tommy^ Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 8:07 ΠΜ, akoinonitos είπε Ειναι αυτο που λεω οτι ολοι τα ιδια κανουν, απλα οταν τα κανει αυτος που μισεις η το κανουν στον αγαπημενο σου ξαφνικα τρελενονται οι οπαδοι. Άλλο να το κάνεις 1-2 φορές στην καριέρα σου και άλλο να το έχεις κάνει επάγγελμα εδώ και 7+ χρόνια. 1 1
akoinonitos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 1/7/2024 στις 8:48 ΠΜ, tommy^ είπε Άλλο να το κάνεις 1-2 φορές στην καριέρα σου και άλλο να το έχεις κάνει επάγγελμα εδώ και 7+ χρόνια. Σταματα την γκρινια ρε ειπαμε φταιει. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2024 από akoinonitos 1
cinemusic Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Οταν ακουσα χτες τον Φερσταπεν να κλαίγεται για Dive Bombing , γελασα τοσο , που πρεπει να με άκουσε η γειτονιά. 1
just getting started Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε λίγο κάποια πράγματα... για όσους δεν καταλαβαίνουν γιατί έφταιγε ο Μαξ... (Και ρίχνουν και φταίξιμο στον Νόρρις, το διαβάσαμε και αυτό...) Ο αμυνόμενος δικαιούται μια κίνηση για να αμυνθεί και μια κίνηση για να επιστρέψει στην αγωνιστική γραμμή. Παρόλα αυτά, επιστρέφοντας στην αγωνιστική γραμμή υποχρεούται να αφήσει χώρο πλάτους ενός μονοθεσίου στην εξωτερική γραμμή, εφόσον υπάρχει άλλο μονοθέσιο που επιτίθεται... Ε λοιπόν, πέρα από το ότι έκλεισε το κενό κινούμενος στα φρένα (1η παράβαση), δεν άφησε χώρο ενός μονοθεσίου (2η παράβαση). Και όχι ο επιτιθέμενος δεν υποχρεούται να πατήσει εκτός πίστας όπως έγινε max vs sainz το 23. Απλώς η fia δίνει ποινές ανάλογα με το αν γίνει συμβάν, αλλιώς τα αφήνει όλα στην τύχη τους μέχρι που γίνεται το φαινόμενο Μαξ και προσαρμόζουν εν τέλει τους κανονισμούς για να μην εκτεθούν. 7
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 9:18 ΠΜ, just getting started είπε Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε λίγο κάποια πράγματα... για όσους δεν καταλαβαίνουν γιατί έφταιγε ο Μαξ... (Και ρίχνουν και φταίξιμο στον Νόρρις, το διαβάσαμε και αυτό...) Ο αμυνόμενος δικαιούται μια κίνηση για να αμυνθεί και μια κίνηση για να επιστρέψει στην αγωνιστική γραμμή. Παρόλα αυτά, επιστρέφοντας στην αγωνιστική γραμμή υποχρεούται να αφήσει χώρο πλάτους ενός μονοθεσίου στην εξωτερική γραμμή, εφόσον υπάρχει άλλο μονοθέσιο που επιτίθεται... Εδω και κατευθειαν απο την FIA https://www.fia.com/sites/default/files/2022_fia_msg_f4_cup_sporting_regulations_0.pdf 19.4 More than one change of direction to defend a position is not permitted. Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to thecorner. 1 1
just getting started Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 9:41 ΠΜ, haHa είπε Εδω και κατευθειαν απο την FIA Thanks, δεν έχω την ενέργεια να κάθομαι να ψάχνω κανονισμούς της fia, έτσι όπως τα έχουν στο σάιτ τους χάνομαι 😂
ekrepali Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 7:51 ΠΜ, tommy^ είπε Εγω βλεπω ευθυνη Νορρις και εξωτερικων κερμπς Πλάκα πλάκα μετά τη 1η επαφή που είναι ευθύνη Φερσταπεν, αντί ο Νόρις να πάει αριστερά (φοβήθηκε ότι θα φάει κι άλλο πέναλτυ για όρια πίστας; ) κόβει το τιμονι δεξιά και στουκαρει ρόδα με ρόδα.😅 1
haHa Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 1/7/2024 στις 9:52 ΠΜ, ekrepali είπε Πλάκα πλάκα μετά τη 1η επαφή που είναι ευθύνη Φερσταπεν, αντί ο Νόρις να πάει αριστερά (φοβήθηκε ότι θα φάει κι άλλο πέναλτυ για όρια πίστας; ) κόβει το τιμονι δεξιά και στουκαρει ρόδα με ρόδα.😅 Μου φανηκε σαν να ηθελε να σιγουρευτει οτι θα σκασει το ελαστικο του Μαξ(νομιζω οτι τον ακουμπησε με την αεροτομη). Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2024 από haHa 1 1
ekrepali Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 10:00 ΠΜ, haHa είπε Μου φανηκε σαν να ηθελε να σιγουρευτει οτι θα σκασει το ελαστικο του Μαξ. Eεε άμα είναι να κάνεις τέτοια δουλειά, κάντη σωστά ρε φίλε. 😆 1
dkstopo Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 7:50 ΠΜ, abcd1234 είπε Ξεκάθαρα ευθύνη Νόρρις. Πάμε παρακάτω Επέκταση τι έπρεπε να κανει ο Μαξ? να πατησει φρενο μήπως και καταφερει να στριψει ο Νορις εντος πιστας εχοντας φρεναρει πιο αργα? Δεν έμαθε απο στο σπριντ που τον περασε και ο Πιάστρι? Ο Νορις είχε το ταχυτερο μονοθεσιο στην πίστα την δεδομενη στιγμή και δεν καταφερε να το διαχειριστεί. Τη επόμενη θα το κανει καλυτερα. 1 1
liakinen Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Στις 1/7/2024 στις 7:18 ΠΜ, Nabuko είπε Ο Μαξ είχε επαφή, οδηγούσε με σκασμένο λάστιχο, έκανε πιτ στοπ για να αλλάξει, έφαγε 10 δευτερόλεπτα ποινή και παρ' όλα αυτά τερμάτισε πάνω απ' τον Πέρεζ Να σου έκανε εντύπωση αν δεν τερμάτιζε πάνω από τον Perez 😋 Τσέκο γερά τις Alpine τις έχουμε 3
theologos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 πάντως αν ημανε μακλάρεν θα προσπαθούσα να περνα δανικό αλόνσο η έστω σάνθη πάση θυσία και όσο όσο τουλάχιστον μέχρι το μπρέηκ. Αλλά τι σκέπτονται εκεί στη μκλ αναρωτιέμαι....αφήνεις σάνθη να σου ξεφύγει έχοντας τέτοιο εργαλείο? ενηγούεη 🤣
APOMICHALIS Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Μα ο Σάνθης του άφησε πρώτος και το αμούστακο δίδυμο έχει πολύ μέλλον
Tasos19s Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Πολύ μου την έδωσε που βγήκε εκτός ο Norris Έπρεπε με κάποιο τρόπο να κάνει υπομονή λίγο ακόμα να τον περάσει και να βγάζει καπνούς από τα αυτιά ο max Πάλι κερδισμένος βγήκε Πως τα καταφέρνει πάντα;
basilis_k6 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2024 τα περισσοτερα ειπωθηκαν. εγω απλα θα πω οτι ο μαξ ξερει πως εκανε λαθος, ξερει οτι φταιει και φανηκε καθαρα απο το team radio μετα την επαφη. αν πιστευε οτι εχει δικιο θα ακουγαμε χριστοπαναγιες. ο νορρις ομως εκει ειχε λιγο χωρο και γενικως οδηγησε πολυ παιδικα. βεβαια δυστυχως η πιστα ΔΕΝ εχει αλλο σημειο προσπερασης αναμεσα σε αυτα τα 2 αμαξια. ο μαξ εχει μεγαλη ταχυτητα στην ευθεια και η μονη επιλογη του νορρις ηταν να εχει drs και να ειναι μπροστα σε εκεινη την ευθεια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις