Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Δεν είναι έτσι, η στρατηγική ήταν χάλια, διότι ο ρασελ δεν ήταν ο μόνος που θα έπρεπε να είχε περάσει διότι ήταν και ο πιαστρι 5 δευτερόλεπτα πιο μπροστά και η μακλαρεν έκανε το ίδιο λάθος. Ότανν έκανε το πιτ στοπ ο χαμ, ο ρασελ ήταν 8 δευτερόλεπτα πίσω. Για να είναι επιτυχημένη η στρατηγική θα έπρεπε να είναι σε θέση να ανακτήσει τουλάχιστον 18, δηλαδή όσα χάνει από το πιτ στοπ. 

Μα για αυτο ηταν εξαιρετική η διαχείριση του Ρασελ, το στιντ του ηταν αναπάντεχο μιας και γυρναγε σχεδον ιδια με Χαμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, haHa είπε

Μα για αυτο ηταν εξαιρετική η διαχείριση του Ρασελ, το στιντ του ηταν αναπάντεχο μιας και γυρναγε σχεδον ιδια με Χαμ. 

Καμία εξαιρετικη διαχείριση, ήταν η φυσική πορεία της σκληρής. Ο πιαστρι πριν μπει έκανε τον γρηγορότερο γύρο! Και παρόλα αυτά τον έβαλαν μέσα για να ακολουθήσουν τους άλλους. Ειδικά ο πιαστρι θα μπορούσε να νικήσει άνετα είχε καλύτερο ρυθμό από ρασελ πριν μπει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Για αυτό υποτίθεται έχουν όλα τα δεδομένα, να δουν ότι δεν μπορεί να καλύψει 18 δευτερόλεπτα με τους γύρους που απομένουν. Το ότι το έκανε η φεραρι δεν λέει τίποτα, η φεραρι είναι γνωστό για τα λάθη. Όταν γίνεται ένα τέτοιο χοντρό λάθος τότε σκέφτεσαι μην το κάνεις και εσύ και χάσεις και ότι έχεις 

Άντε και τον βαζαν 5 γύρους αργότερα θα κάλυπτε τη διαφορά 3+ δευτερολέπτων καθώς και θα πραγματοποιούσε προσπέραση στον lecler ;

Μεγάλο το ρίσκο για όλο αυτό. 

Και καλύτερα που δεν το έκαναν γιατι θα πήγαινε για καταστροφή ο αγώνας της Mercedes.

Το πλάνο ήταν 2 Πιτ στοπ για όλους. 

Μόνο ο Russel ρίσκαρε γιατί δεν είχε να χάσει κάτι μόνο κέρδος θα είχε αν του έβγαινε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικος ο Γιωργης σημερα το πηρε πανω του και δικαιωθηκε. Τωρα για το γεγονος οτι εβαλαν νωρις και τον Χαμ για να μη φαει Undercut απο τον Λεκλερ τι να πει κανεις... Ειχαν και δικιο και αδικο. Επισης δε νομιζω οτι περιμενε κανεις να κραταει τοσο καλα η σκληρη γομα, παρα μονο οταν ο Σαινθ που ξεκινησε με αυτη σταθηκε πολυ καλα στο πρωτο στιντ.
Θλιβερη για αλλη μια φορα η Φερραρι που εβαλε τον Σαινθ τοσο νωρις στα πιτς... Απορω πώς μπηκε μεσα και δεν εφερε αντιρρησεις στο radio.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Άντε και τον βαζαν 5 γύρους αργότερα θα κάλυπτε τη διαφορά 3+ δευτερολέπτων καθώς και θα πραγματοποιούσε προσπέραση στον lecler ;

Μεγάλο το ρίσκο για όλο αυτό. 

Και καλύτερα που δεν το έκαναν γιατι θα πήγαινε για καταστροφή ο αγώνας της Mercedes.

Το πλάνο ήταν 2 Πιτ στοπ για όλους. 

Μόνο ο Russel ρίσκαρε γιατί δεν είχε να χάσει κάτι μόνο κέρδος θα είχε αν του έβγαινε. 

Όχι, δεν θα τον έβαζαν καθόλου θα έβλεπαν ότι ο λεκλερκ έπαιρνε <0,7 s στον γυρο και έτσι θα έβλεπαν ότι δεν θα τον έφτανε ποτέ, ιδίως όταν είχε να περάσει 2-3 μονοθέσιο πιο μπροστά 

 

Εγώ που έβλεπα τα δεδομένα από την αρχή, είδα ότι ο σαιντ με 15 γύρους πιο πατημένα σκληρά σε σχέση με τους άλλους έχανε λιγότερο από 0,7 sec στον γυρο, για αυτό κατάλαβα ότι ήταν λάθος η στρατηγική του χαμ και σωστή του Ρασελ και καταστρεπτικη του πιαστρι. Άρα αν το είδα εγώ από τον καναπέ τότε είτε αυτοί είναι ηλιθιοι είτε δεν έκαναν καλά την δουλειά τους. Δεν είναι ΡΙΣΚΟ είναι δεδομένα και απλά μαθηματικά 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Macosj είπε

Καμία εξαιρετικη διαχείριση, ήταν η φυσική πορεία της σκληρής. Ο πιαστρι πριν μπει έκανε τον γρηγορότερο γύρο! Και παρόλα αυτά τον έβαλαν μέσα για να ακολουθήσουν τους άλλους. Ειδικά ο πιαστρι θα μπορούσε να νικήσει άνετα είχε καλύτερο ρυθμό από ρασελ πριν μπει 

Νομιζω αγνοεις οτι ο Ρασελ κρατηθηκε μπροστα λογω οτι απλα ο Χαμ δεν μπορεσε να περασει σε πιστα που οι προσπερασεις γινοντουσαν ευκολα ιταν υπηρχε tyre delta οπως ειδαμε. 

Μπραβο στον Ρασελ, εξαιρετική διαχείριση και στρατηγική που καμια αλλη ομαδα δεν τολμησε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Όχι, δεν θα τον έβαζαν καθόλου θα έβλεπαν ότι ο λεκλερκ έπαιρνε <0,7 s στον γυρο και έτσι θα έβλεπαν ότι δεν θα τον έφτανε ποτέ, ιδίως όταν είχε να περάσει 2-3 μονοθέσιο πιο μπροστά 

Κάνεις λάθος σε αυτό. 

Ο lecler του μάζεψε 2 δευτερόλεπτα σε έναν γύρο. Άργησε στο Πιτ στοπ ο lecler και πήρε +1 sec ο Hamilton και παρέμεινε μπροστά. Παραλίγο να τον έτρωγε στα Πιτ. 

Επεξ/σία από DimosMcLaren
Διόρθωση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Νομιζω αγνοεις οτι ο Ρασελ κρατηθηκε μπροστα λογω οτι απλα ο Χαμ δεν μπορεσε να περασει σε πιστα που οι προσπερασεις γινοντουσαν ευκολα ιταν υπηρχε tyre delta οπως ειδαμε. 

Μπραβο στον Ρασελ, εξαιρετική διαχείριση και στρατηγική που καμια αλλη ομαδα δεν τολμησε. 

Εσύ αγνοείς ότι μια στρατηγική περιλαμβάνει και τον σενάριο των προσπερασεων, όπως και το γεγονός ότι ο ρασελ ήταν πολύ πίσω πριν μπουν για δεύτερο πιτ στοπ. Δηλαδή, αυτή η στρατηγική δεν κάλυψε ούτε τα 18 δευτερόλεπτα που έχασε από αυτό, πόσο μάλλον να κερδίσει. Φτάνοντας τον ρασελ, είχε καλύψει μόνο τα 10 δευτερόλεπτα από τα 18. Οπότε η στρατηγική ήταν τελείως άθλια και όπως είπα υπήρχαν δεδομένα, ο σαιντ με ίδια διαφορά σκληρής γυρνούσε <0,7 αργότερα αρα ξέρανε ότι σε 17 γύρους που απέμειναν θα έπαιρνε στην καλύτερα 17x 0,7==12 δευτερόλεπτα ενώ θα έχανε 18! Δεν τον κατάλαβαν καθόλου, απλά είδαν τι έκανε η φεραρι και δεν υπολόγισαν καθόλου τα δεδομένα. Πολύ ηλιθιο για μαεσεντες, για αυτό ο τοτο δνε ήταν και πολύ χαρούμενος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Cliffhanger: Φεύγει; ή δεν φεύγει; ιδού η απορία 😉😋

 

Σίγουρα φεύγει! Από 2ος να πεσει 8ος? Στο meeting θα πούνε: o Ric πόσο χειρότερα να τα πάει? 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...