Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν μου αρέσει το βρώμικο παιχνίδι που είδαμε. Από μεριά Φερσταπεν λέω. Στο πρώτο συμβάν νομίζω ότι δικαίως δεν έδωσε τη θέση πίσω γιατί έκανε avoiding action, αλλιώς θα είχαν επαφή. Διαφωνώ με τις αντικανονικές αλλαγές στα φρένα και ειδικά στο τελευταίο που είχε και την άσχημη κατάληξη.

Είμαι οπαδός του Φερσταπεν λόγω της απίθανης ταχύτητας του, αλλά τέτοιες συμπεριφορές δεν ανήκουν σε έναν αθλητή υψηλού επιπέδου και με ξενερώνουν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βλέπω τώρα περιγραφή Αντ1, απ'το τελευταία pitstop.

- Δε ξέρουν τι διαθέσιμα λάστιχα έχουν ο Μαξ κι ο Νόρις.

- Δε παρατηρούν ότι ο Μαξ βάζει χρησιμοποιημένα M, και ο Νόρις φρέσκα Μ. Γυαλίζουν ρε στραβάδια!

- Λεόνης: "8.5 sec pit stop o Perez". -- Πουρναράκης: "Αποσυντονίστηκαν με τον Φερστάπεν".    🤣 Μα δε πήρανε χαμπάρι ότι ο Πέρεζ είχε 5sec violation για speeding στο pitlane;

- Κι άλλο replay κοντινό απ'το pit stop με Μαξ και Νόρις, πάλι δε παίρνουν χαμπαρι ότι ο Νόρις έχει φρέσκα.

- "Σταμάτη πες μας τη ψυχολογία του οδηγού". 😆 Είχαμε τον Τζώρτζη να μας λέει τη ψυχολογία, τώρα έχουμε τον Σταμάτη.😂

1η προσπάθεια για προσπέρασμα... πω πω τρελό γέλιο... μόλις κατέβηκε ο Νόρις στα 0.500 με ανοιχτό DRS τρελάθηκε ο Πουρναράκης, τον έπιασε υστερία, βήχας.

Νέα αποτυχημένη προσπάθεια του Νόρις, βγαίνει εκτός. Δεν αναφέρουν καν ότι θα φάει +5sec

Περνάει ξανά μπροστά ο Μαξ... αηδιαστική συμπεριφορά Πουρναράκη: "Αυτός ο Νόρις δε θα μάθει ποτέ ότι δεν ανοίγουμε τη γραμμή εκεί;"

Νέα προσπάθεια Νόρις. Περιγραφή Πουρναράκη: "Που πας ρε Νόρις, στην εσωτερική περνάνε όχι στην εξωτερική" ---ξανά βήχας.

Την ώρα που μιλάει ο Λαμπιάσι στο radio του Μαξ, ο Πουρναράκης έχει απομακρυνθεί απ'το μικρόφωνο (που το έχει ξεχάσει ανοιχτό) και συνεχίζει να βήχει.

Νέα προσπάθεια προσπέρασης του Νόρις, παραμένει μπροστά ο Max. Ο Norris λέει στο radio "He has to give the position back, i was ahead at the apex". Mετάφραση Πουρναράκη "Πάτησε εκτός πίστας".-- ξανά βήχας

Στο τρακάρισμα ήταν σχετικά ήρεμος.

Πουρναράκης: "Το εικονικό αυτοκινητο ασφαλείας είναι υπερ του Πιάστρι". Γιατί ρε βούρλο, κλείνει η διαφορά με το εικονικό; 🤣

Πουρναράκης: "Εφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας". Μα δε μπήκε ποτέ!

 

Πάλι καλά που το είδα στο Sky το μεσημέρι... μου φαίνεται θα το καθιερώσω πάλι, σήμερα δε μου κόλλησε ούτε δευτερόλεπτο.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμενω τον lolipop να κανει παλι τον sainz με το "tell stewards effayeyay to tell toto to tell lewis to give me the position back" or else penalty. tell him to give back and no penalty. 🤣

Επεξ/σία από vaggos88
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην με κραξετε, το ξέρω είναι γαϊδουριά , αλλά όταν άκουγα 1-2-3 τον πουρναρακη να βήχει όταν τρακαρανε μαξ-νορις  φώναξα "πνιξου να ησυχάσουμε" 🤣🤣😵‍💫

  • Like 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, vaggos88 said:

Περιμενω τον lolipop να κανει παλι τον sainz με το "tell stewards to tell toto to tell lewis to give me the position back" or else penalty. tell him to give back and no penalty. 🤣

effayeyay, όχι stewards. 😆

Ο Λεκλέρ στο τελευταίο ήταν δυσαρεστημένος που έμειναν στο plan A... του τα φυλούσαν όλα για την Αυστρία. 😆

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ανεξάρτητα των πιο φρέσκων ελαστικών που είχε στο τέλος ο Νόρις , η ταχύτητα της ΜακΛάρεν κατά εξακολούθηση στο τελευταίο κομμάτι δεν έχει εξηγηθεί.

Στο προηγούμενο αγώνα αν θυμάμαι καλά το μεταχειρισμένο σετ ελαστικών το είχε ο Νόρις αλλά και πάλι έκανε καλύτερους γύρους προς το τέλος.

Βέβαια στο σημείο εκείνο ήταν πολύ αργά γιατί εν τω μεταξύ ο Φερτσαπεν είχε κάνει μια διαφορά που δεν θα καλυπτόταν,  και αν σήμερα δεν είχαν την ατυχία στο τελευταίο πιτ του Φερτσαπεν με τα 6.5" καθυστέρησης, ούτε και σήμερα θα είχε ιδιαίτερη αξία η ξαφνική ταχύτητα του Νόρις στους τελευταίους 20 γύρους .

Κάποιες στιγμές πιστεύω πως τελικά με φθαρμένο ελαστικό η μακαλρεν αποδίδει καλύτερα αλλά και πάλι γιατί μόνο στο τελευταίο 1/3 του αγώνα.

Εκτός και αν παίζει κάτι με την μονάδα ισχύος της RB και πλέον δεν μπορεί να βγάλει έναν γεμάτο αγώνα χωρίς να χάνει σε απόδοση στο τέλος.

Όπως και να έχει η RB εξακολουθεί να είναι γρήγορη στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα τόσο που αρκεί να παίρνει τις πρωτιές ο Φερτσαπεν .

Τα 4 δέκατα διαφορας  που πήρε στις κατατακτήριες χτες,  έβγαιναν άνετα και στο αγώνα αφού στους μόλις 20 πρώτους γύρους είχε πάρει 6" διαφορα.

Επίσης το DRS της Μακαλαρεν δεν καταπινει τις διαφορές στο βαθμό που το κάνει η RB. 

Αυτό το θεωρώ πολύ μεγάλο μειονέκτημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σύγκρουση Max Lando νομίζω ότι ήταν ότι καλύτερο έχει συμβεί έως τώρα στη σεζόν. (Το πιο όμορφο ήταν η κλιμακωτή, μπαλετίστικη προσπέραση των 2 από τον George στην εκκίνηση του Ισπανικού GP.) 

Από την πλευρά του Max, μετά την καθυστέρηση στο pitstop, είχε μπλοκάρισμα ελαστικών χάνοντας κι άλλο χρόνο. Το πρώτο περίεργο για πιλότο γνωστό για την ακρίβεια στις κινήσεις του. Στη συνέχεια ο Lando πήρε DRS. Εκεί ο Max έδειξε να κατεβάζει διακόπτη. Δεν ήταν ο Max που ωρίμασε με τα χρόνια, αποφεύγοντας λάθη, ξέροντας ποιες μάχες είναι χαμένες, όπως συχνά έλεγε ο Horner. Ήταν ένας τραμπούκος Max, με την οδηγική ικανότητα να φθίνει όσο αυξανόταν η πίεση. Ο αγώνας δεν έκρινε το πρωτάθλημα, ούτε ήταν από χέρι χαμένος. Ο αντίπαλος δεν ήταν απρόβλεπτος, το αντίθετο μάλιστα. Δεν τον μελέτησε, δεν τον μπέρδεψε, δεν τον χειρίστηκε. Είδε ότι μπορούσε να ανταποδώσει προσπέραση, αλλά συνέχισε να αντιδρά αυτιστικά για την πρώτη θέση, δεν το πάλεψε εγκεφαλικά. Θα ήθελα να άκουγα όλα τα teamradio, για να καταλάβω αν και η ομάδα δεν μπορούσε να χειριστεί την κατάσταση.

Από την πλευρά του Lando, έκανε λάθη, σπατάλησε φαιά ουσία σε γκρίνια, αντιδρούσε στις κινήσεις του αντιπάλου αντί να δημιουργεί. Ήταν το βάπτισμα του πυρός προς τον περίεργο δρόμο προς το πρωτάθλημα. Αν κατάλαβε τι πρέπει να κάνει και αν είναι ικανός να το κάνει, θα φανεί λίαν συντόμως. Το ίδιο και η ομάδα. Το μονοθέσιο μπορεί να το κάνει και περιμένει να το οδηγήσουν εκεί που του αξίζει.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Μαξ είχε επαφή, οδηγούσε με σκασμένο λάστιχο, έκανε πιτ στοπ για να αλλάξει, έφαγε 10 δευτερόλεπτα ποινή και παρ' όλα αυτά τερμάτισε πάνω απ' τον Πέρεζ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, xacto είπε

Η σύγκρουση Max Lando νομίζω ότι ήταν ότι καλύτερο έχει συμβεί έως τώρα στη σεζόν. (Το πιο όμορφο ήταν η κλιμακωτή, μπαλετίστικη προσπέραση των 2 από τον George στην εκκίνηση του Ισπανικού GP.) 

Από την πλευρά του Max, μετά την καθυστέρηση στο pitstop, είχε μπλοκάρισμα ελαστικών χάνοντας κι άλλο χρόνο. Το πρώτο περίεργο για πιλότο γνωστό για την ακρίβεια στις κινήσεις του. Στη συνέχεια ο Lando πήρε DRS. Εκεί ο Max έδειξε να κατεβάζει διακόπτη. Δεν ήταν ο Max που ωρίμασε με τα χρόνια, αποφεύγοντας λάθη, ξέροντας ποιες μάχες είναι χαμένες, όπως συχνά έλεγε ο Horner. Ήταν ένας τραμπούκος Max, με την οδηγική ικανότητα να φθίνει όσο αυξανόταν η πίεση. Ο αγώνας δεν έκρινε το πρωτάθλημα, ούτε ήταν από χέρι χαμένος. Ο αντίπαλος δεν ήταν απρόβλεπτος, το αντίθετο μάλιστα. Δεν τον μελέτησε, δεν τον μπέρδεψε, δεν τον χειρίστηκε. Είδε ότι μπορούσε να ανταποδώσει προσπέραση, αλλά συνέχισε να αντιδρά αυτιστικά για την πρώτη θέση, δεν το πάλεψε εγκεφαλικά. Θα ήθελα να άκουγα όλα τα teamradio, για να καταλάβω αν και η ομάδα δεν μπορούσε να χειριστεί την κατάσταση.

Από την πλευρά του Lando, έκανε λάθη, σπατάλησε φαιά ουσία σε γκρίνια, αντιδρούσε στις κινήσεις του αντιπάλου αντί να δημιουργεί. Ήταν το βάπτισμα του πυρός προς τον περίεργο δρόμο προς το πρωτάθλημα. Αν κατάλαβε τι πρέπει να κάνει και αν είναι ικανός να το κάνει, θα φανεί λίαν συντόμως. Το ίδιο και η ομάδα. Το μονοθέσιο μπορεί να το κάνει και περιμένει να το οδηγήσουν εκεί που του αξίζει.

Έχουμε σβήσει τα ηχητικά απ'το τιμ ράδιο. Αλλά να ξέρετε δεν μας ένοιαζε η νίκη, έχουμε από δαύτες να φαν και οι κότες.

Θέλαμε να περάσουμε ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: Ελάτε να τα πάρετε. Ελάτε.

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, abcd1234 είπε

Ξεκάθαρα ευθύνη Νόρρις. Πάμε παρακάτω

Εγω βλεπω ευθυνη Νορρις και εξωτερικων κερμπς :lol: :lol:

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, abcd1234 είπε

Ξεκάθαρα ευθύνη Νόρρις. Πάμε παρακάτω

Ειναι αυτο που λεω οτι ολοι τα ιδια κανουν, απλα οταν τα κανει αυτος που μισεις η το κανουν στον αγαπημενο σου ξαφνικα τρελενονται οι οπαδοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, abcd1234 είπε

Ξεκάθαρα ευθύνη Νόρρις. Πάμε παρακάτω

O Lando είναι από τους ελάχιστους οδηγούς που συμπαθώ και ακολουθώ στο insta. Ωστόσο, παραμένει αφελής και άπειρος για πρωταθλητισμό σε πολλούς αγώνες εδώ και χρόνια...λογικό από τη μία. 

Από την άλλη αν θες να πάρεις νίκη δε μπορείς να αναλώνεσαι συνέχεια στη γκρίνια στο team radio, βάλε κάτω το κεφάλι και οδήγα, σκέψου πριν κάνεις κίνηση! 
Δε τον είδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ να κάνει το λογικό, να μπει με το σώμα του μονοθεσίου δεξιά από τον Max και να του πάρει την εσωτερική! Κάτι που έκαναν όλοι μα όλοι στις προσπεράσεις μετά το DRS, ο Leclerc πρόπερσι το έκανε αμέτρητες φορές στο ίδιο σημείο στον Max!! 
Και η απειρία του φάνηκε και στο sprint που δεν κάλυψε ποτέ την εσωτερική του ενώ ήταν μπροστά, αντιθέτως έκανε άκρη και είπε παρακαλώ περάστε! 
Πολύ δυνατό μονοθέσιο πλέον η McLaren και το χαίρομαι (γιατί αν περιμένουμε από τους δικούς μας μακαρονάδες ζήτω που καήκαμε), αλλά τολμώ να πω ότι ο Αυστραλός είναι πιο mature από τον Άγγλο και με πολύ μικρότερη εμπειρία στην F1..!!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...