Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι Άγγλοι του f1tv είπαν κάτι στο στυλ "ο Σάινθ άφησε κενό στην εσωτερική και ο Χάμιλτον το κάλυψε,τι περίμενε;". Και συμφωνώ. Ο Σάινθ έκανε λάθος που δεν κάλυψε την εσωτερική, έκανε μισή κίνηση και ο Χάμιλτον έδειξε τρομερά αντανακλαστικα και πήρε την εσωτερική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Tasos19s said:

Εγω είδα έναν αγώνα στον οποίο η Red Bull από την πρώτη στροφή είχε το πάνω χέρι  

Μόνο που δεν είδες αυτό...

Με τη λογική σου είδες έναν αγώνα που από την πρώτη στροφή η Μερσεντές με τον Ράσσελ είχαν το πάνω χέρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Το ότι ο Χάμιλτον έχει δικαίωμα στην αγωνιστική γραμμή (κανονισμός), δε σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να προκαλέσει επαφή και να αναγκάσει τον Σάινθ να βγει εκτός πίστας στην εξωτερική (πρόσφατη οδηγία της FIA).

Έτσι όπως το ξαναείδα, ο Σαινθ άφησε ίσα ίσα χώρο στην εσωτερική, ο Χαμ ήταν όσο δεξιά στο απεξ γινόταν, εκεί αναπήδησε το μονοθέσιο και έκανε λίγο ανάποδο. Στην επόμενη αριστερή πάλι είχε χώρο ο Σαινθ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το λίγο ανάποδο ήταν που έβγαλε εκτός τον Carlos και το θέμα είναι αν το έκανε λόγω κακής εκτίμησης οπότε φταίει ή προήλθε επειδή τον ακούμπησε ο Carlos οπότε φταίει ο Carlos. Κι εγώ βλέποντας το βίντεο, πιστεύω ότι υπήρξε επαφή, με υπαιτιότητα του Carlos. 

Στο 0:35 φαίνεται αναπήδηση του πίσω μέρους της Mercedes. Εικάζω ότι ήταν από επαφή των ελαστικών. Στο 0:29 φαίνεται η διόρθωση και σε ποιο σημείο ήταν όταν έγινε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, liakjim said:

Έτσι όπως το ξαναείδα, ο Σαινθ άφησε ίσα ίσα χώρο στην εσωτερική, ο Χαμ ήταν όσο δεξιά στο απεξ γινόταν, εκεί αναπήδησε το μονοθέσιο και έκανε λίγο ανάποδο.

O Σάινθ στην αρχή της στροφής αφήνει χώρο ενός μονοθεσίου ως όφειλε.

Spoiler

1.jpg.3ad81b43a6203e08aa25692015a087f0.jpg

Στην παρακάτω φωτογραφία το στρίμωγμα οφείλεται στον Σάινθ; Ή στο ότι ο Χάμιλτον απέκτησε αυτή τη θέση φτάνοντας στο apex με αυξημένη ταχύτητα (αργό φρενάρισμα);
 

Spoiler

2.jpg.f47c1994c420d0df49b40272c9a766f8.jpg

3.jpg.4938a97bfc3d380b147cc8f40f87bd75.jpg

 

 

Είναι λοιπόν είναι στη κρίση των Stewarts να ελέγξουν την τηλεμετρία της ταχύτητας και του φρεναρίσματος του Χάμιλτον... κι εδώ δε χρειάζεται περισσότερη ανάλυση καθώς είναι Βρετανός. 😆

Spoiler

444.jpg.69d9d0780342fab447fd93be399c56f2.jpg

 

1 hour ago, Stergios74 said:

Ο Σάινθ έκανε λάθος που δεν κάλυψε την εσωτερική, έκανε μισή κίνηση και ο Χάμιλτον έδειξε τρομερά αντανακλαστικα και πήρε την εσωτερική. 

Αν o Σάινθ έκανε ολόκληρη κίνηση δεξιά, ο Χάμιλτον απλά θα πήγαινε από αριστερά. Ότι έγινε δηλαδή 3 φορές και με τον Ράσελ.

Δε γίνεται ο Σάινθ να κάνει μισή κίνηση δεξιά, και μετά άλλη μισή δεξιά under braking.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμφισβητούμενες φάσεις της αγωνιστικής-insomnia.gr edition. Αναμένουμε να καλέσετε και τον Βαρούχα Νίκο Κορόβηλα σε ρόλο VAR για το αυστριακό grand prix. 🤣

korovilas.jpg.444039261e97d97ee0d2ff4532a82804.jpg

Επεξ/σία από dim_plo
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, just getting started είπε

Μόνο που δεν είδες αυτό...

Με τη λογική σου είδες έναν αγώνα που από την πρώτη στροφή η Μερσεντές με τον Ράσσελ είχαν το πάνω χέρι...

Ο Russel πέρασε από σπόντα αφού οι άλλοι 2 έκοψαν 

Απο τους 2 άλλους ο πιο γρήγορος ήταν ο max 

Και ανέβηκε και στο βάθρο 

Ο πιο γρήγορος κέρδισε είναι απλό 

Η Mac Karen έπρεπε να προσπαθήσει έστω για το undercut 

Ούτε αυτό έκαναν. Είναι πιο μάγκες που δεν μπορούν να σταυρώσουν νίκη ενώ η Red Bull έχει διαλύσει τα ρεκόρ 

 

Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί; 
Μια τακτική <οτι κάνει η Red Bull, από πίσω κι εμείς> σίγουρα θα απέδιδε παραπάνω 

Κάθισαν έξω τόσους γύρους απλά για να χάνουν χρόνο; 
Και την δεύτερη φορά ξανά κάνουν το ίδιο λάθος αντί να πούνε είμαστε 8 δευτερόλεπτα πίσω, ας μπούμε πρώτοι να κάνουμε τύπου undercut να κερδίσουμε 2-3 δευτερόλεπτα. 

Επεξ/σία από Tasos19s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, το undercut δεν έχει κανένα νόημα αν δεν σε βάλει μέσα στο pit window του μπροστινού.

Δηλαδή, τι? Να μπει όταν ήταν 5-6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μαξ, με τον δεύτερο να απαντάει σε 1-2 γύρους, να βγαίνει και πάλι μπροστά του, και να έχει και πιο φρέσκα λάστιχα?

Μια τρύπα στο νερό θα έκανε έκανε εκεί η ΜακΛάρεν.

Αν το undercut δεν σου δώσει track position, δεν έχει κανένα νόημα να το κάνεις...

Η ΜακΛάρεν ήταν η πιο γρήγορη στον τελευταίο αγώνα γιατί σε ΚΑΘΕ γύρο του αγώνα με καθαρό αέρα ο Νόρρις ήταν πιο γρήγορος του Μαξ, ενώ είχε να διαχειριστεί την κίνηση, και ταυτόχρονα ΑΝΑΓΚΑΣΕ την redbull σε πρώιμο stop ακριβώς για να μην μπει ο Νόρρις σε απόσταση που θα του επέτρεπε το undercut να δουλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιστα ευνοει αυτον που εχει καθαρο αερα. Του μαξ του είπαν αν θες να κερδισεις τωρα πρέπει να πιέσεις και το εκανε. Αυτο ηταν στην αρχη του αγωνα. Προφανως οπως ξαναεγραψα η ρμπ ειναι πιο αργη απο την μκλ με αδειο αμαξι απο καυσιμα γιαυτο ο ενας πιεσε στην αρχη και ο αλλος στο τελος. Ο αγωνας κριθηκε κυριολεκτικά σε λεπτομέρειες και τελειωσε με διαφορα 2sec. Αν ειχε και αλλους γυρους ισως πιεζε ο μαξ, ισως ειχε και αλλη ταχυτητα να το κάνει 5sec ή ισως να εχανε και την πρωτιά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, just getting started είπε

Ρε παιδιά, το undercut δεν έχει κανένα νόημα αν δεν σε βάλει μέσα στο pit window του μπροστινού.

Δηλαδή, τι? Να μπει όταν ήταν 5-6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μαξ, με τον δεύτερο να απαντάει σε 1-2 γύρους, να βγαίνει και πάλι μπροστά του, και να έχει και πιο φρέσκα λάστιχα?

Μια τρύπα στο νερό θα έκανε έκανε εκεί η ΜακΛάρεν.

Αν το undercut δεν σου δώσει track position, δεν έχει κανένα νόημα να το κάνεις...

Η ΜακΛάρεν ήταν η πιο γρήγορη στον τελευταίο αγώνα γιατί σε ΚΑΘΕ γύρο του αγώνα με καθαρό αέρα ο Νόρρις ήταν πιο γρήγορος του Μαξ, ενώ είχε να διαχειριστεί την κίνηση, και ταυτόχρονα ΑΝΑΓΚΑΣΕ την redbull σε πρώιμο stop ακριβώς για να μην μπει ο Νόρρις σε απόσταση που θα του επέτρεπε το undercut να δουλέψει.

+1000
Και οταν σε 2 μερες βγουν και αναλυτικα οι χρονοι για καθε γυρο, θα το δουμε visualised αυτο που λες για το πως ο Νορρις ηταν πιο γρηγορος.

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Η πιστα ευνοει αυτον που εχει καθαρο αερα. Του μαξ του είπαν αν θες να κερδισεις τωρα πρέπει να πιέσεις και το εκανε. Αυτο ηταν στην αρχη του αγωνα. Προφανως οπως ξαναεγραψα η ρμπ ειναι πιο αργη απο την μκλ με αδειο αμαξι απο καυσιμα γιαυτο ο ενας πιεσε στην αρχη και ο αλλος στο τελος. Ο αγωνας κριθηκε κυριολεκτικά σε λεπτομέρειες και τελειωσε με διαφορα 2sec. Αν ειχε και αλλους γυρους ισως πιεζε ο μαξ, ισως ειχε και αλλη ταχυτητα να το κάνει 5sec ή ισως να εχανε και την πρωτιά. 

Δεν ειναι τοσο η διαφορα με αδειο αμαξι απο καυσιμα, οσο ηταν η διαφορα στο τελος του καθε στιντ λογω καλυτερου tyre wear απο McLaren σε αυτον τον αγωνα. Το επισημανε και ο Μαξ αυτο.

Τελος, βασικο πλεονεκτημα της RB ειναι η υψηλη τελικη της με DRS, οποτε οταν βρισκεται πισω απο λιγο πιο αργο μονοθεσιο, κανει προσπεραση πανευκολα (δες Μαξ-Russel), σε αντιθεση με την McLaren που παρολο που  ειχε ακομα μεγαλυτερη διαφορα αποδοσης και πιο φρεσκα ελαστικα, δυσκολευτηκε περισσοτερο στην προσπεραση του Russel.

O Max ουσιαστικα κερδισε τον αγωνα με την προσπεραση του στον Russel στον 2o γυρο(με το που ενεργοποιηθηκε το DRS). Αν δεν τον περναγε, τοτε μαλλον δεν θα κερδιζε γιατι δεν θα μπορουσε να φτιαξει διαφορα απο τον πιο γρηγορο Νορρις και ετσι η McLaren θα μπορουσε να κανει undercut ή να παει long και να βγει πισω απο τον Max με πολυ πιο φρεσκα ελαστικα.
https://www.grandprix247.com/2024/06/23/verstappen-mclaren-pace-a-little-bit-concerning/
 

Αναφορά σε κείμενο

Verstappen was content with his driving: “I am very happy. Getting the lead on lap two made my race. That is basically where we won.

McLaren were faster today, which is a little bit concerning. That is not what you like to see. I want more performance as we are not the quickest at the moment… but we operated well and maximised everything we had.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, just getting started είπε

Ρε παιδιά, το undercut δεν έχει κανένα νόημα αν δεν σε βάλει μέσα στο pit window του μπροστινού.

Δηλαδή, τι? Να μπει όταν ήταν 5-6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μαξ, με τον δεύτερο να απαντάει σε 1-2 γύρους, να βγαίνει και πάλι μπροστά του, και να έχει και πιο φρέσκα λάστιχα?

Μια τρύπα στο νερό θα έκανε έκανε εκεί η ΜακΛάρεν.

Αν το undercut δεν σου δώσει track position, δεν έχει κανένα νόημα να το κάνεις...

Η ΜακΛάρεν ήταν η πιο γρήγορη στον τελευταίο αγώνα γιατί σε ΚΑΘΕ γύρο του αγώνα με καθαρό αέρα ο Νόρρις ήταν πιο γρήγορος του Μαξ, ενώ είχε να διαχειριστεί την κίνηση, και ταυτόχρονα ΑΝΑΓΚΑΣΕ την redbull σε πρώιμο stop ακριβώς για να μην μπει ο Νόρρις σε απόσταση που θα του επέτρεπε το undercut να δουλέψει.

Άρα δεν είχε την ταχύτητα ούτε να πλησιάσει και να γίνει και undercut 

Εγώ συμπέρασμα σε αυτόν τον αγώνα έβγαλα ότι ο max είχε από τον πρώτο γύρο την κυριαρχία 

Ο Hamilton έκανε έξυπνο αγώνα και βγήκε 3ος 

Αυτά 

Η πορτοκαλί δεν έχει ακόμα τον αέρα του νικητή 

Θελει δουλειά 

Ασε που σαν οδηγοί max και Norris δεν νομίζω ότι ο Norris είναι καλύτερος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Tasos19s said:

Εγώ συμπέρασμα σε αυτόν τον αγώνα έβγαλα ότι ο max είχε από τον πρώτο γύρο την κυριαρχία 

Ε καλά, όταν έχεις έναν Ράσσελ από πίσω να σου δίνει 8 και 9 δευτερόλεπτα προβάδισμα στο πρώτο stint που είναι κρίσιμο για το τι στρατηγική θα ακολουθήσεις (και άρα πώς θα εξελιχθεί ο αγώνας), είναι εύκολο να πεις ότι είχε την κυριαρχία.

Στην πραγματικότητα όμως είχε τέτοιο μαξιλάρι, που απλά του επέτρεπε να είναι reactive στη στρατηγική και να το παίξει τέρμα εκ του ασφαλούς.

Γενικά όταν έχεις δύο μονοθέσια που είναι τόσο κοντά σε ρυθμό αγώνα μεταξύ τους (μπορεί και μισό δέκατο ας πούμε), ένα αρχικό προβάδισμα 5-6 δευτερολέπτων είναι αρκετό για να κρίνει το αποτέλεσμα, ακόμα και αν είσαι ελάχιστα πιο αργός.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια, μπορει στην τελικη να εχει σημασια η καταταξη, αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειναι και ο πιο γρηγορος απο αποψη "ωμης" ταχυτητας.
Εννοω αν πχ τα σκατωσει μια ομαδα στο πιτ στοπ και τερματισει απο λαθος πιτ στοπ 2ος δεν σε κανει πιο αργο οδηγο η πιο αργο μονοθεσιο.
Σε κανει χειροτερη ομαδα.
Θεωρω πως αν πηγαιναν τελεια στα πιτ στοπ της μκλαρεν, μπορει και να κερδιζε γιατι εδειξε οτι ειχαν ρυθμο και πλησιαζε.
και η ρεντμπουλ δεν ειναι καμμια τυχαια ομαδα στα πιτστοπς / στρατηγικες ετσι..

Ο μαξ ανοιξε μια αποσταση ασφαλειας (μικρη μεν) αλλα οταν ειδαν τον καυλωμενο νορις να ερχεται αγχωθηκαν και το εδειξαν αυτο. Και πλεον φαινεται στους τελευταιους αγωνες οτι η ρεντμπουλ δεν σουλατσαρει οπως παλια. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως είδα ότι όταν είπαν στον Μαξ ότι ο Λαντο δε φυλάει γόμα και πιέζει τέρμα, τότε ο Μαξ πίεσε κι αυτός και η διαφορά πάγωσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτό με τον Ράσσελ  δεν το καταλαβαίνω??  αν εισαι πιο γρήγορος τον προσπερνάς !

δεν είναι ολες η πίστες μονακό.

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...