Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

1.jpg.60ec94c950b5120844c562d7ef9b14a9.jpg

Έχουν κι άλλες ομάδες τέτοια πτέρυγα ή είναι πατέντα της AM;

Kαι μόνο που τη κοιτάω μού φαίνεται λάθος αεροδυναμικά...

Αν μιλας για την εμπρος πτερυγα  δεν ειναι απαραιτητα λαθος αεροδυναμικα. Φορτωνει με καθετη δυναμη το μεσο και λιγοτερο τα ακρα. Εχουμε δει αναλογα και το σιρκουι διαφορες εκδοχες απο της ομαδες. φλαπς στο μεσο φλαπς στην ακρη ομοιομορφα φλαπς (και αρα ομοιομορφη φορτιση κλπ). Βεβαια επειδη ειναι το πρωτο κομματι του μονοθεσιου που "ακουμπαει" τον αερα προετοιμαζει και καθοριζει πως και προς τα που θα κινηθει ο αερας στο υπολοιπο μονοθεσιο ..
Το μονοθεσιο δουλευει σαν συνολο. Σιγουρα αυτο το κοψιμο στις ακρες ειναι μια προσπαθεια να μεγιστοποιησει το outwash

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, ghostrider said:

Αυτη ειναι η επισημη θεση της φοραδας. Απο την αλλη παλι υπαρχουν πολλα δημοσιευματα που λενε πως δεν ειχε ιδεα και πως ειναι εξαιρετικα απογοητευμενος. Για μενα ειναι στρατηγικο λαθος που εχουν 2 πιλοτους με εντελως αντιθετο οδηγικο στυλ. Αυτο σημαινει οτι θα υπαρχει τρελη ενταση στην ομαδα καποια στιγμη. Το ακομα χειροτερο. Αν σχεδιασουν αμαξι με συμβιβασμους για τους 2 alpha οδηγους και αργο θα ειναι και η γκρινια θα ειναι στερεο... 

για την μεταγραφή hamilton ηξεραν 4-5 ατομα..o leclerc  ήταν ένας από αυτούς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον πήρα τους 9μήνες δωρεάν Αντ1+ για την F1. Βλέποντας την ποιότητα που έχουν τα περσινά βίντεο στην πλατφόρμα, ακόμα και δωρεάν νοιώθω ότι με κλέψανε. Στην αρχή νόμιζα ότι χάλασε το monitor, μετά προσπαθούσα να καταλάβω αν η σύνδεση είχε πρόβλημα, όχι τελικά αυτή είναι η ποιότητα.

Καμία σχέση με F1TV ή Ertflix. Ηδη ξέρω απο τώρα, του χρόνου που θα πρέπει να αποφασίσω 60€ για ένα χρόνο F1TV ή 58€ για 10 μήνες Αnt1+, θα διαλέξω F1TV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fast8 είπε

Λοιπον πήρα τους 9μήνες δωρεάν Αντ1+ για την F1. Βλέποντας την ποιότητα που έχουν τα περσινά βίντεο στην πλατφόρμα, ακόμα και δωρεάν νοιώθω ότι με κλέψανε. Στην αρχή νόμιζα ότι χάλασε το monitor, μετά προσπαθούσα να καταλάβω αν η σύνδεση είχε πρόβλημα, όχι τελικά αυτή είναι η ποιότητα.

Καμία σχέση με F1TV ή Ertflix. Ηδη ξέρω απο τώρα, του χρόνου που θα πρέπει να αποφασίσω 60€ για ένα χρόνο F1TV ή 58€ για 10 μήνες Αnt1+, θα διαλέξω F1TV.

Δυστυχως η ποιοτητα του ant1+ ειναι αθλια. ειναι σα να βλεπεις απο πειρατικο stream. F1TV ειναι μονόδρομος αλλα φέτος ειμαι λίγο σφιγμένος και θα αρκεστω στο ant1+ και τις αρλουμπες του Πουρναρακη. + οτι δεν περιμενω και κατι διαφορετικο απο την κυριαρχια της RB = Υπνος τα κυριακατικα μεσημερια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21-22-23 του μήνα, στις δοκιμές του Bahrain, θα δούμε σε μέσες άκρες την δυναμική όλων, ή τουλάχιστον ποιοί συνδυασμοί μονοθεσίων-οδηγών θα πρωταγωνιστήσουν στους πρώτους φετινούς αγώνες, τουλάχιστον, αφού και η εξέλιξη εντός της σεζόν μετράει πάντα (ίσως αυτή τη χρονιά λιγότερο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2024 στις 6:06 ΜΜ, sattack είπε

Στη Merc λέει συνειδητοποίησαν αυτό που πρώτος ο Newey καταλαβε, ότι οι αναρτησεις πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό για να αποδίδει καλά το πακέτο σαν σύνολο παντού. 

Και στη Ferrari?

But talking with the Scuderia’s technical director Enrico Cardile, it’s apparent that his interpretation of how the suspension and aero interact with these cars is quite different to that of Newey’s (and now Allison’s).

“Suspension set up for me is a bit overrated,” he said. “Because you design your set-up options to cover a wide range. [With] set-up you try to have it so you have options for the biggest aero window. Suspension you try to design it to gain aero and have reasonable kinematic. The tyre wear is about how the car is operated, which is ruled by the aero behaviour of the car unless the suspension is massively wrong in compliance or kinematics. Suspension can play a role only if it’s bad.”

Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο... πάλι κουβά...

Το πιάσαμε το υπονοούμενο λέμε.....

 

Τώρα έχουμε τις αναρτήσεις από σχεδόν όλες τις ομάδες.

RB και McLaren προφανώς δεν θα αλλάξουν.

Η Merc θα παρουσιαστεί αύριο, αλλά ήδη ξέρουμε από την ΑΜ ότι πίσω άλλαξε σε pushrod, και έχουν πει ότι και μπροστά θα αλλάξουν πλήρως, άρα.. 

Όλοι μα όλοι εγκατέλειψαν το pullrod πίσω, εκτός από τη Haas, που λες οκ, αυτοί δεν δεν έχουν 2ο βρακί να φορεσουν, σιγά μην σχεδίαζαν νέες αναρτησεις,

Και απο τη Ferrari του τιτανοτεραστιου Enrico Cardile που μόνος του αυτός έχει καταλάβει ότι οι αναρτησεις είναι overrated και ο Newey πρώτος και μετα ολοι οι άλλοι που τον αντιγράφουν, δεν ξέρουν τι τους γίνεται. 

Η μόνη άλλη πιθανότητα είναι η Ferrari και η Haas να έδωσαν ψεύτικα renders, και μόλις εμφανιστεί το πραγματικό μονοθεσιο, να είναι αλλιώς οι αναρτησεις. Αλλά γιατί να τι κάνουν αυτό? Ποιον δηλαδή θα κοροϊδέψουν και τι κέρδος θα έχουν?

Σχηματικά εδώ όλες οι αλλαγές από το 2023. Όλοι μαζί και οι ψωριαρηδες μόνοι τους. Screenshot_20240205_141044_Chrome.jpg.e01c648baf4c2a16b982a4cd47eef07e.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...