Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μενα η μαγεια χαλασε χθες οταν ενω δεν ειχα δει ουτε δοκιμαστικα ουτε αγωνα , μολις μπηκα f1 tv με παγωμενο μιτσικελι και ποπ κορν---------!!!!!!!! ειχε αυτο σαν εικονα

ΤΡΕΛΟ ΣΠΟΙΛ!!!!!!

Δλδ ελεος ρε παιδια. Μου χαλασε ολη την διαθεση.

maxxxx.PNG

Επεξ/σία από ASFE
  • Confused 1
  • Sad 5
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες ο Χάμιλτον έκανε στον Φερστάππεν, ό,τι του είχε κάνει ο Αλόνσο το 2021 και του στοίχισε την νίκη και, κατ' επέκταση, το πρωτάθλημα.

Πολύ δύσκολη πίστα για προσπέρασμα σε οποιοδήποτε άλλο σημείο εκτός της πρώτης στροφής και είμαστε τυχεροί που είναι ακόμα στο καλεντάρι.

Δεν είναι κρυφό πως δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια προς τον Ολλανδό, αλλά τον λυπάμαι που τρέχει ουσιαστικά μόνος του για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αλλες περιπτωσεις εχουμε δει τον αμυνομενο να αφηνει να φευγει ο κομματιας-μπλοκαρισμενος ευθεια , και μετα να παιρνει ανετα τη θεση ξανα.

Εδω ενω βλεπει οτι ειναι διπλα του , απλα στριβει...Δεν ξερω...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ASFE είπε

Σε αλλες περιπτωσεις εχουμε δει τον αμυνομενο να αφηνει να φευγει ο κομματιας-μπλοκαρισμενος ευθεια , και μετα να παιρνει ανετα τη θεση ξανα.

Εδω ενω βλεπει οτι ειναι διπλα του , απλα στριβει...Δεν ξερω...

Ναι ρε ειπαμε ο... Χαμιλτον φταιει! :lol:

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, ASFE είπε

Σε αλλες περιπτωσεις εχουμε δει τον αμυνομενο να αφηνει να φευγει ο κομματιας-μπλοκαρισμενος ευθεια , και μετα να παιρνει ανετα τη θεση ξανα.

Εδω ενω βλεπει οτι ειναι διπλα του , απλα στριβει...Δεν ξερω...

Χμ. Είναι σε σουπερσλοουμοσιον. Αν δεν μπλόκαρε ο μαξ θα είχε φύγει μπροστά. Με το στρίψιμο ο lewis θα έμπαινε απλά πίσω του. Αλλά ο lewis δεν είναι κανένας νεοπας, ίσως το είχε υπολογίσει... Κι εγώ δεν ξέρω... 😁

Μην ξεχνάμε τι έπαθε ο Νόρις όταν έκανε το ίδιο. Ο μαξ συνέχισε, ο Νόρις εγκατέλειψε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, tommy^ said:

Ναι ρε ειπαμε ο... Χαμιλτον φταιει! :lol:

Απο το βιντεακι αυτο βλεπω.

Για να το δεις λιγο πιο αντικειμενικα. Φαντασου εκει στην θεση του Μαξ τον Κιμι. Για πες παλι ποιος φταιει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ASFE είπε

Απο το βιντεακι αυτο βλεπω.

Για να το δεις λιγο πιο αντικειμενικα. Φαντασου εκει στην θεση του Μαξ τον Κιμι. Για πες παλι ποιος φταιει?

Ο Κιμι αν εκανε τετοια αρχιδιά (πραγμα σπανιο) θα επαιρνε την ευθυνη πανω του. Μη συγκρινεις την οδηγικη "καθαροτητα" του Κιμι με την οδηγικη αλητεια του Μαξ please. Ειναι απλα ιεροσυλια. Βρες καποιον αλλον. Τον Σουμι για παραδειγμα.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, ASFE είπε

Σε αλλες περιπτωσεις εχουμε δει τον αμυνομενο να αφηνει να φευγει ο κομματιας-μπλοκαρισμενος ευθεια , και μετα να παιρνει ανετα τη θεση ξανα.

Εδω ενω βλεπει οτι ειναι διπλα του , απλα στριβει...Δεν ξερω...

Δυο λεπτά ρε σεις, γιατι θα μας τρελάνετε. Μπαίνει ο άλλος μαλιοκούβαρα στη στροφή, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ελπίδα να στρίψει έτσι, μπλοκάρει τους τροχούς ΠΑΝΩ στη στροφή, 15 εκατοστά απο το διπλανό μονοθέσιο, και φταίει ο Χάμιλτον, που μέσα σε 1" δεν σκέφτηκε να συνεχίσει κόψει αριστερά για να περάσει ο άλλος ευθεία. Ο οποίος Χάμιλτον σε όλη τη στροφή εντωμεταξύ ήταν και πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Τι άλλο να έκανε δηλαδή;

Αφού δίπλα ήταν, ο λόγος που πάει δεξιά , είναι πιθανότατα γιατι φρέναρε, και προσπάθησε να τον αφήσει να περάσει και να κόψει δεξιά πίσω του, αλλά ήταν πολύ κοντά για να το καταφέρει.

Δηλαδή να έχουμε και ένα όριο στην φανμπογιά, εδώ μπορούσε να καταστρέψει τον αγώνα του άλλου χωρίς κανένα απολύτως λόγο, απο τύχη τη βγάλανε και οι δύο.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 11
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

15 εκατοστά απο το διπλανό μονοθέσιο, και φταίει ο Χάμιλτον, που μέσα σε 1" δεν σκέφτηκε να συνεχίσει κόψει αριστερά για να περάσει ο άλλος ευθεία;

 

Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου παίρνουν αποφάσεις αυτοί οι οδηγοί, κι όχι μόνο οι κορυφαίοι, αλλά και ο Sargeant. Γι'αυτό αγωνίζονται στο κορυφαίο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα του κόσμου. Η ταχύτητα λήψης αποφάσεων αυτών των ανθρώπων συγκρίνεται μόνο με την αντίστοιχη των πιλότων αερομαχητικών. 

 

Αλλά, στο συγκεκριμένο συμβάν, ευθύνη φέρει ο Verstappen, δεν χρειάζεται να βλέπουμε παντού φαντάσματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δυο λεπτά ρε σεις, γιατι θα μας τρελάνετε. Μπαίνει ο άλλος μαλιοκούβαρα στη στροφή, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ελπίδα να στρίψει έτσι, μπλοκάρει τους τροχούς ΠΑΝΩ στη στροφή, 15 εκατοστά απο το διπλανό μονοθέσιο, και φταίει ο Χάμιλτον, που μέσα σε 1" δεν σκέφτηκε να συνεχίσει κόψει αριστερά για να περάσει ο άλλος ευθεία. Ο οποίος Χάμιλτον σε όλη τη στροφή εντωμεταξύ ήταν και πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Τι άλλο να έκανε δηλαδή;

Αφού δίπλα ήταν, ο λόγος που πάει δεξιά , είναι πιθανότατα γιατι φρέναρε, και προσπάθησε να τον αφήσει να περάσει και να κόψει δεξιά πίσω του, αλλά ήταν πολύ κοντά για να το καταφέρει.

Δηλαδή να έχουμε και ένα όριο στην φανμπογιά, εδώ μπορούσε να καταστρέψει τον αγώνα του άλλου χωρίς κανένα απολύτως λόγο, απο τύχη τη βγάλανε και οι δύο.

Εδω μεσα τα εχουμε ακουσει ολα απο τους καλπικους μη το ψαχνεις. Εδω θα ταιριαζε αυτο που ειπε ο αλονσο για τον χαμ. this guy only know to drive when he is 1st. Το ιδιο αρχιζει να κανει και ο max πλεων.

Επεξ/σία από vaggos88
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ρωτησα ποιος φερει ευθυνη. Ρωτησα γιατι ο Χαμιλτον εστριψε εκει που ειχε μονοθεσιο διπλα του και οχι καθαρη πιστα. Και πως σε αναλογα περιστατικα στο παρελθον εχουμε δει τον αμυνομενο να στριβει στιγμιαια απο την αλλη για να μπει μετα στην στροφη ξανα μπροστα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Gulik είπε

 

Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου παίρνουν αποφάσεις αυτοί οι οδηγοί, κι όχι μόνο οι κορυφαίοι, αλλά και ο Sargeant. Γι'αυτό αγωνίζονται στο κορυφαίο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα του κόσμου. Η ταχύτητα λήψης αποφάσεων αυτών των ανθρώπων συγκρίνεται μόνο με την αντίστοιχη των πιλότων αερομαχητικών. 

 

Αλλά, στο συγκεκριμένο συμβάν, ευθύνη φέρει ο Verstappen, δεν χρειάζεται να βλέπουμε παντού φαντάσματα. 

Μα δεν είπα οτι δεν πήρε απόφαση, είπα οτι τον κατηγορούμε που δεν πήρε την απόφαση που βόλευε τον Max για να μην υπάρχει επαφή. Ο Verstappen έκανε λάθος. Τέλος. Και οι καλύτεροι λάθη κάνουν. Το αποδέχεται και πάει παρακάτω.

Μόλις τώρα, ASFE είπε

Δεν ρωτησα ποιος φερει ευθυνη. Ρωτησα γιατι ο Χαμιλτον εστριψε εκει που ειχε μονοθεσιο διπλα του και οχι καθαρη πιστα. Και πως σε αναλογα περιστατικα στο παρελθον εχουμε δει τον αμυνομενο να στριβει στιγμιαια απο την αλλη για να μπει μετα στην στροφη ξανα μπροστα.

Ο Max κλείδωσε τροχούς ΑΦΟΥ μπήκε μπροστά στον Hamilton. Αν ο κοτσίδας έκοβε δεξιά για να αποφύγει την σύγκρουση, θα βγαίναν παρέα εκτός πίστας, δεν υπηρχε σενάριο να περάσει απο μπροστά του στο σημείο που κλείδωσε. Ο Hamilton "φαίνεται" να κάνει την λογική κίνηση, φρενάρει, και ταυτόχρονα κόβει δεξιά με την ελπίδα οτι θα προλάβει να τον προσπεράσει ο Max κατα το divebomb και να περάσει απο πίσω του.

Και λέω φαίνεται, γιατι δεν έχω τηλεμετρία, μπορεί να φρέναρε, μπορεί όχι, σίγουρα πάντως να του χρεώσεις ευθύνη εδώ δε μπορείς. Απο τη στιγμή που έκοψε γκάζι και τιμόνι έκανε ήδη κίνηση για να αποφύγει τη σύγκρουση με τον άλλον που μπήκε τρένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...