Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν ξέρω αν ειπώθηκε εντωμεταξύ, αλλα η αγαπητή FIA προσέθεσε κάτι αλλαγές στους κανονισμούς των φρένων, με άμεση ισχύ για το υπόλοιπο της χρονιάς.

https://scuderiafans.com/fia-bans-asymmetric-braking-for-rest-of-2024-f1-season-is-a-top-team-in-crosshairs/

Άρα ή κάποιους πιάσανε με τη γίδα στην πλάτη, ή κάποιοι ρώτησαν αν μπορούν να φορτώσουν την γίδα στην πλάτη.

Έτσι σε μια μικρή μαντεψιά, λέω οτι αν έχει πιαστεί με γίδα στην πλάτη μια ομάδα είναι Ή η redbull, που θα εξηγούσε την απότομη πτώση της, ή εμείς , οι μελλοντικοί πρωταθλητές, με το πορτοκαλόχρουν μονοθέσιο, που θα εξηγούσε την απότομη άνοδο μας.

Βέβαια όλοι ξέρουμε οτι η Mclaren είναι σπαθί και δεν κάνει τέτοια κόλπα, δε μας λένε τυχαία την " πιο τίμια ομάδα στην ιστορία της F1" ούτε έχουμε τυχαία τουλάχιστον 30 βραβεία fair play απο τη Fifa, γιατι είμαστε τόσο τίμιοι που μας βραβεύουν και απο άλλα αθλήματα. Οπότε τι μένει; Η Redbull.

Σας δίκασα redbullάδες.

 

Στο άρθρο αναφέρει μια ομάδα από το 1997... τυχαίο; :rolleyes:

Spoiler

McLaren 1997: the “brake steer” with the third pedal
However, in the past, some have found a brilliant solution to make one wheel of the same axle “brake more,” particularly the rear axle. We are talking about the “brake steer” (later renamed by Ross Brawn as “fiddle brake”) that McLaren introduced in the second half of 1997. The system, through the famous third pedal, allowed the rear brakes to maximize the braking load on one of the two rear wheels. The advantage was evident: by significantly reducing the speed of the inner rear wheel compared to the outer one, it acted as a pivot, helping the car to “rotate more” and reducing understeer, with much more speed and acceleration in the corner.

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, specre είπε

Στο άρθρο αναφέρει μια ομάδα από το 1997... τυχαίο; :rolleyes:

  Απόκρυψη περιεχομένων

McLaren 1997: the “brake steer” with the third pedal
However, in the past, some have found a brilliant solution to make one wheel of the same axle “brake more,” particularly the rear axle. We are talking about the “brake steer” (later renamed by Ross Brawn as “fiddle brake”) that McLaren introduced in the second half of 1997. The system, through the famous third pedal, allowed the rear brakes to maximize the braking load on one of the two rear wheels. The advantage was evident: by significantly reducing the speed of the inner rear wheel compared to the outer one, it acted as a pivot, helping the car to “rotate more” and reducing understeer, with much more speed and acceleration in the corner.

 

E καλά απο το "Scuderiafans" τι περίμενες; Ούτε να σκεφτούν λίγο δε μπορούν, "WeAReCheCkING" είπε ο συντάκτης, και έγραψε το πρώτο google search result που βγήκε στο "F1 brakes banned"

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηλίου φωτεινότερο (ή κάτι τέτοιο) ότι θέλουν να κόψουν τη φόρα στη Mercedes και στον George. Μετά την απάτη με την πειραγμένη ζυγαριά, προσπαθούν να του φορτώσουν γίδες για να μη μπορεί να στρίψει.

Η καταγγελία έγινε από τη RedBull, που ενήργησε για λογαριασμό της άσπιλης, κτήνος τιμιότητας McLaren, γνωστή μεταξύ άλλων για το 31ο βραβείο fair play στους Ολυμπιακούς των Παρισίων. Φοβούμενη να κάνει καταγγελία η ίδια, επειδή εξαρτάται για τα κυλινδροπίστονα απτήν Mercedes, παρακάλεσε την RedBull να το κάνει. Η RedBull σκεπτόμενη ότι μπορεί να μην της βγει με τον Sergio, προτίμησε να το χάσει απτήν McLaren παρά απτήν Mercedes. “Καλύτερα να χάσουμε πρωτάθλημα από την πιο τίμια στην ιστορία των σπορ, παρά από την γενέτειρα της αυτοκίνησης.” δήλωσε ο Marko σε μυστική συνέντευξη.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, papp0us είπε

Βέβαια όλοι ξέρουμε οτι η Mclaren είναι σπαθί και δεν κάνει τέτοια κόλπα, δε μας λένε τυχαία την " πιο τίμια ομάδα στην ιστορία της F1" ούτε έχουμε τυχαία τουλάχιστον 30 βραβεία fair play απο τη Fifa, γιατι είμαστε τόσο τίμιοι που μας βραβεύουν και απο άλλα αθλήματα. Οπότε τι μένει; Η Redbull.

Σας δίκασα redbullάδες.

θα θυμηθω κατι εξτρα πενταλ φρενων και κατι τρυπες στο κοκπιτ συνδεμενες με την πισω αεροτομη και δεν κανει

Επεξ/σία από ghostrider
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ghostrider είπε

εξτρα πενταλ φρενων

Τεμπέλης για την πατούσα ήταν, ήταν ανώριμες οι συνθήκες και οι εποχές, και η υλοποίηση φυσικά. 27 χρονιά μετά έχει έρθει η στιγμή να ξαναδοκιμασουν την ιδέα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, mandos είπε

Τεμπέλης για την πατούσα ήταν, ήταν ανώριμες οι συνθήκες και οι εποχές, και η υλοποίηση φυσικά. 27 χρονιά μετά έχει έρθει η στιγμή να ξαναδοκιμασουν την ιδέα

Ποιος ξερει? Παντως η Φια στις τελευταιες της απαγορευσεις εβαλε και εξτρα φρενο στις ιδεες περι διαφορετικων πιεσεων εντος του κυκλωματος των φρενων στον ιδιο αξονα (ρε τι μου θυμιζει)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

Πέρασαν οι μέρες, διακοπές τέλος. Στο δρόμο για Ολλανδία. 😁

Πιο μπροστά ή πιο πίσω πρέπει να είναι και ο @GoMaR.  Δείχνει να έχει βρέξει. :P

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/8/2024 στις 11:21 ΠΜ, ghostrider είπε

Ποιος ξερει? Παντως η Φια στις τελευταιες της απαγορευσεις εβαλε και εξτρα φρενο στις ιδεες περι διαφορετικων πιεσεων εντος του κυκλωματος των φρενων στον ιδιο αξονα (ρε τι μου θυμιζει)

455700766_8129921147089464_7031604493418869647_n.jpg.628e1f6fe020f0b8820c92bbe5d9f99c.jpg

Σαν δεν ντρέπεστε κύριοι της RBR. Προσπαθείτε να κερδίσετε τη μάχη με την ΤΙΜΙΑ Mclaren με πλάγιους τρόπους, επειδή ξέρετε οτι η Mclaren είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΒΡΑΧΟΣ ΗΘΙΚΗΣ, και θιασώτης του ευ αγωνίζεσθαι.

Ντροπή σε όποιον σκέφτηκε αυτό το δόλιο κόλπο, και διπλή ντροπή σε εμάς που δεν το σκεφτήκαμε πρώτοι.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, papp0us είπε


Ντροπή σε όποιον σκέφτηκε αυτό το δόλιο κόλπο, και διπλή ντροπή σε εμάς που δεν το σκεφτήκαμε πρώτοι.

Για να μην μου στεναχωριεσε το ειχατε βρει πρωτοι απλα πριν πολλα χρονια με ενα εξτρα πενταλ.
Οποτε
α) Στην F1 αν δεν πας στην γκριζα ζωνη των κανονισμων δεν κερδιζεις .. (τουλαχιστον οχι ανετα).
β) αν βρεις τετοιο πλεονεκτημα κοιτας να νικας τοσο οσο και οχι με 30 sec διαφορα.

ΥΓ αναρωτιεμε ποσες τετοιες βαλβιδες ειχε η RB. Μια μονο?
Γιατι αν η βαλβιδουλα δεν ηταν στο αμαξακι του μεξικανου
μηπως τσαμπα εφαγε κραξιμο ως χαλια οδηγος και μηπως
γιαυτο του το ανανεωσε το συμβολαιο η RB ?
ΥΓ2 ποιος οδηγος αραγε απο το camp της RB (και την αδελφη ομαδα
που περνει ΟΛΗ την αναρτηση της RB) να το σφυριξε? ο lawson? o tsunodas?
λετε ν το σφυριξε ο ιδιος ο adrian?

ΥΓ3 για να εχουμε ιδεα σε lap time τι κερδιζει μια ομαδα με brake steering να αρθρακι απο το site των πορτοκαλιων
μονο μισο δευτερολεπτο στον γυρο.
https://www.mclaren.com/racing/latest-news/mclarenracing/article/mclaren-extra-pedal-3153421/

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Για να μην μου στεναχωριεσε το ειχατε βρει πρωτοι απλα πριν πολλα χρονια με ενα εξτρα πενταλ.
Οποτε
α) Στην F1 αν δεν πας στην γκριζα ζωνη των κανονισμων δεν κερδιζεις .. (τουλαχιστον οχι ανετα).
β) αν βρεις τετοιο πλεονεκτημα κοιτας να νικας τοσο οσο και οχι με 30 sec διαφορα.

ΥΓ αναρωτιεμε ποσες τετοιες βαλβιδες ειχε η RB. Μια μονο?
Γιατι αν η βαλβιδουλα δεν ηταν στο αμαξακι του μεξικανου
μηπως τσαμπα εφαγε κραξιμο ως χαλια οδηγος και μηπως
γιαυτο του το ανανεωσε το συμβολαιο η RB ?
ΥΓ2 ποιος οδηγος αραγε απο το camp της RB (και την αδελφη ομαδα
που περνει ΟΛΗ την αναρτηση της RB) να το σφυριξε? ο lawson? o tsunodas?
λετε ν το σφυριξε ο ιδιος ο adrian?

To έξτρα πεντάλ δεν ήταν κλεψιά, ήταν η εξέλιξη του αθλήματος που φρέναρε η FIA , επειδή τα παίρνει απο την Ferrari. Ο Τομπάζης έφταιγε και τότε.

Εννοείται οτι κάνω πλάκα. Εγώ θα το πω 100 φορές και πείτε ότι θέλετε. Όταν θα σταματήσουν να προσπαθούν να "κλέψουν", η F1 θα έχει τελειώσει. Αν δεν προσπαθείς να κλέψεις, δεν προσπαθείς καν.  Το ζήτημα είναι να δεις ΤΙ δεν έχουν προβλέψει, και να το κάνεις πράξη.

Το DAS της Mercedes ήταν ΜΕΓΑΛΟΦΥΕΣ, (όπως και το f-duct, που μας τη χάλασε η Ferrari) ακριβώς επειδή δεν ήταν παράνομο. Τους ξετίναξαν όλους. Τέτοια θέλουμε, απλά όχι απο τη Mercedes αν γίνεται, εντάξει φτάνει, να κερδίσει και κανας άλλος.

Τώρα το που τους πιάσανε, μάλλον δε θα το μάθουμε ποτέ. Λογικά ναι, κάποιος το σφύριξε.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι πως πριν περίπου ενάμιση μήνα η RB είχε πλακωθεί στις ενστάσεις προς την FIA σε ότι αφορά την νομιμότητα των μονοθεσίων της Mclaren και Mercedes.

Φωνάζει ο κλέφτης;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Εννοείται οτι κάνω πλάκα. Εγώ θα το πω 100 φορές και πείτε ότι θέλετε. Όταν θα σταματήσουν να προσπαθούν να "κλέψουν", η F1 θα έχει τελειώσει. Αν δεν προσπαθείς να κλέψεις, δεν προσπαθείς καν.  Το ζήτημα είναι να δεις ΤΙ δεν έχουν προβλέψει, και να το κάνεις πράξη.

Ειναι ενας απο τους βασικους λόγους που ακομα "βλεπω" F1. Και τουλαχιστον παλιοτερα οι λιγοτερο στρογγυλεμενοι χαρακτηρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...