Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Ναι,  μπλόκαρε αλλά το μπλοκάρισμα δεν γίνεται μόνο λόγο divebomb μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. Ερχόταν αρκετά πιο γρήγορα λόγο drs, είχανε τη διπλή προσπέραση που ίσως τη περίμενε νωρίτερα (;;;), κλείστηκε περισσότερο από ότι περίμενε και πάτησε παραπάνω φρένο από ότι περίμενε μαζί με τα σαφώς όχι σε τέλειες συνθήκες λαστοοιχα λόγο κυνηγητού. Λάθος αλλά λάθος. Το divebomb που λέει ο haha υπαινίσσεται πρόθεση ενώ ξέρει ότι εκβιάζει καταστάσεις. Μια χαρά ήρθε δίπλα του εύκολα και χωρίς εκβιασμούς. Για αυτό είναι αγωνιστικο συμβάν αλλιώς θα είχε ποινή. Ούτε ο Χαμ φταιει ακόμα και αν μπορούσε να το αποφύγει.

Άρα, αν δεν υπολόγισε όλα τα παραπάνω, δεν θα έπρεπε να είναι οδηγός της F1, και είναι οδηγός επιπέδου Sargeant & Latifi…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 minutes ago, AtiX said:

Άρα, αν δεν υπολόγισε όλα τα παραπάνω, δεν θα έπρεπε να είναι οδηγός της F1, και είναι οδηγός επιπέδου Sargeant & Latifi…

Μαααλιστα,ωραίο επιχείρημα. Να αρχίσουμε μήπως να απαριθμουμε τα λάθος όλων των οδηγών ανά τα χρόνια και να του βγάλουμε όλους σκαρτους; Σούμι, Χαμ, Σεννα,Προστ,Αλόνσο,Κίμι....η λίστα είναι μεγάλη.  Λάθοι γίνονται από όλους. Εδώ δεν εξετάζουμε αν έγινε λάθος. Αν υπήρχε πρόθεση πίσω από αυτό ψάχνουμε να βρούμε. Για μένα είναι λάθος, δεν υπήρχε πρόθεση εδώ. Λάθος υπολογισμός ναι (ασχέτως λόγου, νεύρα κλπ κλπ). Πρόθεση εκβιασμού δεν βλέπω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μαααλιστα,ωραίο επιχείρημα. Να αρχίσουμε μήπως να απαριθμουμε τα λάθος όλων των οδηγών ανά τα χρόνια και να του βγάλουμε όλους σκαρτους; Σούμι, Χαμ, Σεννα,Προστ,Αλόνσο,Κίμι....η λίστα είναι μεγάλη.  Λάθοι γίνονται από όλους. Εδώ δεν εξετάζουμε αν έγινε λάθος. Αν υπήρχε πρόθεση πίσω από αυτό ψάχνουμε να βρούμε. Για μένα είναι λάθος, δεν υπήρχε πρόθεση εδώ. Λάθος υπολογισμός ναι (ασχέτως λόγου, νεύρα κλπ κλπ). Πρόθεση εκβιασμού δεν βλέπω.

Πολλά λάθη μαζεύτηκαν για αυτή την κατάληξη, μόνος σου τα ανέφερες στο προηγούμενο ποστ…

ο Max ήξερε πολύ καλά τι έκανε, το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι είχε χάσει την ψυχραιμία του, με τα συνεχόμενα λάθη στρατηγικής και το αμάξι που δεν “τράβαγε”, και για αυτό του μπλοκάρισαν οι τροχοί…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, AtiX said:

Πολλά λάθη μαζεύτηκαν για αυτή την κατάληξη, μόνος σου τα ανέφερες στο προηγούμενο ποστ…

ο Max ήξερε πολύ καλά τι έκανε, το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι είχε χάσει την ψυχραιμία του, με τα συνεχόμενα λάθη στρατηγικής και το αμάξι που δεν “τράβαγε”, και για αυτό του μπλοκάρισαν οι τροχοί…

Θα θελα να σε δω να τα υπολογίζεις όλα αυτά ακριβώς όπως τα λέμε ενώ είσαι εκνευρισμένος όπως λες σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, σου κάνω και μεγάλο σκοντο στο χρόνο όπως βλέπεις. Με το ίδιο σκεπτικό ο Χαμ ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε όταν τον πέταξε έξω στη Αγγλία όπως και ο Σεννα τον Προστ. Ίδια ακριβώς συμβάντα στο μυαλό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Μαααλιστα,ωραίο επιχείρημα. Να αρχίσουμε μήπως να απαριθμουμε τα λάθος όλων των οδηγών ανά τα χρόνια και να του βγάλουμε όλους σκαρτους; Σούμι, Χαμ, Σεννα,Προστ,Αλόνσο,Κίμι....η λίστα είναι μεγάλη.  Λάθοι γίνονται από όλους. Εδώ δεν εξετάζουμε αν έγινε λάθος. Αν υπήρχε πρόθεση πίσω από αυτό ψάχνουμε να βρούμε. Για μένα είναι λάθος, δεν υπήρχε πρόθεση εδώ. Λάθος υπολογισμός ναι (ασχέτως λόγου, νεύρα κλπ κλπ). Πρόθεση εκβιασμού δεν βλέπω.

Συμφωνω σε γενικες γραμμες.

Δυο-τρια πραγματα:

1. Πρόθεση δεν ειχε χθες ο Μαξ. Πολυ κακο υπολογισμο εκανε, ενω θα μπορουσε να περασει αργότερα πιο ανετα. Ουτε φυσικα ειχε προθεση ο Χαμ. 

2. Προθεση πχ δεν ειχε και ο Χαμ στο Silverstone το 2021, δεν σημαίνει οτι δεν ειχε μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης οταν τρακαρε τον Μαξ. Φυσικα, δεν χρειάζεται να πουμε οτι μπορουσε ο Μαξ να το αποφυγει κλπ οταν ειδε οτι ο Χαμ ειχε υποστροφη. 

3. Προθεση ειχε ο Μαξ στην Βραζιλία το 2021(δεν τιμωρηθηκε) και στην Σαουδική Αραβια οταν εκανε brake test στον Ham(τιμωρηθηκε για αυτο) .

4. Πρόθεση δεν ειχε ο Ham οταν ακουμπησε υπο βροχη τον Perez στο Spa 2023, αλλα πηρε ποινη για αυτην την επαφη:

5. Divebomb δεν σημαίνει προθεση και δεν είναι εξ ορισμού παρανομο. Απλα οταν κανεις τετοιο divebomb που εισαι τελειως μπλοκαρισμενος, δεν εχεις τον ελεγχο του μονοθεσιου και χάνεις τελειως το apex, τοτε ναι, φταις. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, primeragt είπε

Θα θελα να σε δω να τα υπολογίζεις όλα αυτά ακριβώς όπως τα λέμε ενώ είσαι εκνευρισμένος όπως λες σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, σου κάνω και μεγάλο σκοντο στο χρόνο όπως βλέπεις. Με το ίδιο σκεπτικό ο Χαμ ήξερε πάρα πολύ καλά τι έκανε όταν τον πέταξε έξω στη Αγγλία όπως και ο Σεννα τον Προστ. Ίδια ακριβώς συμβάντα στο μυαλό σου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει, έχει εξομοιωθεί μέχρι σήμερα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας… το ίδιο εξομοιωμένος είναι και Χαμιλτον βέβαια απέναντι στο οδηγικό στυλ του Max… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, haHa said:

Συμφωνω σε γενικες γραμμες.

Δυο-τρια πραγματα:

1. Πρόθεση δεν ειχε χθες ο Μαξ. Πολυ κακο υπολογισμο εκανε, ενω θα μπορουσε να περασει αργότερα πιο ανετα. Ουτε φυσικα ειχε προθεση ο Χαμ. 

2. Προθεση πχ δεν ειχε και ο Χαμ στο Silverstone το 2021, δεν σημαίνει οτι δεν εφταιγε οταν τρακαρε τον Μαξ. Φυσικα, δεν χρειάζεται να πουμε οτι μπορουσε ο Μαξ να το αποφυγει κλπ οταν ειδε οτι ο Χαμ ειχε υποστροφη. 

3. Προθεση ειχε ο Μαξ στην Βραζιλία το 2021(δεν τιμωρηθηκε) και στην Σαουδική Αραβια οταν εκανε brake test στον Ham(τιμωρηθηκε για αυτο) . 

4. Divebomb δεν σημαίνει προθεση και δεν είναι εξ ορισμού παρανομο. Απλα οταν κανεις τετοιο divebomb που εισαι τελειως μπλοκαρισμενος, δεν εχεις τον ελεγχο του μονοθεσιου και χάνεις τελειως το apex, τοτε ναι, φταις. 

Συμφωνώ αλλά εδώ δεν έχουμε divebomb. Το ότι μπλόκαρε δεν το υποδηλώνει απαραίτητα. Μια χαρά ήταν δίπλα του, στα φρένα μπλόκαρε ενώ ήταν δίπλα του πριν. Το ότι μπλοκάρει στα φρένα δεν το κάνει divebomb, ούτε το apex έχασε από ταχύτητα, πριν από αυτό ξεκίνησε το μπλοκάρισμα. Εδώ έχουμε τον κακο υπολογισμό της κατάστασης των ελαστικών και ίσως κ των φρένων. Ποσού γύρους ήταν κολλημένος πίσω του. Λάθος του Μαξ ξεκάθαρα. Αλλά αγωνιστικό λάθος.

2 minutes ago, AtiX said:

Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει, έχει εξομοιωθεί μέχρι σήμερα μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας… το ίδιο εξομοιωμένος είναι και Χαμιλτον βέβαια απέναντι στο οδηγικό στυλ του Max… 

Δηλαδή κάτι που εσύ το κάνεις συνέχεια, δεν υπάρχει περίπτωση λάθους αν το κάνεις στραβά. Έχεις εξοικειωμένος με αυτό έτσι; Άρα λάθοι δεν κάνει κανένας τους εκεί μέσα. Άρα λατιφαρος και ο Χάμιλτον όταν ξέχασε να πατήσει το κουμπί της ρύθμισης και έφυγε ευθεία στη εκκίνηση. Λάθοι κάνουν και οι καλύτεροι όλων. Οπότε με τη λογική της εξοικείωσης δεν πρέπει να γίνονται ούτε ιατρικά λάθοι, γενικά δεν πρέπει να γίνονται λάθοι από επαγγελματίες κανενός κλάδου καθώς είναι εξοικειωμένοι με αυτό που κάνουν. Μάντεψε όμως όλοι κάνουμε λάθοι, άλλοι λιγότερα άλλοι περισσότερα αλλά όλοι μας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, primeragt είπε

Συμφωνώ αλλά εδώ δεν έχουμε divebomb. Το ότι μπλόκαρε δεν το υποδηλώνει απαραίτητα. Μια χαρά ήταν δίπλα του, στα φρένα μπλόκαρε ενώ ήταν δίπλα του πριν. Το ότι μπλοκάρει στα φρένα δεν το κάνει divebomb, ούτε το apex έχασε από ταχύτητα, πριν από αυτό ξεκίνησε το μπλοκάρισμα. Εδώ έχουμε τον κακο υπολογισμό της κατάστασης των ελαστικών και ίσως κ των φρένων. Ποσού γύρους ήταν κολλημένος πίσω του. Λάθος του Μαξ ξεκάθαρα. Αλλά αγωνιστικό λάθος.

Επαναλαμβάνω : οι ποινες δεν δίνονται μονο όταν υπάρχει πρόθεση, δίνονται και οταν υπαρχει κακος υπολογισμός. 

Και ναι, συμφωνω οτι ηταν λάθος του Μαξ. 

Αλλα το apex το εχασε ΤΕΛΕΙΩΣ επειδή ηρθε με μεγαλύτερη ταχυτητα λογω κακου υπολογισμου. 

Συμφωνα με τους αγωνοδικες που ειδαν την τηλεμετρια, ο Μαξ φρεναρε στο ιδιο σημειο που φρεναρε συνηθως παρολο που:

Α) ειχε αισθητα υψηλότερη τελικη λογω slipstreaming και DRS

Β) ειχε compromised, μη ιδανικη γραμμη γιατι ηταν στην εσωτερικη οποτε δεν εκμεταλλευοταν ολο το πλατος της πιστας για να στριψει.

Ε, αν περιμένεις να στριψεις ενω φρεναρεις στο ιδιο σημειο με + 15 ως 30km/h παραπάνω και χειρότερη γραμμη, εχεις υπολογισει τελειως λαθος και για αυτο χανεις τελειωσ το apex και πας ευθεία τρακαροντας τον αντίπαλο σου. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια ο Μαξ ειχε θολωσει απο τις βλακειες στη στρατηγικη της ομαδας του και εκανε divebombing μπας και καταφερει να περασει τον Χαμ. Το ποσο λαθος εκτιμηση εκανε το ειδαμε απο το σημειο εκτος της πιστας που κατεληξε. 
Εγω ρωτω, αν ειχαμε επαφη και συνεχιζε ο Μαξ αλωβητος, ενω εγκατελειπε ο Χαμ, θα ειχαμε τιμωρια για τον Μαξ, ναι ή οχι;

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δηλαδή κάτι που εσύ το κάνεις συνέχεια, δεν υπάρχει περίπτωση λάθους αν το κάνεις στραβά. Έχεις εξοικειωμένος με αυτό έτσι; Άρα λάθοι δεν κάνει κανένας τους εκεί μέσα. Άρα λατιφαρος και ο Χάμιλτον όταν ξέχασε να πατήσει το κουμπί της ρύθμισης και έφυγε ευθεία στη εκκίνηση. Λάθοι κάνουν και οι καλύτεροι όλων. Οπότε με τη λογική της εξοικείωσης δεν πρέπει να γίνονται ούτε ιατρικά λάθοι, γενικά δεν πρέπει να γίνονται λάθοι από επαγγελματίες κανενός κλάδου καθώς είναι εξοικειωμένοι με αυτό που κάνουν. Μάντεψε όμως όλοι κάνουμε λάθοι, άλλοι λιγότερα άλλοι περισσότερα αλλά όλοι μας .

Μου κάνει εντύπωση που απαντάς κάτι άλλο από αυτό που γράφω…

ξανά λέω, ήξερε πολύ καλά τι έκανε και το divebomb ήταν υπολογισμένο, του το χάλασε το μπλοκάρισμα των τροχών που ήλπιζε να μην γίνει…

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ρε παιδια ο Μαξ ειχε θολωσει απο τις βλακειες στη στρατηγικη της ομαδας του και εκανε divebombing μπας και καταφερει να περασει τον Χαμ. Το ποσο λαθος εκτιμηση εκανε το ειδαμε απο το σημειο εκτος της πιστας που κατεληξε. 
Εγω ρωτω, αν ειχαμε επαφη και συνεχιζε ο Μαξ αλωβητος, ενω εγκατελειπε ο Χαμ, θα ειχαμε τιμωρια για τον Μαξ, ναι ή οχι;

Λογικά, ναι, θα είχε τιμωρία…

Επεξ/σία από AtiX
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το θέμα Max, δεν είναι το πρωτεύον. Το μονοθέσιο δεν είναι κορυφαίο, λογικό να αποσυντονιστεί, αλλιώς είχε συνηθίσει. Η RedBull βρίσκεται σε βαθιά ενδοσκόπηση και ο Sergio δεν τραβάει. Πολύ κακά και τα 2 για τον Max, επειδή εντός και εκτός ομάδας οι δηλώσεις είναι τύπου, χωρίς τον Max η ομάδα θα ήταν τελευταία. Η ηλικία παίζει καθοριστικό ρόλο σε τέτοια πράγματα. Είναι πιλότος φαινόμενο, νομίζω ότι θα προσαρμοστεί γρήγορα ή λίγο αργότερα.

Το θέμα μας πλέον είναι η McLaren. Κάποια στιγμή οι πιλότοι της θα καταλάβουν, ότι ο μη ορισμός κάποιου ως νούμερο 1, εξυπηρετεί μόνο το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η ίδια θα καταλάβει ότι το να απειλεί ανοιχτά και δημόσια πιλότο για να ακολουθήσει εντολές, δεν έχει φέρει κανένα πρωτάθλημα, σε κανένα σπορ, ποτέ. Ο Oscar θα καταλάβει ότι πρέπει πλέον να μπει σε λειτουργία πρωταθλήματος. Ο Lando ίσως καταλάβει ότι αν ήθελε νίκη, έπρεπε να αφήσει τον Oscar να τον προσπεράσει αμέσως και στη συνέχεια να τον κυνηγήσει, για να πάρει την νίκη προσπερνώντας τον. Αν η ομάδα διαφωνούσε, μπορούσε να κλείσει την ενδοσυνεννόηση ή να απαιτούσε να ορίσουν εκείνη τη στιγμή τον Νο1 ή να ζητούσε να τον συνδέσουν με την RedBull ή να πει ότι αν βγει ένα SC θα είναι άβολο ή να θυμηθούν όλα τα Κυριακάτικα πρωινά περί ίσης μεταχείρισης ή ότι προσπαθεί να προστατέψει τον Oscar ή ότι είναι ο μόνος με το μέρος της ομάδας ή ότι θα το μετανιώσουν πικρά ή τεσπάντων κάτι που να δείχνει ότι θέλει νίκη με κάθε τρόπο, όχι μόνο τις σερβιρισμένες.

Όλα αυτά που διαβάζω (όχι εδώ) ότι οι πρωταθλητές δεν υποχωρούν ποτέ είναι ελαφρώς αηδίες, γιατί όλα τα παραδείγματα αφορούν πιλότους, σαφώς ορισμένους από τις ομάδες ως Νο1. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ρε παιδια ο Μαξ ειχε θολωσει απο τις βλακειες στη στρατηγικη της ομαδας του και εκανε divebombing μπας και καταφερει να περασει τον Χαμ. Το ποσο λαθος εκτιμηση εκανε το ειδαμε απο το σημειο εκτος της πιστας που κατεληξε. 
Εγω ρωτω, αν ειχαμε επαφη και συνεχιζε ο Μαξ αλωβητος, ενω εγκατελειπε ο Χαμ, θα ειχαμε τιμωρια για τον Μαξ, ναι ή οχι;

Ετσι κι αλλιώς θα έπρεπε να ειχε τιμωρια. 

Επισης, θεωρητικά οι αγωνοδικες δινουν ποινες με βαση την επαφη/συμβαν και οχι με το αν οδηγησε σε dnf. 

F1 penalties don't reflect consequences of incidents, οπως εχουν κατ εξακολουθηση πει  οι αγωνοδικες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι πως χθες πήραμε απάντηση στο ερώτημα αν θα κέρδιζε ακόμα ο Φερστάππεν σε ισάξιο μονοθέσιο με τους υπόλοιπους οδηγούς.

Σε δύο διαφορετικά σημεία του αγώνα, και έχοντας και στις δύο περιπτώσεις ταχύτερα ελαστικά, δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Χάμιλτον, ενώ η μόνη καθαρή προσπέραση που είχε ήταν σε μία Φερράρι που μπήκε πολύυυυυ νωρίς για μεσαία γόμα και δεν μπορούσε να κάνει άμυνα.

Τα περί divebomb τα καλύψαμε από όλες τις απόψεις πιστεύω, το μόνο που θα προσθέσω είναι το αστείο team radio από τον Μαξ μετά την επαφή και την πληρωμένη απάντηση που έλαβε από την ομάδα του, λέει πολλά τόσο για το πως σκέφτεται ο οδηγός και το τι κλίμα επικρατεί στην ομάδα...

Άσχετο, αλλά μάθαμε τελικά τι ήταν αυτό το "τρυκ" που ζήτησε η FIA να αφαιρεθεί από τον κινητήρα της RB20;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xacto είπε

Το θέμα μας πλέον είναι η McLaren. Κάποια στιγμή οι πιλότοι της θα καταλάβουν, ότι ο μη ορισμός κάποιου ως νούμερο 1, εξυπηρετεί μόνο το πρωτάθλημα κατασκευαστών. 

Ανέκαθεν η Μακλαρεν ήταν ετσι και δεν θα αλλαξει. Δεν θα εχει νο1 οδηγο παρα μόνο οταν ο 2ος δεν εχει πια μαθηματικά ελπιδες για wdc. 

Απλα ειναι τοσα χρονια που βλεπουμε όργια απο Redbull (να πετανε πολυτιμους βαθμους απο Perez για να κλεψει το fastest lap απο Χαμιλτον, να υποχρεωνουν τις Alpha Tauri να αλλάζουν κινητηρες ωστε ο Μαξ να μην τις εχει μπροστά του στην εκκίνηση οτα ξεκιναει πιο πισω, να λενε στον Περεζ να οδηγει με κομματια να κρέμονται απο το μονοθεσιο για να μην σταματησει στην ακρη και βγει SC που θα ρισκαρε την πρωτια του Μαξ κλπ) που θεωρουμε οτι ολες οι ομαδες αγωνιζονται με τον ιδιο τροπο. Δεν αγωνίζονται ολες οι ομαδες ετσι και αυτο είναι καλύτερο για εμας που βλεπουμε μαχες. 

 

Υπενθυμίζω οτι στην Μερσεντες το 2017 ενω ο Χαμιλτον ηταν πισω στο πρωτάθλημα απο τον Vettel, εδωσε πισω την θεση του στον Bottas οπως ειχαν συμφωνησει οταν τον αφησε να περασει μπας και προσπερασει τις Φερραρι. 

https://youtube.com/shorts/bNipEzWMnDo?si=tZtSVW0u8ZzngOnI

Τοτε, η βαθμολογία ηταν έτσι, δηλαδη ήταν πολυ πιο κοντα στον Vettel απο οτι ειναι τωρα ο Νορρις που ελπιζει μονο σε θαυμα:

IMG-20240722-WA0001.jpg

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, haHa είπε

Ετσι κι αλλιώς θα έπρεπε να ειχε τιμωρια. 

Επισης, θεωρητικά οι αγωνοδικες δινουν ποινες με βαση την επαφη/συμβαν και οχι με το αν οδηγησε σε dnf. 

F1 penalties don't reflect consequences of incidents, οπως εχουν κατ εξακολουθηση πει  οι αγωνοδικες. 

Καλα, θεωρητικά αυτό. 11 στις 10 κρίνουν με βάση το αποτέλεσμα. Ό,τι να'ναι είναι οι τύποι.

7 λεπτά πριν, Narayan είπε

Άσχετο, αλλά μάθαμε τελικά τι ήταν αυτό το "τρυκ" που ζήτησε η FIA να αφαιρεθεί από τον κινητήρα της RB20;

Πέρα από την ελληνική μετάδοση, σοβαρά δεν το έχω διαβάσει πουθενά. Έχουμε κάποια πηγή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...