Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, xacto είπε

Δεν υπήρχε.

Η FIA έχει απαγορεύσει την ασύμμετρη πέδηση από το 1998, όταν το εφάρμοσε η άσπιλη McLaren MP4-13 με το 3ο ποδοστήριο. Η διευκρινιστική συμπλήρωση στο άρθρο 11.1.2, έγινε στα πλαίσια της “τακτοποίησης” των κανονισμών για το 2026.

 

Δεν ξέρω τι είδους διευκρίνιση έβαλαν φέτος αλλά εφόσον υπήρχε απαγόρευση εδώ και 25 χρόνια για ασύμμετρη πέδηση και η RB την έπραττε δεν έπρεπε να πέσει καμπάνα;

Ποια ηταν η δικαιολογία;

Ότι δεν το ήξεραν ;

Δεν ήταν ξεκάθαρο στους κανονισμούς;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Δεν ξέρω τι είδους διευκρίνιση έβαλαν φέτος αλλά εφόσον υπήρχε απαγόρευση εδώ και 25 χρόνια για ασύμμετρη πέδηση και η RB την έπραττε δεν έπρεπε να πέσει καμπάνα;

Ποια ηταν η δικαιολογία;

Ότι δεν το ήξεραν ;

Δεν ήταν ξεκάθαρο στους κανονισμούς;

 

 

Οτι και να ηταν εφερε πολυ χρημα στα ταμεια της liberty media.

Τα βρηκαν κατω απο το τραπεζι οπως εκαναν και με την φοραδα το 19 και συνεχίζουμε τις ζωές μας.

Οπως ειπα σε αλλο ποστ, με θλιβει οτι η ferrari εκλεψε το 19 και η φαπα ηταν τετοια που ακομα ποναει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εδω βλεπουμε τον  ρυθμο αγωνα των 3 πρωτων.
image.png.8ef45d0c7aaf3aab5c5035a842a7a58e.png

https://en.mclarenf-1.com/2024/gp/s9268/lapcharts/l-leader,d-821.833.842/


Αυτα που εχω να πω για τον αγωνα ειναι οτι η μκλαρεν ειναι ξεκαθαρα φαβορι και οτι θα παλευει για τις 1-2 θεσεις.

Γνωριζετε οτι δεν τον  παω τον Νορις και δε  χαιρομαι που νικαει 😛 αλλα συνδιαστικα ειναι οτι ο μαξ με την ρεντμπουλ, η ο λεκ με την φερραρι (αν τα μονοθεσια τους τραβανε  εννοω)

Σε αυτο που χαιρομαι ειναι οτι βλεπω  να εχουν αλλαξει οι ισορροπιες μεταξυ των ομαδων και εχει σπασει το domination της RB.

Ο Πιαστρι με τετοια δυναμικη μονοθεσιου, περιμενα περισσοτερα.
Ο Μαξ δειχνει να εχει δεχτει οτι οι χρυσες  μερες εχουν σχεδον τελειωσει και θελει στρατηγικη και ιδρωτα για την 1η θεση. Μπραβο του, οπως και οτι αποδεικνυει οτι επειδη ειναι  οδηγαρα ειναι στις πρωτες θεσεις.

Ο γλυκουλης της φερραρι, πραγματικα μπραβο του και αξιζε να βγει driver of the day (αλλα δεν) γιατι εδειχνε η φερραρι οτι δεν ειχε ρυθμο (να χεσω τα γραφηματα που ανεβαζουν - για αλλη μια φορα μας λενε ξεκαθαρα μη τα κοιτατε).
Εκανε φοβερη διαχειρηση ελαστικων, κρατησε μεχρι τελος και με καλο ρυθμο. Ηταν και ο 1ος που μπηκε στα pits. Και ο Σαινθ καλα τα πηγε.

Η στρατηγικη της φερραρι δεν ξερω αν ηταν σωστη η θα μπορουσαν να κανουν κατι καλυτερο. Παντως δε περιμεναν βαθρο καιι  το πηραν με την αξια τους.

Ο Περεζ συνεχιζει το βιολι του..
Κλεινοντας με τις μερσεντες, πραγματικα δε καταλαβα γιατι το εκαναν αυτο στον ρασελ. Σα να του ειπαν ξεκαθαραα οτι θα πρεπει να χασεις δυο θεσεις.


Γενικα ψιλο βαρετος αγωνας πλην την αγωνια που ειχα  για  25 γυρους αν θα περασει ο πιαστρι τον γλυκουλη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, Lotof said:

Θελω να δώσω και μια ευχή στην McLaren: Εύχομαι ο νορις να χάσει το πρωτάθλημα με όσους βαθμούς του στέρησε η McLaren όταν δεν τόλμησε να πει στον Piastri να κάνει στην άκρη. 🤡

Αν δεν αλλάξει σημαντικά  η δυναμική των μονοθεσίων και δεν έχει κάποια άτυχη στιγμή ο Norris, το πιθανότερο είναι ο πρωταθλητής να βγει με μονοψήφια διαφορά. Εκεί η McLaren θα είναι για φτύσιμο. Θα είναι μια στιγμή που θα μνημονεύουμε για τα επόμενα 20 χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, fast8 είπε

Αν δεν αλλάξει σημαντικά  η δυναμική των μονοθεσίων και δεν έχει κάποια άτυχη στιγμή ο Norris, το πιθανότερο είναι ο πρωταθλητής να βγει με μονοψήφια διαφορά. Εκεί η McLaren θα είναι για φτύσιμο. Θα είναι μια στιγμή που θα μνημονεύουμε για τα επόμενα 20 χρόνια.

Αναφερεσαι στο φιασκο της Ουγγαριας με νικη Piastri αν καταλαβα καλα. Εγω ετσι θελω να χασει το πρωταθλημα ο Norris.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Κλεινοντας με τις μερσεντες, πραγματικα δε καταλαβα γιατι το εκαναν αυτο στον ρασελ. Σα να του ειπαν ξεκαθαραα οτι θα πρεπει να χασεις δυο θεσεις.

O Τοτός είπε ότι είχαν drop cliff στα σκληρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ρυθμός των Μακ είναι φοβερός. Περίμενα και εγώ από Πιάστρι να είναι βάθρο αλλά ίσως δεν είχε τις κατάλληλες ρυθμίσεις όπως ο Νόρις. Τον Νόρις ποτέ δεν τον συμπάθησα και ούτε τον θεωρώ σαν την κλάση του Βερ αλλά έχει ενδιαφέρον επειδή θέλω να δω τα αντανακλαστικά της Ρέντ αλλά και πλάνο του Τζός!
 Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η φερόμενη βαλβίδα, ή η μη εμπλοκή του Νιούι ή το sweet spot που βρήκαν στην Μακ, αλλά δεν θυμάμαι από το 95-96 που παρακολουθώ φόρμουλα τέτοια αλλαγή στη δυναμική στα μέσα της χρονιάς. Έχει πολύ ενδιαφέρον η συνέχεια.
Και ο Τσέκο καλά κρατήθηκε. Ας πούμε κάτι καλό και για αυτόν.

Ο Μαξ θα ιδρώνει από εδώ και πέρα. Το μονοθέσιο δεν μπορεί να κρατήσει ρυθμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Max απέχει 70 βαθμούς από τον νόρις , αν ο νόρις κερδίσει σε όλους τους αγώνες με 2ο τον Μάξ το πρωτάθλημα πάει στον μαξ. Μακάρι στην Ιταλία να έχουμε κανένα DNF Max να πάρει φωτιά το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, ep1 είπε

 Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η φερόμενη βαλβίδα, ή η μη εμπλοκή του Νιούι ή το sweet spot που βρήκαν στην Μακ, αλλά δεν θυμάμαι από το 95-96 που παρακολουθώ φόρμουλα τέτοια αλλαγή στη δυναμική στα μέσα της χρονιάς. Έχει πολύ ενδιαφέρον η συνέχεια.

Έχει ξαναγίνει με την BrawnGP. 
https://en.wikipedia.org/wiki/Brawn_GP

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ASFE είπε

Ψηλα το κεφαλι champ,

(κοντευω να σκασω απο χθες)

Νομιζω οτι θα εχουμε νεο πρωταθλητη φετος.

 

image.jpeg.0498058863a75ff07862902a67a08a4d.jpeg

Υποστηρίζω Μαξ αλλά ας κερδίσει ο καλύτερος συνδυασμός. 

Πάντως οι αριθμοί είναι με το μέρος ακόμη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι πολυ απαισιοδοξος.

Ο Μαξ πρωτος πηγε την διαφορα μεχρι 1,6-1,7.

Τον καταπιε ο Λαντο και δεν τον ξαναειδαμε!!!

Σε καμια αλλη φαση του αγωνα δεν ειδαμε εστω αποπειρα απαντησης του Μαξ,

+Ταχυτερος γυρος με ασπρα 40 γυρων ο αλλος...

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, ASFE είπε

Σε καμια αλλη φαση του αγωνα δεν ειδαμε εστω αποπειρα απαντησης του Μαξ,

+Ταχυτερος γυρος με ασπρα 40 γυρων ο αλλος...

 

 

Ξέχασα να το αναφέρω αν και το σκεφτόμουν. Ο ταχύτερος γύρος ήταν απίστευτο στο τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...