Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά ο Sainz μας είπε γιατί η Ferrari δεν είναι καθόλου ανταγωνιστική. Λέει οι αναβαθμίσεις που είχανε φέρει κατα την διάρκεια των τελευταίων μηνών, έκαναν το αμάξι δύσκολο στην οδήγηση και ασταθές. Αποφάσισαν να καταργήσουν όλες τις αναβαθμίσεις των τελευταίων μηνών και έφεραν το μονοθέσιο της Imola στον τελευταίο αγώνα. Μαζί όμως με τις κακές αναβαθμίσεις χάσανε και τις καλές και το tuning των τελευταίων μηνών, με αποτέλεσμα να είναι 0.200-0.300 πίσω απο τον ανταγωνισμό.

Οσο αφορά τον Russell, λέει είχαν πρόβλημα στο σύστημα ψύξης (water system)

Επεξ/σία από fast8
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αναφέρθηκαν κάποιοι ιστότοποι για το εξόγκωμα στις Μερκ που αφορά καινούργια υλοποίηση στην μπροστινή ανάρτηση και στα ξεχασμένα νέα, ο Κλάρκσον ανέφερε ότι ο Νιούι ψάχνει για σπίτι στην Αγγλία και όχι στην Ιταλία. Παραπέμπει δηλαδή σε ένταξη στην Άστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ep1 είπε

Αναφέρθηκαν κάποιοι ιστότοποι για το εξόγκωμα στις Μερκ που αφορά καινούργια υλοποίηση στην μπροστινή ανάρτηση και στα ξεχασμένα νέα, ο Κλάρκσον ανέφερε ότι ο Νιούι ψάχνει για σπίτι στην Αγγλία και όχι στην Ιταλία. Παραπέμπει δηλαδή σε ένταξη στην Άστον.

Και η Mercedes στην Αγγλία έχει έδρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, specre είπε

Ferrari confirm immediate departure of Enrico Cardile from Technical Director Chassis role

"Ferrari have confirmed that Enrico Cardile is leaving his role as Technical Director Chassis Area with immediate effect, bringing his time with the company to an end after two decades.

While Cardile’s next destination has not been revealed, reports have linked the Italian with a move to Aston Martin

Ferrari have also made signings of their own recently, with the squad confirming in May that Loic Serra will join as Head of Chassis Performance Engineering in October of this year. Serra previously acted as Performance Director at Mercedes."

Enrico Cardile to join Aston Martin as F1 Chief Technical Officer following Ferrari departure

"Aston Martin have announced that Enrico Cardile will join the team as F1 Chief Technical Officer in 2025, with the Italian recently departing his position as Technical Director Chassis and Aerodynamics at Ferrari."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι αν η Red Bull είναι σίγουροι ότι τα μονοθέσια είναι 100% ίδια, τότε είναι είτε το setup του μονοθεσίου που οδηγεί σε τόσο μεγάλη υποστροφή (και άρα χειρότερο laptime), είτε ο Πέρεζ δεν μπορεί να κάνει σωστό trail braking για να επηρεάσει την ισορροπία του μονοθεσίου και να εξάγει περιστροφή.

Αν πάλι έχει δοκιμάσει τις ρυθμίσεις setup του Μαξ, και δεν μπορεί να ελέγξει το μονοθέσιο από την υπερβολική υπερστροφή, τότε επίσης απλά είναι δικό του θέμα.

Όπως και να έχει, εφόσον τα μονοθέσια είναι 100% ίδια, το setup και η οποιαδήποτε υποστροφή που μπορεί να οδηγούν, είναι δικό του θέμα (και των μηχανικών του) να τα λύσουν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Perez ακομα και το 2021 ηταν γυρω στο ~0.4-0.5s πιο αργος απο τον Max στο qualy. Μην ξεχναμε οτι o Perez με Red bull 2021 σχεδον εχανε στο qualy απο τον Gasly με .. Alpha Tauri.

https://www.racefans.net/2021-f1-season/2021-f1-statistics/2021-f1-qualifying-data/
https://www.formula1points.com/head-to-head/career/Sergio Perez/Pierre Gasly

image.png.d2390ae3e343d244c6b1959ac781af68.png

 

-------------------------------------



Fast forward στο 2024:

  • Ο Max εχει βελτιωθει κι αλλο
  • Οι διαφορες των μονοθεσιων ειναι πολυ μικροτερες και συχνα στο Q2 ο Max απο τον 11ο εχουν μονο 0.6-0.8s διαφορα
  • ο Περεζ μπορει να ειναι ακομα πιο αργος σε σχεση με το 2021, οποτε αν η διαφορα τους απο ~0.4-0.5s εχει παει στο 0.6s στο qualy, τοτε ο Perez δεν  μπορει να περασει στο Q3.

 

Απλα πραγματα, ειναι παλτο, φαινοταν και το λεγαμε απο το 2021. Δεν κανει για τοπ ομαδα, παρα μονο αν εχει πυραυλο μονοθεσιο σαν το 2023 και καλυπτονται οι αδυναμιες του.

 

Αν τωρα η RB κανει το λαθος και φερει το ακομα μεγαλυτερο παλτο που ακουει στο ονομα Ricciardo, θα πεσει πολυ γελιο. Tα λεγαμε απο περυσι οτι ο Ricciardo θα φαει καλα απο τον Tsunoda , αν τον βαλουν κοντρα στον Μαξ θα φαει πολυ ξυλο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα παραμείνω στο Silverstone, με αφορμή την δημοσίευση των TeamRadio και τις δηλώσεις, με αιτία την Ferrari. 

Fred Vasseur:  Ήταν ένα ρίσκο που άξιζε να πάρουμε. Η Ferrari είχε σχεδόν μηδενικές πιθανότητες για  βάθρο χωρίς κάποιο τζόγο στρατηγικής. Το μονοθέσιο ήταν ξεκάθαρα κάτω από Mercedes, McLaren, Red Bull στο Silverstone. Στην αρχή ο Carlos πλησίασε τον Max, στη συνέχεια με τα inters η Red Bull ξέφυγε πολύ.    Δίνουμε τις πληροφορίες στους πιλότους και τους προτείνουμε τη στρατηγική. Αυτοί έχουν τον τελευταίο λόγο. Το συζήτησα με τον Charles, εκ των υστέρων απογοητεύεσαι με το αποτέλεσμα. Δεν ήταν η σωστή στρατηγική, πάρθηκε με το κίνητρο ότι ήταν ήδη 15 δεύτερα πίσω από τον Carlos. Σε εκείνο το σημείο έπρεπε να είμαστε επιθετικοί στις αποφάσεις, για να παλέψουμε για το βάθρο. Συλλογικά πάρθηκε η απόφαση. Δεν ήταν καλή, αλλά δεν μετανιώνω. Όταν είσαι μπροστά, δεν παίρνεις τέτοια ρίσκα. Αντιγράφεις τους άλλους, αυτό έκανε ο Carlos.

Charles: Οι τελευταίοι 4 αγώνες ήταν χειρότεροι από εφιάλτη. Η στρατηγική ήταν προφανώς λάθος. Ενήργησα με βάση τις πληροφορίες που μου έδινε η ομάδα. Θα το ξανακοιτάξω με βάση τα μηνύματα και τις πληροφορίες. Ένιωθα ότι αυτό ήταν το σωστό, γιατί έβρεχε πολύ. Μου είπαν ότι η βροχή θα ήταν δυνατή, αλλά ήρθε 8-9 γύρους αργότερα. Αυτό ήταν το τέλος του αγώνα μου. Άλλο ένα Σουκού για να ξεχάσω. Αρχίζει να είναι πολύ.

TeamRadio ανά γύρο:
16: Περιμένουμε δυνατή βροχή τώρα. Θα συμβεί σύντομα.
Αυτή η δυνατή βροχή θα διαρκέσει 2-3 γύρους, μετά θα σταματήσει. Μετά πάλι δυνατή βροχή.

17: Η στροφή 15 είναι βρεγμένη. Ο πρωτοπόρος εξακολουθεί να μένει εκτός.

18: Αυτό θα διαρκέσει άλλους 2-3 γύρους.
Τα στεγνά ελαστικά παραμένουν γρηγορότερα.
Δυνατή βροχή στο pitlane, κατηγορία 2-3.
Θα βρέχει άλλα 10 λεπτά.
Ο Charles τους είπε να ετοιμαστούν. (Προφανώς για τον επόμενο γύρο, γιατί το είπε στο τέλος του γύρου.)

19: Αναμένουμε ότι τα επόμενα 10 λεπτά θα είναι δυνατή, όπως τώρα.
Ο Charles τους είπε box. Λίγο αργότερα τους είπε να περιμένουν, γιατί μεγάλο κομμάτι της πίστας είναι εντελώς στεγνό. Στη συνέχεια περνώντας το βρεγμένο κομμάτι, είπε το τελικό box box.

 

Προς Vasseur: Η λάθος στρατηγική που βασίζεται σε λάθος πληροφορίες, δεν είναι λάθος στρατηγική. Οι αποφάσεις που βασίζονται στο βάθρο ή τίποτα, δεν είναι λάθος στρατηγική. Το φαινόμενο Binotto είναι άσχετο με στρατηγική. Το πέταγμα του μπαλακίου στον πιλότο, είναι λάθος στρατηγική.

Προς Charles: Τόσα χρόνια με τον Carlos, πότε θα προσέξεις ότι τα καλά του αποτελέσματα, ήρθαν όταν αμφισβήτησε τις επιθετικές στρατηγικές της ομάδας;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιο εύκολη στρατηγική για όλους είναι να διώξουν τους υπεύθυνους στρατηγικής και να αντιγράφουν τον Μαξ. 👍

On 09/07/2024 at 10:19, Stergios74 said:

Νομίζω ότι είναι φανερό ποιος την κέρδισε χωρίς καν να δείξει το μαλλί. 

O ένας είναι πιστός team ferrari... ο άλλος ελεύθερος to bend the knee. 😆

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Η πιο εύκολη στρατηγική για όλους είναι να διώξουν τους υπεύθυνους στρατηγικής και να αντιγράφουν τον Μαξ. 👍

Μπα γιατί άλλη στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν αυτοί που είναι πίσω πίσω 

Αλλη αυτοί που φθείρουν τα λάστιχα 

Αλλη αυτοί που θέλουν να κάνουν undercut 

Σε πολλά σημεία του αγώνα όμως που συγκλίνουν πχ οι 3-4 πρώτοι ναι εκεί μόλις μπει pit ο max εάν μπουν από πίσω και αυτοί θα είναι το πιο συμφέρον 

Συνηθως δεν το κάνουν και βγαίνουν χαμένοι 

Και ο Hamilton όμως προχθές έκανε σωστές επιλογές όταν ήρθε η βροχή και η μισή πίστα ακόμα ήταν στεγνή 

Μπορει αυτοί να είναι μικρό επιστήμονες με τα μόνιτορ αλλά μόνο ο οδηγός με το τιμόνι του μπορεί να διαβάσει την πίστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...