Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, haHa είπε

Αυτο. Η Μακλαρεν ηταν πιο γρηγορη σήμερα οπως φανηκε και στο τελευταίο στιντ. 

Θα εχει ψωμι ελπιζουμε και στους επόμενους αγωνες. 

Που βλέπετε αυτά τα οράματα ρε παιδιά να τα δούμε κι εμείς 

Περίπατο βλέπαμε εμείς να κάνει ο Max

7-8 Δευτέρα ήταν μπροστά στο 80% του αγώνα 

Στο τέλος το άφησε δεν είχε και νόημα να πατάει να κουράζει τα κομμάτια του αυτοκινήτου 

Σαν σταματημένο πήγε να περάσει τον Norris στην εκκίνηση αλλά τον έκλεισε 

Μετα τους πέρασε όντως σαν σταματημένους 

Ο Hamilton εφάρμοσε λίγο καλή στρατηγική και μπόρεσε να κρατηθεί 

Οι Ferrari κλασικά δεν έχουν ηγετικό ρόλο στον αγώνα άλλη μια φορά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, xacto είπε

Μπήκε στην κατηγορία "Αγωνιστικό Συμβάν". Είναι μία κατηγορία η οποία επιτρέπει να μην δίνονται πολλές ποινές σε κάθε αγώνα, με αποτέλεσμα να μαθαίνουμε την τελική κατάταξη την επόμενη μέρα. Βοηθάει επίσης και στην ομαλοποίηση των αγώνων.

Επί της ουσίας δεν ήταν υποστροφή. Ήταν διόρθωση υπερστροφής, η οποία μπορεί να προήλθε από επαφή του Sainz στον Lewis ή από κάτι που δεν μπορούσε να ελέγξει ο πιλότος. 

 

ls.jpg.e17857c4db4088bcf83e5a38dd00bcf5.jpg

 

https://www.formula1.com/en/video/2024-spanish-grand-prix-hamilton-pushes-past-sainz-with-forceful-move-at-turn-1.1802661603153119017

Στο 0:29 φαίνεται το ανάποδο τιμόνι.

Στο 0:35 που φαίνεται από πίσω, είναι πολύ πιθανό να ακούμπησαν οι πίσω τροχοί. 

Σε αυτή την περίπτωση είναι ο Sainz που πέφτει πάνω στον Lewis, ο οποίος είναι στην τέρμα δεξιά άκρη.

 

EDIT  Το "έτρεξα" αρκετές φορές το video, μου δείχνει ότι υπάρχει αναπήδηση των μονοθέσιων. 

 

Το "αγωνιστικό συμβάν" είναι από τις καλύτερες εφευρέσεις στους αγώνες.

Ο Σαινθ έχει πλήρη έλεγχο του μονοθεσίου, έχει αφήσει τεράστιο χώρο ενώ ο Χάμιλτον για άλλη μια φορά πέφτει στον αντίπαλο. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πώς την έβγαλε καθαρή αλλά οκ, ας πούμε racing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει πολύ πλάκα να βλέπεις πρώτα τον αγώνα και μετά να βλέπεις εδώ μέσα τα προγνωστικά 

Μερικοί γράφουν και με απόλυτη λεπτομέρεια ότι θα γίνει αυτό θα γίνει το άλλο με διαφορά δέκατα δευτερολέπτου 

Πολυ γελάω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Που βλέπετε αυτά τα οράματα ρε παιδιά να τα δούμε κι εμείς 

Περίπατο βλέπαμε εμείς να κάνει ο Max

7-8 Δευτέρα ήταν μπροστά στο 80% του αγώνα 

Στο τέλος το άφησε δεν είχε και νόημα να πατάει να κουράζει τα κομμάτια του αυτοκινήτου 

Σαν σταματημένο πήγε να περάσει τον Norris στην εκκίνηση αλλά τον έκλεισε 

Μετα τους πέρασε όντως σαν σταματημένους 

Παρεμπιπτόντως, τοσο ο Νορρις οσο και ο Μαξ είπαν οτι η Μακλαρεν ηταν πιο γρηγορη:

https://www.grandprix247.com/2024/06/23/verstappen-mclaren-pace-a-little-bit-concerning/
 

Αναφορά σε κείμενο

Verstappen was content with his driving: “I am very happy. Getting the lead on lap two made my race. That is basically where we won.

“McLaren were faster today, which is a little bit concerning. That is not what you like to see. I want more performance as we are not the quickest at the moment… but we operated well and maximised everything we had.

 

https://www.motorsport.com/f1/news/annoyed-norris-should-have-won-spanish-gp-with-f1s-fastest-car/10626662/

 

Αναφορά σε κείμενο

Norris said: "Today, we were the quickest car. Fact. So the team deserved it.

"I think we were the quickest on track. From start to finish, we were the quickest. With the overtaking, with the following, with the dirty air, that cost me the win today. So I just didn't do a good enough job. Simple as that."

 

Τωρα για την εκκίνηση που γραφεις για τον Μαξ, δεν εχει σχεση το ποσο γρήγορο είναι το μονοθεσιο, εκτος αν θεωρεις οτι η Μερσεντες του Ρασελ ηταν το πιο γρήγορο μονοθεσιο μιας και εστριψε πρωτος. 

Απο εκει και περα, ο Μαξ ειχε εκανε διαφορα στον Νορρις στο πρωτο στιντ γιατι ειχε τον Ρασελ αναμεσα τους. 

Στα υπολοιπα στιντ, ο Νορρις γυρναγε πιο γρηγορα απο τον Μαξ. 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι για το τρίτο stint, στη ΜακΛάρεν έκριναν ότι δεν τους έπαιρνε να βγουν ξανά πίσω από τις Μερσεντές όπως έγινε στο δεύτερο stint και έχασαν μπόλικο χρόνο.

Οπότε έβαλαν Νόρρις την τελευταία στιγμή που θα μπορούσαν ώστε να βγει μπροστά από Ράσσελ. Δεν θεωρώ ότι ήταν λάθος. Δηλαδή αν έμπαινε έναν με δύο γύρους μετά, θα έχανε έξτρα 2-3 δευτερόλεπτα από το overcut συν ό,τι έχανε μέχρι να περάσει τον Ράσσελ. Και θα είχε και λιγότερους γύρους για να ανακάμψει τη διαφορά, άσχετα αν ήταν 2-3 δέκατα πιο γρήγορος το γύρο.

Αντιθέτως στο πρώτο stint μπορούσε άνετα να μπει πιο μετά, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν θα έχανε έξτρα θέσεις (ο Γκασλύ ήταν τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα πιο πίσω από βγήκε ο Νόρρις απο τα pit).

Έτσι όχι μόνο θα κέρδιζε πίσω το χρόνο σε καθαρό αέρα και θα περνούσε πιο γρήγορα τις Μερσεντές, αλλά θα άφηνε ανοιχτό και το ενδεχόμενο του ενός stop.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο στην κατσαρίδα για άλλη μία φορά. Ο Max παλεύει πλέον και είναι μόνος του στην πίστα αφού ο Μεξικανός είναι για κλάματα. Ο Hamilton αποδεικνύει ότι όταν έχει μονοθέσιο είναι ακόμα κορυφαίος στην πίστα (ταχύτητα - εμπειρία). Ο Γιώργης ώρες ώρες φαίνεται λίγος. MCLAREN τεράστια πρόοδο και απίστευτη - ιδιαίτερη διαχείριση ελαστικών. Η Mercedes επίσης δείχνει να είναι σε σωστό δρόμο. Αν ήμουν Max θα τα είχα καλά με τον Τότο γιατί κάτι μου λέει ότι στην νέα εποχή πάλι θα δημιουργήσει το κορυφαίο μονοθέσιο. Ferrari που εκεί που λες ότι χρειάζεται σοβαρότητα και είναι κοντά στην επιστροφή στην κορυφή στο άμεσο μέλλον μένει πίσω γενικότερα (Ο ΒΑΣΕΡ πέφτει στα μάτια πολλών με τις φανφάρες και τις μεγαλόστομες δηλώσεις). 

Ένα μεγάλο κρίμα για τον τεράστιο Αλόνσο. Ήθελα και έτσι φαινόταν ένα καλύτερο κλείσιμο καριέρας αλλά δυστυχώς δεν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, liakinen είπε

Μπράβο στην κατσαρίδα για άλλη μία φορά. Ο Max παλεύει πλέον και είναι μόνος του στην πίστα αφού ο Μεξικανός είναι για κλάματα. Ο Hamilton αποδεικνύει ότι όταν έχει μονοθέσιο είναι ακόμα κορυφαίος στην πίστα (ταχύτητα - εμπειρία). Ο Γιώργης ώρες ώρες φαίνεται λίγος. MCLAREN τεράστια πρόοδο και απίστευτη - ιδιαίτερη διαχείριση ελαστικών. Η Mercedes επίσης δείχνει να είναι σε σωστό δρόμο. Αν ήμουν Max θα τα είχα καλά με τον Τότο γιατί κάτι μου λέει ότι στην νέα εποχή πάλι θα δημιουργήσει το κορυφαίο μονοθέσιο. Ferrari που εκεί που λες ότι χρειάζεται σοβαρότητα και είναι κοντά στην επιστροφή στην κορυφή στο άμεσο μέλλον μένει πίσω γενικότερα (Ο ΒΑΣΕΡ πέφτει στα μάτια πολλών με τις φανφάρες και τις μεγαλόστομες δηλώσεις). 

Ένα μεγάλο κρίμα για τον τεράστιο Αλόνσο. Ήθελα και έτσι φαινόταν ένα καλύτερο κλείσιμο καριέρας αλλά δυστυχώς δεν. 

Δεν του δίνουν αυτοκίνητο 

Οι άλλες ομάδες έκαναν καλύτερες αναβαθμίσεις κι έτσι εκείνη πίσω η Aston Martin 

8 ώρες πριν, haHa είπε

Παρεμπιπτόντως, τοσο ο Νορρις οσο και ο Μαξ είπαν οτι η Μακλαρεν ηταν πιο γρηγορη:

https://www.grandprix247.com/2024/06/23/verstappen-mclaren-pace-a-little-bit-concerning/

https://www.motorsport.com/f1/news/annoyed-norris-should-have-won-spanish-gp-with-f1s-fastest-car/10626662/

Τωρα για την εκκίνηση που γραφεις για τον Μαξ, δεν εχει σχεση το ποσο γρήγορο είναι το μονοθεσιο, εκτος αν θεωρεις οτι η Μερσεντες του Ρασελ ηταν το πιο γρήγορο μονοθεσιο μιας και εστριψε πρωτος. 

Απο εκει και περα, ο Μαξ ειχε εκανε διαφορα στον Νορρις στο πρωτο στιντ γιατι ειχε τον Ρασελ αναμεσα τους. 

Στα υπολοιπα στιντ, ο Νορρις γυρναγε πιο γρηγορα απο τον Μαξ. 

 

Αν δεις ξανά την εκκίνηση, πριν του κλείσει τον δρόμο θα καταλάβεις ότι πάει να τον περάσει σαν σταματημένο 

Ασε τον Russel 

Τους πέρασε επειδή οι δυο τους πήγαν να τρακάρουν και έχασαν χρόνο 

 

Εγώ πάλι ακόμα βλέπω ότι η Red Bull κυριαρχεί άσε τι λέει ο max και ο κάθε max 

Έτσι μου φαίνεται εμένα δεν ξέρω 

Άμα γύρναγε πιο γρήγορα θα ήταν και πρώτος και θα κυνηγούσε η Red Bull όχι αυτός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Αν δεις ξανά την εκκίνηση, πριν του κλείσει τον δρόμο θα καταλάβεις ότι πάει να τον περάσει σαν σταματημένο 

Ασε τον Russel 

Τους πέρασε επειδή οι δυο τους πήγαν να τρακάρουν και έχασαν χρόνο 

 

Εγώ πάλι ακόμα βλέπω ότι η Red Bull κυριαρχεί άσε τι λέει ο max και ο κάθε max 

Έτσι μου φαίνεται εμένα δεν ξέρω 

Άμα γύρναγε πιο γρήγορα θα ήταν και πρώτος και θα κυνηγούσε η Red Bull όχι αυτός 

Κρίνεις την αποδοση του μονοθεσιου βασει της εκκίνησης, οπότε δεν εχει νοημα να συνεχιστει οποια συζήτηση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Μπράβο στην κατσαρίδα για άλλη μία φορά. Ο Max παλεύει πλέον και είναι μόνος του στην πίστα αφού ο Μεξικανός είναι για κλάματα. Ο Hamilton αποδεικνύει ότι όταν έχει μονοθέσιο είναι ακόμα κορυφαίος στην πίστα (ταχύτητα - εμπειρία). Ο Γιώργης ώρες ώρες φαίνεται λίγος. MCLAREN τεράστια πρόοδο και απίστευτη - ιδιαίτερη διαχείριση ελαστικών. Η Mercedes επίσης δείχνει να είναι σε σωστό δρόμο. Αν ήμουν Max θα τα είχα καλά με τον Τότο γιατί κάτι μου λέει ότι στην νέα εποχή πάλι θα δημιουργήσει το κορυφαίο μονοθέσιο. Ferrari που εκεί που λες ότι χρειάζεται σοβαρότητα και είναι κοντά στην επιστροφή στην κορυφή στο άμεσο μέλλον μένει πίσω γενικότερα (Ο ΒΑΣΕΡ πέφτει στα μάτια πολλών με τις φανφάρες και τις μεγαλόστομες δηλώσεις). 

Ένα μεγάλο κρίμα για τον τεράστιο Αλόνσο. Ήθελα και έτσι φαινόταν ένα καλύτερο κλείσιμο καριέρας αλλά δυστυχώς δεν. 

Χαντακώθηκε ο Ράσελ από τη στρατηγική. Δεν φταίει που έμεινε πιο πίσω στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Κρίνεις την αποδοση του μονοθεσιου βασει της εκκίνησης, οπότε δεν εχει νοημα να συνεχιστει οποια συζήτηση. 

Δεν κρίνω μόνο από εκεί 

Αλλα και εκεί 

Οποιος περάσει στην αρχή μετά είναι δύσκολο να τον ακολουθήσεις 

Φάνηκε κιόλας 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άλλοι μας χάρισαν νίκη, και καλά έχουμε πλάνο και @@, η αίσθηση κατωτερότητας αυτά κάνει.
Τα κάναμε και εμείς κάπου στο 2019/20, έπεσαν φάπες και έβαλαν όλοι στην ομάδα μυαλό.

 

Σε άλλα νέα, ο Τάκαρος πέταξε για Ισπανία να δείξει πώς στρίβεις την πρώτη στροφή στον Ράσσελ.

Μακάρι να χωρέσει στο κοκπιτ της Merc.

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Χαντακώθηκε ο Ράσελ από τη στρατηγική. Δεν φταίει που έμεινε πιο πίσω στο τέλος.

Ο τρόπος που έστριβε στην πρώτη στροφή ήταν "αστείος". Άσχετα με το τι θα γινόταν μετά. Έπεφτε στα φρένα πολλά μέτρα πριν. 

2 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Εγώ πάλι ακόμα βλέπω ότι η Red Bull κυριαρχεί άσε τι λέει ο max και ο κάθε max 

Έτσι μου φαίνεται εμένα δεν ξέρω 

Άμα γύρναγε πιο γρήγορα θα ήταν και πρώτος και θα κυνηγούσε η Red Bull όχι αυτός 

Χθες ταχύτερο αυτοκίνητο ήταν η McLaren δεν τίθεται θέμα. Αν έφευγε μπροστά στην εκκίνηση η κατσαρίδα θα άνοιγε διαφορά που θα τρόμαζε πολλούς. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ο τρόπος που έστριβε στην πρώτη στροφή ήταν "αστείος". Άσχετα με το τι θα γινόταν μετά. Έπεφτε στα φρένα πολλά μέτρα πριν. 

Χθες ταχύτερο αυτοκίνητο ήταν η McLaren δεν τίθεται θέμα. Αν έφευγε μπροστά στην εκκίνηση η κατσαρίδα θα άνοιγε διαφορά που θα τρόμαζε πολλούς. 

Δεν τίθεται θέμα ναι 

Εγω είδα έναν αγώνα στον οποίο η Red Bull από την πρώτη στροφή είχε το πάνω χέρι 

Τα αλλά όλα είναι αλλά λόγια να αγαπιόμαστε 

Εχτισαν διαφορά 8 δευτερόλεπτα και μετά άφησε το γκάζι 

Λογικο να είναι πιο γρήγορη η mac laren 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, liakjim said:

Ξαναείδα το συμβάν Χάμιλτον - Σαινθ, δεν υπήρχε τίποτα το μεμπτό θεωρώ τελικά. Έκανα λάθος. Σόρρυ Χαμ.

Το ότι ο Χάμιλτον έχει δικαίωμα στην αγωνιστική γραμμή (κανονισμός), δε σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να προκαλέσει επαφή και να αναγκάσει τον Σάινθ να βγει εκτός πίστας στην εξωτερική (πρόσφατη οδηγία της FIA).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...