Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Κάτσε ρε μαν, μισή σεζόν έχει αυτοκίνητο για βάθρο. Δε γεννιέσαι ψύχραιμος με τη νίκη μπροστά σου, αυτό το κερδίζεις.

Μεχρι στιγμης οτι αποφαση μεσα στον αγωνα πρεπει να παρει ο ιδιος, τα αποτελεσματα ειναι αρνητικα. Δεν το κρινω απο φετος, το πρωτο μεγαλο σημαδι που ειδαμε ηταν στη Ρωσια το 2021.
Ειναι σιγουρα κατι που επιδεχεται βελτιωσης(ειτε με την εμπειρια κερδιζοντας το οπως λες ειτε με αλλαγη της δομης των στρατηγικων απο την ομαδα δινοντας του λιγοτερη ελευθερια), αλλα ειλικρινα δεν θυμαμαι αλλον οδηγο τοσο ψηλα, να μην εχει καθολου αυτο το χαρακτηριστικο οπως αυτος.

Και ειναι κριμα γιατι εδω και 5-6 αγωνες ο συνδυασμος Norris-McLaren ειναι ο ταχυτερος στο grid, θα μπορουσε ευκολα να εχει 50 βαθμους παραπανω απο οτι τωρα, που τον εβαζαν για τα καλα στο κυνηγι του τιτλου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πάρει βαθμό ο λεκλερκ στους τελευταίους 5 αγώνες; Νομίζω κάνει τεράστιο λάθος ο Χάμιλτον που φεύγει από την Μερσεντές που πλέον έχει race-winning αυτοκίνητο.

Κατά τα άλλα έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ο Νόρρις δεν έχει μέταλλο πρωταθλητή. Πολύ ανώριμος και λιγοψυχος όταν αναμετράται στην κορυφή.

Μαξ και Λιούις άλλο επίπεδο εντάξει. Κρίμα για τον Ράσελ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, f1vettel είπε

Μεχρι στιγμης οτι αποφαση μεσα στον αγωνα πρεπει να παρει ο ιδιος, τα αποτελεσματα ειναι αρνητικα. Δεν το κρινω απο φετος, το πρωτο μεγαλο σημαδι που ειδαμε ηταν στη Ρωσια το 2021.
Ειναι σιγουρα κατι που επιδεχεται βελτιωσης(ειτε με την εμπειρια κερδιζοντας το οπως λες ειτε με αλλαγη της δομης των στρατηγικων απο την ομαδα δινοντας του λιγοτερη ελευθερια), αλλα ειλικρινα δεν θυμαμαι αλλον οδηγο τοσο ψηλα, να μην εχει καθολου αυτο το χαρακτηριστικο οπως αυτος.

Και ειναι κριμα γιατι εδω και 5-6 αγωνες ο συνδυασμος Norris-McLaren ειναι ο ταχυτερος στο grid, θα μπορουσε ευκολα να εχει 50 βαθμους παραπανω απο οτι τωρα, που τον εβαζαν για τα καλα στο κυνηγι του τιτλου

ρωτας τον οδηγο πως νιωθει και τι πιστευει αλλα τις αποφάσεις τις παιρνει αυτος που εχει μπροστα του τα δεδομένα και το χρονο να αποφασίσει, δηλαδη η ομαδα. δεν φταιει ο νορρις εδω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ουτε μισο μπραβο δεν ειπε ο βερ στον χαμ. μερικες φορες ειναι γελοιος.

Στον γύρο μετά τον τερματισμό του είπε μπράβο, ήταν δίπλα δίπλα τα μονοθέσια τους. Έλεος με τα κόμπλεξ 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

ρωτας τον οδηγο πως νιωθει και τι πιστευει αλλα τις αποφάσεις τις παιρνει αυτος που εχει μπροστα του τα δεδομένα και το χρονο να αποφασίσει, δηλαδη η ομαδα. δεν φταιει ο νορρις εδω. 

Σημερα ειχαμε ραδιο που εδιναν τα δεδομενα για χαμ και μαξ στον νορρις και τον καλουσαν να αποφασισει αν προτιμα σοφτ ή μιντιουμ. Διαλεξε τα σοφτ παροτι τα μιντιουμ ηταν τα ταχυτερα. Η συνεχεια γνωστη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, greenfan20 said:

Χανα Σμιτς κυριες και κυριοι.

Φοβερή η τύπισσα αλλά κι οι υπόλοιποι είχαν εικόνα απ'το γυρολόγιο του Λεκλέρ και του Πέρεζ με Ιnters...

ΜcLaren και Merc είχαν 3 επιλογές:

1) Να βάλουν μέσα 1 μονοθέσιο νωρίς παίρνοντας ρίσκο.

2) Να πάνε σε double stack

3) Να καταστρέψουν 1 οδηγό.

Η McLaren τα έκανε θάλλασα.

 

7 minutes ago, Macosj said:

Εντωμεταξύ ο πιαστρι με τα μέσα, συνολικά κινήθηκε πιο γρήγορα από όλους. Οπότε ο η ευθύνη είναι 100% του Νόρις 

Μέχρι κι ένα μικρό παιδί ξέρει ότι ΜcLaren και φρέσκα Medium πάνε σφαίρα. Ευθύνη 100% της ομάδας που τον ρώτησαν τι λάστιχα θέλει να βάλει! Βάλτε Medium του ανθρώπου ρε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ουτε μισο μπραβο δεν ειπε ο βερ στον χαμ. μερικες φορες ειναι γελοιος.

Μια χαρα διπλα διπλα  ηταν στο τερματισμο και τον χειροκροταγε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγχαρητήρια σε Χάμιλτον και σε Φερσταπεν. Ο πρώτος πήρε επιτέλους νίκη, ο δεύτερος άνοιξε διαφορά στο πρωτάθλημα.

Η ΜακΛάρεν πρέπει να αλλάξει νοοτροπία, κάνουν λάθη. Σήμερα θα είχαν το 1-2 .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιος αγωνας σημερα! Θα μπορουσε 1-2 η McLaren αλλα το εχασαν με δικες τους λαθος επιλογες, πρωτα στον Πιαστρι και μετα στον Νορρις (με δικη του ευθυνη).
Οπως και να ΄χει πολλα μπραβο στον Χαμ, οδηγησε αλανθαστα και πηρε μαζι με την ομαδα του τις σωστες αποφασεις.
Κριμα για Γιωργη, ατυχος...
Σαινθ πηρε τα μεγιστα απο τη Φερραρι ενω ο Λεκλερ τα θαλασσωσε. Δεν ξεχασε να οδηγαε, απλα τον εχει παρει απο κατω, πρεπει να συνελθει asap.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η στρατηγική της Μακλαρεν με τα μαλακά δεν ηταν κακη(οχι οτι ηταν η σωστή) , αλλωστε ηταν η στρατηγική που ο Χαμ κερδισε τον αγωνα. 

Εκ του αποτελέσματος, έπρεπε να βαλει τα φρεσκα μεσαια. 

Αλλα στην αρχη του τελευταίου στιντ:

Α) Με τον Νορρις να εχει εναν γυρο πιο φρεσκα ελαστικα απο Χαμ,

Β) την Μακλαρεν γενικότερα στους τελευταίους αγωνες να κραταει τα ελαστικα καλυτερα απο τους υπολοιπους και να είναι πιο γρήγορη στο τέλος του αγωνα,

πιστευα οτι ο Νορρις θα πλησιαζε τον Χαμ(ειχαν ~2.5s διαφορά) . 

-----------------------------

Στο τελευταίο στιντ, Πιαστρι με μεσαια και Μαξ με σκληρα εκαναν γυρω στα ~5sec πιο γρήγορο τελευταίο στιντ απο Χαμ. 

Με λίγα λόγια, και η Μερσεντες διαλεξε λαθος ελαστικο(έπρεπε να διαλεξει τα φρεσκα σκληρα σαν τον Μαξ), απλα ο Χαμ εδειξε την κλαση του κερδίζοντας με χειρότερο μονοθεσιο και στρατηγική: Τον αγωνα τον κερδισε οταν υπο βροχη εφτιαξε 5+sec στον Μαξ. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, abcd1234 είπε

Στον γύρο μετά τον τερματισμό του είπε μπράβο, ήταν δίπλα δίπλα τα μονοθέσια τους. Έλεος με τα κόμπλεξ 

κανενα κομπλεξ, δεν ειμαι οπαδος εγω.

μεσα απο τα αμαξια το ειδα. μετα εκανε δηλωσεις, τπτ. πηγαν στο δωματιο, τπτ. και ο λαντο πηγε με το αμαξι διπλα αλλα ειναι σχεδον εθιμοτυπικο οσοι κανουν δηλωσεις να λενε συγχαρητηρια στον οδηγο που κερδιζει οποιος και αν ειναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, haHa είπε

Η στρατηγική της Μακλαρεν με τα μαλακά δεν ηταν κακη(οχι οτι ηταν η σωστή) , αλλωστε ηταν η στρατηγική που ο Χαμ κερδισε τον αγωνα. 

Εκ του αποτελέσματος, έπρεπε να βαλει τα φρεσκα μεσαια. 

Αλλα στην αρχη του τελευταίου στιντ:

Α) Με τον Νορρις να εχει εναν γυρο πιο φρεσκα ελαστικα απο Χαμ,

Β) την Μακλαρεν γενικότερα στους τελευταίους αγωνες να κραταει τα ελαστικα καλυτερα απο τους υπολοιπους και να είναι πιο γρήγορη στο τέλος του αγωνα,

πιστευα οτι ο Νορρις θα πλησιαζε τον Χαμ. 

-----------------------------

Στο τελευταίο στιντ, Πιαστρι με μεσαια και Μαξ με σκληρα εκαναν γυρω στα ~5sec πιο γρήγορο τελευταίο στιντ απο Χαμ. 

Με λίγα λόγια, και η Μερσεντες διαλεξε λαθος ελαστικο(έπρεπε να διαλεξει τα φρεσκα σκληρα σαν τον Μαξ), απλα ο Χαμ εδειξε την κλαση του κερδίζοντας με χειρότερο μονοθεσιο και στρατηγική: Τον αγωνα τον κερδισε οταν υπο βροχη εφτιαξε 5+sec στον Μαξ. 

 

Σωστη τοποθετηση.
Επισης μην αμελησουμε το γεγονος οτι στο δευτερο του πιτ στοπ ο Χαμ εχασε λιγο χρονο (αν ειδα καλα) γιατι την ωρα που του εβαλαν τα λαστιχα ειχε μικρη καθυστερηση λογω διερχομενου μονοθεσιου μεσα στα πιτς. Ειναι μια μικρη λεπτομερεια που ευνοησε τον Μαξ.
Γενικα με τοσο χαμηλη θερμοκρασια οδοστρωματος ειναι αξιον αποριας το εξαιρετικο pace που ειχε ο Μαξ με τα σκληρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

Αυτός που εδωσε βροχή στν γύρο 16 να τον πάρουμε μετεωρολογο να στέλνει τα μηνυνατα του 112

Νομίζω πως ειναι ο ίδιος.

1 ώρα πριν, Macosj είπε

Αυτή πρόκειται να είναι νίκη της ρεντ μπουλ, ξέρανε ότι πάνε καλά τα hard από το πείραμα περεζ στην αρχή

Αυτό εξηγεί πολλά γιατι απορούσα στο τέλος από που τους βγήκε με τα σκληρά.

Κανείς δεν είδε ότι με τα σκληρά θα πήγαιναν καλύτερα,  ούτε η Mercedes που σήμερα στρατηγικά ήταν άψογη έχοντας όμως και τον Χάμιλτον σε μεγάλα κέφια.

Παλικαρισια νίκη , που μεν άρχισε να φαίνεται πιο καθαρά όταν δυνάμωσε η βροχή αλλά ήταν εξίσου γρήγορος και στο στεγνό κάνοντας αυτό που ξέρει πολύ καλά, δηλαδή διαχείριση ελαστικών τέτοια που όταν ο Ράσελ άρχισε να γλιστρά και πριν ακόμα ξεκινήσει η δυνατή βροχή είχε αργήσει να μειώνει το 1.5" περνώντας τον στο τέλος άνετα.

Στα τελευταίο στιντ ο Νορίς ακολούθησε την επιλογή του Χάμιλτον βάζοντας soft.

Για μένα αυτό βαραίνει και την ομάδα που μαζί με την Ferrari φοβούνται να πάρουν σοβαρές αποφάσεις και ρίχνουν το μπαλάκι σε παιδάκια όπως τον Νόρις και τον Λεκλερ.

Κατά αλλά ...

Που πας ρε Χάμιλτον να μπλέξεις.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...