papp0us Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 51 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ενας αγωνας γεματος λαθη για το Ρασελ ,θελει ψωμια ακομα για να πιασει τον Χαμιλτον θεωρω Το να αντιδράς στην πίεση για νίκη δεν είναι κάτι που το έχεις, είναι κάτι που κυρίως το μαθαίνεις. Ας παλέψει μια δεκαριά φορές ακομα για νίκη, και θα δεις πως θα εκμηδενιστούν τα λάθη. 1
liakinen Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Το παραμύθι με την Redbull που δεν ανταποκρίνεται στο οδηγικό στυλ του Perez θα το συνεχίσουμε ή ο δράκος ψόφησε; Ντροπή που ο Albon δεν επέστρεψε. Ακόμα και ο Ιάπωνας θα ήταν καλύτερος. 1
akoinonitos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, ASFE είπε Στο Μονακο ισχυε το παραπανω. Στον Καναδα και οι 2 ειχαν την πτερυγα. Και τελικα ο Ρασσελ ειχε και λιγο tow στα q. Να τα λεμε ολα Εγω γτ θυμαμαι οτι ο Ρασελ την ειχε απο τα p και του χαμηλτον του την εβαλας στα q αλλα μη εχοντας τον ιδιο χρονο να βρει τις ρυθμισεις που θελει? Τουλαχιστον ετσι ελεγαν στον ant1 9 λεπτά πριν, papp0us είπε Το να αντιδράς στην πίεση για νίκη δεν είναι κάτι που το έχεις, είναι κάτι που κυρίως το μαθαίνεις. Ας παλέψει μια δεκαριά φορές ακομα για νίκη, και θα δεις πως θα εκμηδενιστούν τα λάθη. Ναι δεν μπηκε ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι. Εγω βλεπω οτι κανει ευκολα το λαθος υπο πιεση ακομα και οταν δεν ειναι πρωτος Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2024 από akoinonitos
papp0us Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ναι δεν μπηκες ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι Όλοι στην F1 απο μικρά παιδιά είναι στους αγώνες. Δεν κοντράρεται με τον Βαγγέλη τον drifter απο το Μαρούσι, με τον Max, τον Norris και τον Hamilton κοντράρεται. Η ψυχραιμία στην πίεση είναι θέμα εμπειρίας. Αν είναι αρκετά τυχερός να είναι μόνιμα στη διεκδίκηση, τότε θα την αποκτήσει. Αν βλέπει βάθρο με μάχες, μια φορά το χρόνο δεν θα την αποκτήσει. 1
basilis_k6 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Οτι και να λετε για το γιωργη, το παιδι εχει ταχυτητα και αν ειναι πισω απο καποιον θα κάνει κίνηση. Δεν ειναι κοτα, δεν μασαει να χωθει και προσφερει θεαμα. Εγω τον γουσταρω και ας τερματιζει τελευταιος. Παλευει με οσα εχει και προσπαθει καθε φορα να παρει κατι παραπάνω απο το αμάξι που του δινουν. 1
ASFE Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 45 minutes ago, akoinonitos said: Εγω γτ θυμαμαι οτι ο Ρασελ την ειχε απο τα p και του χαμηλτον του την εβαλας στα q αλλα μη εχοντας τον ιδιο χρονο να βρει τις ρυθμισεις που θελει? Τουλαχιστον ετσι ελεγαν στον ant1 Ναι δεν μπηκε ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι. Εγω βλεπω οτι κανει ευκολα το λαθος υπο πιεση ακομα και οταν δεν ειναι πρωτος Την ειχαν και οι 2 στα practice αλλα λογω καιρου και για να μην εχουν καμια ζημια ετρεξαν με το παλιο σπεκ. Στα q την ειχαν και οι 2. Ο ρασσελ κανει λαθη γιατι εχει και πιο δυσκολο μονοθεσιο, σε σχεση με ταυρους φερραρι μακλαρεν. Ειδικα τα 2 προηγουμενα χρονια. Και ο Μαξαρος πχ το 2023 ηταν αλανθαστος. Φετος που εχει πιο δυσκολο μονοθεσιο κανει και αυτος τα λαθακια του. Γενικα πιεση και λαθη εχει ενα ονομα Σεμπαστιαν Φεττελ 4
xacto Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Η Mercedes μη κυνηγώντας πρωτάθλημα, έχει την πολυτέλεια να διαχειριστεί τους πιλότους της όπως επιθυμεί. Ο ένας δεν το πολυπάει το γράμμα, δεν μας ενδιαφέρει στο παρόν, θα συζητηθεί του χρόνου. Ο άλλος επειδή φεύγει, δεν προσαρμόζει η ομάδα το μονοθέσιο στις απαιτήσεις του. Δεν μετράει ο λόγος του, είναι ξένο σώμα. Δεν πρέπει να βλέπει τα πάντα εντός της ομάδας. Μπορεί ίσως να χρησιμοποιηθεί ως εξιλαστήριο για προβλήματα της ομάδας. Ο τρόπος με τον οποίο φεύγει, μπορεί να δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα, αν δεν το χειριστούν με άκρα επαγγελματικότητα. Οι opinion makers έχουν στραφεί από πέρυσι εναντίον του, χωρίς να δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον για τις κατά καιρούς χονδροειδείς αποτυχίες της ομάδας, καθώς και τον γελοιώδη τρόπο αντιμετώπισης τους. Παρακολουθώντας τον αγώνα (παρά τις γενναίες προσπάθειες του Πουρναράκη να μην τον παρακολουθήσω) διαπίστωσα ότι ο Lewis (Ferrari επιτρέποντος) είναι σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Δεν με χαροποιεί να βλέπω τον ίδιο πιλότο, όποιος κι αν είναι, να παίρνει περισσότερα από 2, αλλά δεν μπορώ να ρίξω το φταίξιμο για την μονοτονία των 7 πρωταθλημάτων στον ίδιο, όπως δεν το είχα κάνει με τον Schumacher. 1
haHa Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, ASFE είπε Και ο Μαξαρος πχ το 2023 ηταν αλανθαστος. Φετος που εχει πιο δυσκολο μονοθεσιο κανει και αυτος τα λαθακια του. Γενικα πιεση και λαθη εχει ενα ονομα Σεμπαστιαν Φεττελ O Vettel δεν μπορεσε να κερδισει ανετα εναν σχετικα απειρο Stroll (που τωρα παρολο πιο εμπειρος τρωει το ξυλο της αρκουδας απο τον Αλονσο που ειναι τοπ) αλλα μερικοι περιμεναν να μπορεσει να κοντραρει τον Χαμ. Vettel vs Stroll σαν teammates: Ουσιαστικα ισοπαλια https://www.statsf1.com/en/sebastian-vettel/coequipier-detail-lance-stroll.aspx Alonso vs Stroll σαν teammates: Domination https://www.statsf1.com/en/fernando-alonso/coequipier-detail-lance-stroll.aspx --------------------------------------- Ακομα και οταν Φερραρι/Μερσεντες ειχαν τοπ μονοθεσιο, ο Vettel μπορουσε να κοντραρει τον Χαμ μονο για μερικους αγωνες και ενω ηταν μπροστα στο πρωταθλημα, αρχιζε τα λαθη και τις Φετελλιες του, χανοντας το προβαδισμα και το πρωταθλημα. Εντωμεταξυ, ακομα και οι οδηγοι παρομοιαζουν τα αβιαστα λαθη με Φετελλιες, εδω οταν ειδαν το λαθος του Perez χθες: Norris: "OH. SEB. VETTEL!" Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2024 από haHa 1
Tasos19s Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Λοιπόν πάμε να δούμε γρίφο για δυνατούς Πριν τον γύρο 25 η διαφορά Norris και max ήταν 10 δευτερόλεπτα Βγαινει αυτοκίνητο ασφαλείας και max και Russel μπαίνουν pit Η διαφορά Norris και max γίνεται 28 δευτερόλεπτα Ξαφνικά βγαίνει από τα pit ο Norris και βγαίνει πίσω τους Πως στο καλό γίνεται αυτό ρε παιδιά; Απο την στιγμή που κινούνται με ίδια ταχύτητα στην πίστα και κάνουν ίδιο χρόνο σε stop τότε πρέπει να συνεχίσουν να έχουν την διαφορά που είχαν πριν Το βλέπω το ξανά βλέπω μαγνητοσκοπηση και δεν καταλαβαίνω Μαλλον πατούσαν παραπάνω ο max και ο Russel υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας
ASFE Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Νομιζω απλα οτι τον Νορρις τον μαζεψε ο Μαιλαντερ και οριοθετησε τον ρυθμο του. Το αναποδο που ειχε συμβει στο Μαιαμι Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2024 από ASFE
Nabuko Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Μιας και αναφέρθηκε ο Φέτελ Το 2019, το GP Καναδά αποτέλεσε ένα από τα highlights της σεζόν στην F1 εξαιτίας όσων ακολούθησαν της μονομαχίας μεταξύ Σεμπάστιαν Φέτελ και Λιούις Χάμιλτον για τη νίκη. Ο Γερμανός της Ferrari είχε εκκινήσει από την pole position και προηγείτο στον αγώνα, δείχνοντας πως μάλλον θα βάλει τέλος στο σερί 6 συνεχόμενων νικών της Mercedes από την αρχή της σεζόν. Ωστόσο, η συστηματική πίεση του Χάμιλτον ώθησε τον Φέτελ σε λάθος στον 48ο γύρο, με τον Γερμανό να βγαίνει εκτός πίστας στη στροφή 3 και να επανέρχεται μπροστά από τον Βρετανό πρωταθλητή. Οι αγωνοδίκες έκριναν επικίνδυνη την επιστροφή του Φέτελ, επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον τελικό χρόνο του και τον έριξαν στη δεύτερη θέση, με τον οδηγό της Ferrari σαφέστατα παραπονεμένο. Παρόλο που η ομάδα του έκανε ένσταση, η τελική κατάταξη δεν διαφοροποιήθηκε. Για την ιστορία, το βάθρο του αγώνα έκλεισε ο Σαρλ Λεκλέρ. Ο Φέτελ μετά το τέλος του αγώνα άλλαξε τις πινακίδες της τελικής κατάταξης βάζοντας το 1 στον εαυτό του και το 2 στον Χαμ. Στο βίντεο απ' το 6:30
akoinonitos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 55 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Λοιπόν πάμε να δούμε γρίφο για δυνατούς Πριν τον γύρο 25 η διαφορά Norris και max ήταν 10 δευτερόλεπτα Βγαινει αυτοκίνητο ασφαλείας και max και Russel μπαίνουν pit Η διαφορά Norris και max γίνεται 28 δευτερόλεπτα Ξαφνικά βγαίνει από τα pit ο Norris και βγαίνει πίσω τους Πως στο καλό γίνεται αυτό ρε παιδιά; Απο την στιγμή που κινούνται με ίδια ταχύτητα στην πίστα και κάνουν ίδιο χρόνο σε stop τότε πρέπει να συνεχίσουν να έχουν την διαφορά που είχαν πριν Το βλέπω το ξανά βλέπω μαγνητοσκοπηση και δεν καταλαβαίνω Μαλλον πατούσαν παραπάνω ο max και ο Russel υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας μα υπηρχε safety car πως θες να εχει διατηρησει τα 28 δευτερα? Υπηρχε κενο στην μεταδοση που δεν εβλεπεε τον χρονο γτ εδειχναν τα replay του latifi 2. Με το σκεπτικο σου ετρεχε και ο piastri
Tasos19s Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε μα υπηρχε safety car πως θες να εχει διατηρησει τα 28 δευτερα? Υπηρχε κενο στην μεταδοση που δεν εβλεπεε τον χρονο γτ εδειχναν τα replay του latifi 2. Με το σκεπτικο σου ετρεχε και ο piastri Ναι γι αυτό επειδή πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα άρα έπρεπε να μπει ο Norris να βγει και να έχει πάλι την πρωτιά ας μην είχε 11 δευτερόλεπτα διαφορά αλλά έπρεπε να βγει μπροστά
akoinonitos Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Ναι γι αυτό επειδή πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα άρα έπρεπε να μπει ο Norris να βγει και να έχει πάλι την πρωτιά ας μην είχε 11 δευτερόλεπτα διαφορά αλλά έπρεπε να βγει μπροστά κατι λαθος εχεις καταλαβει ,αν ηταν ετσι καθε φορα που εμπαινε sc θα διατηρουσαν ολοι την αποσταση που ειχαν πριν μπει και θα ηταν σαν να μην ειχε μπει
Προτεινόμενες αναρτήσεις