Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα κατεβάσει 1 φορά 4Κ skysports. Είχα δει τον αγώνα σε F1TV, απλά ήθελα να δω διαφορά εικόνας. Ναι είναι καλύτερη, ναι θα ήθελα το F1TV να το streamάρει σε 4Κ, αλλά δεν μπορώ να βλέπω κονσέρβα (εκτός κι αν είναι ώρα δύσκολη, πχ ξημερώματα). Στο reddit τους κράζουν συνέχεια για το 4Κ (F1TV) εδώ και χρόνια, αλλά τίποτα αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 minutes ago, Witcher1st said:

 

 

 

Ναι αλλα ετσι το βλεπεις με καθυστερηση καποιων ωρων.

Απο το 2010 εως το 2022 ετσι εβλεπα Φ1

Κονσερβα το βραδακι με τορρεντ απο sky sports.

Με απομονωση να μη μαθω το αποτελεσμα.

Και δοκιμαστικα και αγωνα

Επεξ/σία από ASFE
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

😁 χα μετα πηρα καλη τηλεοραση και ηθελα να τα βλεπω ζωντανα η  on demand. Με ειχε κουρασει αυτο το πραγμα 12 χρονια. Κλειστα κινητα. Μην πετυχω κανεναν στον δρομο και μαθω κατι.

Φαντασου τον πρωτο τιτλο του Μαξ τον ειδα Δευτερα πρωι που ειχα βαλει αδεια.

Αλλα ημουν σαν μοναχος την Κυριακη.

Και χθες 12 το βραδυ τον εβαλα. Εκει ειναι καλο οταν εχει καμια κοκκινη σημαια που το προχωρας 😋

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Witcher1st είπε

Οποτε ο Norris δε προλαβε να μπει, ή ηταν επιλογη του; Το safety car βγαινει παντα μπροστα απο τον πρωτο;

Προλάβαινε να μπει αν η ομάδα του αποφάσιζε αστραπιαία. Η είσοδος γίνεται πάντα σε συνεννόηση με την ομάδα, διαφορετικά δεν θα τον περιμένουν. Σε περίπτωση SC μόνο η ομάδα μπορεί να αποφασίσει, γιατί μόνο αυτή έχει τα δεδομένα και όλη την εικόνα για να αποφασίσει. Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με το θάρρος της ομάδας να πάρει την απόφαση να ρίξει πιο πίσω τον πιλότο της που είναι πρώτος, δεν έχει κοστίσει μόνο πρώτες θέσεις. Στο Abu Dhabi το '21 κόστισε πρωτάθλημα. 

Όχι,  βγαίνει αμέσως μόλις λάβει εντολή. Συνήθως μπροστά από τον πρώτο, επειδή πλέον με τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι επαρκώς ενήμεροι οι πιλότοι για να ελαττώσουν ταχύτητα, οπότε μπορούν να κανονίσουν την έξοδο να συμπέσει με τον πρώτο. Το SC πηγαίνει πιο αργά από την μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα υπό καθεστώς SC. Αν κάτσει και βγει ενδιάμεσα, ενημερώνονται οι από πίσω του να το προσπεράσουν, μέχρι να το πετύχει ο πρώτος.

 

EDIT Επίσης αν υπάρχουν μονοθέσια που είναι 1 γύρο πίσω, ενημερώνονται να τους περάσουν όλους και το SC, για να βρεθούν στο τέλος.

Επεξ/σία από xacto
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, xacto είπε

Προλάβαινε να μπει αν η ομάδα του αποφάσιζε αστραπιαία. Η είσοδος γίνεται πάντα σε συνεννόηση με την ομάδα, διαφορετικά δεν θα τον περιμένουν. Σε περίπτωση SC μόνο η ομάδα μπορεί να αποφασίσει, γιατί μόνο αυτή έχει τα δεδομένα και όλη την εικόνα για να αποφασίσει. Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με το θάρρος της ομάδας να πάρει την απόφαση να ρίξει πιο πίσω τον πιλότο της που είναι πρώτος, δεν έχει κοστίσει μόνο πρώτες θέσεις. Στο Abu Dhabi το '21 κόστισε πρωτάθλημα

Δεν ισχυει το παραπανω.
Ο Χαμ, οντας 1ος, ειχε την δυνατοτητα να εμπαινε για πιτ στοπ στο Abu Dhabi, αλλα θα εχανε track position γιατι ο Verstappen δεν θα εμπαινε και ετσι ο Χαμ θα εβγαινε πισω του.
Η Μερσεντες διαλεξε την σωστη στρατηγικη, απλα ο Μασι αποφασισε να μην τηρησει τους κανονισμους που ο ιδιος ειχε εφαρμοσει και ειχε εξηγησει μερικους αγωνες πιο πριν(2020 Eifel Grand Prix in Nürburgring) :

Αναφορά σε κείμενο

Masi said that was the only reason for the length of the safety car in 2020 Eifel Grand Prix.
"That one was the fact that we had to, there's a requirement in the sporting regulations, to wave all lapped cars past," Masi said.
"So I think from that point, it was position 6 onwards that was still running. So 10, 11 cars, that had to unlap themselves, and therefore the safety car period was a bit longer than what we would have normally expected."

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα όμως είναι, ο Νόρρις σε πιο σημείο της πίστας ήταν όταν βγήκε το SC ?

Θεωρητικά, αν δεν είχε περάσει την είσοδο των pit και το έπαιρνε πάνω του να μπει αυθαίρετα, ακόμα και αν δεν ήταν έτοιμη η ομάδα με λάστιχα, πάλι θα προλάβαινε να βγει πρώτος...

Αν βέβαια είχε περάσει το σημείο που μπορεί να αντιδράσει και ο ίδιος, προφανώς δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just getting started είπε

το έπαιρνε πάνω του να μπει αυθαίρετα,

δεν γινετε αυτο, κανενας οδηγος δεν θα το κάνει. το θεμα ειναι οτι το pitwall μπορουσε να τον καλέσει αμεσως μολις ειδε το συμβαν και ΑΝ τελικα δεν επρεπε να μπει να του δωσει ακυρο πριν μπει. οι μηχανικοι θέλουν το πολυ 45 δευτερα να ειναι ετοιμοι. Ειχανε χρονο, κανανε λαθος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 minutes ago, haHa said:

Δεν ισχυει το παραπανω.
Ο Χαμ, οντας 1ος, ειχε την δυνατοτητα να εμπαινε για πιτ στοπ στο Abu Dhabi, αλλα θα εχανε track position γιατι ο Verstappen δεν θα εμπαινε και ετσι ο Χαμ θα εβγαινε πισω του.
Η Μερσεντες διαλεξε την σωστη στρατηγικη, απλα ο Μασι αποφασισε να μην τηρησει τους κανονισμους που ο ιδιος ειχε εφαρμοσει και ειχε εξηγησει μερικους αγωνες πιο πριν(2020 Eifel Grand Prix in Nürburgring) :

Δλδ οποια αποφαση και να επαιρνε ο Χαμ και η Μερσεντες, ηταν καταδικασμενοι να χασουν;

12 minutes ago, just getting started said:

Το ερώτημα όμως είναι, ο Νόρρις σε πιο σημείο της πίστας ήταν όταν βγήκε το SC ?

 

Στην εικονα που εβαλα, μολις ειχε μπει ο Πιαστρι στα πιτ. Οποτε ισως να μη το προλαβε; Αν και λογικα αποφαση της ομαδας ηταν και του ιδιου, αφου του ειπαν να τρεξει οσο πιο γρηγορα μπορει, και το εκανε οχι για εναν, αλλα για δυο γυρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Δλδ οποια αποφαση και να επαιρνε ο Χαμ και η Μερσεντες, ηταν καταδικασμενοι να χασουν;

Στην εικονα που εβαλα, μολις ειχε μπει ο Πιαστρι στα πιτ. Οποτε ισως να μη το προλαβε; Αν και λογικα αποφαση της ομαδας ηταν και του ιδιου, αφου του ειπαν να τρεξει οσο πιο γρηγορα μπορει, και το εκανε οχι για εναν, αλλα για δυο γυρους.

το sc βγηκε οταν ο νορρις ξεκινουσε τη μεγαλη ευθεια που παει στα πιτ. το ατυχημα το ειχαμε δει και ξεραμε οτι θα εχουμε sc κοντα ενα λεπτο πριν.  έχουμε δει τις ομαδες να καλουνε σε πιτ στοπ οδηγους μολις 10 δευτερα μετα απο στουκα και αυτοι να ειναι 20-30 δευτερα απο το μποξ και παλι να κανουν σωστο πιτ στοπ. ηταν αποφαση, δεν ειχε να κανει με το χρονο και την θεση στην πιστα. δεν πιστευαν οτι θα μπουνε οι πισω του μαλλον. η απλως δεν πιστεψαν οτι θα μπει ο βερσταπεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει το παραπανω.
Ο Χαμ, οντας 1ος, ειχε την δυνατοτητα να εμπαινε για πιτ στοπ στο Abu Dhabi, αλλα θα εχανε track position γιατι ο Verstappen δεν θα εμπαινε και ετσι ο Χαμ θα εβγαινε πισω του.
Η Μερσεντες διαλεξε την σωστη στρατηγικη, απλα ο Μασι αποφασισε να μην τηρησει τους κανονισμους που ο ιδιος ειχε εφαρμοσει και ειχε εξηγησει μερικους αγωνες πιο πριν(2020 Eifel Grand Prix in Nürburgring) :

Όταν βγήκε το SC, η Mercedes γνώριζε (όπως όλοι) ότι τα μονοθέσια ανάμεσα σε Lewis και Max θα προσπερνούσαν για να βρεθούν τελευταία, όπως όριζε ο κανονισμός. Οι κωμικοτραγικές αποφάσεις που ακολούθησαν δεν ήταν προβλεπόμενες και τελικά δεν άλλαξαν το αποτέλεσμα. Όσα ήταν ένα γύρο πίσω, τελικά βγήκαν από τη μέση. Το όλο θέμα ήταν ότι η Mercedes έπρεπε να τολμήσει να χάσει ο Lewis το track position, για να έχει την πιθανότητα να κερδίσει τον αγώνα ή έστω την δυνατότητα να το παλέψει. Όποιος δεν είχε αλλάξει ελαστικά ήταν καταδικασμένος, άσχετα αν ήταν μπροστά ή πίσω. Η άμεση, άνετη προσπέραση και μάλιστα σε δύσκολο σημείο του Max, ήταν για εμένα η απόδειξη, κάτι που φυσικά γνώριζαν εκ των προτέρων οι ομάδες, όπως και ότι ο Lewis είχε μεγαλύτερη τελική ταχύτητα χωρίς χρήση DRS. Το καταλάβαινε και ο Lewis, γιατί ρώτησε από το teamradio αν είναι σίγουροι ότι αυτή είναι η σωστή στρατηγική. Αν ο Lewis έμπαινε για αλλαγή και ο Max όχι, το αποτέλεσμα θα ήταν αντίστροφο και μάλιστα με μεγαλύτερη άνεση λόγω της υψηλότερης τελικής της Mercedes. Αν άλλαζαν και οι 2, μόνο με οδηγικό λάθος του Lewis θα χανόταν το πρωτάθλημα. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Max θα άλλαζε ελαστικά ότι κι αν έκανε ο Lewis. "Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με το θάρρος της ομάδας να πάρει την απόφαση να ρίξει πιο πίσω τον πιλότο της που είναι πρώτος..."

Στο link που παρέθεσες ο Masi εξηγεί γιατί πρέπει σε καθεστώς SC τα μονοθέσια που είναι ένα γύρο πίσω, να περάσουν μπροστά. Αυτό έγινε τελικά, σε καμία περίπτωση δεν γνώριζε η Mercedes ότι υπήρχε πιθανότητα να μην γίνει. 

Επεξ/σία από xacto
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, xacto είπε

Οι κωμικοτραγικές αποφάσεις που ακολούθησαν δεν ήταν προβλεπόμενες και τελικά δεν άλλαξαν το αποτέλεσμα. Όσα ήταν ένα γύρο πίσω, τελικά βγήκαν από τη μέση...
....
Στο link που παρέθεσες ο Masi εξηγεί γιατί πρέπει σε καθεστώς SC τα μονοθέσια που είναι ένα γύρο πίσω, να περάσουν μπροστά. Αυτό έγινε τελικά, σε καμία περίπτωση δεν γνώριζε η Mercedes ότι υπήρχε πιθανότητα να μην γίνει. 

Εχεις λαθος δεδομενα και καταληγεις σε λαθος συμπερασματα.
Δεν περασαν μπροστα ολα τα μονοθεσια που ηταν ενα γυρο πισω, περασαν μονο αυτα που ηθελε ο Μασι και η RB.
Ενδεικτικα, o Masi δεν αφησε να περασουν τα μονοθεσια που ηταν μεταξυ Max(2ος) και Sainz(3ος). Ο Sainz δεν μπορεσε να κυνηγησει κατι παραπανω λογω της παραβιασης των κανονισμων απο τον Masi.

Αυτο ηταν κοντρα στους κανονισμους(που οπως λες ο ιδιος ο Μασι εξηγει στο παραπανω link) και ακομα και η ΦΙΑ στην εκθεση της γραφει οτι ηταν εναντια στους κανονισμους.
 

Αναφορά σε κείμενο

"That one was the fact that we had to, there's a requirement in the sporting regulations, to wave all lapped cars past," Masi said.


Επισης, το safety car μπηκε 1 γυρο πιο νωρις απο οτι επιτρεποταν: καλεσαν το safety car μεσα στον ιδιο γυρο που εδωσαν εντολη να προσπερασουν τα lapped cars. Αυτο δεν επιτρεπεται.

9 ώρες πριν, xacto είπε

 Αν ο Lewis έμπαινε για αλλαγή και ο Max όχι, το αποτέλεσμα θα ήταν αντίστροφο και μάλιστα με μεγαλύτερη άνεση λόγω της υψηλότερης τελικής της Mercedes. Αν άλλαζαν και οι 2, μόνο με οδηγικό λάθος του Lewis θα χανόταν το πρωτάθλημα. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Max θα άλλαζε ελαστικά ότι κι αν έκανε ο Lewis. "Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με το θάρρος της ομάδας να πάρει την απόφαση να ρίξει πιο πίσω τον πιλότο της που είναι πρώτος..."

Αν ο Lewis έμπαινε για αλλαγή και ο Max όχι, το αποτέλεσμα μαλλον δεν θα ηταν το αντιστροφο, αφου η RB δεν θα πιεζε για παραβαση των κανονισμων με τα lapped cars και το safety car.
Ο Μασι ακουσε τις προτροπες της RB για παραβιαση κανονισμων, εδω η στιχομυθια:
https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/the-safety-car-regulations-that-michael-masi-ignored-to-go-racing-at-the-end-of-abu-dhabi-gp/
 

Αναφορά σε κείμενο

Initially teams were told that lapped cars would not be able to to unlap themselves, which would leave five lapped cars between Verstappen and Hamilton. It prompted Red Bull team principal Christian Horner to jump on the radio to Masi.

“Why aren’t we getting these lapped cars out of the way?” asked Horner. Masi responded that he was more concerned with clearing Latifi’s car. “We only need one racing lap,” said Horner.

Red Bull’s sporting director, Jonathan Wheatley then radioed to Masi: “Those lapped cars, you don’t need to let them go right the way around and catch up with the back of the pack,” he said. “You only need to let them go, and then we’ve got a motor race on our hands.”

“Understood,” Masi replied and he went on to take the course of action that Red Bull requested: a sequence that would later ignite suspicions that the result had deliberately been fixed in favour of Verstappen.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς τότε το μεγαλύτερο πιθανό σενάριο ήταν να λήξει ο αγώνας κάτω από SC. Μόνο και μόνο για αυτήν την πιθανότητα ο Μαξ θα έμενε έξω αν έμπαινε ο Χάμιλτον.

Κατά δεύτερον ο Μαξ για να περάσει απλά βούτηξε δίχως αύριο και έχασε το apex για δέκα μέτρα και έσπρωξε τον Χάμιλτον, ο οποίος ήταν μπροστά στη στροφή και ήδη έστριβε για το apex.

Δεν ξέρω με αντίστροφους ρόλους, αν θα έκανε το ίδιο ο Χάμιλτον για να περάσει το ίδιο εύκολα. Έχουμε δει τι άμυνες κάνει ο Μαξ όταν είναι πιο αργός (Βραζιλία/Σαουδική Αραβία 21).

Θεωρώ η Μερσεντές πήρε τη σωστή απόφαση με βάση τα δεδομένα που είχαν.

Σε αντίθεση με ΜακΛάρεν τώρα στον Καναδά, από ότι φαίνεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει το παραπανω.

1 ώρα πριν, haHa είπε

Εχεις λαθος δεδομενα και καταληγεις σε λαθος συμπερασματα.

Μάλιστα, συγνώμη. 

 

 

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Καταρχάς τότε το μεγαλύτερο πιθανό σενάριο ήταν να λήξει ο αγώνας κάτω από SC. Μόνο και μόνο για αυτήν την πιθανότητα ο Μαξ θα έμενε έξω αν έμπαινε ο Χάμιλτον.

Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, ο αγώνας είχε 5 γύρους για να λήξει.

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Κατά δεύτερον ο Μαξ για να περάσει απλά βούτηξε δίχως αύριο και έχασε το apex για δέκα μέτρα και έσπρωξε τον Χάμιλτον, ο οποίος ήταν μπροστά στη στροφή και ήδη έστριβε για το apex.

Η διαφορά στη δυναμική των 2 μονοθεσίων φάνηκε όταν πέρασε ο Max και αμέσως έκανε μεγάλη διαφορά από τον Lewis. Όταν η Mercedes πήρε την απόφαση, το γνώριζε. Το ότι είναι ο Max και δεν περίμενε καλύτερο σημείο είναι ένα άλλο θέμα.

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Δεν ξέρω με αντίστροφους ρόλους, αν θα έκανε το ίδιο ο Χάμιλτον για να περάσει το ίδιο εύκολα. Έχουμε δει τι άμυνες κάνει ο Μαξ όταν είναι πιο αργός (Βραζιλία/Σαουδική Αραβία 21).

Με αντίστροφους ρόλους ο Lewis θα είχε και το πλεονέκτημα της τελικής ταχύτητας. Υπάρχει πάντα και η πιθανότητα σύγκρουσης. Αυτή την πιθανότητα δεν την λαμβάνουν υπόψη οι ομάδες όταν αποφασίζουν, γιατί δεν μπορεί να σταθμιστεί/μετρηθεί το αποτέλεσμα.

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Σε αντίθεση με ΜακΛάρεν τώρα στον Καναδά, από ότι φαίνεται.

Κατά την δική μου θεώρηση των πραγμάτων ήταν καρμπόν (αν είσαι νέος, το καρμπόν ήταν το χειροκίνητο φωτοτυπικό). 

 

 

Η περιέργεια να μελετήσω αυτόν τον αγώνα μου ήρθε βαθιά μέσα στο '22. Ο λόγος ήταν η συμπεριφορά και οι δηλώσεις του Toto προς τον Lewis από την αρχή του '22. Ποτέ κανένας αγωνιστικός διευθυντής δεν έχει ξεφτιλίσει με τέτοια επιμονή και διάρκεια την ομάδα του δημόσια (teamradio) για χάρη του πιλότου. Ταυτόχρονα ο Lewis δήλωνε συχνά ότι του έκλεψαν το πρωτάθλημα, χωρίς ποτέ να αφήνει την παραμικρή υπόνοια, ποιος το έκανε. Μέχρι τότε, εξαιτίας της γελοιότητας των αποφάσεων των αγωνοδικών, είχα την άποψη ότι το πρωτάθλημα του το έκλεψε ο Masi. Ξαναμελετώντας τον αγώνα, σε δροσερό και σκιερό περιβάλλον, υπολογίζοντας τα δεδομένα που είχαν οι ομάδες την στιγμή που αποφάσισαν, κατέληξα σε αυτή την άκρως αντιδημοφιλή άποψη. Από τότε μέχρι και τώρα, όλα όσα γίνονται και λέγονται από Mercedes και Lewis μου φαίνονται λογικότατα.

Η ουσία είναι να σταθμίσεις την απόφαση, με βάση αυτά που γνώριζε την χρονική στιγμή που έπαιρνε την απόφαση. 

Επεξ/σία από xacto
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...