Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξερουμε το allocation του κινητηρα του Νορρις στην Ισπανια?

 

επ σαν πολυ δεν παιζει???

 

Επεξ/σία από ASFE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ASFE είπε

Ξερουμε το allocation του κινητηρα του Νορρις στην Ισπανια?

Κάπου στη μέση σε σχέση με τον Max.

Για όλους ανά εξάρτημα έως 22 του μηνού:

https://www.f1-fansite.com/2024-f1-season/2024-used-f1-power-unit-elements-gearboxes/

 

Συνήθως αργεί να φορτώσει, έχε υπομονή.

 

Αν στα βγάλει ως κείμενο, φρεσκάρισε τη σελίδα και υπομονή.

Επεξ/σία από xacto
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, xacto είπε

Κάπου στη μέση σε σχέση με τον Max.

Για όλους ανά εξάρτημα έως 22 του μηνού:

https://www.f1-fansite.com/2024-f1-season/2024-used-f1-power-unit-elements-gearboxes/

 

Συνήθως αργεί να φορτώσει, έχε υπομονή.

 

Αν στα βγάλει ως κείμενο, φρεσκάρισε τη σελίδα και υπομονή.

Βγάζουμε αξιόπιστο συμπέρασμα σχετικά με την αξιοπιστία των κινητήρων Μερκ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Mercedes τροφοδοτεί 4ις ομάδες με κινητήρες, η Ferrari 3εις, η Honda 2 και η ακατονόμαστη τον Luca de Meo και το φιλαράκι του τον κύριο briatore. Σε θεωρητικό επίπεδο, όσο περισσότεροι οι πελάτες, τόσο μεγαλύτερο το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, όχι μόνο λόγω μεγαλύτερων εσόδων, αλλά και λόγω μεγαλύτερης συνεργασίας και εμμέσου ελέγχου στις ομάδες. Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα.

Σε πρακτικό, έγραψες 2 φορές τη λέξη αξιοπιστία σε πρόταση που αφορά την F1. Το παρατραβάς είναι η γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xacto είπε

Η Mercedes τροφοδοτεί 4ις ομάδες με κινητήρες, η Ferrari 3εις, η Honda 2 και η ακατονόμαστη τον Luca de Meo και το φιλαράκι του τον κύριο briatore. Σε θεωρητικό επίπεδο, όσο περισσότεροι οι πελάτες, τόσο μεγαλύτερο το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, όχι μόνο λόγω μεγαλύτερων εσόδων, αλλά και λόγω μεγαλύτερης συνεργασίας και εμμέσου ελέγχου στις ομάδες. Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα.

Σε πρακτικό, έγραψες 2 φορές τη λέξη αξιοπιστία σε πρόταση που αφορά την F1. Το παρατραβάς είναι η γνώμη μου.

Έχεις δίκιο για την ανάδραση που παίρνουν από τις ομάδες.

Όσο για το παρατραβάω, ζω στα άκρα 😁

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Daniel δεν φεύγει! 

Τέλος!!1! 

Καταρχάς είναι ο μόνος Αυστραλός. Ο άλλος είναι ξενέρωτος. 

Είναι αυτός που καθιέρωσε τα τατού στους αγωνιστικούς διευθυντές. Είναι αυτός που καθιέρωσε τη βουτιά στην πισίνα στο Μονακό. Είναι αυτός που καθιέρωσε τα πικάντικα αστεία. Είναι αυτός που θα καθιέρωνε το χαμόγελο αν οι άλλοι δεν ήταν ξενέρωτοι. Είναι ο πρώτος που κατάλαβε ότι με τον Max δεν θα έχει πλάκα. Την χρονιά που γεννήθηκε έπεσε το τοίχος. Νίκησε το χρόνο του Lewis Hamilton κατά 7 δέκατα με Suzuki Liana στο Top Gear. Είναι ο πρωταγωνιστής του Down Under. 

Ιδέα είναι ο Daniel, δεν είναι πιλότος.

Τέλος

  • Like 4
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Μια χαρα τα παει ο στρολλης. Το αμαξι δεν φαίνεται να το κοβει ο οδηγός σε αυτη τη φαση. 

Μια χαρά. 2ος από το τέλος! :P

Άντε ρε Maxάκο.... και στον αγώνα μια από τα ίδια. :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μισό δευτερόλεπτο πίσω ο Πέρεζ σε τόσο μικρή πίστα. Ξύπνα Μεξικάνε

Πρώτη φορά περνάει ο Σαρτζεντ τον Αλμπον;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...