Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

42 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Εγώ πάντως είδα ότι όταν είπαν στον Μαξ ότι ο Λαντο δε φυλάει γόμα και πιέζει τέρμα, τότε ο Μαξ πίεσε κι αυτός και η διαφορά πάγωσε.

Η διαφορά "έπεφτε" συνεχώς, μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αν δεν είχε καθυστέρηση 1.5 δευτερόλεπτα στο τελευταίο του κρίσιμο pit stop, ο Norris πιθανότατα να είχε κερδίσει, χθες. 

Εκπληκτική η στρατηγική τους, όπως έγραψα και χθες εν ώρα αγώνα, που χαραμίσθηκε κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες. Γι'αυτό ακριβώς το λόγο ήταν σκασμένος ο οδηγός, ένα μικρό λάθος στα pits του στέρησε τη νίκη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω να δω την ανάλυση από τον Πάλμερ ο οποίος σίγουρα θα μας δείξει τι θα γινόταν αν ο Νόρις είχε κάνει συμβατική στρατηγική ή είχε μπει πιο μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, liakjim είπε

Περιμένω να δω την ανάλυση από τον Πάλμερ Πουρναράκη ο οποίος σίγουρα θα μας δείξει τι θα γινόταν αν ο Νόρις είχε κάνει συμβατική στρατηγική ή είχε μπει πιο μετά.

Fixed :P

  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, sharke said:

αυτό με τον Ράσσελ  δεν το καταλαβαίνω??  αν εισαι πιο γρήγορος τον προσπερνάς !

δεν είναι ολες η πίστες μονακό.

Καλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, μπορεί ένα μονοθέσιο να βγάζει χαμηλότερους χρόνους σε σχέση με τον προπορευόμενο, αλλά να εξάγει αυτούς τους χρόνους σε άλλα sector με στροφές και να χάνει στην ευθεία.

Επίσης είδαμε ότι κανείς δεν προσπερνούσε αν ήταν πάνω από τα 6-7 δέκατα πριν την αρχή της ευθείας. Και προηγούνταν 2 γρήγορες στροφές άρα αρκετός ακάθαρτος αέρας για να ακολουθήσεις πιο κοντά.

Οκ η πίστα δεν είναι Μονακό, αλλά δεν είναι και Μόντσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Εγώ πάντως είδα ότι όταν είπαν στον Μαξ ότι ο Λαντο δε φυλάει γόμα και πιέζει τέρμα, τότε ο Μαξ πίεσε κι αυτός και η διαφορά πάγωσε.

Ναι ρε παιδιά ότι ήθελε έκανε ο Max

Πως μερικοί δεν το είδαν αυτό; 
Του είπαν έρχεται πατημένος και πάτησε λίγο και αυτός μετά και όλα καλά 

Στο τέλος έκοψε μισό δευτερόλεπτο τον γύρο γιατί ήταν άνετος 

Κρυβει ρυθμό ακόμα και στον αγώνα δεν το καταλαβαίνουν μερικοί; 
Πλακα τους κάνει 

Εγω είναι το θέμα ότι δεν θέλω τον max στην πρώτη θέση αλλά μερικά πράγματα φαίνονται 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Gulik είπε

Η διαφορά "έπεφτε" συνεχώς, μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αν δεν είχε καθυστέρηση 1.5 δευτερόλεπτα στο τελευταίο του κρίσιμο pit stop, ο Norris πιθανότατα να είχε κερδίσει, χθες. 

Εκπληκτική η στρατηγική τους, όπως έγραψα και χθες εν ώρα αγώνα, που χαραμίσθηκε κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες. Γι'αυτό ακριβώς το λόγο ήταν σκασμένος ο οδηγός, ένα μικρό λάθος στα pits του στέρησε τη νίκη. 

Διαβασε αυτο που ειπα. Οταν μιλησε ο μηχανικος στον Μαξ για τον Νορις, τοτε η διαφορα σταματησε να πεφτει (ισως εμπλεξαν σε κινηση αυτο δεν το ξερω).
Στους τελευταιους γυρους επεσε η διαφορά παλι αλλα αυτο δεν ξερουμε αν προηλθε απο τον οντως καλυτερο ρυθμο του Νορρις, ή αν απλα ο Μαξ ελεγχε.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Διαβασε αυτο που ειπα. Οταν μιλησε ο μηχανικος στον Μαξ για τον Νορις, τοτε η διαφορα σταματησε να πεφτει (ισως εμπλεξαν σε κινηση αυτο δεν το ξερω).
Στους τελευταιους γυρους επεσε η διαφορά παλι αλλα αυτο δεν ξερουμε αν προηλθε απο τον οντως καλυτερο ρυθμο του Νορρις, ή αν απλα ο Μαξ ελεγχε.

Στους τελευταίους γύρους το άφησε ο max 

Αυτό 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Στους τελευταίους γύρους το άφησε ο max 

Αυτό 

Aυτο μονο οι ιδιοι το ξερουν πραγματικα και σιγουρα δε θα κατσω να "χαψω" τοσο ευκολα τα λογια του Μαξ οτι η McLaren ειχε το γρηγοροτερο μονοθεσιο. Υπο προϋποθεσεις μπορει να το ειχε!
Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει πλεον βολτα στο παρκο ο Μαξ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Στους τελευταίους γύρους το άφησε ο max 

Αυτό 

spanish-gp-race-telemetry-recap-9-pics-v0-8usy6jkj6c8d1.webp.f7f20fda279da9c3c2ffc9d2d3421cad.webp

οχι, δεν το άφησε. Ο Lando ήταν ταχύτερος απο τον Verstappen σχεδόν σε όλο τον αγώνα. Εκτός αν πιστεύεις οτι πήγαινε με κόφτες σε όλο τον αγώνα ο Max γιατι ηξερε οτι θα του φτάσουν τα 3" της διαφοράς στο τέλος.

Απο την εκκίνηση έχασε ουσιαστικά τον αγώνα ο Norris, μέχρι τον 15 γύρο δεν μπορούσε να κινηθεί σε καλό ρυθμό.  Οπως και να έχει ο Max ΔΕΝ έκοψε στο τέλος, ίσα ίσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Aυτο μονο οι ιδιοι το ξερουν πραγματικα και σιγουρα δε θα κατσω να "χαψω" τοσο ευκολα τα λογια του Μαξ οτι η McLaren ειχε το γρηγοροτερο μονοθεσιο. Υπο προϋποθεσεις μπορει να το ειχε!
Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει πλεον βολτα στο παρκο ο Μαξ.

Δεν κάνει βόλτα είναι σίγουρο ναι 

Εχει ένα μικρό άγχος αλλά ελέγχει τον αγώνα αυτό εγώ βλέπω 

Ε καλά τι θα έλεγε ότι είμαι εγώ και κανένας άλλος; 
Λεει ναι η McLaren είναι πολύ καλή 

Τον βολεύει να είναι τόσο καλή που να είναι δεύτερη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ίδιος ο Norris είπε ότι σε αυτό το Σαββατοκύριακο είχε ένα πραγματικά ΦΟΒΕΡΟ (incredible το χαρακτήρισε) μονοθέσιο, που ήταν ταχύτερο όλων των υπολοίπων. Έτσι είπε ο οδηγός, όχι εγώ κι εσείς. Μπορεί να υπερέβαλε, αλλά μπορεί να γνώριζε και πολλά περισσότερα από εμάς εδώ τους κοινούς θνητούς. 

Αυτό αχνο-φάνηκε κι εντός πίστας, πάντως, σε ολόκληρο το αγωνιστικό διήμερο. Διαχρονικά το Montmelo αποτελεί το πιο αυστηρό δυναμόμετρο της κάθε σεζόν. Βγήκαν πάρα πολλά συμπεράσματα, λοιπόν, χθες. Είμαστε πριν τη μέση της χρονιάς και βλέπουμε μια McLaren κυριολεκτικά να "πετάει", κι έναν Verstappen να αγχώνεται όσο ποτέ άλλοτε, εδώ και χρόνια...

Απίστευτη βελτίωση, οι άνθρωποι έχουν κάνει μικρά θαύματα.

Δεν ξεγράφει κανένας την Red Bull (και ειδικά τον οδηγό - φαινόμενο που την κρατάει ακόμη στον αφρό αφού ο άλλος αποδεικνύεται εξαιρετικά κατώτερος των περιστάσεων), αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε τη McLaren, μέχρι τώρα. 

 

Φαίνεται κι από τα γυρολόγια των οδηγών, χθες, το ότι έχασαν μια νίκη στις λεπτομέρειες. Κατά πάσα πιθανότητα, στο μέλλον αυτές τις μικρές λεπτομέρειες θα τις διορθώσουν και θα καταλήγουν νικητές. Μένει να το δούμε.

 

Το μονοθέσιο δείχνει όλο και πιο σταθερό, όλο και πιο ισορροπημένο, όσο περνά ο καιρός, και τρομερά ευγενικό στα ελαστικά του, κάτι που επιτρέπει σε Norris και Piastri να πιέζουν πολύ κατά το τέλος ζωής των ελαστικών σε κάθε stint. Αυτό δεν το κάνει καμία άλλη ομάδα, κανένας άλλος συνδυασμός οδηγού - μονοθεσίου, φέτος. Το συγκεκριμένο στοιχείο σίγουρα θα τους βοηθήσει στο μέλλον σε ακόμη πιο επιθετικές στρατηγικές, κάτι που, ξαναλέω, θα το δούμε - καλώς εχόντων των πραγμάτων - στους αγώνες που ακολουθούν. 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασει του παραπανω διαγραμματος βλεπω και την φερραρι αναμεσα σε mclaren kai redbull. Δηλαδη ο ρυθμος των 3 ομαδων ειναι πολυ κοντα.  Αναφερομαι σε λεκ / μαξ / νορις.  Γιατι οι αλλοι ψαχνουν θεση διπλα στο παλτο του Περεζ :P


Επισης μεσα στον αγωνα κατι ειπαν στον Μαξ να αλλαξει μια ρυθμιση. Απο τοτε η διαφορα μειωνοταν με μικροτερο ρυθμο. Ξερουμε τι αλλαξαν ; Χαρτογραφηση ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Βασει του παραπανω διαγραμματος βλεπω και την φερραρι αναμεσα σε mclaren kai redbull. Δηλαδη ο ρυθμος των 3 ομαδων ειναι πολυ κοντα.  Αναφερομαι σε λεκ / μαξ / νορις.  Γιατι οι αλλοι ψαχνουν θεση διπλα στο παλτο του Περεζ :P


Επισης μεσα στον αγωνα κατι ειπαν στον Μαξ να αλλαξει μια ρυθμιση. Απο τοτε η διαφορα μειωνοταν με μικροτερο ρυθμο. Ξερουμε τι αλλαξαν ; Χαρτογραφηση ;

 

Strat 10 = επιθετική χαρτογράφηση

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...