Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ενας αγωνας γεματος λαθη για το Ρασελ ,θελει ψωμια ακομα για να πιασει τον Χαμιλτον θεωρω

Το να αντιδράς στην πίεση για νίκη δεν είναι κάτι που το έχεις, είναι κάτι που κυρίως το μαθαίνεις. Ας παλέψει μια δεκαριά φορές ακομα για νίκη, και θα δεις πως θα εκμηδενιστούν τα λάθη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παραμύθι με την Redbull που δεν ανταποκρίνεται στο οδηγικό στυλ του Perez θα το συνεχίσουμε ή ο δράκος ψόφησε; 

Ντροπή που ο Albon δεν επέστρεψε. Ακόμα και ο Ιάπωνας θα ήταν καλύτερος. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ASFE είπε

Στο Μονακο ισχυε το παραπανω.

Στον Καναδα και οι 2 ειχαν την πτερυγα. Και τελικα ο Ρασσελ ειχε και λιγο tow στα q. Να τα λεμε ολα

Εγω γτ θυμαμαι οτι ο Ρασελ την ειχε απο τα p και του χαμηλτον του την εβαλας στα q αλλα μη εχοντας τον ιδιο χρονο να βρει τις ρυθμισεις που θελει?  Τουλαχιστον ετσι ελεγαν στον ant1

9 λεπτά πριν, papp0us είπε

Το να αντιδράς στην πίεση για νίκη δεν είναι κάτι που το έχεις, είναι κάτι που κυρίως το μαθαίνεις. Ας παλέψει μια δεκαριά φορές ακομα για νίκη, και θα δεις πως θα εκμηδενιστούν τα λάθη.

Ναι δεν μπηκε ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι. 

Εγω βλεπω οτι κανει ευκολα το λαθος υπο πιεση ακομα και οταν δεν ειναι πρωτος

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Ναι δεν μπηκες ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι

Όλοι στην F1 απο μικρά παιδιά είναι στους αγώνες. Δεν κοντράρεται με τον Βαγγέλη τον drifter απο το Μαρούσι, με τον Max, τον Norris και τον Hamilton κοντράρεται. Η ψυχραιμία στην πίεση είναι θέμα εμπειρίας. Αν είναι αρκετά τυχερός να είναι μόνιμα στη διεκδίκηση, τότε θα την αποκτήσει. Αν βλέπει βάθρο με μάχες, μια φορά το χρόνο δεν θα την αποκτήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι και να λετε για το γιωργη, το παιδι εχει ταχυτητα και αν ειναι πισω απο καποιον θα κάνει κίνηση. Δεν ειναι κοτα, δεν μασαει να χωθει και προσφερει θεαμα. Εγω τον γουσταρω και ας τερματιζει τελευταιος. Παλευει με οσα εχει και προσπαθει καθε φορα να παρει κατι παραπάνω απο το αμάξι που του δινουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, akoinonitos said:

Εγω γτ θυμαμαι οτι ο Ρασελ την ειχε απο τα p και του χαμηλτον του την εβαλας στα q αλλα μη εχοντας τον ιδιο χρονο να βρει τις ρυθμισεις που θελει?  Τουλαχιστον ετσι ελεγαν στον ant1

Ναι δεν μπηκε ομως στους αγωνες χθες ,απο μικρο παιδι ειναι. 

Εγω βλεπω οτι κανει ευκολα το λαθος υπο πιεση ακομα και οταν δεν ειναι πρωτος

Την ειχαν και οι 2 στα practice αλλα λογω καιρου και για να μην εχουν καμια ζημια ετρεξαν με το παλιο σπεκ. Στα q την ειχαν και οι 2.

Ο ρασσελ κανει λαθη γιατι εχει και πιο δυσκολο μονοθεσιο, σε σχεση με ταυρους φερραρι μακλαρεν. Ειδικα τα 2 προηγουμενα χρονια.

Και ο Μαξαρος πχ το 2023 ηταν αλανθαστος. Φετος που εχει πιο δυσκολο μονοθεσιο κανει και αυτος τα λαθακια του.

Γενικα πιεση και λαθη εχει ενα ονομα

Σεμπαστιαν Φεττελ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Mercedes μη κυνηγώντας πρωτάθλημα, έχει την πολυτέλεια να διαχειριστεί τους πιλότους της όπως επιθυμεί. Ο ένας δεν το πολυπάει το γράμμα, δεν μας ενδιαφέρει στο παρόν, θα συζητηθεί του χρόνου. Ο άλλος επειδή φεύγει, δεν προσαρμόζει η ομάδα το μονοθέσιο στις απαιτήσεις του. Δεν μετράει ο λόγος του, είναι ξένο σώμα. Δεν πρέπει να βλέπει τα πάντα εντός της ομάδας. Μπορεί ίσως να χρησιμοποιηθεί ως εξιλαστήριο για προβλήματα της ομάδας. Ο τρόπος με τον οποίο φεύγει, μπορεί να δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα, αν δεν το χειριστούν με άκρα επαγγελματικότητα. Οι opinion makers έχουν στραφεί από πέρυσι εναντίον του, χωρίς να δείχνουν το ίδιο ενδιαφέρον για τις κατά καιρούς χονδροειδείς αποτυχίες της ομάδας, καθώς και τον γελοιώδη τρόπο αντιμετώπισης τους. 
Παρακολουθώντας τον αγώνα (παρά τις γενναίες προσπάθειες του Πουρναράκη να μην τον παρακολουθήσω) διαπίστωσα ότι ο Lewis (Ferrari επιτρέποντος) είναι σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα. Δεν με χαροποιεί να βλέπω τον ίδιο πιλότο, όποιος κι αν είναι, να παίρνει περισσότερα από 2, αλλά δεν μπορώ να ρίξω το φταίξιμο για την μονοτονία των 7 πρωταθλημάτων στον ίδιο, όπως δεν το είχα κάνει με τον Schumacher. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, ASFE είπε

Και ο Μαξαρος πχ το 2023 ηταν αλανθαστος. Φετος που εχει πιο δυσκολο μονοθεσιο κανει και αυτος τα λαθακια του.

Γενικα πιεση και λαθη εχει ενα ονομα

Σεμπαστιαν Φεττελ

O Vettel δεν μπορεσε να κερδισει ανετα εναν σχετικα απειρο Stroll (που τωρα παρολο πιο εμπειρος τρωει το ξυλο της αρκουδας απο τον Αλονσο που ειναι τοπ) αλλα μερικοι περιμεναν να μπορεσει να κοντραρει τον Χαμ.

Vettel vs Stroll σαν teammates: Ουσιαστικα ισοπαλια
https://www.statsf1.com/en/sebastian-vettel/coequipier-detail-lance-stroll.aspx
 

Screenshot_20240308_194007_SamsungInternet.jpg.38b0d86a9929a1c577aadbdf294fa4cc.jpg

 

 

Alonso vs Stroll σαν teammates: Domination
https://www.statsf1.com/en/fernando-alonso/coequipier-detail-lance-stroll.aspx

Screenshot_20240308_194042_SamsungInternet.jpg.bede29f07689206a9053640e1ba72fc0.jpg



---------------------------------------

Ακομα και οταν Φερραρι/Μερσεντες ειχαν τοπ μονοθεσιο, ο Vettel μπορουσε να κοντραρει τον Χαμ μονο για μερικους αγωνες και ενω ηταν μπροστα στο πρωταθλημα, αρχιζε τα λαθη και τις Φετελλιες του, χανοντας το προβαδισμα και το πρωταθλημα.

Εντωμεταξυ, ακομα και οι οδηγοι παρομοιαζουν τα αβιαστα λαθη με Φετελλιες, εδω οταν ειδαν το λαθος του Perez χθες:

Norris: "OH. SEB. VETTEL!"

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν πάμε να δούμε γρίφο για δυνατούς 

 

Πριν τον γύρο 25 η διαφορά Norris και max ήταν 10 δευτερόλεπτα 

Βγαινει αυτοκίνητο ασφαλείας και max και Russel μπαίνουν pit 

Η διαφορά Norris και max γίνεται 28 δευτερόλεπτα 

Ξαφνικά βγαίνει από τα pit ο Norris και βγαίνει πίσω τους 

Πως στο καλό γίνεται αυτό ρε παιδιά; 
 

Απο την στιγμή που κινούνται με ίδια ταχύτητα στην πίστα και κάνουν ίδιο χρόνο σε stop τότε πρέπει να συνεχίσουν να έχουν την διαφορά που είχαν πριν 

 

Το βλέπω το ξανά βλέπω μαγνητοσκοπηση και δεν καταλαβαίνω 

Μαλλον πατούσαν παραπάνω ο max και ο Russel υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω απλα οτι τον Νορρις τον μαζεψε ο Μαιλαντερ και οριοθετησε τον ρυθμο του. Το αναποδο που ειχε συμβει στο Μαιαμι

Επεξ/σία από ASFE
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και αναφέρθηκε ο Φέτελ

Το 2019, το GP Καναδά αποτέλεσε ένα από τα highlights της σεζόν στην F1 εξαιτίας όσων ακολούθησαν της μονομαχίας μεταξύ Σεμπάστιαν Φέτελ και Λιούις Χάμιλτον για τη νίκη. Ο Γερμανός της Ferrari είχε εκκινήσει από την pole position και προηγείτο στον αγώνα, δείχνοντας πως μάλλον θα βάλει τέλος στο σερί 6 συνεχόμενων νικών της Mercedes από την αρχή της σεζόν. Ωστόσο, η συστηματική πίεση του Χάμιλτον ώθησε τον Φέτελ σε λάθος στον 48ο γύρο, με τον Γερμανό να βγαίνει εκτός πίστας στη στροφή 3 και να επανέρχεται μπροστά από τον Βρετανό πρωταθλητή. Οι αγωνοδίκες έκριναν επικίνδυνη την επιστροφή του Φέτελ, επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον τελικό χρόνο του και τον έριξαν στη δεύτερη θέση, με τον οδηγό της Ferrari σαφέστατα παραπονεμένο. Παρόλο που η ομάδα του έκανε ένσταση, η τελική κατάταξη δεν διαφοροποιήθηκε. Για την ιστορία, το βάθρο του αγώνα έκλεισε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Ο Φέτελ μετά το τέλος του αγώνα άλλαξε τις πινακίδες της τελικής κατάταξης βάζοντας το 1 στον εαυτό του και το 2 στον Χαμ. Στο βίντεο απ' το 6:30 

fqtbc-rxoaiivg0_shycoldchris.webp.6b1f3247523d9f2a70f01557fa6fa06b.webp

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Λοιπόν πάμε να δούμε γρίφο για δυνατούς 

 

Πριν τον γύρο 25 η διαφορά Norris και max ήταν 10 δευτερόλεπτα 

Βγαινει αυτοκίνητο ασφαλείας και max και Russel μπαίνουν pit 

Η διαφορά Norris και max γίνεται 28 δευτερόλεπτα 

Ξαφνικά βγαίνει από τα pit ο Norris και βγαίνει πίσω τους 

Πως στο καλό γίνεται αυτό ρε παιδιά; 
 

Απο την στιγμή που κινούνται με ίδια ταχύτητα στην πίστα και κάνουν ίδιο χρόνο σε stop τότε πρέπει να συνεχίσουν να έχουν την διαφορά που είχαν πριν 

 

Το βλέπω το ξανά βλέπω μαγνητοσκοπηση και δεν καταλαβαίνω 

Μαλλον πατούσαν παραπάνω ο max και ο Russel υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας 

μα υπηρχε safety car πως θες να εχει διατηρησει τα 28 δευτερα? Υπηρχε κενο στην μεταδοση που δεν εβλεπεε τον χρονο γτ εδειχναν τα replay του latifi 2.  Με το σκεπτικο σου ετρεχε και ο piastri 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

μα υπηρχε safety car πως θες να εχει διατηρησει τα 28 δευτερα? Υπηρχε κενο στην μεταδοση που δεν εβλεπεε τον χρονο γτ εδειχναν τα replay του latifi 2.  Με το σκεπτικο σου ετρεχε και ο piastri 

Ναι γι αυτό επειδή πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα άρα έπρεπε να μπει ο Norris να βγει και να έχει πάλι την πρωτιά 

ας μην είχε 11 δευτερόλεπτα διαφορά αλλά έπρεπε να βγει μπροστά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Ναι γι αυτό επειδή πηγαίνουν όλοι με την ίδια ταχύτητα άρα έπρεπε να μπει ο Norris να βγει και να έχει πάλι την πρωτιά 

ας μην είχε 11 δευτερόλεπτα διαφορά αλλά έπρεπε να βγει μπροστά 

 κατι λαθος εχεις καταλαβει ,αν ηταν ετσι καθε φορα που εμπαινε sc θα διατηρουσαν ολοι την αποσταση που  ειχαν πριν μπει και θα ηταν σαν να μην ειχε μπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...