Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Λεκλέρ: «Μου είπαν πως θα βρέξει δυνατά και η βροχή ήρθε μετά από 8 γύρους»

 

Δεν ξέρεις τι να κάνεις 

Να κλάψεις η να γελάσεις ;

Μου θυμισε το. ΣΕ ΔΥΟ ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ. ΜΕΙΝΕ ΕΞΩ μετα Hard. ποσο κριμα αυτο το παιδι.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, cinemusic said:

Λεκλέρ: «Μου είπαν πως θα βρέξει δυνατά και η βροχή ήρθε μετά από 8 γύρους»

 

Δεν ξέρεις τι να κάνεις 

Να κλάψεις η να γελάσεις ;

Τη Πετρούλα αν έπαιρναν για μετεωρολόγο, καλύτερη πρόβλεψη θα έκανε.

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ferrari confirm immediate departure of Enrico Cardile from Technical Director Chassis role

"Ferrari have confirmed that Enrico Cardile is leaving his role as Technical Director Chassis Area with immediate effect, bringing his time with the company to an end after two decades.

While Cardile’s next destination has not been revealed, reports have linked the Italian with a move to Aston Martin

Ferrari have also made signings of their own recently, with the squad confirming in May that Loic Serra will join as Head of Chassis Performance Engineering in October of this year. Serra previously acted as Performance Director at Mercedes."

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, cinemusic είπε

Λεκλέρ: «Μου είπαν πως θα βρέξει δυνατά και η βροχή ήρθε μετά από 8 γύρους»

 

Δεν ξέρεις τι να κάνεις 

Να κλάψεις η να γελάσεις ;

Εννοειται να γελασεις! :D
Περιμενω πώς και πώς του χρονου τον Χαμ στο team radio να τσακωνεται με τον μηχανικο του για τη στρατηγικη και τον Σαρλ να του χτυπαει την πλατη λεγοντας "been there, done that"!
Βεβαια ο Χαμ δεν θα υπακουσει στην καθε παπαριά που θα του πουν και εκει θα ειναι το spicy της υποθεσης!

Σε ο,τι αφορα τον δευτερο οδηγο για την RBR το ιδανικο θα ηταν ο Σάινθ αλλα δε νομιζω να ρισκαρει ο Χορνερ να φερει ανταγωνιστικο οδηγο στην ομαδα ΕΚΤΟΣ κι αν εχει ψιλιαστει οτι αργα ή γρηγορα θα φυγει ο Μαξ για αλλες πολιτειες!

Υπενθυμιζω:
 

158b71d863222e7d60999b175c07952b.jpg

  • Haha 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Περιμενω πώς και πώς του χρονου τον Χαμ στο team radio να τσακωνεται με τον μηχανικο του για τη στρατηγικη και τον Σαρλ να του χτυπαει την πλατη λεγοντας "been there, done that"!
 

or James Franco First Time Meme Generator - Imgflip

  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εννοειται να γελασεις! :D
Περιμενω πώς και πώς του χρονου τον Χαμ στο team radio να τσακωνεται με τον μηχανικο του για τη στρατηγικη και τον Σαρλ να του χτυπαει την πλατη λεγοντας "been there, done that"!
Βεβαια ο Χαμ δεν θα υπακουσει στην καθε παπαριά που θα του πουν και εκει θα ειναι το spicy της υποθεσης!


 

 

Προφανώς ο Χαμ δεν προκειται να κανει τετοιες γκαφες γιατι μεν μπορει να λεμε για την στρατηγική της Φεραρι αλλα εδω ο Λεκλερ συμπεριφέρθηκε εντελως ανοητα.

Τι θα πει σου ειπαν οτι θα βρέξει .

Δηλαδη εισαι στην πιστα και δεν ξερεις οτι δεν ειναι η ωρα για βρόχινα;

Την ιδια ερωτηση εκαναν και στον Χαμιλτον  και στον Φερσταπεν και πηραν αμεσα αρνητική απαντηση.

Τοσο πια δεν κοβει το ρημάδι;

Επεξ/σία από cinemusic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, cinemusic είπε

Λεκλέρ: «Μου είπαν πως θα βρέξει δυνατά και η βροχή ήρθε μετά από 8 γύρους»

 

Καθόμουνα που λες ήσυχα και ωραία, σκεπτόμενος πως μπορεί να εξηγηθεί το φαινόμενο Ferrari των τελευταίων ετών. Κορυφαία κατά καιρούς μονοθέσια, να θάβονται στη συνέχεια από αστείες στρατηγικές και γελοία λάθη. Πρέπει να το θέλεις πολύ, να προσπαθήσεις σκληρά και πάλι παίζει αν το πετύχεις. Βρήκα μια θεωρία που θα την ζήλευε και ο φίλος μου ο Λιάκο, αλλά εξηγεί τα πάντα. Πάταξον μεν διάβασον δε.

Εκείνη η μυστική συμφωνία στην οποία κατέληξαν FIA και Ferrari για τους κινητήρες του 2019, πρέπει να είχε και τον όρο να μην διεκδικήσουν πρωτάθλημα για τα επόμενα κάμποσα χρόνια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος αγωνας, αναπαντεχος νικητης, μεικτες συνθηκες.

Πλεον ειναι δεδομενο οτι η κυριαρχια των Ταυρων δεν υφισταται.

+οτι ο Μαξ παλευει ουσιαστικα μονος του, εναντινον 2 οδηγων παντα. (Μακλαρεν boys + Φερραρι boys στην αρχη) και τωρα τα με τα Merc. Δεν ξερω ποσο θα αντεξει ολο αυτο ειδικα οταν δοκιμαζουν στρατηγκες και θα πρεπει να απανταει ο Μαξ.

Και να μην ξεχναμε βεβαια και την ποινη που θα παρει σε καποια φαση για το νεο μοτερ, Μιας και απο Japan δεν ακουμε τιποτα αλλα μαλλον μας χαιρετησε το Μοτερ 3.

Για τον τσεκο στερεψαμε απο λογια. Νομιζω οτι και ο μεξικανος ενθερμος οπαδος εχει αρχισει και κουραζεται και αυτος. Μα τιποτα θετικο. Και παλια ξεκινουσε πισω...Αλλα ανεβαινε. Εκανε κατι....Τωρα λεει τον εχει κανει outqualify και ο Λοχιας την williams....

Για τα υπολοιπα γενικα συμφωνουμε...Λαντο επρεπε κιτρινα και ισως να κερδιζε...με Μαξ να παλευει με Λουη.

Ουγγαρια σε 2 weeks λογικα με πιο υψηλες θερμοκρασιες και πολυ πιο αργη πιστα..

 

Ξερουμε γιατι εκλαιγε ο Χαμιλτον μετα τον αγωνα?

Φημες λενε για το νεο του συμβολαιο 😛

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, specre είπε

Ferrari confirm immediate departure of Enrico Cardile from Technical Director Chassis role

"Ferrari have confirmed that Enrico Cardile is leaving his role as Technical Director Chassis Area with immediate effect, bringing his time with the company to an end after two decades.

While Cardile’s next destination has not been revealed, reports have linked the Italian with a move to Aston Martin

Ferrari have also made signings of their own recently, with the squad confirming in May that Loic Serra will join as Head of Chassis Performance Engineering in October of this year. Serra previously acted as Performance Director at Mercedes."

[/Tοmbazis μπινελίκια mode on] Στα τσακιδια. [/Tοmbazis μπινελίκια mode off]

 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2024 στις 6:06 ΜΜ, sattack είπε

Στη Merc λέει συνειδητοποίησαν αυτό που πρώτος ο Newey καταλαβε, ότι οι αναρτησεις πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό για να αποδίδει καλά το πακέτο σαν σύνολο παντού. 

Και στη Ferrari?

But talking with the Scuderia’s technical director Enrico Cardile, it’s apparent that his interpretation of how the suspension and aero interact with these cars is quite different to that of Newey’s (and now Allison’s).

“Suspension set up for me is a bit overrated,” he said. “Because you design your set-up options to cover a wide range. [With] set-up you try to have it so you have options for the biggest aero window. Suspension you try to design it to gain aero and have reasonable kinematic. The tyre wear is about how the car is operated, which is ruled by the aero behaviour of the car unless the suspension is massively wrong in compliance or kinematics. Suspension can play a role only if it’s bad.”

Εντάξει, το πιάσαμε το υπονοούμενο... πάλι κουβά...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

«Καλησπέρα, κατ’ αρχάς να σου πω ότι ούτε ψάχνομαι, ούτε μου λείπει κάτι. Δόξα τω Θεώ μια χαρά παιδί είμαι, ανθρώπινα και μόνο σου έστειλα. Απλά, προσπάθησα να σε κάνω add στο Facebook και δεν μπόρεσα. Σου είναι εύκολο να με κάνεις εσύ; Και μην αγχώνεσαι δεν πρόκειται να σε ενοχλήσω. Και αυτά στα λέω γιατί σε αυτό το ρημάδι εδώ μέσα θα έχεις δει πολλά, όπως και εγώ. Αν δεν θέλεις, αλίμονο. Απλά μου το λες και το σέβομαι»

GR4c1WbW4AAELb2.jpg.f6b853ebd45aeac0573523fa2103f956.jpg

 

  • Like 1
  • Haha 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...