Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Ο επόμενος σταθμός της καριέρας του θα είναι η Mercedes. Γνώμη μου 🙂

Να ακουσω Μαξ στον ασυρματο μαζι με Τοτο  "you can win this Max" και τιποτα αλλο στον κοσμο!

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε καλά, ο Τοτος έχει κάνει ανοιχτή πρόσκληση στο Max "οπότε θέλεις εμείς έχουμε 1 θέση για σένα έτοιμη" και ο Jos όχι σιγά μην τον αφησει, αντιθέτως μιλάει εδώ και καιρό με τον Tοτο και μάλλον τον σπρώχνει μια ώρα αρχυτερα προς τα εκεί. 

Οι πρώτες φήμες που κυκλοφορούν λένε ότι η Merc βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο για τον κινητήρα των κανονισμων του 2026. Και για την RBP υπάρχουν αμφιβολίες αν θα τα καταφέρει στο 1ο της εγχείρημα. 

Στις 22/4/2024 στις 2:36 ΜΜ, sattack είπε

 

Πάντως το 2025 δεν πάει πουθενά ο Max, και για το 2026 παίζεται. Η λογική λέει ότι αν δεν ξέρει κανείς τίποτα, δεν πάει πουθενά, περιμένει 1 χρόνο να δει που θα κάτσει η μπίλια της τεχνολογικής πρωτοπορίας, 

Εκτος αν ξέρει κάποιος εκ των έσω κάτι, πχ ότι το πρόγραμμα κινητήρα της RB Powertrains είναι αποτυχημένο, ή ότι ο Newey φεύγει και πάει αλλού κλπ. 

Αυτά ελεγε η λογική, αλλά εντωμεταξύ ο Newey έφυγε, και ποιος ξέρει τι ακούνε αυτοί εκεί μέσα για τις προβλέψεις για το 2026. 

Και ξαφνικά και αναπάντεχα η Merc μοιάζει να έχει ήδη φτάσει την RBR σε απόδοση, σε σημείο που να σκέφτεται κάνεις ότι πιθανόν ήδη από το 2025 να μπορεί να υποστηρίξει οδηγό για πρωτάθλημα, οπότε ακόμα και για το 2025 δεν θα ηταν πλεον εντελώς τρελλο να πήγαινε εκεί ο Max. Όχι ότι θα πάει, απλώς οι πιθανότητες δεν ειναι 0% για κανένα σενάριο πλεον. 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου διαβασα οτι στην Μοντσα θα ανακοινωσει ο Τοτο τον Κιμι Αντονελι. Λογω Ιταλιας.

Εκτος αν μεχρι τοτε συμβουν πραγματακια και τελικα φυγει ο Μαξ απο τους ταυρους.

Που απο τι φαινεται ζουμε τη μεγαλη πτωση τους σε ολα τα επιπεδα..Ποιος να το περιμενε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Όσοι ζήσαμε την πτώση της Williams, της McLaren, της Ferrari. Είναι αναπόφευκτο. 

Δεν ειναι ιδιες εποχες βεβαια. Και ιδιαιτερα μετα την Merc που ειχε παντοκρατορια για τοσα χρονια το να πεφτει η RB στα μισα (αν τελικα πεσει) το λες και καπως περιεργο. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν ειναι ιδιες εποχες βεβαια. Και ιδιαιτερα μετα την Merc που ειχε παντοκρατορια για τοσα χρονια το να πεφτει η RB στα μισα (αν τελικα πεσει) το λες και καπως περιεργο. 

Μην ξεχνάς ότι στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η RB ήταν ξανά στα πάνω της με 4 σερί τίτλους οδηγών και κατασκευαστών και ύστερα από την πτώση της σε 8 χρόνια επανήλθε στην κορυφή. 

8 τίτλους έχει η Mercedes και 6 η RB. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Μην ξεχνάς ότι στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η RB ήταν ξανά στα πάνω της με 4 σερί τίτλους οδηγών και κατασκευαστών και ύστερα από την πτώση της σε 8 χρόνια επανήλθε στην κορυφή. 

8 τίτλους έχει η Mercedes και 6 η RB. 

Σωστα. Αλλα αυτο μου μοιαζει καπως διαφορετικο. Καθως δεν εφτιαχνε τον κινητηρα της και επισης τοτε αλλαξαν και οι κανονισμοι αρκετα για να ερθει στην επιφανεια η Merc.

Τωρα δεν ισχυει τιποτα απο τα 2 και κυριολεκτικα στα μεσα της χρονια δειχνει (γιατι δεν ειμαι σιγουρος ακομα κατα ποσο ισχυει) μια πτωση που δεν θυμαμαι απο ποτε εχουμε να δουμε.

Οι πτωσεις των ομαδων παντα υπηρχαν. Αλλα συνεβαινε κατι. Κανονισμοι, τεχνικες αστοχιες, αστοχιες στους οδηγους οτιδηποτε. Τωρα δεν ξερει κανεις να πει με βεβαιοτητα τι εγινε και τι αλλαξε. 

Ξαναλεω εχω επιφυλαξεις για οτι βλεπουμε τις τελευταιες εβδομαδες και συμπερασματα θα εχουμε με την ληξη του πρωταθληματος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τωρα δεν ισχυει τιποτα απο τα 2 και κυριολεκτικα στα μεσα της χρονια δειχνει (γιατι δεν ειμαι σιγουρος ακομα κατα ποσο ισχυει) μια πτωση που δεν θυμαμαι απο ποτε εχουμε να δουμε.

Οι πτωσεις των ομαδων παντα υπηρχαν. Αλλα συνεβαινε κατι. Κανονισμοι, τεχνικες αστοχιες, αστοχιες στους οδηγους οτιδηποτε. Τωρα δεν ξερει κανεις να πει με βεβαιοτητα τι εγινε και τι αλλαξε. 

Ή αλλιως λεγε με και... Φερραρι σε μονιμες διακοπες μετα τον Αυγουστο :D

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ή αλλιως λεγε με και... Φερραρι σε μονιμες διακοπες μετα τον Αυγουστο :D

χαχαχα ναι αλλα δεν την λενε Ferrari την RB. Εχει ενα σοβαρο προσωπο τα τελευταια πολλα χρονια. 

Η Ferrari μεχρι να τελειωσει το πρωταθλημα δεν πιστευεις τι βλεπεις και τι λενε. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που μπορούμε να υποθέσουμε για την απότομη πτώση της RB είναι η σταδιακή απομάκρυνση του Adrian Newey απο την σχεδιαστική ομάδα. Εχουμε ακούσει ότι κάποιοι μαθητευόμενοι μάγοι στην σχεδιαστική ομάδα αποφάσισαν ότι ο γερο Newey δεν είναι τόσο απαραίτητος και συστηματικά τα τελευταία 2 χρόνια αγνοούσαν τις συστάσεις του και τον πολέμησαν για να περάσουν τις δικές τους ιδέες. Με αποτέλεσμα αυτό που βλέπουμε σήμερα το 24,  είναι ένα εξελιγμένο μονοθέσιο χωρίς μεγάλη συνεισφορά απο τον Newey. Μάλλον η νέα σχεδιαστική ομάδα της RB απέτυχε. 

Το σίγουρο είναι ότι έχουν κάνει τον Newey στην άκρη, λιγο οι έριδες, λιγο ο ίδιος το ήθελε γιατί κουράστηκε, λίγο η ηλικία. Αν όμως αυτός είναι ο λόγος της πτώσης είναι καθαρά εικασίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οι πτωσεις των ομαδων παντα υπηρχαν. Αλλα συνεβαινε κατι. Κανονισμοι, τεχνικες αστοχιες, αστοχιες στους οδηγους οτιδηποτε. Τωρα δεν ξερει κανεις να πει με βεβαιοτητα τι εγινε και τι αλλαξε. 

Το τρομακτικό είναι τα λάθη/αστοχίες σε στρατηγικές, που δεν μας είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια. Να μην έχουνε τις κατάλληλες γόμες για τον αγώνα πχ, να κάνουν pit σε λίγο άκυρες στιγμές. Δεν ειναι σε επίπεδο Ferrari, αλλά δεν ειναι αυτό που ξέραμε. Η Schmidt ακόμα εκεί είναι, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Στα μηχανικά δε νομίζω ότι μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα. Ο Max δεν έχει γκρινιαξει για το αυτοκίνητο πολύ. Λέει ότι η McLaren ειναι πιο γρήγορη, ότι δεν είχαν ρυθμο κτλ, αλλά δεν έχει κατεβάσει καντήλια για κάτι μηχανικό. Και τα predictions πάντα τους έχουν πιο γρήγορους, αλλά αυτό δεν γυρνάει σε νίκες.

Σίγουρα φταίει ότι δεν παίζουν ως δίδυμο, να παίξει άμυνα ο μεξικανος πχ, ή να είναι σε θέση να βοηθήσει σε στρατηγικές.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, mandos said:

Το τρομακτικό είναι τα λάθη/αστοχίες σε στρατηγικές, που δεν μας είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια. Να μην έχουνε τις κατάλληλες γόμες για τον αγώνα πχ, να κάνουν pit σε λίγο άκυρες στιγμές. Δεν ειναι σε επίπεδο Ferrari, αλλά δεν ειναι αυτό που ξέραμε. Η Schmidt ακόμα εκεί είναι, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Καλά, λαθάκια κάνουν ως αποτέλεσμα του ότι δεν τρέχουν μόνοι τους πια.

Όταν είσαι μπροστά με 4-5 γύρους παράθυρο στοπ κάτω από το οποίο δεν τρως undercut, ε δεν μπορείς να κάνεις και λάθος στρατηγική. 

Τώρα ένα γύρο μετά αν μπουν, τρώνε undercut από τουλάχιστον 2-3 αυτοκίνητα. Επίσης πια, δεν βγαίνουν μπροστά από όλη την κίνηση όπως πέρσι. Spa μπήκε σωστό γύρο ο Μαξ, αλλά βγήκε πίσω από Stroll αν θυμάμαι καλά, και έχασε στο overcut του Λεκλέρ.

Επίσης αν κάνουν μεγάλο overcut, μπορεί να μην καταφέρουν να περάσουν γιατί παρόλο το tyre delta, δεν έχουν ξεκάθαρα πιο γρήγορο μονοθέσιο.

Γενικά όλα αυτά τα "λάθη" που βλέπετε στη στρατηγική, είναι σε μεγάλο βαθμό απόρροια του ότι δεν έχουν με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο πια.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...