Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, greenfan20 είπε

Norris μπροστα απο Russell, εχουμε αγωνα για την πρωτια.

Πως θα γίνει αυτό? Μαξ και Νόρις έχουν μαλακά, ο Νόρις δύο γύρους πιο φρέσκα και έχει να καλύψει 10 δευτ, δεν βγαίνουν τα νούμερα εκτός αν είναι πολύ πιο γρήγορος σαν οδηγός, κάτι που δνε φάνηκε στους πρώτους γύρους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

8 sec πισω βγηκε μετα το πιτ στοπ και μονο 3 γυρους tyre offset(ενω ειχε 6 στο προηγούμενο stint) . 

Δεν βγαινει πρσπεραση, χαθηκε κρισιμος χρονος πισω απο τις Μερσεντες. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες 4-5 δευτερόλεπτα ήταν η διαφορά, πριν ανοίξει ο χορός των πρώτων pit stop. Δεν ήταν στο δευτερόλεπτο η διαφορά τους, τίποτα δεν έχασαν ουσιαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Πουρναρακης έβγαλε συμπερασμα ότι η σκληρή γόμα είναι μάπα επειδή το είπε ο Ράσελ στο radio; Δηλαδή αποκλείεται να αποδίδει σωστά και να παραπληροφόρησε;

Όσο για τον Νόρις, ούτε κουβέντα τώρα. "Ουδώλως μας ενδιέφερει". 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Gulik είπε

Παίδες 4-5 δευτερόλεπτα ήταν η διαφορά, πριν ανοίξει ο χορός των πρώτων pit stop. Δεν ήταν στο δευτερόλεπτο η διαφορά τους, τίποτα δεν έχασαν ουσιαστικά.

Αυτό λέμε, δεν έχει νόημα αυτή η στρατηγική, εφόσον ήθελαν να κάνουν κάτι για να έχουν το πλεονέκτημα έναντι του Μαξ, έπρεπε να μείνει έξω για να έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα με τα μαλακά, όχι μόνο 2 γύρους πιο φρέσκα ενώ έχει να πιέσει. Μετά το δεύτερο πιτ, βγήκε 9 δευτερόλεπτα πίσω, οπότε ουσιαστικά έχασε κάτι αν το συγκρίνουμε με το ελάχιστο πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Macosj είπε

Αυτό λέμε, δεν έχει νόημα αυτή η στρατηγική, εφόσον ήθελαν να κάνουν κάτι για να έχουν το πλεονέκτημα έναντι του Μαξ, έπρεπε να μείνει έξω για να έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα με τα μαλακά, όχι μόνο 2 γύρους πιο φρέσκα ενώ έχει να πιέσει. Μετά το δεύτερο πιτ, βγήκε 9 δευτερόλεπτα πίσω, οπότε ουσιαστικά έχασε κάτι αν το συγκρίνουμε με το ελάχιστο πλεονέκτημα των πιο φρέσκων ελαστικών 

 

Και μόνο που έχει αγχωθεί τόσο πολύ ο Verstappen, αξιζε αυτό που έκαναν σήμερα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Gulik είπε

 

Και μόνο που έχει αγχωθεί τόσο πολύ ο Verstappen, αξιζε αυτό που έκαναν σήμερα.

Εγώ δεν τον βλέπω καθόλου αγχωμένο, αντίθετα κάνει διαχείριση, ενώ ο Νόρις τρέχει σαν τρελός από πίσω, όσο και να κλείσει ο Μαξ θα έχει στο τέλος καλύτερα λάστιχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χασανε 1μιση στο πιτ και σιγουρα 1 στη μαχη με τον ρασελ. αλλιως θα ειχαμε αγωνα. οχι οτι τωρα εχει κλειδωσει αλλα φαινεται πως η ρμπ θα φτασει με ικανοποιητικό ρυθμό μεχρι το τέλος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει χάσει κι 1,5 στο αργό του pit stop ο Norris, φανταστείτε πού θα ήταν τώρα η διαφορά, πολύ μικρότερη ΠΡΙΝ το πρώτο τους stint. Απίστευτα πράγματα. Και πιάνει αγχωμένο τον Verstappen και ολόκληρη την Red Bull που θέλει όχι μόνο να διαχειριστεί ελαστικά, αλλά και PU και κιβώτιο κλπ... Τους εκπλήσσει όλο αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...