xacto Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Έχω σούρει πολλά στον George τον τελευταίο καιρό και τώρα νιώθω άσχημα. Δεν φταίω εγώ George! Η Mercedes φταίει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 8 λεπτά πριν, xacto είπε Έχω σούρει πολλά στον George τον τελευταίο καιρό και τώρα νιώθω άσχημα. Δεν φταίω εγώ George! Η Mercedes φταίει! Τι να πει και ο @papp0us με τόσα που έχει σούρει και κάνει (βουντού) στον Σάνθη. Μ' αυτά και μ' αυτά, στο τέλος άνεργος θα μείνει! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, specre είπε Τι να πει και ο @papp0us με τόσα που έχει σούρει και κάνει (βουντού) στον Σάνθη. Μ' αυτά και μ' αυτά, στο τέλος άνεργος θα μείνει! Τόσα Safety Car υπάρχουν, κάπου θα βρει ένα τιμόνι να πιάσει, είτε Mercedes είτε Aston Martin. THN MCLAREN ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΗΝΕΙΣ. ΤΗΝ MCLAREN. 14 λεπτά πριν, xacto είπε Έχω σούρει πολλά στον George τον τελευταίο καιρό και τώρα νιώθω άσχημα. Δεν φταίω εγώ George! Η Mercedes φταίει! Κάτι τέτοια συμβαίνουν και μας βγαίνει το όνομα ρε συ. Να δηλαδή, λέμε μια κουβέντα παραπάνω και μας λένε γκαντέμηδες. Αφού το κάνουμε απο αγάπη. Εσύ δηλαδή, εγώ το κάνω για να βγάλει όλη τη σεζόν με 80% DNF, αλλα και πάλι. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) "THN MCLAREN ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΗΝΕΙΣ. ΤΗΝ MCLAREN." ΤΕΛΟΣ! Και στο φινάλε αν ήταν άξιοι, θα μπορούσαν αφού δεν του άλλαξαν λάστιχα, να του ρίξουν ένα κουβά νερό και καλά επειδή υπερθερμάνθηκε. Το είχαν κάνει κάποτε σε κάποιον πριν τον ζυγίσουν. Εναλλακτικά εκεί στα πανηγύρια με την ομάδα, αμέσως μετά τον τερματισμό και πριν το ζύγισμα, να του αδειάσουν ένα 2λιτρο μπουκάλι νερό μέσα στη φόρμα. Εναλλακτικά ένα μπουκαλάκι 110ml με υδράργυρο μέσα στη φόρμα (με το μπουκαλάκι γιατί είναι και λίγο γκαουμπίου). Επεξ/σία 28 Ιουλίου από xacto Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, xacto είπε ΤΕΛΟΣ! TI ΕΠΑΘΕΣ ΠΑΝΑΙΑ ΜΟΥ; Α. Το μεξικάνικο παλτό; Επεξ/σία 28 Ιουλίου από papp0us Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Δεν μας αρκεί που γράφουμε ταυτόχρονα, αλλάζουμε και τα μηνύματά μας ταυτόχρονα. Ferrari και Mercedes 2 σε ένα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xxatziva Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) maf1a κλασικα εικονογραφημενα. αλλαζεις κατι στο αμαξι, τοτε θα σε τιμωρησω επειδη το εκανες ασφαλές για σενα και τους αλλους οδηγους. σαν να παω κτεο να μου ριξουν προστιμο γιατι πέρασα κτεο. ετσι στα χαρτια αλλαζει η σειρα εκκινησης του αγωνα. μετα επειδη δεν γουσταρουμε τα 1-2 απο κατι που δεν βγαζει κερδος πλεον και ειναι στα τελειωματα σου αφαιρω την 1η θεση γιατι ετσι γουσταρω. maf1a πλεον με σκοπο να σπρωχνουν οποιον τα σπρωχνει τα λεφτα κατω απο το τραπεζι. δηλαδη ενα πρωταθλημα να κρινεται στα χαρτια και μονο. ας κανετε οσους γυρους θελετε. ετσι αποφασιζουμε και κανουμε. Μετά το δείγμα καυσίμου που πάρθηκε από τη Mercedes του Ράσελ, το μονοθέσιο έπρεπε να ζυγίζει τουλάχιστον 798 κιλά. Η W15, ωστόσο, ζύγιζε 796,5! δηλαδη αφου πηραν καυσιμο=αφαιρεση βαρους το μετρησαν. ρε τους σαταναδες της maf1a τι σκεφτηκαν. μετρα πριν το βαρος και παρε μετα καυσιμο. ημαρτον με τα χαρτινα και πετσινα πρωταθληματα. καθε χρονο και χειροτερο το σπορ f1 πρεπει να αλλαξει σε f -1 Επεξ/σία 28 Ιουλίου από xxatziva 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Με ενα πιτ λιγοτερο στο σπα κανεις σχεδον ενα χιλιομετρο με 80χλμ αντι για τερμα γκαζι. Να το μισο λιτρο. Βαλε και 250γρ γομας απο καθε λαστιχο και βγηκε το νούμερο. Δεν επρεπε ομως να ειναι τοσο οριακα. Μηπως ο γιωργης ηπιε και ολο το νερο του? Λιγο απο εδω λιγο απο εκει, αν εισαι οριακα μπορει να την πατησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Ωστόσο ο Χάμιλτον δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με το πως η ομάδα διαχειρίστηκε τον αγώνα καθώς ανέφερε: «Αν μπορούσα θα επέλεγα την στρατηγική μου μόνος μου. Πριν τον αγώνα είχαμε επιλέξει η στρατηγική του ενός πιτ στοπ να είναι η δική μου, το άλλαξαν χωρίς να το ξέρω! Πρέπει να εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεσαι. Εγώ εμπιστεύομαι τους στρατηγικούς μου, θα πρέπει να μπορώ να στηριχτώ σε αυτούς, με τράβηξαν στα πιτ ενώ είχα ζωή στα ελαστικά μου. Συγχαρητήρια στον Τζορτζ ήταν σπουδαία η οδήγησή του». 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Τωρα μπορει να μου εξηγησει καποιος με απλα λογια, για ποιο λογο το μονοθεσιο ηταν εκτος οριων στο ζυγισμα; Και δευτερον, πως γινεται να μην υπαρχουν σβωλοι στα ελαστικα του russell; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
just getting started Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 50 minutes ago, Witcher1st said: Τωρα μπορει να μου εξηγησει καποιος με απλα λογια, για ποιο λογο το μονοθεσιο ηταν εκτος οριων στο ζυγισμα; Και δευτερον, πως γινεται να μην υπαρχουν σβωλοι στα ελαστικα του russell; Το πιο πιθανό σενάριο είναι απλά ότι επειδή τα 110 κιλά καυσίμου δεν φτάνουν συνήθως, η διαχείριση που έκαναν κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν επαρκής. Marbles δεν είχε γιατί δεν έκαναν τον κλασικό αργό inlap για τα pit, αλλά έκαναν αναστροφή και μπήκαν ανάποδα μόλις πέρασαν την έξοδο μετά την la source. Edit: με διόρθωσαν, τελικά η μέτρηση γίνεται χωρίς καύσιμο, λάθος μου! Επεξ/σία 29 Ιουλίου από just getting started 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Με ενα πιτ λιγοτερο στο σπα κανεις σχεδον ενα χιλιομετρο με 80χλμ αντι για τερμα γκαζι. Να το μισο λιτρο. 15 λεπτά πριν, Witcher1st είπε Τωρα μπορει να μου εξηγησει καποιος με απλα λογια, για ποιο λογο το μονοθεσιο ηταν εκτος οριων στο ζυγισμα; 9 λεπτά πριν, just getting started είπε Το πιο πιθανό σενάριο είναι απλά ότι επειδή τα 110 κιλά καυσίμου δεν φτάνουν συνήθως, η διαχείριση που έκαναν κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν επαρκής. Το μονοθεσιο πρέπει να ζυγιζει περισσότερο απο 798kg ΧΩΡΙΣ καυσιμα. Αρα το αν εκαναν καλη/κακη διαχειριση καυσιμου ή το οτι δεν μπηκε για πιτ αρα δεν εκανε 1χλμ στο χαλαρο δεν εχει σχέση με το οτι ηταν underweight. Παιδαριωδες λάθος απο Μερσεντες να στησουν το μονοθεσιο τοσο στο οριο και να μην βαλουν παραπανω ballast. Η μονη λογικη εξηγηση είναι οτι εχασε τοσο βαρος λογω οτι τα ελαστικα του ειχαν φαει σχεδόν ολο το πελμα, αλλα και παλι δεν έπρεπε να τον ειχε στησει τοσο οριακα η Μερσεντες. Αυτο δινει ακομα μεγαλύτερη αξια στην προσπάθειά του μιας και μπορεσε να κρατηθει μπροστά απο τον Χαμ παρολο που ειχαν φανει σχεδόν τα λινα στα ελαστικά του Ρασελ. Επεξ/σία 28 Ιουλίου από haHa 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vorlon68 Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 3 ώρες πριν, ts0ts0s είπε Εγινε DSQ o Russel τελικα...επιβεβαιωθηκε..αρα ανεβαινουν ολοι απο μια θεση.. Ηταν δίκαιο, έγινε πράξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Κρίμα για Ράσελ, έκανε φοβερό αγώνα και άξιζε τη νίκη και τους βαθμούς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 3 ώρες πριν, ghostrider είπε τα λαστιχα του γιωργ. σχεδον φανηκαν τα λινα και απο marbles ουτε δειγμα παντως εδω δεν βλεπουμε θερμικη καταπονηση που προκαλει μετατοπιση της γομας (Πουρναρακης mode on) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα