Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα ακομα για το καλπικο του 21 μιλατε? Ακομα το μασατε αυτο το πρωταθλημα? Ο μασι μασι τα εκανε πουτ@ν@ και το ξερει και ο ιδιος. Και του μασα του κλεψανε το πρωταθλημα. παμε παρακατω.

Επεξ/σία από vaggos88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδικίες πάντα γίνονται 

Η συγκεκριμένη αδικία μας έσωσε παραπάνω θέαμα 

Τι με νοιάζουν εμένα ποιος θα πάρει τα εκατομμύρια και ποιος θα πάρει τι

Θεαμα μόνο μας ενδιαφέρει 

Όπως έχουν γίνει τόσα και τόσα λάθη και τόσες αδικίες δεν πειράζει έγινε κι εκείνο 

Το ευχαριστηθήκαμε ήταν άδικο για τον Hamilton και πάλι καλά που έγινε για καλό του Schumacher να μην σπάσει κανείς τα 7 πρωταθλήματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, liakjim είπε

Αυτοί είναι χαχανίστικοι κανόνες.

Δυστυχως για εσενα, συμφωνουν και οι αγωνοδικες οτι αυτο που εκανε ο Max δεν επιτρεποταν :
https://www.racefans.net/2021/12/12/did-the-stewards-take-the-correct-decision-over-hamilton-and-verstappen-on-lap-one/

Αναφορά σε κείμενο

FIA race director, Michael Masi, confirmed to Red Bull sporting director, Jonathan Wheatley, that there would be no further action into the incident. “He’s forced him out there, that’s why we asked them to give back all of the advantage,” said Masi. “All the advantage was given back prior to the first lap ending.”

Masi reiterated the stewards’ position, stating Verstappen had forced Hamilton off. “The stewards have reviewed it and determined that all of the lasting advantage was gained and that Max forced that position there,” he said. “They say that they have reviewed it and aren’t investigating it.”

-----------------------------

Σε αυτο το σημειο να υπενθυμισουμε τα κριτηρια και τους κανονες σου για αυτο το συμβαν στην Βραζιλια 2021:
image.png.51e9fd756bbab59253498baa3a19a491.png

 

Εδω πως το ειχες κρινει:
https://www.insomnia.gr/forums/topic/759055-formula-1-2021/?do=findComment&comment=58914257
image.png.71d888989af4187409939c1a64d4b063.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δυστυχως για εσενα, συμφωνουν και οι αγωνοδικες οτι αυτο που εκανε ο Max δεν επιτρεποταν :
https://www.racefans.net/2021/12/12/did-the-stewards-take-the-correct-decision-over-hamilton-and-verstappen-on-lap-one/

-----------------------------

Σε αυτο το σημειο να υπενθυμισουμε τα κριτηρια και τους κανονες σου για αυτο το συμβαν στην Βραζιλια 2021:
image.png.51e9fd756bbab59253498baa3a19a491.png

 

Εδω πως το ειχες κρινει:
https://www.insomnia.gr/forums/topic/759055-formula-1-2021/?do=findComment&comment=58914257
image.png.71d888989af4187409939c1a64d4b063.png

 

Ο Μαξ είναι εκτός πίστας  = άκυρο το παράδειγμά σου.

Όσο για τους αγωνοδίκες, είπαμε, επιλεκτική επίκληση των κανονισμών. Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση να μείνεις στο apex αν προσπερνάς. Ο Χάμιλτον έστριψε σαν γιαγιά, άνοιξε την πόρτα, ο Μαξ έστριψε οριακά, αλλά έστριψε. Έμεινε εντός άσπρων γραμμών. Το ξέρεις ότι είναι έτσι, το ξέρω και εγώ. Τσάμπα ψηφιακό σάλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο Μαξ είναι εκτός πίστας  = άκυρο το παράδειγμά σου.

Το παραδειγμα με τον Μαξ στην Βραζιλια 2021 δεν το εβαλα σαν αντιστοιχο με το Abu Dhabi 2021, το εβαλα για να δουμε ποια ειναι γενικοτερα τα κριτηρια σου.
Ειναι προφανες οτι δεν εχεις τις γνωσεις να κρινεις απλα συμβαντα οταν θεωρεις οτι αυτο δεν επρεπε να παρει ποινη:
image.png.f2e6b21158f49685d1cde47a801ccd88.png

 

------------------------------------

21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Όσο για τους αγωνοδίκες, είπαμε, επιλεκτική επίκληση των κανονισμών. Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση να μείνεις στο apex αν προσπερνάς. Ο Χάμιλτον έστριψε σαν γιαγιά, άνοιξε την πόρτα, ο Μαξ έστριψε οριακά, αλλά έστριψε. Έμεινε εντός άσπρων γραμμών. Το ξέρεις ότι είναι έτσι, το ξέρω και εγώ. Τσάμπα ψηφιακό σάλιο.

Δεν ισχυει κι εδω ενα σχετικο παραδειγμα:
Γερμανια 2016 ο Rosberg εφαγε ποινη οταν πεταξε(χωρις επαφη) εκτος πιστας τον Μαξ, παρολο που ο Rosberg 'έστριψε και εμεινε εντός άσπρων γραμμών' , αλλα χανοντας το apex πεταξε τον Max εκτος πιστας.
Δεν αρκει λοιπον να μεινεις απλα εντος γραμμων οταν εχεις χασει το apex:
https://www.skysports.com/f1/news/12433/10518519/nico-rosberg-unhappy-with-german-gp-penalty-for-verstappen-clash

Εδω τι ελεγε ο Μαξ:

Αναφορά σε κείμενο

"He braked really late. When he came next to me, he just didn't turn in - it was a bit like in Austria. He forced me off the track,"
The Dutchman added to Sky Sports News HQ: "He did a good move into the corner but it was already very deep. But he just doesn't turn in or give space on the exit - and that's not fair. I race hard and on the limit but I always give space on the exit - that's the difference."


και ειναι ακριβως αυτο που ειπαμε πιο πριν:

1 ώρα πριν, haHa είπε

Πρεπει να αφησεις racing room στην εξοδο αν κανεις divebomb(χανοντας τελειως το apex) και δεν εισαι μπροστα στην εισοδο της στροφης.

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όμως οι αγωνοδίκες είναι ό,τι να ναι, και από την Αυστρία του 19 και μετά είναι μόνιμη κατρακύλα στο τι ακριβώς επιτρέπουν και τι όχι.

Και ακόμα περισσότερο στο consistency που έχουν.

Καλά, κλαίω με Μαξ που λέει ότι αφήνει χώρο στην έξοδο, άσχετα αν είχε δίκιο στο συγκεκριμένο συμβάν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λύστε μου μια απορια οι πιο ψαγμένοι. Ειχα την εντυπωση οτι οσο τα μονοθεσια φορανε inter/wet tires και γενικα υπαρχει νερο δεν επιτρέπετε το drs. Στον περασμένο αγώνα το άνοιξαν επειδη κλαφτηκε ο Μαξ? Εκαναν παράκαμψη του κανονισμού? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

------------------------------------

Δεν ισχυει κι εδω ενα σχετικο παραδειγμα:
Γερμανια 2016 ο Rosberg εφαγε ποινη οταν πεταξε(χωρις επαφη) εκτος πιστας τον Μαξ, παρολο που ο Rosberg 'έστριψε και εμεινε εντός άσπρων γραμμών' , αλλα χανοντας το apex πεταξε τον Max εκτος πιστας.
Δεν αρκει λοιπον να μεινεις απλα εντος γραμμων οταν εχεις χασει το apex:
https://www.skysports.com/f1/news/12433/10518519/nico-rosberg-unhappy-with-german-gp-penalty-for-verstappen-clash

Εδω τι ελεγε ο Μαξ:


και ειναι ακριβως αυτο που ειπαμε πιο πριν:

 

 

Άκυρο το παράδειγμα με τον Ρόσμπεργκ, ανοίγει ξεκάθαρα τη τροχιά του.

Επίσης το παιχνιδάκι μπορώ να το παίξω και εγώ

image.png.7153e27fe731bc411cc073ac6e46eb57.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, liakjim είπε

Άκυρο το παράδειγμα με τον Ρόσμπεργκ, ανοίγει ξεκάθαρα τη τροχιά του.

Καθολου ακυρο, δεν ανοιξε την τροχια του, ειχε full lock. Απλα καθυστερησε να στριψει και εχασε το apex.
Επισης τηρησε ακριβως αυτα που εθεσες:

2 ώρες πριν, liakjim είπε

Ο Φερσταπεν είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, έμεινε εντός πίστας και στο apex ήταν μπροστά. Legit προσπέραση. 

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Δεν υπάρχει καμία υποχρέωση να μείνεις στο apex αν προσπερνάς. Ο Χάμιλτον έστριψε σαν γιαγιά, άνοιξε την πόρτα, ο Μαξ έστριψε οριακά, αλλά έστριψε. Έμεινε εντός άσπρων γραμμών. Το ξέρεις ότι είναι έτσι, το ξέρω και εγώ. Τσάμπα ψηφιακό σάλιο.


Οπως ειπαμε, οι αγωνοδικες και ο ιδιος ο Μαξ διαφωνουν μαζι σου και ειδαμε αντιστοιχο παραδειγμα.

-------------------------------------------------------------------------------------------

22 λεπτά πριν, liakjim είπε

Επίσης το παιχνιδάκι μπορώ να το παίξω και εγώ

image.png.7153e27fe731bc411cc073ac6e46eb57.png

Το συμβαν το ειδες ή οχι; Την απαντηση μου την ειδες ή οχι; 
Γιατι ο Περεζ αφησε χωρο στην εξωτερικη:

image.png.77ba8f65966b7d0120048368493cc0d0.png
https://www.youtube.com/watch?v=zNKzrmOEF8s

  

2 ώρες πριν, haHa είπε

Πρεπει να αφησεις racing room στην εξοδο αν κανεις divebomb(χανοντας τελειως το apex) και δεν εισαι μπροστα στην εισοδο της στροφης.

 

Αναφορά σε κείμενο

The Dutchman added to Sky Sports News HQ: "He did a good move into the corner but it was already very deep. But he just doesn't turn in or give space on the exit - and that's not fair. I race hard and on the limit but I always give space on the exit - that's the difference."

 

image.png

image.png

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Οπως ειπαμε, οι αγωνοδικες διαφωνουν μαζι σου και ειδαμε αντιστοιχο παραδειγμα.

Αναφέρεσαι στον Μάσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vaggos88 είπε

Λύστε μου μια απορια οι πιο ψαγμένοι. Ειχα την εντυπωση οτι οσο τα μονοθεσια φορανε inter/wet tires και γενικα υπαρχει νερο δεν επιτρέπετε το drs. Στον περασμένο αγώνα το άνοιξαν επειδη κλαφτηκε ο Μαξ? Εκαναν παράκαμψη του κανονισμού? 

Δεν έχει να κάνει με Wet Conditions το DRS αλλά με Low Grip Conditions και είναι απόφαση των κριτών. 

Νομίζω 🙂

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τι το κουράζουμε, όσο οδηγαρα να είναι και ο Μαξ (που είναι τεράστια), στο πρώτο του πρωτάθλημα καταπατήθηκαν εξωθφαλμα κανόνες από τον Μιχάλη τον Μαση για αυτό και το πρωτάθλημα ήταν ξεκάθαρα πετσινο.

Στο θέμα του SC γενικά, νομίζω ότι όταν βγαίνει SC στην πίστα η pit lane δεν ανοίγει αμέσως απαραίτητα... Δεν είμαι και σίγουρος όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αλλα νεα, η RB εν γνωση της υποχρεωσε τον Perez να γυρισει στα pit με την αεροτομη να κρεμεται εκθετωντας σε ρισκο τους υπολοιπους οδηγους.
Γιατι το εκανε αυτο;

Γιατι δεν ηθελαν να σταματησει ο Perez στην ακρη προστατευοντας τους αλλους οδηγους, γιατι αυτο θα οδηγουσε σε Safety car κατι που θα εβαζε σε ρισκο την πρωτοπορια του Verstappen.

Why Red Bull knowingly collected a grid penalty to protect Verstappen
Sergio Perez will carry a three-place grid penalty into the Spanish Grand Prix after Red Bull broke the rules to try and protect Max Verstappen.

Αναφορά σε κείμενο

The reason for this was that Red Bull conceded to the stewards in the summons that it had told Perez to try and bring the car back to the pits to avoid a safety car that could have placed team-mate Max Verstappen's lead in peril. 

The Dutchman had a buffer of about three seconds to the chasing pack and was holding that cushion comfortably. Red Bull, though, wanted to avoid a third safety car restart that would have allowed the chasing Lando Norris, and those behind, to potentially pass Verstappen in the closing stages.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...