Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ειναι αυτο που λεω οτι ολοι τα ιδια κανουν, απλα οταν τα κανει αυτος που μισεις η το κανουν στον αγαπημενο σου ξαφνικα τρελενονται οι οπαδοι.

Άλλο να το κάνεις 1-2 φορές στην καριέρα σου και άλλο να το έχεις κάνει επάγγελμα εδώ και 7+ χρόνια. 

  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Άλλο να το κάνεις 1-2 φορές στην καριέρα σου και άλλο να το έχεις κάνει επάγγελμα εδώ και 7+ χρόνια. 

Σταματα την γκρινια ρε :P ειπαμε φταιει.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε λίγο κάποια πράγματα... για όσους δεν καταλαβαίνουν γιατί έφταιγε ο Μαξ... (Και ρίχνουν και φταίξιμο στον Νόρρις, το διαβάσαμε και αυτό...)

Ο αμυνόμενος δικαιούται μια κίνηση για να αμυνθεί και μια κίνηση για να επιστρέψει στην αγωνιστική γραμμή. Παρόλα αυτά, επιστρέφοντας στην αγωνιστική γραμμή υποχρεούται να αφήσει χώρο πλάτους ενός μονοθεσίου στην εξωτερική γραμμή, εφόσον υπάρχει άλλο μονοθέσιο που επιτίθεται...

Ε λοιπόν, πέρα από το ότι έκλεισε το κενό κινούμενος στα φρένα (1η παράβαση), δεν άφησε χώρο ενός μονοθεσίου (2η παράβαση). Και όχι ο επιτιθέμενος δεν υποχρεούται να πατήσει εκτός πίστας όπως έγινε max vs sainz το 23.

Απλώς η fia δίνει ποινές ανάλογα με το αν γίνει συμβάν, αλλιώς τα αφήνει όλα στην τύχη τους μέχρι που γίνεται το φαινόμενο Μαξ και προσαρμόζουν εν τέλει τους κανονισμούς για να μην εκτεθούν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, just getting started είπε

Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε λίγο κάποια πράγματα... για όσους δεν καταλαβαίνουν γιατί έφταιγε ο Μαξ... (Και ρίχνουν και φταίξιμο στον Νόρρις, το διαβάσαμε και αυτό...)

Ο αμυνόμενος δικαιούται μια κίνηση για να αμυνθεί και μια κίνηση για να επιστρέψει στην αγωνιστική γραμμή. Παρόλα αυτά, επιστρέφοντας στην αγωνιστική γραμμή υποχρεούται να αφήσει χώρο πλάτους ενός μονοθεσίου στην εξωτερική γραμμή, εφόσον υπάρχει άλλο μονοθέσιο που επιτίθεται...

Εδω και κατευθειαν απο την FIA

https://www.fia.com/sites/default/files/2022_fia_msg_f4_cup_sporting_regulations_0.pdf

image.png.96f0a7805ffb4132f1b0146d3a2a58e7.png

 

19.4 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to thecorner.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, haHa said:

Εδω και κατευθειαν απο την FIA

Thanks, δεν έχω την ενέργεια να κάθομαι να ψάχνω κανονισμούς της fia, έτσι όπως τα έχουν στο σάιτ τους χάνομαι 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tommy^ said:

Εγω βλεπω ευθυνη Νορρις και εξωτερικων κερμπς :lol: :lol:

Πλάκα πλάκα μετά τη 1η επαφή που είναι ευθύνη Φερσταπεν, αντί ο Νόρις να πάει αριστερά (φοβήθηκε ότι θα φάει κι άλλο πέναλτυ για όρια πίστας; ) κόβει το τιμονι δεξιά και στουκαρει ρόδα με ρόδα.😅

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πλάκα πλάκα μετά τη 1η επαφή που είναι ευθύνη Φερσταπεν, αντί ο Νόρις να πάει αριστερά (φοβήθηκε ότι θα φάει κι άλλο πέναλτυ για όρια πίστας; ) κόβει το τιμονι δεξιά και στουκαρει ρόδα με ρόδα.😅

Μου φανηκε σαν να ηθελε να σιγουρευτει οτι θα σκασει το ελαστικο του Μαξ(νομιζω οτι τον ακουμπησε με την αεροτομη).

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, haHa said:

Μου φανηκε σαν να ηθελε να σιγουρευτει οτι θα σκασει το ελαστικο του Μαξ.

Eεε άμα είναι να κάνεις τέτοια δουλειά, κάντη σωστά ρε φίλε. 😆

Untitled.jpg.2ddbf71419750cde04a74cf7548e8a35.jpg

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, abcd1234 είπε

Ξεκάθαρα ευθύνη Νόρρις. Πάμε παρακάτω

τι έπρεπε να κανει ο Μαξ? να πατησει φρενο μήπως και καταφερει να στριψει ο Νορις εντος πιστας εχοντας φρεναρει πιο αργα? Δεν έμαθε απο στο σπριντ που τον περασε και ο Πιάστρι? 

Ο Νορις είχε το ταχυτερο μονοθεσιο στην πίστα την δεδομενη στιγμή και δεν καταφερε να το διαχειριστεί. Τη επόμενη θα το κανει καλυτερα.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ο Μαξ είχε επαφή, οδηγούσε με σκασμένο λάστιχο, έκανε πιτ στοπ για να αλλάξει, έφαγε 10 δευτερόλεπτα ποινή και παρ' όλα αυτά τερμάτισε πάνω απ' τον Πέρεζ

Να σου έκανε εντύπωση αν δεν τερμάτιζε πάνω από τον Perez 😋 

Τσέκο γερά τις Alpine τις έχουμε image.png.1fa3d268d68b828e9507d51f7a72c095.png

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως αν ημανε μακλάρεν θα προσπαθούσα να περνα δανικό αλόνσο η έστω σάνθη πάση θυσία και όσο όσο τουλάχιστον μέχρι το μπρέηκ. Αλλά τι σκέπτονται εκεί στη μκλ αναρωτιέμαι....αφήνεις σάνθη να σου ξεφύγει έχοντας τέτοιο εργαλείο? ενηγούεη 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μου την έδωσε που βγήκε εκτός ο Norris 

Έπρεπε με κάποιο τρόπο να κάνει υπομονή λίγο ακόμα να τον περάσει και να βγάζει καπνούς από τα αυτιά ο max 

Πάλι κερδισμένος βγήκε 

Πως τα καταφέρνει πάντα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περισσοτερα ειπωθηκαν. εγω απλα θα πω οτι ο μαξ ξερει πως εκανε λαθος, ξερει οτι φταιει και φανηκε καθαρα απο το team radio μετα την επαφη. αν πιστευε οτι εχει δικιο θα ακουγαμε χριστοπαναγιες.

ο νορρις ομως εκει ειχε λιγο χωρο και γενικως οδηγησε πολυ παιδικα. βεβαια δυστυχως η πιστα ΔΕΝ εχει αλλο σημειο προσπερασης αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια. ο μαξ εχει μεγαλη ταχυτητα στην ευθεια και η μονη επιλογη του νορρις ηταν να εχει drs και να ειναι μπροστα σε εκεινη την ευθεια.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...