Macosj Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Η φεραρι ήταν τυχερή, για κάποιο λόγο στην μερσεντες και μακλαρεν αποφάσισαν να κάνουν τους δύο γρήγορους γύρους με την ίδια γόμα χωρίς να μπουν στα πιτ, δηλαδή και με βαρύτερο μονοθέσιο. Περίεργη απόφαση Επεξ/σία 27 Ιουλίου από Macosj Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, Macosj είπε Η φεραρι ήταν τυχερή, για κάποιο λόγο στην μερσεντες και μακλαρεν αποφάσισαν να κάνουν τους δύο γρήγορους γύρους με την ίδια γόμα χωρίς να μπουν στα πιτ, δηλαδή και με βαρύτερο μονοθέσιο. Περίεργη απόφαση Γιατί είχαν μόνο 1 new και φοβήθηκαν ότι θα τους έπιανε βροχή στη 2η προσπάθεια. Και όντως έπιασε. Στο τσακ κατάφερε ο Lec να βελτιώσει. Όλοι οι άλλοι μετά εγκατέλειψαν τη 2η προσπάθεια και μπήκαν στα pits. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, Macosj είπε Η φεραρι ήταν τυχερή, για κάποιο λόγο στην μερσεντες και μακλαρεν αποφάσισαν να κάνουν τους δύο γρήγορους γύρους με την ίδια γόμα χωρίς να μπουν στα πιτ, δηλαδή και με βαρύτερο μονοθέσιο. Περίεργη απόφαση Εχει στειλει τοσο κοσμο (μηχανικους) στις αλλες ομαδες τυφλα να εχει ο κυριος Anderson απο το matrix. Ειχαν δεν ειχαν κολλησαν τον ιο των plan .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Αντε μια φορά που η Ferrari είχε καλύτερη στρατηγική τελικά! (Εκτός από τη RBR φυσικά. Αυτοί πάλι πήρανε τα σωβρακα σε όλους...) Επεξ/σία 27 Ιουλίου από sattack Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου Ποιος χρεώνεται την PP τελικά? Μαξ ή Λεκ? Και αν την παίρνει ο Λεκ τότε γιατί άφησαν τον Μαξ να δώσει συνέντευξη σαν 1ος και να παρκάρει το αμάξι στην θέση 1? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 1 minute ago, Nabuko said: Ποιος χρεώνεται την PP τελικά? Μαξ ή Λεκ? Και αν την παίρνει ο Λεκ τότε γιατί άφησαν τον Μαξ να δώσει συνέντευξη σαν 1ος και να παρκάρει το αμάξι στην θέση 1? leclerc..Την pole την παίρνει αυτος ξεκιναει στην ουσια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
smpt Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου την pole την πήρε ο max. Πήρε και το βραβείο. πρώτος θα ξεκινήσει ο lec 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου H pole position δινεται σε αυτόν που έχει την πρώτη θέση όταν επισημοποιηθεί το grid εκκινησης το οποιο ανακοινωνεται επισημα την ημερα του αγώνα περίπου 2 ώρες πριν την εκκινηση. Αυτη τη στιγμή υπάρχει provisional pole και την εχει ο Leclerc. Αν υπάρξει π.χ., ποινη για τον Leclerc η pole παει στον Περεζ κτλ. Αν πάρει ποινη ο Leclerc ή για καποιο λογο δεν μπορει να εκκινησει αφου ανακοινωθει το επισημο γκριντ 2 ωρες πριν τον αγωνα, κρατάει την pole αλλα χρεωνεται κανονικα την ποινη και η πρωτη θεση του γκριντ μενει κενη. Το βραβειο της Πιρελλι δεν ειναι επισημο βραβειο. Το δινει στον οδηγο που εκανε τον ταχυτερο γυρο, ανεξαρτητως αν παιρνει την πολ ή οχι. Από το επισημο σαιτ της Φ1: Max Verstappen set the fastest time in qualifying for the Belgian Grand Prix, but the Dutchman will start from P11 due to a 10-place grid penalty for making a power unit change, meaning that Charles Leclerc will inherit pole position. Ο Λεκλερ ειναι ο poleman. Στην λιστα με τις pole position o Λεκλερ εχει πλεον 25, ενώ πριν τις κατακτηριες ειχε 24. 6 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 1 ώρα πριν, ghostrider είπε ο σανθης που ειναι καλυτερος οδηγος απο τον σερ οχι Tι ειναι ο Σανθης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 15 λεπτά πριν, tommy^ είπε Tι ειναι ο Σανθης; ο αγαπημενος οδηγος του @papp0us. ενιοτε βγαζει και το λαικο προγραμμα στο 3ο χιλιομετρο της εθνικης. ετσι για την τσαχπινια απολαυστε group c σε βρεγμενο σπα με χειροκινητο κιβωτιο μαζι με κατι jaguar κλπ δημοκρατικες δυναμεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 18 minutes ago, tommy^ said: Tι ειναι ο Σανθης; Carlos Sainz does not “sincerely” believe Lewis Hamilton is a better driver than him as the Mercedes star prepares to replace him at Ferrari next season. https://www.planetf1.com/news/carlos-sainz-lewis-hamilton-admission-ferrari-move Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, GeorgeHellas είπε Carlos Sainz does not “sincerely” believe Lewis Hamilton is a better driver than him as the Mercedes star prepares to replace him at Ferrari next season. https://www.planetf1.com/news/carlos-sainz-lewis-hamilton-admission-ferrari-move Nαι ρε κι εγω ειμαι καλυτερος οδηγος και απο τους δυο, επειδη... το λεω εγω! Αναπαντεχη η επιδοση του Λεκλερ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 10 ώρες πριν, Stergios74 είπε Μια απορία. Αν φύγει ο τσεκο επειδή δεν πιάνει αυτά που λέει το συμβόλαιο (<100 ποντους διαφορά νομίζω), φεύγουν και οι σπόνσορες που έφερε; Αυτό που έχει ακουστεί, είναι ότι η RedBull πουλάει πολλά ποτά στο Μεξικό (όπως σε όλο τον κόσμο) και αν διώξει τον Sergio, θα θυμώσουν οι μεξικανοί και θα πίνουν γκαζόζες. Ναι, όσο ηλίθιο ακούγετε, τόσο είναι. Το αν θα φύγει, δεν είναι κάποιος αυτοεκπληρούμενος μαθηματικός τύπος που αφορά κάποια νούμερα σε κάποιες ρήτρες στο συμβόλαιο. Οι ρήτρες απλώς δίνουν το δικαίωμα στην ομάδα ή στον πιλότο να αποχωρήσουν από το συμβόλαιο, χωρίς νομικά επακόλουθα. Οι όροι και οι ρήτρες στα συμβόλαια, είναι κρυφά και περίπλοκα πράγματα, ώστε να παίρνουμε τοις μετρητοίς ότι ακούγετε. Τοις μετρητοίς παίρνουμε αυτά που βλέπουν τα μάτια μας και ακούνε τα αυτιά μας. Σήμερα (χθες για την ακρίβεια) είδαμε τη Ferrari να παίρνει ένα ρίσκο και να της βγαίνει. Αυτό είναι είδηση. Σε 3 δέκατα υπολόγισαν στην Mercedes το πλεονέκτημα του Charles, από τα 8 κιλά λιγότερου καύσιμου. Ακούσαμε τον Max να ευχαριστεί και τους 1.200 εργαζόμενους της RedBull. Αυτό κι αν ήταν είδηση. Φαντάσου αν στον αγώνα ο Max ανέβει πολύ και ο Sergio δεν πέσει καθόλου. Και δουν τα ματάκια μας τον Sergio να πρέπει να βοηθήσει τον Max. Θα ξανακούσουμε τίποτα για ρήτρες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Πηγή: PIRELLI STRATEGY GUIDE: What are the pit stop and tyre options for the drivers in the Belgian Grand Prix? * Αποποίηση ευθύνης: Δεν φέρω καμία ευθύνη για οποιαδήποτε παράλειψη ή σφάλμα περιέχονται στο παρόν μήνυμα. * 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα