Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι πασιφανής η θερμική καταπόνηση που έχει προκαλέσει μετατόπιση της γόμας προς το εξωτερικό του ελαστικού όπως το βλέπουμε από πίσω, επειδή το άφησε να ξεθυμάνει στη στροφή, λόγω των πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων που είχαν καλυφθεί από μπογιά αεροπορικού τύπου, να σου θυμίσω. Και αν δεν το βλέπεις, θα μιλάω από πάνω σου όποτε πας να μιλήσεις, ακόμη κι αν κάνουμε τηλεσύνδεση και υπάρχει 4 δεύτερα καθυστέρηση στον ήχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

46 minutes ago, haHa said:

Παιδαριωδες λάθος απο Μερσεντες να στησουν το μονοθεσιο τοσο στο οριο και να μην βαλουν παραπανω ballast.  

Η μονη λογικη εξηγηση είναι οτι εχασε τοσο βαρος λογω οτι τα ελαστικα του ειχαν φαει σχεδόν ολο το πελμα, αλλα και παλι δεν έπρεπε να τον ειχε στησει τοσο οριακα η Μερσεντες.

Άρα αφού καίγονται τόσο όλοι να μαζεύουν marbles στο τέλος, πάει να πει ότι όλες οι ομάδες έχουν μικρότερο ballast από ότι θα έπρεπε, και "τζογάρουν" ότι θα το αντισταθμίσουν στο τέλος.

Δεν διαφωνώ ότι έπαιξε ρόλο, αλλά ίσως και κάτι ακόμα επηρέασε που δεν ξέρουμε ακόμα. Αλλιώς θα βλέπαμε να αποκλείονται και πιο συχνά σε πίστες που έχουν πολύ περισσότερη καταπόνηση στα ελαστικά (θα μου πεις όμως στις άλλες όντως μαζεύουν marbles).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, just getting started είπε

Άρα αφού καίγονται τόσο όλοι να μαζεύουν marbles στο τέλος, πάει να πει ότι όλες οι ομάδες έχουν μικρότερο ballast από ότι θα έπρεπε, και "τζογάρουν" ότι θα το αντισταθμίσουν στο τέλος.

Δεν διαφωνώ ότι έπαιξε ρόλο, αλλά ίσως και κάτι ακόμα επηρέασε που δεν ξέρουμε ακόμα. Αλλιώς θα βλέπαμε να αποκλείονται και πιο συχνά σε πίστες που έχουν πολύ περισσότερη καταπόνηση στα ελαστικά (θα μου πεις όμως στις άλλες όντως μαζεύουν marbles).

Περισσοτερη καταπόνηση ≠ πολυ φαγωμενο πελμα

 

Το οτι μια πιστα εχει περισσοτερη καταπόνηση ελαστικων συχνα σημαινει οτι απλα εχουν graining(φουσκάλες απο την θερμοκρασία στο πελμα του ελαστικου) και ετσι γινονται πιο αργα και αναγκάζουν τον οδηγο να μπει για πιτ στοπ. 

 

Σήμερα, η αποδοση των ελαστικών δεν επεσε ιδιαίτερα παρολο που φανηκε να εχει φαγωθει ολο το πελμα στις φωτογραφίες του Ρασελ. 

 

Και παλι όμως η Μερσεντες δεν έπρεπε να τον στήσει τόσο οριακά. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η θεωρία των ελαστικών είναι εντελώς ηλιθια. Η FIA δεν υπολογίζει την φθορά των ελαστικών στο ζύγισμα. Αν ήταν έτσι ο χαμ στην Βρετανία το 21 θα έπρεπε να ήταν 10 κιλά κάτω από το όριο. Οπότε δεν το υπολογίζουν αυτό. Η μερσεντες ήξερε πολύ καλά ότι έκλεψε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα marbles τα μαζεύουν για παν ενδεχόμενο. Δεν βασίζονται σε αυτά. Μπορεί να έπαιξε ρόλο ότι τα ελαστικά είχαν μεγάλη φθορά επειδή δεν τα άλλαξε. Μπορεί να έγινε κάτι την τελευταία στιγμή. Να είπε ο George να μην του βάλουν πολλά υγρά ή να είχε διάρροια λίγο πριν τον αγώνα. Μπορεί κάτι να το υπολόγισαν σε ουγγιές ενώ ήταν σε γραμμάρια. Μπορεί αυτό που κρεμόταν στα πόδια του Lewis, στο μονοθέσιο του George να έπεσε έξω.

Αν υπολογίσουμε ότι υπολογίζουν μερικά κιλά παραπάνω και ο George ήταν 1,5 παρακάτω, πρέπει να είχαν κάνα 5άρι κιλά διαφορά από τον Lewis (βάζω και λίγο καύσιμο παραπάνω για βγει στρογγυλό νούμερο), το οποίο μπορεί να εξηγήσει εν μέρει την πολύ μικρή διαφορά με το DRS ανοιχτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατι τοσο αυστηρη ποινη για 1,5 κιλα; Δεν θα μπορουσαν να τον ριξουν καποιες πισω η να του δωσουν εικονικα καποια δευτερολεπτα να τον πανε πιο πισω; Ποσο οφελος ειχε απο αυτο το 1,5 κιλο δηλαδη;
Τι διοργανωση ειναι αυτη;
ΠΑΡΑΓΚΑ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Και γιατί να κλέψει μόνο στον ένα μονοθέσιο;

Διότι είχαν αφαιρέσει βάρος από την κορυφή του μονοθέσιο και έτσι είχαν μεγαλύτερη τελική. Ο ρασελ είχε στα δοκιμαστικά 344 ενώ ο χαμ 337. Μεγάλη διαφορά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Macosj είπε

Διότι είχαν αφαιρέσει βάρος από την κορυφή του μονοθέσιο και έτσι είχαν μεγαλύτερη τελική. Ο ρασελ είχε στα δοκιμαστικά 344 ενώ ο χαμ 337. Μεγάλη διαφορά 

Τι εννοείς οταν λες "την κορυφη του μονοθεσίου"? 

2 ώρες πριν, cinemusic είπε

Και γιατί να κλέψει μόνο στον ένα μονοθέσιο;

Δεν εκλεψαν επιτηδες, μιας και ξερουν οτι το μονοθεσιο θα ζυγιστει,αρα ξερουν οτι θα φανε disqualification αν είναι κατω απο το οριο. 

Εκαναν λαθος υπολογισμό. Ακούγεται οτι ο λάθος υπολογισμος ειχε σχεση οτι την Παρασκευή αλλαξαν τελειως το setup του μονοθεσίου, παρατησαν το upgraded πατωμα που έφεραν σε αυτον τον αγωνα και γυρισαν στο παλιο. 

2 ώρες πριν, Macosj είπε

 Η θεωρία των ελαστικών είναι εντελώς ηλιθια. Η FIA δεν υπολογίζει την φθορά των ελαστικών στο ζύγισμα. Αν ήταν έτσι ο χαμ στην Βρετανία το 21 θα έπρεπε να ήταν 10 κιλά κάτω από το όριο. Οπότε δεν το υπολογίζουν αυτό. Η μερσεντες ήξερε πολύ καλά ότι έκλεψε

Οπως λες, δεν υπολογίζουν την φθορα των ελαστικων στο ζυγισμα:

οταν ζυγίζουν στο τέλος του αγωνα το μονοθεσιο(με τα ελαστικα που τερματισε), αν είναι αρκετα φθαρμενα, τοτε εχουν μικρότερο βαρος απο πιο καινούρια ελαστικα και ετσι το μονοθεσιο είναι συνολικα πιο ελαφρυ απο οτι με λιγότερο φθαρμενα ελαστικα. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρες,

Δηλαδή για να καταλάβω, στο ζύγισμα βάζουν καινούργια ελαστικά; Μετράνε και το δοχείο των υγρών; Αν ναι τότε από την στιγμή που δεν ήταν πριν τον αγώνα κάτω από το όριο, μήπως ήταν από την μείωση βάρους της πλάκας από κάτω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, ep1 είπε

Καλημέρες,

Δηλαδή για να καταλάβω, στο ζύγισμα βάζουν καινούργια ελαστικά; Μετράνε και το δοχείο των υγρών; Αν ναι τότε από την στιγμή που δεν ήταν πριν τον αγώνα κάτω από το όριο, μήπως ήταν από την μείωση βάρους της πλάκας από κάτω;

Όπως είπαμε :δεν υπολογίζουν την φθορά των ελαστικών, δεν βαζουν καινουρια ελαστικα. 

Αν λοιπόν έχεις πολυ φθαρμένα ελαστικα, τοτε θα εισαι πιο ελαφρυς σε σχέση με το να ειχες πιο καινούρια. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Some, including Mercedes team boss Toto Wolff, theorised the loss of rubber through Russell's one-stop strategy contributed to being under the weight.

Speaking to Sky F1, Horner stated it may well have been the case.

“I’m sure he would have lost well over a kilo of rubber [through the strategy], we saw that on Friday,” Horner said.

“You have to carry enough fuel to do the sample, otherwise you’re using fuel as ballast. So it’s really sad news for George, but a mistake in their calculations.”

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, haHa είπε

Όπως είπαμε :δεν υπολογίζουν την φθορά των ελαστικών, δεν βαζουν καινουρια ελαστικα. 

Αν λοιπόν έχεις πολυ φθαρμένα ελαστικα, τοτε θα εισαι πιο ελαφρυς σε σχέση με το να ειχες πιο καινούρια. 

Καλά τα λέτε εσείς εδώ αλλά η παρακάτω ανάρτηση δηλώνει ότι τελικά μετράνε και την φθορά που δεν είναι βέβαια λογικό. Υπάρχει κάπου ξεκάθαρα τι μετράνε στο μονοθεσιο; Επειδή για να μην προσμετράτε η φθορά θα πρέπει ή να ξεμοντάρουν ελαστικά ή να βάζουν τα δικά τους στον έλεγχο. Εκτός αν θέλεις να πας για 1 αλλαγή, τότε πρέπει να υπολογίσεις την απώλεια γόμας και να έχεις ισοζύγιο με παραπάνω καύσιμα.

 

13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Some, including Mercedes team boss Toto Wolff, theorised the loss of rubber through Russell's one-stop strategy contributed to being under the weight.

Speaking to Sky F1, Horner stated it may well have been the case.

“I’m sure he would have lost well over a kilo of rubber [through the strategy], we saw that on Friday,” Horner said.

“You have to carry enough fuel to do the sample, otherwise you’re using fuel as ballast. So it’s really sad news for George, but a mistake in their calculations.”

 

 

Επεξ/σία από ep1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάστε όταν ο Φέττελ ήταν πιθανότατα ελαφρύτερος από το επιτρεπόμενο, και τράκαρε επίτηδες στο cool down lap για να γλιτώσει το ζύγισμα; 😏

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ep1 είπε

Καλά τα λέτε εσείς εδώ αλλά η παρακάτω ανάρτηση δηλώνει ότι τελικά μετράνε και την φθορά που δεν είναι βέβαια λογικό. Υπάρχει κάπου ξεκάθαρα τι μετράνε στο μονοθεσιο; Επειδή για να μην προσμετράτε η φθορά θα πρέπει ή να ξεμοντάρουν ελαστικά ή να βάζουν τα δικά τους στον έλεγχο. Εκτός αν θέλεις να πας για 1 αλλαγή, τότε πρέπει να υπολογίσεις την απώλεια γόμας και να έχεις ισοζύγιο με παραπάνω καύσιμα.

Νομιζω απλα  μπερδευομαστε με το τι εννουμε υπολογιζουν φθορα.

Δεν υπολογιζουν την φθορα = δεν αλλαζουν ελαστικα, οποτε μετρανε το βαρος με τα φθαρμενα ελαστικα.
Αρα εισαι πιο ελαφρυς:

1 ώρα πριν, haHa είπε

Όπως είπαμε :δεν υπολογίζουν την φθορά των ελαστικών, δεν βαζουν καινουρια ελαστικα. 

Αν λοιπόν έχεις πολυ φθαρμένα ελαστικα, τοτε θα εισαι πιο ελαφρυς σε σχέση με το να ειχες πιο καινούρια. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...