Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 hours ago, just getting started said:

Ρε παιδιά, το undercut δεν έχει κανένα νόημα αν δεν σε βάλει μέσα στο pit window του μπροστινού.

Δηλαδή, τι? Να μπει όταν ήταν 5-6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μαξ, με τον δεύτερο να απαντάει σε 1-2 γύρους, να βγαίνει και πάλι μπροστά του, και να έχει και πιο φρέσκα λάστιχα?

Μια τρύπα στο νερό θα έκανε έκανε εκεί η ΜακΛάρεν.

 

Συμφωνώ απόλυτα. 

Επίσης με τη στρατηγική που ακολούθησε είχε 2 ευκαιρίες (σύνολο 10 γύροι? ) για free pit stop σε περίπτωση που στουκάριζε ο λοχίας.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Gulik είπε

Ο ίδιος ο Norris είπε ότι σε αυτό το Σαββατοκύριακο είχε ένα πραγματικά ΦΟΒΕΡΟ (incredible το χαρακτήρισε) μονοθέσιο, που ήταν ταχύτερο όλων των υπολοίπων. Έτσι είπε ο οδηγός, όχι εγώ κι εσείς. Μπορεί να υπερέβαλε, αλλά μπορεί να γνώριζε και πολλά περισσότερα από εμάς εδώ τους κοινούς θνητούς. 

 

Αυτό το είπε ο Νόρρις χωρίς να έχει οδηγήσει προφανώς την RBR του Μαξ. Ναι είναι σε θέση να ξέρει πόσο φοβερό είναι το μονοθέσιό του, αλλά δεν ξέρει αν και κατά πόσο είναι αντίστοιχα καλό και του Μαξ.

Στο πρώτο stint είδα τον Μαξ να περνάει ανετα τον Γιώργη ενώ ο Λαντο ταλαιπωρήθηκε.

Anyway μακάρι να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Αυτό το είπε ο Νόρρις χωρίς να έχει οδηγήσει προφανώς την RBR του Μαξ. Ναι είναι σε θέση να ξέρει πόσο φοβερό είναι το μονοθέσιό του, αλλά δεν ξέρει αν και κατά πόσο είναι αντίστοιχα καλό και του Μαξ.

Στο πρώτο stint είδα τον Μαξ να περνάει ανετα τον Γιώργη ενώ ο Λαντο ταλαιπωρήθηκε.

Anyway μακάρι να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση...

 

Με αυτή τη λογική, εμείς που δεν έχουμε οδηγήσει ούτε του Norris, ούτε του Verstappen, είμαστε ανάξιοι σχολιασμού σε οτιδήποτε αφορά το άθλημα. Καταλαβαίνεις πώς το εννοώ. Σχολιασμό καφενείου κάνουμε, αλλά οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές κάτι παραπάνω ξέρουν. Δεν κάνουν δηλώσεις για το χαβαλέ τους, ειδικά τέτοιας βαρύτητας. 

 

Κάποιος φίλος νωρίτερα ανήρτησε και το γυρολόγιο, δεν ξέρω αν το διάβασες από χθες, ε εκεί αντικατοπτρίζεται αυτό που είπε κι ο Norris. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τον χθεσινό αγώνα μου έμεινε η στρατηγική της McLaren. Η τυπική στρατηγική εξασφάλιζε μια σίγουρη άνετη 2η θέση. Ο Lando ήθελε να κυνηγήσουν την 1η θέση. Η στρατηγική Lando έδινε ελάχιστη πιθανότητα επιτυχίας, λίγο μεγαλύτερη πιθανότητα να χαθεί και η 2η. Η τυπική είναι η συνήθης στρατηγική αγώνα, η Lando είναι η στρατηγική πρωταθλήματος. Μπράβο τους που επέλεξαν την 2η. Δυστυχώς για εμάς και την McLaren, υπάρχει και η μαμά των στρατηγικών.

Η μητέρα των στρατηγικών καθάρισε τον αγώνα στο ξεκίνημα του 3ου γύρου. Ο Lambiase κάπου μέσα στον 2ο γύρο, είπε στον Max ότι τώρα είναι η καλύτερη ευκαιρία, σκέψου σοφά. Ήταν το πρώτο teamradio που ακούσαμε, ετεροχρονισμένα φυσικά, όταν άνοιγε το DRS του Max. Ζήτησα την βοήθεια των παππούδων στο καφενείο για μετάφραση. Μου είπαν ότι όλα τα μονοθέσια έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αν μελετάς τα πάντα σε εσένα και τους αντιπάλους, γνωρίζεις ότι ως RedBull έχεις πλεονέκτημα στην τελευταία στροφή, στη συνέχεια έχεις πλεονέκτημα με το DRS, με τα μαλακά ελαστικά αυτό το πλεονέκτημα θα κρατήσει περί τους 3εις γύρους, μέχρι που θα γυρίσει υπέρ της Mercedes. Αν περάσεις τώρα, θα έχεις άλλο ένα γύρο πλεονέκτημα, να απομακρυνθείς 1 δευτερόλεπτο, για να μην πάθεις το ίδιο. Η McLaren δεν κατάλαβε ότι έπρεπε να κάνουν τα πάντα για να περάσει ο Lando τον George. Δεν πίεσαν τα μέγιστα σε αυτό το σημείο του αγώνα. Δεν είδαν ότι ναι μεν ο αγώνας του Lando είναι με τον Max, αλλά μόλις έγινε με τον George για να παραμείνει με τον Max. 

Και η στρατηγική της Ferrari είχε ενδιαφέρον. Κατά βάση κινήθηκε γύρω από το ποιος πιλότος την έχει μακρύτερη, δικαιώνοντας μέχρι κάποιο σημείο την επιλογή της RedBull να κρατήσει τον Perez.

Αν είσαι η μαμά των στρατηγικών, χρειάζεται μεγάλο πλεονέκτημα σε μονοθέσιο ή/και πιλότο από τους αντιπάλους για να σε περάσουν. Άσε που μπορείς να κάνεις 1,9 δεύτερα pitstop αν ζορίσει η κατάσταση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, tommy^ said:

Αυτό το είπε ο Νόρρις χωρίς να έχει οδηγήσει προφανώς την RBR του Μαξ. Ναι είναι σε θέση να ξέρει πόσο φοβερό είναι το μονοθέσιό του, αλλά δεν ξέρει αν και κατά πόσο είναι αντίστοιχα καλό και του Μαξ.

Στο πρώτο stint είδα τον Μαξ να περνάει ανετα τον Γιώργη ενώ ο Λαντο ταλαιπωρήθηκε.

Anyway μακάρι να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση...

Καλά δεν είναι ταξιτζήδες (no offense), δεν εννοούσε ότι ξυπνάει στο φανάρι πιο γρήγορα.
Κορυφαίοι οδηγοί είναι και οι περισσότεροι γνωρίζουν όταν χάνουν .5 δευτ. στον γύρο που οφείλετε.
Μια χαρά ξέρει πως πάει το μονοθέσιο του Μαξ, τον έχει κοντράρει αρκετά τελευταία και έχει αρχίσει να βρίσκει και τα αδύνατα σημεία οδηγού/μονοθεσίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, GoMaR είπε

Βασει του παραπανω διαγραμματος βλεπω και την φερραρι αναμεσα σε mclaren kai redbull. Δηλαδη ο ρυθμος των 3 ομαδων ειναι πολυ κοντα.  Αναφερομαι σε λεκ / μαξ / νορις.  Γιατι οι αλλοι ψαχνουν θεση διπλα στο παλτο του Περεζ :P


Επισης μεσα στον αγωνα κατι ειπαν στον Μαξ να αλλαξει μια ρυθμιση. Απο τοτε η διαφορα μειωνοταν με μικροτερο ρυθμο. Ξερουμε τι αλλαξαν ; Χαρτογραφηση ;

 

Ναι άλλαξε τον χάρτη 

Οποτε πριν πήγαινε χαλαρά 

Δεν θέλουν να φάνε και τον κινητήρα μην νομίζεις 

Τουρμπινες, μπαταρίες και όλα τα μέρη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Ναι σιγα που πηγαινε χαλαρα.. Ειδα και μετα την χαρτογραφηση. Παλι τον εφτασε :P

 

Εγώ από τις κατατακτήριες πάντως είδα μια Red Bull να έχει πολύ αέρα 

Έτσι είχα υπόνοια 

Και βγήκε 

Αλλη φορά θα το παίζω στο στοίχημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλαμε για κατακτηριες αλλα για αγωνα. Οχι στον αγωνα δεν φανηκε ο αερας αυτος σε καμμια περιπτωση.
Ειπαμε ναι σημασια εχει η νικη εστω και με 0.1 sec αλλα απεχει πολυ απο την νικη με αερα.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχει αερα ο Μαξαρος φετος το 2023 τι ειχε ρε παιδια??

Τασο καλη η προσπαθεια σου να μειωσεις την αξια του οδηγου αλλα δεν πειθεις...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Stratosnis είπε

Καλά δεν είναι ταξιτζήδες (no offense), δεν εννοούσε ότι ξυπνάει στο φανάρι πιο γρήγορα.
Κορυφαίοι οδηγοί είναι και οι περισσότεροι γνωρίζουν όταν χάνουν .5 δευτ. στον γύρο που οφείλετε.
Μια χαρά ξέρει πως πάει το μονοθέσιο του Μαξ, τον έχει κοντράρει αρκετά τελευταία και έχει αρχίσει να βρίσκει και τα αδύνατα σημεία οδηγού/μονοθεσίου.

Κανείς μα κανείς δεν μπορει να γνωριζει στο 100% το μονοθέσιο του αλλου. Μεχρι ενα ποσοστο ναι.
Σε γενικες γραμμες ξερουν πού ειναι δυνατο το καθε μονοθεσιο και περιμενουν αναλογα την πιστα (και το ειδος των στροφων που εχει) να τα πανε καλα ή οχι.
Απο κει και περα, οπως προειπα, αν ηταν γενικα πιο γρηγορη η McLaren στην Ισπανια, θα περιμενα να περασει με ευκολια τον Γιωργη, οπως τον περασε ο Μαξ, στην αρχη του αγωνα. Τοτε ναι με βεβαιοτητα θα λεγαμε οτι η McLaren ειναι στο ιδιο ή σε καλυτερο επιπεδο απο RBR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον αγωνα το πηρε ο Μax η σωστη στρατηγικη της redbull και το δυνατο drs της. Oχι γτ ηταν πιο γρηγορη η redbull απο την mac laren αλλα γτ ο max καταφερε να κρατηθει στην εκκινηση παρα το τζαρτζαρισμα του Νορρις και να περασει τον Russel χωρις να χασει χρονο πισω του (σε αυτο βοηθησε και ο russel που ειναι λιγος οταν καιει η μπαλα).

Στα ματια μου φετος η mclaren εχει πιο ισσοροπημενο μονοθεσιο απο τη redbull αλλα εχει ξεχασει το πως πρεπει να κοιταξεις ενα αγωνα αν θες να εισαι πρωτος. Και ο Νορρις θελει λιγο ακομα να ψηθει στις πρωτες θεσεις και να αποκτησει σωστη κριση στα δυσκολα.

9 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Κανείς μα κανείς δεν μπορει να γνωριζει στο 100% το μονοθέσιο του αλλου. Μεχρι ενα ποσοστο ναι.
Σε γενικες γραμμες ξερουν πού ειναι δυνατο το καθε μονοθεσιο και περιμενουν αναλογα την πιστα (και το ειδος των στροφων που εχει) να τα πανε καλα ή οχι.
Απο κει και περα, οπως προειπα, αν ηταν γενικα πιο γρηγορη η McLaren στην Ισπανια, θα περιμενα να περασει με ευκολια τον Γιωργη, οπως τον περασε ο Μαξ, στην αρχη του αγωνα. Τοτε ναι με βεβαιοτητα θα λεγαμε οτι η McLaren ειναι στο ιδιο ή σε καλυτερο επιπεδο απο RBR.

Η maclaren ποναει στο drs ακομα ,γιαυτο ο νορρις αργησε να περασει τον γιωργη ενω ο max τον καταπιε ,ωστο αυτο δεν σημαινει οτι η mclaren ηταν πιο αργη ,συνολικα ο  norris εγραφε καλυτερους χρονους.

Ενδεικτικο και το οτι στο τελος γυρισε την χαρτογραφηση στο 10 ,φανταζομαι ειναι μια χαρτογραφηση μαξαρισμενη πιυ δεν βγαζει αγωνα το αμαξι με αυτην. 

Ειναι και το θεμα των ελαστικων που η mclaren φαινεται οτι εχει γινει η περυσινη redbull 

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Τον αγωνα το πηρε ο Μax η σωστη στρατηγικη της redbull και το δυνατο drs της. Oχι γτ ηταν πιο γρηγορη η redbull απο την mac laren αλλα γτ ο max καταφερε να κρατηθει στην εκκινηση παρα το τζαρτζαρισμα του Νορρις και να περασει τον Russel χωρις να χασει χρονο πισω του (σε αυτο βοηθησε και ο russel που ειναι λιγος οταν καιει η μπαλα).

Στα ματια μου φετος η mclaren εχει πιο ισσοροπημενο μονοθεσιο απο τη redbull αλλα εχει ξεχασει το πως πρεπει να κοιταξεις ενα αγωνα αν θες να εισαι πρωτος. Και ο Νορρις θελει λιγο ακομα να ψηθει στις πρωτες θεσεις και να αποκτησει σωστη κριση στα δυσκολα.

Η maclaren ποναει στο drs ακομα ,γιαυτο ο νορρις αργησε να περασει τον γιωργη ενω ο max τον καταπιε ,ωστο αυτο δεν σημαινει οτι η mclaren ηταν πιο αργη ,συνολικα ο  norris εγραφε καλυτερους χρονους.

Ενδεικτικο και το οτι στο τελος γυρισε την χαρτογραφηση στο 10 ,φανταζομαι ειναι μια χαρτογραφηση μαξαρισμενη πιυ δεν βγαζει αγωνα το αμαξι με αυτην. 

Ειναι και το θεμα των ελαστικων που η mclaren φαινεται οτι εχει γινει η περυσινη redbull 

Η McLaren πονάει στο DRS ακόμα άρα είναι παρακινδυνευμένο να την χαρακτηρισουμε ως το ταχύτερο μονοθέσιο όταν πονάει στο DRS τόσο πολύ.

Δεύτερον, αν πονούσε τόσο θα ήταν κολλημένος πίσω από τον Γιωργη και δε θα μπορούσε να περάσει, αλλά ο Νόρρις δεν ήταν καν κολλημένος πίσω του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...