Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με το μονοθέσιο της RB πάρα πολύ δύσκολο ο Ric να είναι χειρότερος του Perez. Στην χειρότερη να είναι τα ίδια (δηλαδή ο χειρότερος από τους οδηγούς των τεσσάρων πρώτων ομάδων). Ο Αυστραλός δεν θα έρθει για δεύτερη καριέρα (δεν θα πάρει ρίσκα για να φανεί η αξία του όπως ένας νέος) και στο τέλος της χρονιάς ότι και να γίνει μπορούν να χωρίσουν οι δρόμοι τους εύκολα. 

Συμπέρασμα ή τα ίδια ή καλύτερα (το πόσο είναι άγνωστο της παρούσης) οπότε ΤΣΕΚΟ ΔΡΟΜΟ τώρα που υπάρχει και διακοπή. 

Ο Μεξικανός έχει καταστραφεί ψυχολογικά και δεν έχει κανένα περιθώριο βελτίωσης. Ο κατήφορος απλά συνεχίζεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αφού ο Τοτό ήξερε το θέμα έπρεπε να δώσει εντολή να αλλάξουν θέση με τον Χάμιλτον (που θα τον μετραγαν σίγουρα),και εάν ο Ράσελ γλύτωνε τον δειγματοληπτικό έλεγχο όλα θα ήταν μέλι γάλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, barimagas είπε

Τελικά αφού ο Τοτό ήξερε το θέμα έπρεπε να δώσει εντολή να αλλάξουν θέση με τον Χάμιλτον (που θα τον μετραγαν σίγουρα),και εάν ο Ράσελ γλύτωνε τον δειγματοληπτικό έλεγχο όλα θα ήταν μέλι γάλα.

Σωστό αυτό αλλά άντε να το περάσεις στον ασύρματο!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, ep1 said:

Πιο λογική κίνηση θα θεωρήσω την δοκιμή του Τσουνόντα για το υπόλοιπο μισό παρά του Ρικ που θεωρώ οτι πρέπει να φύγει από το γκριντ.

Και άμα αποδειχτεί λίγος και αυτός (το πιο πιθανό σενάριο δλδ) ?? Edit: τον ξανά κάνεις demote δλδ? Τον καταστρέφεις έτσι. Ενώ ο Ρικ είναι ήδη καμμένο χαρτί.

Ενώ τον Ρικ που έτσι κι αλλιώς είναι για διώξιμο, τον "δοκιμάζουν" κιόλας μισή χρονιά χωρίς κόστος βαθμών στο κατασκευαστών (ο Πέρεζ δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς) και μετά έχουν και αφορμή να τον ξεφορτωθούν.

Αν η Ρεντ Μπουλ εμπιστεύονταν τον Τσουνόντα θα τον είχαν βάλει ήδη.

Αν και προσωπική άποψη, η ρήτρα του Πέρεζ είναι απλά να πάρουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οπότε για αυτό και είναι "χαλαρός" και έκανε δηλώσεις του στυλ "δεν έχει σημασία πού θα τερματίσω στην Ουγγαρία, έχω συμβόλαιο". Θεωρώ δεν μπορεί να φύγει δηλαδή πριν το τέλος της σεζόν, όπου και θα τον αντικαταστήσει ο Σάινθ. Ελπίζω να κάνω λάθος.

Επεξ/σία από just getting started
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, just getting started είπε

Και άμα αποδειχτεί λίγος και αυτός (το πιο πιθανό σενάριο δλδ) ?? Edit: τον ξανά κάνεις demote δλδ? Τον καταστρέφεις έτσι. Ενώ ο Ρικ είναι ήδη καμμένο χαρτί.

Ενώ τον Ρικ που έτσι κι αλλιώς είναι για διώξιμο, τον "δοκιμάζουν" κιόλας μισή χρονιά χωρίς κόστος βαθμών στο κατασκευαστών (ο Πέρεζ δεν υπάρχει έτσι κι αλλιώς) και μετά έχουν και αφορμή να τον ξεφορτωθούν.

Αν η Ρεντ Μπουλ εμπιστεύονταν τον Τσουνόντα θα τον είχαν βάλει ήδη.

Αν και προσωπική άποψη, η ρήτρα του Πέρεζ είναι απλά να πάρουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οπότε για αυτό και είναι "χαλαρός" και έκανε δηλώσεις του στυλ "δεν έχει σημασία πού θα τερματίσω στην Ουγγαρία, έχω συμβόλαιο". Θεωρώ δεν μπορεί να φύγει δηλαδή πριν το τέλος της σεζόν, όπου και θα τον αντικαταστήσει ο Σάινθ. Ελπίζω να κάνω λάθος.

Λογικά κάτι τέτοιο θα γίνει.

Τα κουτσομπολιά λένε οτι ο Sainth υπέγραψε στη Williams για ένα χρόνο με ρήτρα να μπορεί να φύγει οποιαδήποτε στιγμή για Mercedes και RBR.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, just getting started είπε

Και άμα αποδειχτεί λίγος και αυτός (το πιο πιθανό σενάριο δλδ) ?? Edit: τον ξανά κάνεις demote δλδ? Τον καταστρέφεις έτσι. Ενώ ο Ρικ είναι ήδη καμμένο χαρτί.

Σε αυτο εχεις δικιο, δεν το ειχα σκεφτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, barimagas είπε

Τελικά αφού ο Τοτό ήξερε το θέμα έπρεπε να δώσει εντολή να αλλάξουν θέση με τον Χάμιλτον (που θα τον μετραγαν σίγουρα),και εάν ο Ράσελ γλύτωνε τον δειγματοληπτικό έλεγχο όλα θα ήταν μέλι γάλα.

 

22 λεπτά πριν, ep1 είπε

Σωστό αυτό αλλά άντε να το περάσεις στον ασύρματο!

Πολύ απλά, ας του έλεγαν ότι πρέπει να μπει !!οπωσδήποτε!! για λάστιχα, και ότι τα υπόλοιπα θα τα πουν μετά τον αγώνα. Και αν δε συμφωνούσε ο Russell, τότε ας επενέβαινε ο ίδιος ο Toto. Αλλά μάλλον ήθελαν το 1-2, εντελώς κουτοπόνηρα προφανώς, αφού ήξεραν τι συνέβαινε (η φάτσα του Wolf ενώ η ομάδα μόλις είχε κάνει το 1-2, τα έλεγε όλα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι ήταν εύκολο να υπολογιστεί πόσο βάρος είχε χαθεί από τα λάστιχά του. Θα μου πεις, μιλάμε για F1, ξέρουν και πόσο βάρος έχουν τα λιωμένα μυγάκια στο κράνος του οδηγού, αλλά και πάλι θεωρώ ότι δεν είναι απλό. Υποθέσεις κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα τις συνεντεύξεις μετά τον αγώνα. Εμετικός Χάμιλτον για άλλη μια φορά και αηδιαστικός Τότο. Δεν πρέπει να υπάρχει πιο τοξικό δίδυμο σε αυτό το άθλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, liakjim είπε

Είδα τις συνεντεύξεις μετά τον αγώνα. Εμετικός Χάμιλτον για άλλη μια φορά και αηδιαστικός Τότο. Δεν πρέπει να υπάρχει πιο τοξικό δίδυμο σε αυτό το άθλημα.

Υπάρχει. Spice & καλπικος.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χάχα, με πρόλαβες! 

Αυτή υποτίθεται ήταν η μεγάλη ανακοίνωση που ειχε γραψει ο Joe Saward οτι θα γινόταν πριν το Ισπανικό GP,  1 μήνα πριν, και τελικά δεν έγινε. 

Μάλλον τελικά έβαλε αυτή τη ρήτρα να μπορεί να φύγει αμέσως αν τον ζητήσουν Merc ή RBR.  

Επεξ/σία από sattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...