Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βλέπουμε 2 χρόνια τώρα τον χαμιλτον στο πουθενά χωρίς μονοθέσιο. Πλέον έφτασε και η ώρα του μαξαρου που απλά κάνει capitalise την διαφορά που έχτισε στο πρώτο μισό και εκμεταλλεύεται την γιωτομπαλιαση της McLaren. Αχ αυτοί οι GOAT ΜΟΝΟ όταν έχουν μονοθέσιο…….

Η RB δεν αστειεύεται με το νούμερο 2 της. Όταν χρειάζεται πέφτει εντολή να κάνει στην άκρη η τον βάζουν στα pit. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yositosi είπε

στρατηγική ή του έκοβαν κινητήρα για να το κάνουν κομψό? Ανοιγε το DRS και αντί να μαζέψει, έφευγε ο Γιώργης πιο μπροστά. Μπορεί να ήταν και ιδέα μου, δεν ξέρω!

Συμφωνώ απολύτως με αυτό.. 16 γύρους νομίζω ποιο φρεσκα ελαστικά ο Hamilton...Και για τα μάτια του κόσμου '' ρωτησαν'' τον RUS για τι στρατηγικη τον βολεύει.. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 minutes ago, cinemusic said:

Τον βλέπω τον Χάμιλτον συννεφιασμένο και δεν έχει άδικο γιατί για μια ακόμη φορά τον πήδηξαν στην στρατηγική.

Κάνει ζέσταμα από φέτος για του χρόνου...

  • Haha 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, yositosi said:

στρατηγική ή του έκοβαν κινητήρα για να το κάνουν κομψό? Ανοιγε το DRS και αντί να μαζέψει, έφευγε ο Γιώργης πιο μπροστά. Μπορεί να ήταν και ιδέα μου, δεν ξέρω!

Γινεται να κοβουν τον ρυθμο του μονοθεσιου εξ' αποστασεως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Macosj είπε

φυσικά ο τοτο δεν είναι ευχαριστημένος, διότι ήταν απόλυτη καταστροφική η στρατηγική της μερσεντες. Ακολούθησε την ηλιθια στρατηγική της φεραρι και έβαλε μέσα τον χαμ με 14 γύρους σκληρά, και επίσης ήθελαν να βάλουν και τον ρασελ μέσα. Αυτός με προσωπική ευθύνη έμεινε έξω. Παρότι το 1-2, χαντακωσαν τον χαμ που αντικειμενικά είχε τον καλύτερο ρυθμό σήμερα 

Η στρατηγική της Μερσεντες ήταν σωστή, δεν επρεπε να ρισκαρει και με τους 2 οδηγους, σωστα εκανε split στρατηγική για να καλυψει ολα τα ενδεχομενα. 

Του βγηκε του Ράσελ, παρολο που ο Χαμ τον εφθασε 4 γυρους πριν το τέλος. Το αναπαντεχο ήταν οτι δεν μπορουσε να προσπερασει, ο Ρασελ εστριβε στην τελευταία στροφη εξαιρετικά και δεν πλησιαζε ο Χαμ κατω απο 0.5s. 

 

 

Και παλι μπράβο στον Ρασελ, οχι μονο γιατι εκτελεσε τελεια την στρατηγική, αλλα γιατι ήταν αυτός που το προτεινε και ηταν ο μονος που εκανε μονο 1 πιτ στοπ. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, conne είπε

Συμφωνώ απολύτως με αυτό.. 16 γύρους νομίζω ποιο φρεσκα ελαστικά ο Hamilton...Και για τα μάτια του κόσμου '' ρωτησαν'' τον RUS για τι στρατηγικη τον βολεύει.. 

Δεν χρειάζονται θεωρίες συνωμοσίας, ο χαμ γύρισε το ίδιο γρήγορα από τον πρώτο γύρο, δεν του έκοψαν τίποτα. Απλά τα 16 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά είναι διαφορετικό αν αναφέρεται σε μαλακά, μεσαία και σκληρά. Στα σκληρά η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν είσαι πρώτος δεν πας να ρισκάρεις μένοντας έξω να φας undercut και μετά να κυνηγάς. 

Την πάτησε  ο verstappen στην Ουγγαρία και τους ξεβαφτισε. Αφού μπήκε ο lecler έπρεπε να μπει και ο Hamilton. Αυτή ηταν η λογική κίνηση. 

Ο Russel ρίσκαρε και του βγήκε. Δεν είχε να χάσει κάτι 7ος με αλλαγή ελαστικών ή όπου κάτσει η μπίλια χωρίς αλλαγή. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Η στρατηγική της Μερσεντες ήταν σωστή, δεν επρεπε να ρισκαρει και με τους 2 οδηγους, σωστα εκανε split στρατηγική για να καλυψει ολα τα ενδεχομεναμ

Του βγηκε του Ράσελ, παρολο που ο Χαμ τον εφθασε 4 γυρους πριν το τέλος. Το αναπαντεχο ήταν οτι δεν μπορουσε να προσπερασει, ο Ρασελ εστριβε στην τελευταία στροφη εξαιρετικά και δεν πλησιαζε ο Χαμ κατω απο 0.5s. 

 

 

Και παλι μπράβο στον Ρασελ, οχι μονο γιατι εκτελεσε τελεια την στρατηγική, αλλα γιατι ήταν αυτός που το προτεινε και ηταν ο μονος που εκανε μονο 1 πιτ στοπ. 

Δεν είναι έτσι, η στρατηγική ήταν χάλια, διότι ο ρασελ δεν ήταν ο μόνος που θα έπρεπε να είχε περάσει διότι ήταν και ο πιαστρι 5 δευτερόλεπτα πιο μπροστά και η μακλαρεν έκανε το ίδιο λάθος. Ότανν έκανε το πιτ στοπ ο χαμ, ο ρασελ ήταν 8 δευτερόλεπτα πίσω. Για να είναι επιτυχημένη η στρατηγική θα έπρεπε να είναι σε θέση να ανακτήσει τουλάχιστον 18, δηλαδή όσα χάνει από το πιτ στοπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kι εγω ρωταω τι θα ειχε γινει αν δεν εκανε λαθος φρεναρισμα μεσα στα πιτς ο Πιαστρι το 2ο πιτ στοπ;;;
Θα βλεπαμε επικους τελευταιους 2 γυρους!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως πάντα, άλλο να φτάσεις, άλλο να περάσεις. Για να περάσεις θέλει μεγάλο ΔΤ ακόμη και στο Σπα. Το είπε και ο Πιάστρι "clean air is king".

Συγχαρητήρια στον Τζώρτζη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Τον βλέπω τον Χάμιλτον συννεφιασμένο και δεν έχει άδικο γιατί για μια ακόμη φορά τον πήδηξαν στην στρατηγική

Το σημερινό ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Τον βλέπω να τους παρατάει και να υπογράφει σε άλλη ομάδα. Πιθανόν να πάει στη φεράρι στη θέση του Σάηνθ. 

  • Haha 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, DimosMcLaren είπε

Όταν είσαι πρώτος δεν πας να ρισκάρεις μένοντας έξω να φας undercut και μετά να κυνηγάς. 

Την πάτησε  ο verstappen στην Ουγγαρία και τους ξεβαφτισε. Αφού μπήκε ο lecler έπρεπε να μπει και ο Hamilton. Αυτή ηταν η λογική κίνηση. 

Ο Russel ρίσκαρε και του βγήκε. Δεν είχε να χάσει κάτι 7ος με αλλαγή ελαστικών ή όπου κάτσει η μπίλια χωρίς αλλαγή. 

Για αυτό υποτίθεται έχουν όλα τα δεδομένα, να δουν ότι δεν μπορεί να καλύψει 18 δευτερόλεπτα με τους γύρους που απομένουν. Το ότι το έκανε η φεραρι δεν λέει τίποτα, η φεραρι είναι γνωστό για τα λάθη. Όταν γίνεται ένα τέτοιο χοντρό λάθος τότε σκέφτεσαι μην το κάνεις και εσύ και χάσεις και ότι έχεις. 

Δηλαδη αυτοί δεν είχαν δεδομένα από τα practice για να δουν τι διαφορά έχουν 16 γύρους διαφορά τα σκληρά? Και φυσικά είχαν τα δεδομένα αλλά δεν τα έλαβαν υπόψιν 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...