Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, ep1 είπε

Καλά τα λέτε εσείς εδώ αλλά η παρακάτω ανάρτηση δηλώνει ότι τελικά μετράνε και την φθορά που δεν είναι βέβαια λογικό.

Γιατί τα μπερδεύετε τόσο πολύ? Τα πράγματα είναι πολύ απλά. O κανονισμός λέει ότι το μονοθέσιο πρέπει να ζυγίζει 798 kg ανά πάσα στιγμή. Το οποίο σημαίνει ότι όταν ζυγιστεί στο τέλος του αγώνα πρέπει να είναι 798 kg τουλάχιστον. 

Αναφορά σε κείμενο

 

The rule that quashed Russell’s victory and handed a second win of the season to Hamilton is Article 4.1 of F1’s technical rules, regarding “minimum mass” of each car.

This states: “The mass of the car, without fuel, must not be less than 798kg, at all times during the competition.

“If, when required for checking, a car is not already fitted with dry-weather tyres, its mass will be determined using a set of dry-weather tyres selected by the FIA technical delegate.”

 

Και το πιο πιθανό ο Ράσελ να την πάτησε από τα καύσιμα και όχι από τα λάστιχα

Αναφορά σε κείμενο

 

Russell’s car was weighed after the Spa race and was found to be at exactly the 798kg limit. But it still had to be drained of fuel, with enough left in the tank to fulfil Article 6.5.2.

This states: “Competitors must ensure that a 1.0 litre sample of fuel may be taken from the car at any time during the competition.

“After a practice session, sprint session, and race, if a car has not been driven back to the pits under its own power, it will be required to supply the above mentioned sample plus the amount of fuel that would have been consumed to drive back to the pits.

“The additional amount of fuel will be determined by the FIA.”

Again, in this instance, only the first part of the rule is relevant.

But, per Bauer’s report and Mercedes being referred to the Spa stewards as a result, it appeared that when Russell’s car was drained of 2.8-litres to fulfil the 1.0-litre fuel sample required by Article 6.5.2 after the initial weighing, fuel was left in the car when that is apparently not allowed.

It is not clear from the report statement that “the car was not fully drained according to the draining procedure submitted by the team in their legality documents as TR Article 6.5.2 is fulfilled” if fuel was still aboard the next time the car was weighed.

In any case, as it was found to be 796.5kg in the two additional checks on the FIA’s equipment, that drops it below the 798kg limit required by Article 4.1 by 1.5kg.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Macosj είπε

 Η θεωρία των ελαστικών είναι εντελώς ηλιθια. Η FIA δεν υπολογίζει την φθορά των ελαστικών στο ζύγισμα. Αν ήταν έτσι ο χαμ στην Βρετανία το 21 θα έπρεπε να ήταν 10 κιλά κάτω από το όριο. Οπότε δεν το υπολογίζουν αυτό. Η μερσεντες ήξερε πολύ καλά ότι έκλεψε

Δεν είχαν κανένα λόγο να "κλέψουν" στο βάρος του μονοθέσιου γιατί είναι χαζό. Ο μόνος σίγουρος έλεγχος είναι ότι θα ζυγιστεί.

Η FIA υπολογίζει τη φθορά των ελαστικών, γιατί μετράει το βάρος του μονοθεσίου με τα λάστιχα πάνω, άρα μετράνε στο βάρος του. Αυτή που έκανε λάθος ήταν η Mercedes, που για να πιάσει το όριο κιλών το μονοθέσιο, ήταν τόσο οριακό που ήθελε "λιγότερο χρησιμοποιημένα" ελαστικά, ή να έχει μαζέψει marbles, κάτι που προέκυψε είτε απο λάθος υπολογισμό, είτε από ηθελημένη απόφαση να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ το αυτοκίνητο, με πιθανότητα να έχουν πρόβλημα.

Να έκλεψαν για 1.5 κιλό πάντως, το αποκλείω, γιατι είναι σαν να βάζεις άλλον οδηγό να οδηγήσει με ελπίδα οτι αν κερδίσει θα πάει να παραλάβει το βραβείο με το κράνος στο κεφάλι. Δεν έχει νόημα καν η προσπάθεια.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Νομιζω απλα δεν μπερδευομαστε με το τι εννουμε υπολογιζουν φθορα.

Δεν υπολογιζουν την φθορα = δεν αλλαζουν ελαστικα, οποτε μετρανε το βαρος με τα φθαρμενα ελαστικα.
Αρα εισαι πιο ελαφρυς:

Τώρα μάλιστα.  Προσωπικά εγώ ερμήνευα ότι αφού μετράνε το μονοθέσιο με ταελαστικά του τότε υπολογίζεται η φθορά = έχει βαρύτητα στην τελική μάζα του.
Άρα το μονοθέσιο του Γιώργη δεν ήταν σεταρισμένο για 1 πιτστοπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και το πιο πιθανό ο Ράσελ να την πάτησε από τα καύσιμα και όχι από τα λάστιχα

The mass of the car, without fuel, must not be less than 798kg, at all times during the competition.

Δεν μετρανε τα καύσιμα στα 798 κιλά, πρέπει να είναι τουλάχιστον τόσα, ακόμα και χωρίς σταγόνα καύσιμου.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το όχημα το ζυγίζουν με τα λάστιχα που έχει στο τέλος του αγώνα (εκτός κι αν έχει βροχινα που εδώ δεν είχε) χωρίς καύσιμα. Συνέβησαν 2 πράγματα: 1ον δεν το είχαν σεταρει για 1 πιτστοπ (δεν ειχαν υπολογίσει δηλαδή ότι τα φθαρμένα λάστιχα θα ζυγίζουν τοσο λιγότερο) και 2ον σ αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχει γύρος μετά τον αγώνα για να μαζέψουν τα λάστιχα γόμα επάνω. Τα αυτοκίνητα τα βάζουν αμέσως στα πιτ γιατί η πίστα είναι πολύ μεγάλη. Επίσης θα μπορούσε να είχε κάνει ένα πιτστοπ αλλά αργότερα, οπότε θα είχαν λιγότερη φθορά τα λάστιχα στο τέλος. 

Επεξ/σία από Stergios74
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, papp0us είπε

The mass of the car, without fuel, must not be less than 798kg, at all times during the competition.

798kg αυτοκίνητο + οδηγός με πλήρη εξοπλισμό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Stergios74 είπε

Το όχημα το ζυγίζουν με τα λάστιχα που έχει στο τέλος του αγώνα (εκτός κι αν έχει βροχινα που εδώ δεν είχε) χωρίς καύσιμα. Συνέβησαν 2 πράγματα: 1ον δεν το είχαν σεταρει για 1 πιτστοπ (δεν ειχαν υπολογίσει δηλαδή ότι τα φθαρμένα λάστιχα θα ζυγίζουν τοσο λιγότερο) και 2ον σ αυτόν τον αγώνα δεν υπάρχει γύρος μετά τον αγώνα για να μαζέψουν τα λάστιχα γόμα επάνω. Τα αυτοκίνητα τα βάζουν αμέσως στα πιτ γιατί η πίστα είναι πολύ μεγάλη. Επίσης θα μπορούσε να είχε κάνει ένα πιτστοπ αλλά αργότερα, οπότε θα είχαν λιγότερη φθορά τα λάστιχα στο τέλος. 

Το 1.5 κιλό τους πείραξε 

Την έφαγαν από τον Russell και τώρα ψάχνουν να βρουν τι έφταιξε 

 

  • Confused 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί σας πειράζει τόσο αυτό που έγινε με τον Ράσσελ όμως? Αφού ήταν όντως εκτός κανονισμών.

Δεν θυμάμαι στον αποκλεισμό του Vettel Ουγγαρία του 21 να υπήρχαν τέτοιες αντιδράσεις. Και ήταν μόνο για 0.7 λίτρα καυσίμου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, just getting started είπε

Γιατί σας πειράζει τόσο αυτό που έγινε με τον Ράσσελ όμως? Αφού ήταν όντως εκτός κανονισμών.

Δεν θυμάμαι στον αποκλεισμό του Vettel Ουγγαρία του 21 να υπήρχαν τέτοιες αντιδράσεις. Και ήταν μόνο για 0.7 λίτρα καυσίμου.

Ελα ντε.. 
Ουτε περυσι οταν ο 2ος Χαμ και 6ος Λεκλερκ αποκλειστηκαν απο το US GP λογω φθορας της κατω πλακας του μονοθεσιου:
Why Hamilton and Leclerc were disqualified from the United States GP

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, just getting started είπε

Γιατί σας πειράζει τόσο αυτό που έγινε με τον Ράσσελ όμως? Αφού ήταν όντως εκτός κανονισμών.

Δεν θυμάμαι στον αποκλεισμό του Vettel Ουγγαρία του 21 να υπήρχαν τέτοιες αντιδράσεις. Και ήταν μόνο για 0.7 λίτρα καυσίμου.

Να συμπληρώσω στο παραπανω,  την ακυρωση που δεχθηκε ο Χαμιλτον το 21 οταν βρεθηκε η πισω αεροτομη του DRS απο την μια πλευρα με μεγαλυτερο ανοιγμα λιγοτερο απο 1 χιλιοστο που ουτε κερδος εδινε στην αποδοση του μονοθεσιου και προφανως ηταν λαθος που εγινε ή στην τοποθετηση ή προκλήθηκε κατα την διαρκεια του αγωνα.

Δηλαδη τετοια πραγματα γινονται ( αρκεί να μην γινονται εσκεμμένα) και εχουν δοθει ουκ ολιγες φορες ποινες που μεν ειναι σπαστικες αλλα ετσι ειναι οι κανονες.

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Ελα ντε.. 
Ουτε περυσι οταν ο 2ος Χαμ και 6ος Λεκλερκ αποκλειστηκαν απο το US GP λογω φθορας της κατω πλακας του μονοθεσιου:
Why Hamilton and Leclerc were disqualified from the United States GP

Σωστα το ειχα ξεχασει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν είχαν κανένα λόγο να "κλέψουν" στο βάρος του μονοθέσιου γιατί είναι χαζό. Ο μόνος σίγουρος έλεγχος είναι ότι θα ζυγιστεί.

Η FIA υπολογίζει τη φθορά των ελαστικών, γιατί μετράει το βάρος του μονοθεσίου με τα λάστιχα πάνω, άρα μετράνε στο βάρος του. Αυτή που έκανε λάθος ήταν η Mercedes, που για να πιάσει το όριο κιλών το μονοθέσιο, ήταν τόσο οριακό που ήθελε "λιγότερο χρησιμοποιημένα" ελαστικά, ή να έχει μαζέψει marbles, κάτι που προέκυψε είτε απο λάθος υπολογισμό, είτε από ηθελημένη απόφαση να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ το αυτοκίνητο, με πιθανότητα να έχουν πρόβλημα.

Να έκλεψαν για 1.5 κιλό πάντως, το αποκλείω, γιατι είναι σαν να βάζεις άλλον οδηγό να οδηγήσει με ελπίδα οτι αν κερδίσει θα πάει να παραλάβει το βραβείο με το κράνος στο κεφάλι. Δεν έχει νόημα καν η προσπάθεια.

Η διαφορά βάρους των ελαστικών είναι ήδη υπολογισμένο, περίπου 1 κιλό. Ανεξαρτήτως κατάστασης. Ο ρασελ για να κερδίσει βάρος από την ελαστικά θα έπρεπε να τερματίσει με καινούρια γόμα, κάτι το μη ρεαλιστικό. Η φθορά δεν είναι 1,5 κιλά παραπάνω για τον ρασελ αλλά συνολικά τόσο, κάτι που σημαίνει ότι και να είχε αλλάξει μαζί με τους άλλους τα 18 γύρους σκληρά του πάλι θα είχαν φθαρα περίπου 1 κιλό, οπότε πάλι θα ήταν παράνομος. 

Αυτά ήταν υπολογισμένα ήδη, απλά η μερσεντες αποφάσισε για κάποιον λόγο να χρησιμοποιήσει τα καύσιμα ως επιπλέον βάρος. Τα μονοθέσια πάντα είναι ελαφρύτερα από το κανονικό, και έτσι οι ομάδες χρησιμοποιούν επιπλέον βάρη σε σημεία του μονοθέσιου. Μάλλον σκέφτηκαν να χρησιμοποιηθεί καύσιμο για να μην χαλάσουν την αεροδυναμική, αλλά δεν υπολόγισαν ότι θα πρέπει να ζυγίζουν το μονοθέσιο άδειο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Macosj είπε

Η διαφορά βάρους των ελαστικών είναι ήδη υπολογισμένο, περίπου 1 κιλό. Ανεξαρτήτως κατάστασης. Ο ρασελ για να κερδίσει βάρος από την ελαστικά θα έπρεπε να τερματίσει με καινούρια γόμα, κάτι το μη ρεαλιστικό. Η φθορά δεν είναι 1,5 κιλά παραπάνω για τον ρασελ αλλά συνολικά τόσο, κάτι που σημαίνει ότι και να είχε αλλάξει μαζί με τους άλλους τα 18 γύρους σκληρά του πάλι θα είχαν φθαρα περίπου 1 κιλό, οπότε πάλι θα ήταν παράνομος. 

Αυτά ήταν υπολογισμένα ήδη, απλά η μερσεντες αποφάσισε για κάποιον λόγο να χρησιμοποιήσει τα καύσιμα ως επιπλέον βάρος. Τα μονοθέσια πάντα είναι ελαφρύτερα από το κανονικό, και έτσι οι ομάδες χρησιμοποιούν επιπλέον βάρη σε σημεία του μονοθέσιου. Μάλλον σκέφτηκαν να χρησιμοποιηθεί καύσιμο για να μην χαλάσουν την αεροδυναμική, αλλά δεν υπολόγισαν ότι θα πρέπει να ζυγίζουν το μονοθέσιο άδειο 

Δεν ισχυει το παραπανω: το ειπε και ο Wolff και ο Horner οτι τα παραπανω φθαρμενα ελαστικα σε σχεση με λιγοτερο φθαρμενα (1 stop vs 2 stop) ειναι ακομα ελαφρυτερα. Το ποσο ακριβως δεν ξερουμε, αλλα σιγουρα επαιξε ρολο.

10 ώρες πριν, Macosj είπε

Διότι είχαν αφαιρέσει βάρος από την κορυφή του μονοθέσιο και έτσι είχαν μεγαλύτερη τελική. Ο ρασελ είχε στα δοκιμαστικά 344 ενώ ο χαμ 337. Μεγάλη διαφορά 

Μπορεις να εξηγησεις το παραπανω που γραφεις;
Γιατι βλεπω οτι επιμενεις σε διαφορες δηλωσεις που δεν εχουν καμια βαση.


1,5kg διαφορα βαρους δεν κανουν 7 χλμ τελικη σε ενα μονοθεσιο των 900+ ιππων.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα μιλάνε στο Λονδίνο ο Horner και ο Marko. Ο Marko ως συνήθως δεν μάσησε καθόλου τα λόγια του για τα χάλια Perez χθες. Εν τω μεταξύ την Τετάρτη στην Imola έχει "film day" της μικρής RB με οδηγούς τον  Riciardo και τον Lawson....

We will see, όπως είπε και ο zen master 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει το παραπανω: το ειπε και ο Wolff και ο Horner οτι τα παραπανω φθαρμενα ελαστικα σε σχεση με λιγοτερο φθαρμενα (1 stop vs 2 stop) ειναι ακομα ελαφρυτερα. Το ποσο ακριβως δεν ξερουμε, αλλα σιγουρα επαιξε ρολο.

Μπορεις να εξηγησεις το παραπανω που γραφεις;
Γιατι βλεπω οτι επιμενεις σε διαφορες δηλωσεις που δεν εχουν καμια βαση.


1,5kg διαφορα βαρους δεν κανουν 7 χλμ τελικη σε ενα μονοθεσιο των 900+ ιππων.

Επισης, επιμενεις να γραφεις για "αφαιρέση βάρος από την κορυφή του μονοθεσιου", κατι που φυσικα δεν βγαζει κανενα νοημα.

Η μερσεντες έκανε αλλαγές στο πάτωμα του Ρασελ, και έτσι αφαιρέθηκε βάρος από το μονοθέσιο. Δεν ήταν το μειωμένο βάρους που έφερε την μεγαλύτερη τελική, αλλά η αλλαγή της αεροδυναμικής(το στήσιμο του μονοθέσιο στον συγκεκριμένο αγώνα). Φυσικά υπάρχει διαφορά στο βάρος των ελαστικών αλλά όχι 1,5 κιλο. Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ απώλεια υπολογίζεται στο 1,5 κιλό και όχι η παραπάνω φθορά του Ρασελ σε σχέση με τους υπόλοιπους. Δηλαδή, για να ήταν ο ρασελ νόμιμος θα έπρεπε να φορέσει καινούρια γόμα στον τελευταίο γύρο, ανεξαρτήτως στρατηγικής. Η μερσεντες έκανε λάθος και το παραδέχτηκε ο Τοτο, προφανώς κάτι είπαν στην αρχή για τη φθορά των ελαστικών για να αποφύγουν την ευθύνη αλλά τα μαζεύουν σιγά - σιγά καθώς τα νούμερα δεν βγαίνουν. Επίσης να πούμε ότι κάθε tyre δεν έχει μόνο λάστιχο, ζυγίζει περίπου 10 κιλά μαζί με το αλουμίνιο. Αυτό διότι κάποιοι νομίζουν ότι στην F1 αλλάζουν λάστιχα σαν το βουλκανιζατερ.

Οπως και να έχει, θα δούμε ποιος θα είναι σωστός. Σίγουρα θα συζητηθεί περαιτέρω τις επόμενες εβδομάδες και θα βγουν τα δεδομένα 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, sattack είπε

Σήμερα μιλάνε στο Λονδίνο ο Horner και ο Marko. Ο Marko ως συνήθως δεν μάσησε καθόλου τα λόγια του για τα χάλια Perez χθες. Εν τω μεταξύ την Τετάρτη στην Imola έχει "film day" της μικρής RB με οδηγούς τον  Riciardo και τον Lawson....

We will see, όπως είπε και ο zen master 😄

Αν δεν επιλεξουν τον Lawson και βαλουν τον Ric, πιστευω θα δουμε πολυ ξυλο απο τον Μαξ.

Υπενθυμιζω πως ο Ρικ χανει απο Τσουνοντα με το ιδιο μονοθεσιο:
https://www.statsf1.com/en/yuki-tsunoda/coequipier-detail-daniel-ricciardo.aspx

image.png.27738d249efc3959185889521b5c42b5.png

 

Points 2023 : 
Tsunoda: 15
Ricciardo: 9

Points 2024 : 
Tsunoda: 22
Ricciardo: 12

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...