liakinen Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Κρίμα ο Carlos να τρέχει με Williams και ο Perez με Redbull. Βέβαια του χρόνου παίζει η Williams να είναι καλύτερο μονοθέσιο 😉 4
vaggos88 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 5 λεπτά πριν, ASFE είπε Toro Rosso, Renault,McLaren,Ferrari, Williams ισπανοι τουρίστες αυτος και ο αλονσο. αντε και μετα audi. 2
ASFE Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Για τον Αλονσο διαφωνω. Περναει κακο φεγγαρι τους τελευταιους αγωνες αλλα μονο τουριστας δεν ειναι γενικα.
vaggos88 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 14 λεπτά πριν, ASFE είπε Για τον Αλονσο διαφωνω. Περναει κακο φεγγαρι τους τελευταιους αγωνες αλλα μονο τουριστας δεν ειναι γενικα. Δεν το λεω απο την αποψη οτι παει και δεν κανει τιποτα. Απλα οτι εχει παει σε πολλες ομαδες. 1
ASFE Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 ααα ναι ιδια καριερα νομιζω Τορρο ροσο ex minardi,!!!
akoinonitos Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, vaggos88 είπε ισπανοι τουρίστες αυτος και ο αλονσο. αντε και μετα audi. πως μπορει να ειναι τουριστας τερματιζοντας πρωτος στην Αυστραλια και εχοντας θεσεις κοντα και μεσα στην 3αδα? edit : ακυρο μετα ειδα την εξηγηση που εδωσες Επεξ/σία 6 Ιουνίου 2024 από akoinonitos
vassilis018 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2024 https://www.formula1.com/en/latest/article/fia-unveils-formula-1-regulations-for-2026-and-beyond-featuring-more-agile.75qJiYOHXgeJqsVQtDr2UB 1
xacto Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Το προσχέδιο προς διαβούλευση των αλλαγών κατέθεσε σήμερα η FIA. Τα μονοθέσια θα μικρύνουν και θα ελαφρύνουν, περί το 10%. Τα ελαστικά θα στενέψουν. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές θα είναι ενεργές. Η εμπρός αεροτομή θα είναι πιο στενή. Καταργούνται τα αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω από τους εμπρός τροχούς. Μείωση του ground effect με περισσότερο επίπεδο δάπεδο και αλλαγή στον διαχύτη. Το RDS θα αντικατασταθεί από το Manual Override system. Περίπλοκο στην εξήγηση λόγω κάποιων αδιευκρίνιστων ως προς την λειτουργία του, πολλά υποσχόμενο για προσπεράσεις, ίσως υπέρ το δέον εύκολες προσπεράσεις. Πολύ ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας και μεγαλύτερη μπαταρία. Βιοκαύσιμα και μείωση ισχύος για τον θερμικό κινητήρα. Δομή πρόσκρουσης 2 σταδίων και αυξημένη πλευρική προστασία. Οι στόχοι του νέου πλαισίου κανόνων είναι η προσπάθεια να γίνουν τα μονοθέσια περισσότερο ευέλικτα, να μπορούν να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, να είναι ευκολότερες οι προσπεράσεις και να διορθώσουν τα bugs του προηγούμενου. 5
Tasos19s Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 7 ώρες πριν, xacto είπε Το προσχέδιο προς διαβούλευση των αλλαγών κατέθεσε σήμερα η FIA. Τα μονοθέσια θα μικρύνουν και θα ελαφρύνουν, περί το 10%. Τα ελαστικά θα στενέψουν. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές θα είναι ενεργές. Η εμπρός αεροτομή θα είναι πιο στενή. Καταργούνται τα αεροδυναμικά βοηθήματα πάνω από τους εμπρός τροχούς. Μείωση του ground effect με περισσότερο επίπεδο δάπεδο και αλλαγή στον διαχύτη. Το RDS θα αντικατασταθεί από το Manual Override system. Περίπλοκο στην εξήγηση λόγω κάποιων αδιευκρίνιστων ως προς την λειτουργία του, πολλά υποσχόμενο για προσπεράσεις, ίσως υπέρ το δέον εύκολες προσπεράσεις. Πολύ ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας και μεγαλύτερη μπαταρία. Βιοκαύσιμα και μείωση ισχύος για τον θερμικό κινητήρα. Δομή πρόσκρουσης 2 σταδίων και αυξημένη πλευρική προστασία. Οι στόχοι του νέου πλαισίου κανόνων είναι η προσπάθεια να γίνουν τα μονοθέσια περισσότερο ευέλικτα, να μπορούν να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, να είναι ευκολότερες οι προσπεράσεις και να διορθώσουν τα bugs του προηγούμενου. Διορθώνουν τα bugs? Πως λέμε iOS 17.5.1…
Stratosnis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 1 hour ago, Tasos19s said: Διορθώνουν τα bugs? Πως λέμε iOS 17.5.1… ναι είναι κάποια που κρασάρουν κατά την εκκίνηση...
xacto Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Οι κανονισμοί του ’22 είχαν αρκετά bugs. Δεν ξέρω από iOS αλλά σίγουρα όπως τα Windows. To ground effect οδήγησε σε εξαιρετικά άκαμπτα και χαμηλά στησίματα. Τώρα θα μειωθεί δραστικά. Είναι ο κύριος λόγος που δημιουργήθηκε η εικόνα πρωταθλήματος 2 ταχυτήτων, με τις μισές ομάδες να έχουν μεγάλη απόσταση από τις υπόλοιπες. Το μέγεθος και το βάρος αυξήθηκαν, με δυσμενή επίπτωση στην ευελιξία. Η ευελιξία είναι ένας από τους κύριους στόχους των νέων κανονισμών. Αν θες (δεν θες, αλλά θα την γράψω) την γνώμη μου, όσο τα μονοθέσια κουβαλάν μπαταρίες, ευελιξία δεν θα δούμε. Η προσπάθεια για μείωση του βρώμικου αέρα ώστε να υπάρχουν κοντινές μάχες, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Η υλοποίηση από τις ομάδες των κανονισμών του ’22, ήταν κάμποσο διαφορετική από αυτό που είχε στο μυαλό της η FIA. Τώρα έχουν καλύτερες προσομοιώσεις, ευελπιστώντας ότι δεν θα πέσουν έξω στις προβλέψεις. Γεγονός αδιαμφισβήτητο είναι ότι υπάρχει τεράστια βελτίωση στον τρόπο και τους στόχους των αλλαγών τα τελευταία χρόνια. Bugs όμως θα υπάρχουν πάντα.
WestMan_swiftsport Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 http://f1fan.gr/φεύγει-το-drs-έρχονται-τα-z-mode-και-x-mode/ http://f1fan.gr/αυτοί-είναι-οι-κανονισμοί-του-2026/ 1
bill_viper Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2024 The FIA have released images of what the 2026 car is expected to look like after the new regulation changes. The cars will be 30kg lighter, 200mm shorter and 100m narrower. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις