Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, xacto είπε

Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, ο αγώνας είχε 5 γύρους για να λήξει.

Εκ του αποτελέσματος, η Mercedes πήρε τη σωστή απόφαση σε αυτή την περίπτωση. Για να χάσει τον αγώνα, καταπατήθηκαν κανόνες, υπο φυσιολογικές συνθήκες, ο αγώνας θα τελείωνε πίσω απο το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με τον Norris ήταν πολύ οριακό, παίξανε και χάσανε, θα μπορούσαν να κέρδιζαν, έτσι είναι. Εκ του αποτελέσματος έκαναν λάθος

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, xacto είπε

Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, ο αγώνας είχε 5 γύρους για να λήξει.

Ακριβως.
5 γυροι συνηθως δεν φθανουν για να καθαρισουν την πιστα, να βγαλουν το μονοθεσιο εκτος πιστας, να φυγει ο γερανος, να αφησουν ΟΛΑ τα lapped cars και να περασει και ενας γυρος αφοτου εχει καθαριστει για να μπει μεσα το SC οπως οριζουν οι κανονισμοι.
Και αποδειχθηκε οτι δεν εφθαναν παρα μονο αν παραβιαζοντουσαν οι κανονισμοι, οπως αναφερει και η ΦΙΑ στην εκθεση της.

Με αυτο το σκεπτικο η Mercedes δεν εβαλε τον Χαμ μεσα για αλλαγη ελαστικων.
Αν ηξερε οτι δεν θα τηρουσαν τους κανονισμους και θα ειχαν τουλαχιστον εναν γυρο σε συνθηκες αγωνα, πιθανως να επαιρναν αλλη αποφαση.
Αλλα δεν μπορουσαν να ξερουν οτι ο Μασι θα εκανε αυτα που ηθελε η RB καταπατωντας τους κανονισμους.

18 λεπτά πριν, xacto είπε

Η διαφορά στη δυναμική των 2 μονοθεσίων φάνηκε όταν πέρασε ο Max και αμέσως έκανε μεγάλη διαφορά από τον Lewis. Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, το γνώριζε. Το ότι είναι ο Max και δεν περίμενε καλύτερο σημείο είναι ένα άλλο θέμα.

Με αντίστροφους ρόλους ο Lewis θα είχε και το πλεονέκτημα της τελικής ταχύτητας. Υπάρχει πάντα και η πιθανότητα σύγκρουσης. Αυτή την πιθανότητα δεν την λαμβάνουν υπόψη οι ομάδες όταν αποφασίζουν, γιατί δεν μπορεί να σταθμιστεί/μετρηθεί το αποτέλεσμα.

Δεν εκανε αμεσως μεγαλη διαφορα ο Μαξ. Αντιθετα ο Lewis τον απειλησε και βρεθηκε διπλα τους μισο γυρο πιο μετα.

18 λεπτά πριν, xacto είπε

Η περιέργεια να μελετήσω αυτόν τον αγώνα μου ήρθε βαθιά μέσα στο '22. Ο λόγος ήταν η συμπεριφορά και οι δηλώσεις του Toto προς τον Lewis από την αρχή του '22.

Την εκθεση της FIA την διαβασες;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, xacto said:

Η διαφορά στη δυναμική των 2 μονοθεσίων φάνηκε όταν πέρασε ο Max και αμέσως έκανε μεγάλη διαφορά από τον Lewis. Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, το γνώριζε. Το ότι είναι ο Max και δεν περίμενε καλύτερο σημείο είναι ένα άλλο θέμα.

Πέρα από αυτά που ανέφεραν τα παιδιά για τους 5 γύρους, η διαφορά στην δυναμική των μονοθεσίων λόγω ελαστικών, πρακτικά θα φαινόταν μόνο στο τρίτο sector που είναι mechanical grip limited, γεμάτο traction zones.

Η λογική της Μερσεντές με μείνει μπροστά, είχε επίσης νόημα καθώς το πρώτο sector είναι γρήγορο και άρα το dirty air δεν επιτρέπει προσπέραση. Στο δεύτερο sector επίσης θα είχαν μεγάλο πλεονέκτημα λόγω κινητήρα, που το slipstream δεν μπορούσε να αντισταθμίσει (+Drs κλειστό). Και στο τρίτο ρεαλιστικά δεν γίνεται προσπέραση γιατί δεν χωράνε εύκολα 2 μονοθέσια και είναι εύκολο να κάνεις άμυνα (Abu Dhabi 2016).

Κυριολεκτικά η ΜΟΝΗ ελπίδα του Μαξ να κάνει κίνηση ήταν με μια τόσο μεγάλη βουτιά στη φουρκέτα, ή ακόμα μεγαλύτερη στην αμέσως επόμενη στροφή.

Καθόλου αστάθμητος παράγοντας δεν ήταν ο Μαξ θεωρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, haHa είπε

Ακριβως.
5 γυροι συνηθως δεν φθανουν για να καθαρισουν την πιστα, να βγαλουν το μονοθεσιο εκτος πιστας, να φυγει ο γερανος, να αφησουν ΟΛΑ τα lapped cars και να περασει και ενας γυρος αφοτου εχει καθαριστει για να μπει μεσα το SC οπως οριζουν οι κανονισμοι.
Και αποδειχθηκε οτι δεν εφθαναν παρα μονο αν παραβιαζοντουσαν οι κανονισμοι, οπως αναφερει και η ΦΙΑ στην εκθεση της.

Με αυτο το σκεπτικο η Mercedes δεν εβαλε τον Χαμ μεσα για αλλαγη ελαστικων.
Αν ηξερε οτι δεν θα τηρουσαν τους κανονισμους και θα ειχαν τουλαχιστον εναν γυρο σε συνθηκες αγωνα, πιθανως να επαιρναν αλλη αποφαση.
Αλλα δεν μπορουσαν να ξερουν οτι ο Μασι θα εκανε αυτα που ηθελε η RB καταπατωντας τους κανονισμους.

Δεν εκανε αμεσως μεγαλη διαφορα ο Μαξ. Αντιθετα ο Lewis τον απειλησε και βρεθηκε διπλα τους μισο γυρο πιο μετα.

Την εκθεση της FIA την διαβασες;

Και να ήξερε ότι θα πάρουν απόφαση τέτοια οι διαχειριστές του αγώνα πάλι δεν θα έβαζαν μέσα τον Hamilton γιατί ήταν πρώτος και απλά θα έχανε ίσως αυτό 

Το υποτιθέμενο πρόβλημα ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας που όλοι περίμεναν ο αγώνας να τελειώσει υπό καθεστώς αυτού 

Όλα έγιναν για το θέαμα και εγώ που δεν είμαι fan καμίας ομάδας θεωρώ ότι καλώς έπραξαν και άφησαν μόνο τους μισους να περάσουν για να προλάβει να ξεκινήσει ο αγώνας 

Οι άλλοι μισοί έτσι κι αλλιώς δεν έπαιζαν κανέναν ρόλο 

Ευτυχως έγινε έτσι και είδαμε αυτό το απίστευτο θέαμα μέχρι τελευταίο λεπτό με αγωνία έτοιμοι να φάμε και τις χαρτοπετσέτες 

Μπραβο τους παρά πολύ σωστοί 

 

Ολα για τα λεφτά γίνονται και το θέαμα 

Ε κάποιος έχασε κάποιος κέρδισε αλλά ο κόσμος είναι αυτός που πληρώνει και τον θέλουν να συνεχίσει να βλέπει 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Όλα έγιναν για το θέαμα και εγώ που δεν είμαι fan καμίας ομάδας θεωρώ ότι καλώς έπραξαν και άφησαν μόνο τους μισους να περάσουν για να προλάβει να ξεκινήσει ο αγώνας 

Οι άλλοι μισοί έτσι κι αλλιώς δεν έπαιζαν κανέναν ρόλο 

Ευτυχως έγινε έτσι και είδαμε αυτό το απίστευτο θέαμα μέχρι τελευταίο λεπτό με αγωνία έτοιμοι να φάμε και τις χαρτοπετσέτες 

Μπραβο τους παρά πολύ σωστοί 

Ολα για τα λεφτά γίνονται και το θέαμα 

Ε κάποιος έχασε κάποιος κέρδισε αλλά ο κόσμος είναι αυτός που πληρώνει και τον θέλουν να συνεχίσει να βλέπει 

Δυο πραγματα:
Οι υπολοιποι επαιζαν ρολο, μιας και αν ο Μασι ειχε αφησει κι αυτους που ηταν μεταξυ 3ου Sainz και 2ου Max, ισως να βλεπαμε και τον Sainz στο παιχνιδι. Αλλα η RB ηθελε να μην μπορει κανενας να απειλησει τον Max.

Τελος, δεν βλεπουμε θεαμα στο κολοσσαιο, αλλα ενα αθλημα με κανονισμους.

Αν θελουμε να βλεπουμε θεαμα χωρις κανονισμους και οχι ενα αθλημα με κανονισμους, τοτε σε καθε αγωνα που ο 1ος προηγειται με 10+ sec, ας βαζουμε ενα SC στο τελος ωστε να μπορεσει να τον απειλησει ο 2ος με φρεσκα ελαστικα για να εχουμε  'απίστευτο θέαμα μέχρι τελευταίο λεπτό με αγωνία έτοιμοι να φάμε και τις χαρτοπετσέτες'.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλάκα έχει η επίκληση στους κανονισμούς όταν ο Χαμ έκοψε τη στροφή και δεν έδωσε τη θέση πίσω σε legit προσπέρασμα. Αλλά ας μη ξύνουμε πάλι τις πληγές κάποιων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πλάκα έχει η επίκληση στους κανονισμούς όταν ο Χαμ έκοψε τη στροφή και δεν έδωσε τη θέση πίσω σε legit προσπέρασμα. Αλλά ας μη ξύνουμε πάλι τις πληγές κάποιων.

Οπως εχουμε δει σε πολλους αλλους αγωνες, δεν ειναι legit προσπεραση οταν κανεις divebomb, χανεις τελειως το apex και αναγκαζεις τον προπορευομενο σε ελιγμο αποφυγης συγκρουσης.
Εδω ποσο εχασε το apex ο Μax λογω divebomb:

image.png.fb845bd6af3e8b4205e4aa496526f0a1.png


και εδω πως πηραν οι υπολοιποι την στροφη που δεν εκαναν divebomb:

image.png.264e1d7cd56a31995e4d85245fb47d1c.png

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, mandos είπε

Τι χρονιά έχουμε ρε παιδιά;

Για το όχι pit stop του Lando συζητάμε. Λέμε ότι ο Lando δήλωσε ότι ήταν λάθος στρατηγικής. Τα υπόλοιπα γράφτηκαν επειδή δεν υπάρχει φόρουμ "Σαν σήμερα". Κάτι και η ζέστη, πολύ θέλει; 

  • Like 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, xacto είπε

Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με το θάρρος της ομάδας να πάρει την απόφαση να ρίξει πιο πίσω τον πιλότο της που είναι πρώτος, δεν έχει κοστίσει μόνο πρώτες θέσεις. Στο Abu Dhabi το '21 κόστισε πρωτάθλημα. 

 

4 λεπτά πριν, xacto είπε

Για το όχι pit stop του Lando συζητάμε

thor-really.png.cce90d9d3b787c4a5385d0e1e57b8039.png

  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, haHa είπε

Οπως εχουμε δει σε πολλους αλλους αγωνες, δεν ειναι legit προσπεραση οταν κανεις divebomb, χανεις τελειως το apex και αναγκαζεις τον προπορευομενο σε ελιγμο αποφυγης συγκρουσης.
Εδω ποσο εχασε το apex ο Μax λογω divebomb:

image.png.fb845bd6af3e8b4205e4aa496526f0a1.png


και εδω πως πηραν οι υπολοιποι την στροφη που δεν εκαναν divebomb:

image.png.264e1d7cd56a31995e4d85245fb47d1c.png

 

Ο Φερσταπεν είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, έμεινε εντός πίστας και στο apex ήταν μπροστά. Legit προσπέραση.  Ο Χαμ έκοψε, δεν έδωσε τη θέση πίσω. Την επόμενη φορά που θα κάνεις επίκληση των κανονισμών, κάντο για όλα.

Αλλά τώρα είμαστε στο 2024, αν θέλεις να συνεχίσεις την κουβέντα, κάντο εκεί που πρέπει. Είσαι ( και είμαι) εκτός θέματος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο Φερσταπεν είχε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, έμεινε εντός πίστας και στο apex ήταν μπροστά. Legit προσπέραση.  Ο Χαμ έκοψε, δεν έδωσε τη θέση πίσω. Την επόμενη φορά που θα κάνεις επίκληση των κανονισμών, κάντο για όλα.

Δεν αρκουν μονο αυτα. Αν ο επιτηθεμενος βρεθηκε μπροστα στο apex λογω divebomb και ουσιαστικα εχασε το apex τελειως(ασχετα αν εμεινε εντος πιστας) , τοτε δεν ειναι κανονικη προσπεραση.
Πρεπει να αφησεις racing room στην εξοδο αν κανεις divebomb(χανοντας τελειως το apex) και δεν εισαι μπροστα στην εισοδο της στροφης.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν αρκουν μονο αυτα. Αν ο επιτηθεμενος βρεθηκε μπροστα στο apex λογω divebomb και ουσιαστικα εχασε το apex τελειως(ασχετα αν εμεινε εντος πιστας) , τοτε δεν ειναι κανονικη προσπεραση.
Πρεπει να αφησεις racing room στην εξοδο αν κανεις divebomb(χανοντας τελειως το apex) και δεν εισαι μπροστα στην εισοδο της στροφης.

Αυτοί είναι χαχανίστικοι κανόνες.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, xacto είπε

Για το όχι pit stop του Lando συζητάμε. Λέμε ότι ο Lando δήλωσε ότι ήταν λάθος στρατηγικής. Τα υπόλοιπα γράφτηκαν επειδή δεν υπάρχει φόρουμ "Σαν σήμερα". Κάτι και η ζέστη, πολύ θέλει; 

Να κάνουμε ένα σαν σήμερα που να διαρκεί από την αρχή της hybrid era και να έχει και ποπκορν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος καλό, όλα καλά! 

Πάμε για φρέσκα κουλούρια, φέτος. 

Που αφού έχουν πλησιάσει οι άλλες 2-3 ομάδες, πήρε φωτιά το thread!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...