€ για 10 μήνες Αnt1+, θα διαλέξω F1TV. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, fast8 είπε Λοιπον πήρα τους 9μήνες δωρεάν Αντ1+ για την F1. Βλέποντας την ποιότητα που έχουν τα περσινά βίντεο στην πλατφόρμα, ακόμα και δωρεάν νοιώθω ότι με κλέψανε. Στην αρχή νόμιζα ότι χάλασε το monitor, μετά προσπαθούσα να καταλάβω αν η σύνδεση είχε πρόβλημα, όχι τελικά αυτή είναι η ποιότητα. Καμία σχέση με F1TV ή Ertflix. Ηδη ξέρω απο τώρα, του χρόνου που θα πρέπει να αποφασίσω 60€ για ένα χρόνο F1TV ή 58€ για 10 μήνες Αnt1+, θα διαλέξω F1TV. Δυστυχως η ποιοτητα του ant1+ ειναι αθλια. ειναι σα να βλεπεις απο πειρατικο stream. F1TV ειναι μονόδρομος αλλα φέτος ειμαι λίγο σφιγμένος και θα αρκεστω στο ant1+ και τις αρλουμπες του Πουρναρακη. + οτι δεν περιμενω και κατι διαφορετικο απο την κυριαρχια της RB = Υπνος τα κυριακατικα μεσημερια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου too good to pass 425340907_1095996695082617_3399546038663444277_n.mp4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dennis077 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Σήμερα στις 13:00 η παρουσίαση της SF-24 από τη Ferrari.!! Ελπίζω να είναι ένα αξιόπιστο και ανταγωνιστικό μονοθέσιο ώστε να μας δώσει νίκες.!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zanskou Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου το ιδιο ελπιζω κι εγω εδώ και 17 χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gulik Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Στις 21-22-23 του μήνα, στις δοκιμές του Bahrain, θα δούμε σε μέσες άκρες την δυναμική όλων, ή τουλάχιστον ποιοί συνδυασμοί μονοθεσίων-οδηγών θα πρωταγωνιστήσουν στους πρώτους φετινούς αγώνες, τουλάχιστον, αφού και η εξέλιξη εντός της σεζόν μετράει πάντα (ίσως αυτή τη χρονιά λιγότερο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Τι μαλακιες παρουσιασεις ειναι αυτες με render...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stratosnis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Το πιο ενδιαφέρον μέχρι στιγμής... Spoiler Spoiler Spoiler Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου από Stratosnis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου Στις 13/1/2024 στις 6:06 ΜΜ, sattack είπε Στη Merc λέει συνειδητοποίησαν αυτό που πρώτος ο Newey καταλαβε, ότι οι αναρτησεις πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό για να αποδίδει καλά το πακέτο σαν σύνολο παντού. Και στη Ferrari? But talking with the Scuderia’s technical director Enrico Cardile, it’s apparent that his interpretation of how the suspension and aero interact with these cars is quite different to that of Newey’s (and now Allison’s). “Suspension set up for me is a bit overrated,” he said. “Because you design your set-up options to cover a wide range. [With] set-up you try to have it so you have options for the biggest aero window. Suspension you try to design it to gain aero and have reasonable kinematic. The tyre wear is about how the car is operated, which is ruled by the aero behaviour of the car unless the suspension is massively wrong in compliance or kinematics. Suspension can play a role only if it’s bad.” Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο... πάλι κουβά... Το πιάσαμε το υπονοούμενο λέμε..... Τώρα έχουμε τις αναρτήσεις από σχεδόν όλες τις ομάδες. RB και McLaren προφανώς δεν θα αλλάξουν. Η Merc θα παρουσιαστεί αύριο, αλλά ήδη ξέρουμε από την ΑΜ ότι πίσω άλλαξε σε pushrod, και έχουν πει ότι και μπροστά θα αλλάξουν πλήρως, άρα.. Όλοι μα όλοι εγκατέλειψαν το pullrod πίσω, εκτός από τη Haas, που λες οκ, αυτοί δεν δεν έχουν 2ο βρακί να φορεσουν, σιγά μην σχεδίαζαν νέες αναρτησεις, Και απο τη Ferrari του τιτανοτεραστιου Enrico Cardile που μόνος του αυτός έχει καταλάβει ότι οι αναρτησεις είναι overrated και ο Newey πρώτος και μετα ολοι οι άλλοι που τον αντιγράφουν, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Η μόνη άλλη πιθανότητα είναι η Ferrari και η Haas να έδωσαν ψεύτικα renders, και μόλις εμφανιστεί το πραγματικό μονοθεσιο, να είναι αλλιώς οι αναρτησεις. Αλλά γιατί να τι κάνουν αυτό? Ποιον δηλαδή θα κοροϊδέψουν και τι κέρδος θα έχουν? Σχηματικά εδώ όλες οι αλλαγές από το 2023. Όλοι μαζί και οι ψωριαρηδες μόνοι τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα