Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εξαιτίας της αδυναμίας των πιλότων να αποστηθίσουν την 6τομη, δεν μπορεί να πάρει πρωτάθλημα. 

15 ώρες πριν, specre είπε

ham.jpg.8c13edd04c677548bfbd06029c329295.jpg

Ο Lewis όμως το έχει καταλάβει. Του χρόνου θα κλαίνε όλες οι ομάδες. Δεν θα καταλάβουν από τους ήρθε! 

 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Νομίζω ότι η ερώτηση στον Νόρις στην ουσία ήταν: θες να κυνηγησεις τον lewis ή να προστατευτεις απ τον max; Επέλεξε το 1ο, δεν μπόρεσε να τον φτάσει, την έφαγε απ τον πίσω. 

 

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Η ερώτηση ήταν ηλίθια... είναι σαν να του είπαν οτι με φρέσκα medium δε πάει για νίκη! Ενώ το ξέρει κι ο πιο άσχετος ότι σε τέτοιες πίστες τα medium στη McLaren πάνε σφαίρα.

Η ερωτηση δεν ηταν για να κυνηγησει τον Lewis, αλλωστε ηταν μπροστα απο αυτον πριν μπει για πιτ στοπ. Ομως:

  • ο Νορρις εκανε μετριο in-lap sector 2 and 3
  • o Lewis εκανε πολυ γρηγορο out-lap sector 2 and 3
  • ο Νορρις εχασε το φρεναρισμα και δεν σταματησε σωστα στο pit box, κατι που ειχε σαν αποτελεσμα ~2.5s πιο αργο πιτ στοπ

Αυτα εγιναν αφοτου τον ειχαν ρωτησει τι ελαστικο θελει. Αν δεν γινοντουσαν τα παραπανω, τοτε ο Νορρις θα εβγαινε μπροστα απο Lewis μετα το τελευταιο πιτ στοπ.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Νομίζω ότι η ερώτηση στον Νόρις στην ουσία ήταν: θες να κυνηγησεις τον lewis ή να προστατευτεις απ τον max; Επέλεξε το 1ο, δεν μπόρεσε να τον φτάσει, την έφαγε απ τον πίσω. 

Ήθελαν να κυνηγήσουν την πρώτη θέση 

Αμα θέλεις τα πολλά χάνεις και τα λίγα 

Γι αυτό έβαλαν κόκκινα επειδή τα έβαλε και ο Hamilton 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Μερκ έχει ανέβει εντυπωσιακά. Αν κρατήσει και την "παράδοση" που την θέλει μετά τις διακοπές να μπαίνει δυναμικά, τότε χτυπάει άνετα 2η θέση.
Βρήκα και αυτό. Άντε δρόμο Τσέκο. Βέβαια δεν θέλω ούτε Ρικ για επιστροφή.

 

_Viber_2024-07-08_13-58-31-350.jpg.8f593adb7cd08e63701c81ecc3297ccf.jpg

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ep1 είπε

H Μερκ έχει ανέβει εντυπωσιακά. Αν κρατήσει και την "παράδοση" που την θέλει μετά τις διακοπές να μπαίνει δυναμικά, τότε χτυπάει άνετα 2η θέση.
Βρήκα και αυτό. Άντε δρόμο Τσέκο. Βέβαια δεν θέλω ούτε Ρικ για επιστροφή.

 

_Viber_2024-07-08_13-58-31-350.jpg.8f593adb7cd08e63701c81ecc3297ccf.jpg

Γιατί δεν τον θες; 
Οι άλλοι που δείχνει η φωτό καλύτεροι είναι; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Γιατί δεν τον θες; 
Οι άλλοι που δείχνει η φωτό καλύτεροι είναι; 

Όχι φυσικά. Για τον Ρικ ανέφερα και ο Τσουνόντα θεωρώ ότι έχει πιάσει ταβάνι στην απόδοση. Προσωπικά θα ήθελα Κάρλος. Αλλά δεν είναι και πολύ εφικτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, ep1 είπε

Όχι φυσικά. Για τον Ρικ ανέφερα και ο Τσουνόντα θεωρώ ότι έχει πιάσει ταβάνι στην απόδοση. Προσωπικά θα ήθελα Κάρλος. Αλλά δεν είναι και πολύ εφικτό.

Πλάκα κάνουμε; 
Ο ρικιαρντο δοκιμάστηκε πολλάκις 

Δεν κάνει το χαμογελαστό παιδί για την Red Bull 

Εκτος αν κάνει τον ίδιο ρόλο με τον Perez 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, haHa said:

Αυτα εγιναν αφοτου τον ειχαν ρωτησει τι ελαστικο θελει. Αν δεν γινοντουσαν τα παραπανω, τοτε ο Νορρις θα εβγαινε μπροστα απο Lewis μετα το τελευταιο πιτ στοπ.

Άσχετα με τι έγινε στο pit-stop... υπάρχει καμιά αμφιβολία για το ποια λάστιχα ήταν γρηγορότερα; Αφού ο Πιάστρι πετούσε. Από ταχύτερο γύρο σε ταχύτερο γύρο πήγαινε.

Αν δεν είχε γίνει το λάθος στο pitstop, με soft θα ήταν οριακό. Με φρέσκο medium θα κέρδιζε άνετα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Εκτος αν κάνει τον ίδιο ρόλο με τον Perez 

Όσο περνάει η μπογιά του Max και είναι στην Redbull, ο Horner δεν θα αφήσει κανέναν να κάνει κάτι άλλο από τον ρόλο του Μεξικανού. Απλά για κάποιο λόγο ο 2ος δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε και χάνουν βαθμούς στο κατασκευαστών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άσχετα με τι έγινε στο pit-stop... υπάρχει καμιά αμφιβολία για το ποια λάστιχα ήταν γρηγορότερα; Αφού ο Πιάστρι πετούσε. Από ταχύτερο γύρο σε ταχύτερο γύρο πήγαινε.

Αν δεν είχε γίνει το λάθος στο pitstop, με soft θα ήταν οριακό. Με φρέσκο medium θα κέρδιζε άνετα.

Οχι, εκ του αποτελεσματος δεν υπαρχει καμια αμφιβολια, το ειπαμε και πιο πριν οτι τα soft δεν ηταν τα καταλληλα(δεν ηταν βεβαια και χαλια οπως εδειξε ο Χαμιλτον που κερδισε με χειροτερη στρατηγικη και μονοθεσιο).

Μεσαια σε Piastri και σκληρα σε Max απεδωσαν καλυτερα στο τελευταιο στιντ.
Το περιεργο ηταν οτι τα μαλακα ηταν πιο αργα ακομα και στους πρωτους γυρους του τελευταιου στιντ, οποτε δεν ηταν θεμα tyre wear και δεν ηταν κατι που μπορουσαν να προβλεψουν.

Συν οτι εκαναν prioritise το track position.
 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, ekrepali said:

Άσχετα με τι έγινε στο pit-stop... υπάρχει καμιά αμφιβολία για το ποια λάστιχα ήταν γρηγορότερα; Αφού ο Πιάστρι πετούσε. Από ταχύτερο γύρο σε ταχύτερο γύρο πήγαινε.

Αν δεν είχε γίνει το λάθος στο pitstop, με soft θα ήταν οριακό. Με φρέσκο medium θα κέρδιζε άνετα.

Απλά από ό,τι φαίνεται εκείνη την στιγμή έδωσαν προτεραιότητα στο track position.

Γιατί ακόμα και μπροστά να έβγαινε ο Νόρρις με κρύα μεσαία, ο Χάμιλτον θα ήταν ακριβώς πίσω του με ζεστά μαλακά. Μπορεί να μην ήθελαν να ρισκάρουν να χάσουν εκεί track position.

Σίγουρα λάθος απόφαση από άποψη ρυθμού, αλλά παίζουν πολλά ρόλο.

Επίσης επειδή διαβάζω πολύ τελευταία για τη ΜακΛάρεν και τη μέση γόμα. Δεν είναι η μέση γόμα σε κάθε πίστα η ίδια.

C2 ήταν τώρα, C4 στην Αυστρία, C2 ξανά στην Ισπανία, και στην Ίμολα στο τέλος που ήταν πιο γρήγορος είχε την σκληρή για τότε C3.

Δεν σημαίνει ντε και καλά ότι ΜακΛάρεν + μεσαία = profit. Είναι πολλοί περισσότεροι οι παράγοντες, όπως track temp/surface/layout, fuel loads, aero package κλπ κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, just getting started είπε

Επίσης επειδή διαβάζω πολύ τελευταία για τη ΜακΛάρεν και τη μέση γόμα. Δεν είναι η μέση γόμα σε κάθε πίστα η ίδια.

+1

Απορω γιατι μερικοι επιμενουν σε αυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ep1 είπε

...

... Βέβαια δεν θέλω ούτε Ρικ για επιστροφή.

 

2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

...
Ο ρικιαρντο δοκιμάστηκε πολλάκις 

Δεν κάνει το χαμογελαστό παιδί για την Red Bull 

...

 

Παρακαλώ την διαχείριση να επιληφθεί. Μπαν επ' αορίστου, απολογία, ποινικές κυρώσεις, λιθοβολισμό, τσουβάλι με γάτες και γενικώς όλο το προβλεπόμενο πακέτο.

Θα περάσω μια αναλυτική όλο το φόρουμ, αν δω κάτι άλλο για τον ένα τον μοναδικό τον τιτανομέγιστο Daniel θα ενημερώσω. 

Άιντε γιατί και η υπομονή έχει τα όριά της!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεκλέρ: «Μου είπαν πως θα βρέξει δυνατά και η βροχή ήρθε μετά από 8 γύρους»

 

Δεν ξέρεις τι να κάνεις 

Να κλάψεις η να γελάσεις ;

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...