Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, specre είπε

Πιστεύω πως όλοι αυτό θέλουμε, αλλά εχθές η McLaren έδωσε teamorders και γελοιοποιήθηκε.

To εκαναν με ακομψο τροπο, αλλα πιστευω πως ηταν το σωστή απόφαση τελικά.
θα ταν δευτερη φορα που θα χαν χαλασει τον Αγώνα του Πιάστρι, και ισως καλη ευκαιρια να εχουν και τον Νορρις on check.

Στην Τελική δεν επιρρεαστικέ καποια αλλη ομάδα\οδηγός οποτε για μενα fair game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, Shadow Explorer είπε

To εκαναν με ακομψο τροπο, αλλα πιστευω πως ηταν το σωστή απόφαση τελικά.
θα ταν δευτερη φορα που θα χαν χαλασει τον Αγώνα του Πιάστρι, και ισως καλη ευκαιρια να εχουν και τον Νορρις on check.

Στην Τελική δεν επιρρεαστικέ καποια αλλη ομάδα\οδηγός οποτε για μενα fair game.

Δεν παύει να είναι team orders και μάλιστα για π@π@ριά της ομάδας προς τον ένα της οδηγό. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλυτερο θα ταν να μη το χαν κανει, οπως και με το double stack που δεν εγινε και με το pace που είχε ο Πιαστρι μαλλον τον ειχε τον αγώνα.
Τωρα απ οτι ειδα πιστευαν οτι κινδύνευε να χασει τη 2η θεση απ τον Χαμιλτον και τον εβαλαν μεσα πρωτο.
κανεις δε γουσταρει team orders, σε αυτη τη περιπτωση δε το βρίσκω αδικο όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Norris έτσι κι αλλιώς είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την κούρσα από την εκκίνηση αλλά πάλι βλακεία έκανε 

Οποτε σωστά έπραξαν και του είπαν να αλλάξουν θέσεις μετά το undercut όμως έπρεπε να γίνει πολύ νωρίτερα 

Αν είχε τον ρυθμό μετά ας τον περνούσε 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Ο Norris έτσι κι αλλιώς είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την κούρσα από την εκκίνηση αλλά πάλι βλακεία έκανε 

Οποτε σωστά έπραξαν και του είπαν να αλλάξουν θέσεις μετά το undercut όμως έπρεπε να γίνει πολύ νωρίτερα 

Αν είχε τον ρυθμό μετά ας τον περνούσε 

Σωστό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν εύκολη απόφαση πάντως. Κι εμείς και όλοι οι υπόλοιποι τα συζητάμε εκ του ασφαλούς, αφού δεν έχουν συνέπειες, όμως για μια ομάδα και ειδικά για έναν υπεύθυνο, ειναι πολύ δύσκολο να αποφασίσει τι ειναι καλύτερο κάθε φορά. Το ζήτημα με την mclaren, διαχρονικά, ήταν ότι ποτέ δεν έβαζε ξεκάθαρα πρώτο και δεύτερο οδηγό. Και αυτό μου άρεσε πάντα στην ομάδα αυτή, σε αντίθεση με Ferrari ειδικά εποχή Schumacher, αλλά και Red Bull. Άλλο τώρα να ειναι στον πόντο το πρωτάθλημα και να επιλέξει να προωθήσει τον οδηγό που έχει ελπίδες για πρωτιά. Καλή ή κακή τακτική, αυτή ήταν πάντα η mclaren.

Στον συγκεκριμένο αγώνα, το σωστό ήταν αυτό που έγινε. Αν έλεγε ο Piastri, ναι αφήστε τα όπως ειναι, για να βοηθήσω τον Norris, αλλάζει το πράγμα. Και δε ξέρουμε όλη τη στιχομυθία και αν συζητήθηκε και αυτό το ενδεχόμενο. Όμως αφού δώσανε στον Norris το undercut, καθαρά για να τον ευνοήσουν σε σχέση με τους άλλους οδηγούς, αυτό δε θα έπρεπε να επηρεάσει και τον άλλο οδηγό της ομάδας. Ο Norris το διεκδίκησε, όσο μπορούσε, έφτιαξε και μια διαφορά για να πει ορίστε δε με φτάνει, αλλά όταν κατάλαβε ότι αν έμενε μπροστά, θα είχε απέναντί του και τον ομόσταυλο του αλλά και όλη την ομάδα πλέον, έκανε πίσω. Τι θα μπορούσε να κάνει? Να τον αφήσει αμέσως να περάσει και μετά να προσπαθούσε να τον ξαναπεράσει. Δύσκολο, αφού μιλάμε για Ουγγαρία, αλλά ένα λαθάκι του Piastri, ένα γλίστρημα και μπορει να το κατάφερνε. Και δε θα του έλεγε και κανένας τίποτα, πιστεύω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Αν είχε τον ρυθμό μετά ας τον περνούσε

Αυτό σίγουρα το γνώριζε, δεν το έθεσε όμως καθόλου σαν ερώτημα στο radio. Νομίζω ότι είχε αποφασίσει εξ αρχής ότι θα δώσει τη θέση αλλά ήθελε να δείξει και ότι είναι ο καλύτερος. Όλα αυτά τα τσαλίμια όμως του χάλασαν το προφίλ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα κανενα προφιλ δεν χαλασε ο Norris. Το αντιθετο θα ελεγα.. Εδειξε ομαδικοτητα στην ομαδα και ξεκαθαρα πεταξε την ευθυνη στην ομαδα στην περιπτωση απωλειας του Πρωταθληματος για λιγοτερο απο 7 ποντους.. και καλα εκανε για μενα..

Το λαθος ειναι καθαρα της ομαδας σημερα. Τραβηξαν τον Norris νωριτερα για να καλυψουν τον Χαμιλτον.. 5 δευτερολεπτα μπροστα του βγηκε... Επρεπε να βαλουν τον Piastri πρωτα και στα καπακια τον Norris. Αυτη τη στιγμη δεν θα μιλαγαμε καμια 40αρια σελιδες για τα παρατραγουδα που εγιναν... Εκτεθηκε η ομαδα και ξεφτιλισαν τον Piastri μηδενιζοντας την αξια της νικης του σημερα.. 

Ο Norris το μονο λαθος που εκανε για μενα ηταν οτι δεν εδωσε τη θεση του γρηγορα πισω και να προσπαθησει να την ξαναπαρει δικαια.. Αλλα πολυ φοβαμαι οτι η ομαδα ειχε ηδη αποφασισει οτι κερδισει ο Piastri σημερα απο τον 1ο γυρο...

Επισης, μην νομιζετε οτι ο Norris δεν θα το ζητητησε με την ομαδα ολο αυτο και οτι την επομενη φορα δεν θα δωσει την θεση του... το θεωρω δεδομενο.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, speechless είπε

Για μενα κανενα προφιλ δεν χαλασε ο Norris. Το αντιθετο θα ελεγα.. Εδειξε ομαδικοτητα στην ομαδα και ξεκαθαρα πεταξε την ευθυνη στην ομαδα στην περιπτωση απωλειας του Πρωταθληματος για λιγοτερο απο 7 ποντους.. και καλα εκανε για μενα..

Το λαθος ειναι καθαρα της ομαδας σημερα. Τραβηξαν τον Norris νωριτερα για να καλυψουν τον Χαμιλτον.. 5 δευτερολεπτα μπροστα του βγηκε... Επρεπε να βαλουν τον Piastri πρωτα και στα καπακια τον Norris. Αυτη τη στιγμη δεν θα μιλαγαμε καμια 40αρια σελιδες για τα παρατραγουδα που εγιναν... Εκτεθηκε η ομαδα και ξεφτιλισαν τον Piastri μηδενιζοντας την αξια της νικης του σημερα.. 

Ο Norris το μονο λαθος που εκανε για μενα ηταν οτι δεν εδωσε τη θεση του γρηγορα πισω και να προσπαθησει να την ξαναπαρει δικαια.. Αλλα πολυ φοβαμαι οτι η ομαδα ειχε ηδη αποφασισει οτι κερδισει ο Piastri σημερα απο τον 1ο γυρο...

Επισης, μην νομιζετε οτι ο Norris δεν θα το ζητητησε με την ομαδα ολο αυτο και οτι την επομενη φορα δεν θα δωσει την θεση του... το θεωρω δεδομενο.. 

Εάν έμπαινε πρώτα ο Piastri και κάτι γινόταν στα pit με καθυστέρηση τότε θα είχε πρόβλημα και ο Norris από τον Hamilton 

Δεν έγινε κανένα λάθος την ομάδας 

Μια χαρά έγιναν όλα. Ομαδικά πήραν το 1-2 

Ενταξει ο κάθε οδηγός του είναι δύσκολο να αποδεχτεί ότι είναι πρώτος και πρέπει να δώσει την θέση 

Ομαδα όμως έτσι είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Tasos19s είπε

Εάν έμπαινε πρώτα ο Piastri και κάτι γινόταν στα pit με καθυστέρηση τότε θα είχε πρόβλημα και ο Norris από τον Hamilton 

Δεν έγινε κανένα λάθος την ομάδας 

Μια χαρά έγιναν όλα. Ομαδικά πήραν το 1-2 

Ενταξει ο κάθε οδηγός του είναι δύσκολο να αποδεχτεί ότι είναι πρώτος και πρέπει να δώσει την θέση 

Ομαδα όμως έτσι είναι 

Δεν ειναι λογικη αυτη με τα αν.. επρεπε να κανει το pit stop.. οπως ολοι.. Ειχαν αρκετα δευτερολεπτα περιθωριο που θα συγχωρουσε ακομα και λαθος 3-5 δευτερολεπτων στα pit..

To λαθος της ομαδας ειναι οτι δεν προστατεψε και δεν σεβαστηκε τους οδηγους της απο ολο αυτο τον ντορο.. Ειχαν το race pace ανετα να κερδισουν σημερα.. το ειδαμε ολοι.. 

Ηταν τουλαχιστον ντροπιαστικο να βλεπεις τον Piastri να βγαινει απο το μονοθεσιο νικητης και να μην πανηγυριζει την νικη. Την πρωτη του νικη.. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    The stewards' verdict in full.

"On the approach to turn 1, both Car 44 [Hamilton] and Car 1 [Verstappen] overtook Car 23 [Albon].

"Car 44 returned to the racing line before the braking zone and commenced to turn into turn one.

"Car 1 approached the turn faster than on previous laps (due to DRS) and braked at the same point as previously.

"The driver of Car 1 argued that Car 44 was changing direction under braking.

"The driver of Car 44 stated that he was simply following his normal racing line (which was confirmed by examination of video and telemetry evidence of previous laps).

"It was clear that Car 1 locked up both front wheels on the approach to turn one prior to any impact occurring but missing the normal cornering line for a typical overtaking manoeuvre.

"The driver of Car 44 stated that this was a racing incident, whilst the driver of Car 1 argued that this was a case of changing direction under braking.

"The Stewards do not consider this to be a typical case of 'changing direction under braking' although it is our determination that the driver of Car 44 could have done more to avoid the collision.

"Accordingly we determine that no driver was predominantly to blame and decide to take no further action."

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα αυτό ακριβώς υποστηρίζουν οι περισσότεροι.

Ότι ο Χαμ θα μπορούσε να αποφύγει ή έστω να μην στρίψει αμέσως δεξιά ώστε να προσπαθήσει να αποφύγει την σύγκρουση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, sattack είπε

although it is our determination that the driver of Car 44 could have done more to avoid the collision.

Aν ο Max είχε ζημιά και δεν συνέχιζε θα έπεφτε ποινή ή θα συνέχιζαν να το θεωρούν racing incident? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δική μου άποψη συμφωνεί με το φίλο που είπε ότι μεχρι και ο F2 οδηγός απέφυγε με 200χλμ μονοθεσιο σε τυφλό σημείο και όλοι οι οδηγοί ξέρουν πολύ καλα τι τους γίνεται, και μερικοί ακόμα καλύτερα. 

Στην τελική για όλους ισχύει πλέον αυτό που είχε πει o Brundle για τον Senna: σε έφερνε σε ένα σημείο που έπρεπε να διαλέξεις αν θα υποχωρήσεις ή αν θα τρακάρετε.  Αν υποχωρούσες, ήξερε μετά ότι σε "είχε". Πάντα θα υπάρχουν οριακά προσπερασματα, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα προσέχουν πιο πολύ, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα αντιδρούν, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα δίνουν κι ένα "μαθηματακι". 

Ενδιαφέρον για να χαζεύουμε εμείς και να έχουμε κάτι να συζητάμε. 😁

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να πρέπει να κάνουν όλοι στην άκρη για να περάσει ο Μαξ?

Μέχρι και η ομάδα του τον έκραξε στο συγκεκριμένο.

Κανω εγώ τη λακαμια και πρέπει οι άλλοι να βρουν τρόπο να την αποφύγουν?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...