liakinen Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου Κρίμα ο Carlos να τρέχει με Williams και ο Perez με Redbull. Βέβαια του χρόνου παίζει η Williams να είναι καλύτερο μονοθέσιο 😉 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 5 λεπτά πριν, ASFE είπε Toro Rosso, Renault,McLaren,Ferrari, Williams ισπανοι τουρίστες αυτος και ο αλονσο. αντε και μετα audi. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 6 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιουνίου Για τον Αλονσο διαφωνω. Περναει κακο φεγγαρι τους τελευταιους αγωνες αλλα μονο τουριστας δεν ειναι γενικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, ASFE είπε Για τον Αλονσο διαφωνω. Περναει κακο φεγγαρι τους τελευταιους αγωνες αλλα μονο τουριστας δεν ειναι γενικα. Δεν το λεω απο την αποψη οτι παει και δεν κανει τιποτα. Απλα οτι εχει παει σε πολλες ομαδες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 6 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιουνίου ααα ναι ιδια καριερα νομιζω Τορρο ροσο ex minardi,!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akoinonitos Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, vaggos88 είπε ισπανοι τουρίστες αυτος και ο αλονσο. αντε και μετα audi. πως μπορει να ειναι τουριστας τερματιζοντας πρωτος στην Αυστραλια και εχοντας θεσεις κοντα και μεσα στην 3αδα? edit : ακυρο μετα ειδα την εξηγηση που εδωσες Επεξ/σία 6 Ιουνίου από akoinonitos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου νομάς/νομάδας, όχι τούριστας 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vassilis018 Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου https://www.formula1.com/en/latest/article/fia-unveils-formula-1-regulations-for-2026-and-beyond-featuring-more-agile.75qJiYOHXgeJqsVQtDr2UB 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggos88 Δημοσ. 6 Ιουνίου Share Δημοσ. 6 Ιουνίου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου Το προσχέδιο προς διαβούλευση των αλλαγών κατέθεσε σήμερα η FIA. Τα μονοθέσια θα μικρύνουν και θα ελαφρύνουν, περί το 10%. Τα ελαστικά θα στενέψουν. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές θα είναι ενεργές. Η εμπρός αεροτομή θα είναι πιο στενή. Καταργούνται τα αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω από τους εμπρός τροχούς. Μείωση του ground effect με περισσότερο επίπεδο δάπεδο και αλλαγή στον διαχύτη. Το RDS θα αντικατασταθεί από το Manual Override system. Περίπλοκο στην εξήγηση λόγω κάποιων αδιευκρίνιστων ως προς την λειτουργία του, πολλά υποσχόμενο για προσπεράσεις, ίσως υπέρ το δέον εύκολες προσπεράσεις. Πολύ ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας και μεγαλύτερη μπαταρία. Βιοκαύσιμα και μείωση ισχύος για τον θερμικό κινητήρα. Δομή πρόσκρουσης 2 σταδίων και αυξημένη πλευρική προστασία. Οι στόχοι του νέου πλαισίου κανόνων είναι η προσπάθεια να γίνουν τα μονοθέσια περισσότερο ευέλικτα, να μπορούν να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, να είναι ευκολότερες οι προσπεράσεις και να διορθώσουν τα bugs του προηγούμενου. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasos19s Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 7 ώρες πριν, xacto είπε Το προσχέδιο προς διαβούλευση των αλλαγών κατέθεσε σήμερα η FIA. Τα μονοθέσια θα μικρύνουν και θα ελαφρύνουν, περί το 10%. Τα ελαστικά θα στενέψουν. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές θα είναι ενεργές. Η εμπρός αεροτομή θα είναι πιο στενή. Καταργούνται τα αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω από τους εμπρός τροχούς. Μείωση του ground effect με περισσότερο επίπεδο δάπεδο και αλλαγή στον διαχύτη. Το RDS θα αντικατασταθεί από το Manual Override system. Περίπλοκο στην εξήγηση λόγω κάποιων αδιευκρίνιστων ως προς την λειτουργία του, πολλά υποσχόμενο για προσπεράσεις, ίσως υπέρ το δέον εύκολες προσπεράσεις. Πολύ ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας και μεγαλύτερη μπαταρία. Βιοκαύσιμα και μείωση ισχύος για τον θερμικό κινητήρα. Δομή πρόσκρουσης 2 σταδίων και αυξημένη πλευρική προστασία. Οι στόχοι του νέου πλαισίου κανόνων είναι η προσπάθεια να γίνουν τα μονοθέσια περισσότερο ευέλικτα, να μπορούν να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, να είναι ευκολότερες οι προσπεράσεις και να διορθώσουν τα bugs του προηγούμενου. Διορθώνουν τα bugs? Πως λέμε iOS 17.5.1… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stratosnis Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 1 hour ago, Tasos19s said: Διορθώνουν τα bugs? Πως λέμε iOS 17.5.1… ναι είναι κάποια που κρασάρουν κατά την εκκίνηση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xacto Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου Οι κανονισμοί του ’22 είχαν αρκετά bugs. Δεν ξέρω από iOS αλλά σίγουρα όπως τα Windows. To ground effect οδήγησε σε εξαιρετικά άκαμπτα και χαμηλά στησίματα. Τώρα θα μειωθεί δραστικά. Είναι ο κύριος λόγος που δημιουργήθηκε η εικόνα πρωταθλήματος 2 ταχυτήτων, με τις μισές ομάδες να έχουν μεγάλη απόσταση από τις υπόλοιπες. Το μέγεθος και το βάρος αυξήθηκαν, με δυσμενή επίπτωση στην ευελιξία. Η ευελιξία είναι ένας από τους κύριους στόχους των νέων κανονισμών. Αν θες (δεν θες, αλλά θα την γράψω) την γνώμη μου, όσο τα μονοθέσια κουβαλάν μπαταρίες, ευελιξία δεν θα δούμε. Η προσπάθεια για μείωση του βρώμικου αέρα ώστε να υπάρχουν κοντινές μάχες, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Η υλοποίηση από τις ομάδες των κανονισμών του ’22, ήταν κάμποσο διαφορετική από αυτό που είχε στο μυαλό της η FIA. Τώρα έχουν καλύτερες προσομοιώσεις, ευελπιστώντας ότι δεν θα πέσουν έξω στις προβλέψεις. Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι ότι υπάρχει τεράστια βελτίωση στον τρόπο και τους στόχους των αλλαγών τα τελευταία χρόνια. Bugs όμως θα υπάρχουν πάντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
WestMan_swiftsport Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου http://f1fan.gr/φεύγει-το-drs-έρχονται-τα-z-mode-και-x-mode/ http://f1fan.gr/αυτοί-είναι-οι-κανονισμοί-του-2026/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill_viper Δημοσ. 7 Ιουνίου Share Δημοσ. 7 Ιουνίου The FIA have released images of what the 2026 car is expected to look like after the new regulation changes. The cars will be 30kg lighter, 200mm shorter and 100m narrower. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα