enrique19 Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Φοβερος αγωνας θυμισε παλαιες εποχές..το καταχάρηκα..Μαλλον το ψιλο μετανιωσε μεσα του ο χαμιλτον που φευγει θα παρακαλαει να γυρισει στο τελος.Το θεμα ειναι οτι εχει σε καθε διαφορετικο γκραν πριν και αλλο νικητη και αυτο φυσικά δουλευει υπέρ του Φερσταπεν που ετσι βλεπει την διαφορα του να μην ροκανιζεται απο τους αλλους!Στο κατασκευαστών πιστευω θα το παρει η Mclaren λογο κοιμήση περεζ. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majnun Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Μεγάλη ξενερα αυτό μετά από τον καλύτερο αγώνα που έχουμε δει εδώ και ΠΟΛΥ καιρό. Όσο ξενερα ήταν όταν έκοψαν τη 2η θέση του Φετελ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου τα λαστιχα του γιωργ. σχεδον φανηκαν τα λινα και απο marbles ουτε δειγμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Ε, στα μετρήσιμα όρια η FIA δε χαρίζει κάστανο, γνωστό αυτό. Αφού πήγε το αμάξι ολόκληρο πίσω και ήταν κάτω από τα όρια, ήταν κλειδωμένο από στοιχηματικές οτι θα φάει DSQ. Άτιμη ζωή, άτιμη FIA, δεύτερη η Mclaren μειώσαμε και άλλο απο τις Redbull. HORNER ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ; ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Αν όντως η έλλειψη βάρους προκλήθηκε από τα λάστιχα τότε έκανα λάθος που δεν τον έβαλαν για δεύτερο Πιτ στοπ. Τουλάχιστον έτσι θα ήταν εντός της βαθμολογουμενης δεκάδας. Από την άλλη δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να υπολογίσουν τέτοια απώλεια βάρους μόνο από τα ελαστικά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 4.1 Minimum mass The mass of the car, without fuel, must not be less than 798kg, at all times during the Competition. If, when required for checking, a car is not already fitted with dry-weather tyres, its mass will be determined using a set of dry-weather tyres selected by the FIA technical delegate. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, cinemusic είπε Αν όντως η έλλειψη βάρους προκλήθηκε από τα λάστιχα τότε έκανα λάθος που δεν τον έβαλαν για δεύτερο Πιτ στοπ. Τουλάχιστον έτσι θα ήταν εντός της βαθμολογουμενης δεκάδας. Από την άλλη δεν ξέρω αν θα μπορούσαν να υπολογίσουν τέτοια απώλεια βάρους μόνο από τα ελαστικά Ζαριά ρίξανε, για όλα ή τίποτα πήγαν, έκατσε στο τίποτα. Αν ήταν σίγουροι, θα τον έβαζαν 100% μέσα, αλλα προφανώς δεν ήταν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Λυπάμαι για τον Russel επειδή κέρδισε αξία 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Ετοίμασα και αφήνω αυτό εδω τυχαία... 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 10 λεπτά πριν, eri77 είπε 4.1 Minimum mass The mass of the car, without fuel, must not be less than 798kg, at all times during the Competition. If, when required for checking, a car is not already fitted with dry-weather tyres, its mass will be determined using a set of dry-weather tyres selected by the FIA technical delegate. it was already fitted with dry weather tyres. 20 λεπτά πριν, papp0us είπε Ζαριά ρίξανε, για όλα ή τίποτα πήγαν, έκατσε στο τίποτα. Αν ήταν σίγουροι, θα τον έβαζαν 100% μέσα, αλλα προφανώς δεν ήταν. μπορει να επρεπε να κανει και περισσοτερο fuel saving αλλα ξεχαστηκε μπρος στην πιεση που εβαλε να μεινει εμπρος απο τα αγορια με τα 2 πιτ στοπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
safridia Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Τους μετρανε ολους η πιανουν στην τυχη καποιον; Καποτε ειχα ακουσει οτι επιλεγαν 3 για να μετρησουν ποσο ξυσμενο ειναι απο κατω για να δουνε εαν κλεβουν, ισχυει κατι τετοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, safridia είπε Τους μετρανε ολους η πιανουν στην τυχη καποιον; Καποτε ειχα ακουσει οτι επιλεγαν 3 για να μετρησουν ποσο ξυσμενο ειναι απο κατω για να δουνε εαν κλεβουν, ισχυει κατι τετοιο; Τους νικητές νομίζω τους μετράνε στάνταρ, και φαντάζομαι οτι αφού βρέθηκε παρατυπία στον George θα μέτρησαν και την άλλη Merc. Οι άλλοι πάνε δειγματοληπτικά σε ελέγχους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 17 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 14 λεπτά πριν, safridia είπε Τους μετρανε ολους η πιανουν στην τυχη καποιον; Καποτε ειχα ακουσει οτι επιλεγαν 3 για να μετρησουν ποσο ξυσμενο ειναι απο κατω για να δουνε εαν κλεβουν, ισχυει κατι τετοιο; https://www.fia.com/sites/default/files/decision-document/2024 Belgian Grand Prix - Race Scrutineering.pdf μετρανε και πριν και μετα σχεδον τα παντα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ ξέρω ότι ο πέρεζ ανέβηκε μία θέση που τον βγάζεται και άχρηστο A 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα