Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, bkran είπε

Ακόμα και ο Φερσταπεν με τόσο μεγάλη διαφορά στα λάστιχα δεν μπορούσε να περάσει την merc. Μόνο αν δεν σταματούσε και έμπαινε αργότερα για soft ίσως να είχε κάποια ελπίδα, όμως τότε θα έπρεπε να περάσει και τις 2 merc. 

Πέρεζ μάλλον έφταιγε κι αυτός λίγο, γενικά δεν πάει καλά, φαίνεται να μην βολεύεται καθόλου. Δεν ξέρω τι σκέφτονται εκεί στην Red Bull, έχουν πολλές επιλογές οδηγών που θα μπορούσαν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Ο Φερσταπας μπορουσε να περασει τον Ρασελ αλλα δεν ηθελε να ρισκαρει επαφη και ενδεχομενη εγκαταλειψη, οποτε εκανε damage control.

Για το αρχικο συμβαν και δικη μου γνωμη ειναι οτι εφταιγε και ο Περεζ καθως ο Μαγκνουσεν ειχε ηδη την εμπρος ροδα του διπλα στην πισω του Περεζ, αλλα νομιζω οτι η νομοθεσια αναφερει οτι πρεπει να ειναι στη μεση του προπορευομενου μονοθεσιου (δεν ειμαι και σιγουρος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, greg4 είπε

 

και γιατι δεν εκανες καμια προσπεραση ρε μπρο να μη βαριεσαι;;
φρεσκα ελαστικα ειχες, απεναντι στο ρασσελ με λιωμενα medium

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

και γιατι δεν εκανες καμια προσπεραση ρε μπρο να μη βαριεσαι;;
φρεσκα ελαστικα ειχες, απεναντι στο ρασσελ με λιωμενα medium

Δεν ήταν λιωμένα του Ράσελ. Πήγαινε αργά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν ήταν λιωμένα του Ράσελ. Πήγαινε αργά.

Οσο αργα και να πηγαινε ηταν σιγουρα σε χειροτερη κατασταση απο του Μαξ, συν το γεγονος οτι η Μερσεντα ειναι σαφως υποδεεστερο μονοθεσιο απο την RBR. Βεβαια με τον Γιωργη το κριαρι μπροστα οποιαδηποτε αποπειρα θα κατεληγε σε μπαριερες κατα 99%.
O "παλιος" Μαξ σιγουρα θα επιχειρησουσε κατι εκει. Ο τωρινος οχι. Σκεφτεται οτι η διαφορά του απο Λεκλερ δεν ειναι μεγαλη οποτε αν παρει το πανω χερι η Φερραρι ή η Μακλαρεν απο δω και περα, καθε βαθμος θα μετρησει στο τελος.
Εγω, σαν θεατης, θα τον ηθελα να δοκιμαζει κατι εκει...
 

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Ψάχνουμε γρήγορο οδηγό για θέση δεύτερου στην ομάδα μας #ρεδ_μπουλλ_ρεισινγκ_χοντα.

Πληροφορίες εντός.

Ο Μικ Σουμαχερ σας κανει;;;;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν κοιμαμαι ποτέ τα μεσημέρια, χθες ο αγώνας με νανούρισε και ξεράθηκα όπως και τα προηγούμενα χρόνια.

Πέρα από την πλάκα , τα μόνοθεσια έχουν μεγαλώσει σε διαστάσεις οπότε οποιαδήποτε απόπειρα για προσπερασμα κατά 99% θα καταλήξει σε ατύχημα.

Όσο ιστορικό και να είναι το Μονακό σαν αγώνας και ενώ διοργανώνεται δωρεάν από τη fia , παραμένει ο πιο βαρετός και μονότονος και δεν βλέπω να τον γλιτώνουμε ποτέ...

Επεξ/σία από leolipop
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρότι η πίστα είναι ιδιαίτερη και συμπεράσματα μπορούν να βγουν ελάχιστα έως καθόλου, εμένα και εχθές με εντυπωσίασαν οι McLaren. Ίσως αυτήν την στιγμή να είναι το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο με το καλύτερο δίδυμο μαζί με την Ferrari. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Δεν ήταν λιωμένα του Ράσελ. Πήγαινε αργά.

70γυρους medium.. θα μπορουσε εστω να αραξει DRS πισω του, να τον πιεσει μηπως γινει καμια Russelια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα teamradio των ομάδων προς τους πιλότους:

Charles: Πολύ γρήγορα πας μανίτσα μου, κόψε λίγο.
Oscar: Είναι τα κομματάκια που ξεκολλάν απτό λάστιχο.. Α!, δεν ρώτησες αυτό; 
Carlos: Μετά τους ηρωισμούς έχεις και άποψη; Το θέλει το plan-T το κω -μπιπ- ράκι σου!
Lando: Είσαι ο καλύτερος απόλους. Ο μόνος κάτω από 1:30. Θεός και λίγα λέω.
George: Όχι δεν θα βοηθήσεις τα πεινασμένα παιδάκια στην Αιθιοπία αν πας γρηγορότερα.
Max: Σκάσε επιτέλους, δεν πρόκειται να δείξουν το Shogun στα videowall!
Lewis: Δηλαδή εσύ ξέρεις καλύτερα απτόν πανάκριβο Γερμανικό προσομοιωτή μας; 
Yuki: Μόλις αλλάξαμε στρατηγική, μπορείς να πιέσεις από τώρα και για τα επόμενα 28 μέτρα.
Alexander: Να υπέγραφες με την Ferrari αν ήθελες πάνω από 2 βαθμούς, αχάριστε.  
Pierre: Εμένα ρωτάς τι έκανε; Εκεί δεν ήσουν;
Daniel: Άντε ρε! Κι αυτή τι σου απάντησε;
Lance: Τι σταρ -μπιπ -μπιπ-καιξαναμπιπ- ασου αφεντικό; Γελάν κι οι πέτρες.
Fernando: Το αφεντικό θέλει άλλα 2 λεπτά καβάτζα μπας και τούρθει για τσιγάρο.
Valtteri: Ναι η μοναδική προσπέραση! Θα είναι ευχαριστημένη η Tiffany… Ελπίζω...
Esteban: Δε μας φτάνει η ξεφτίλα που τραβάμε απτήν Renault έχουμε κι εσένα!
Kevin: Δεν χρειάζεται σε αυτόν τον αγώνα. Μη! Όχι! Δεν χωράς!
Alexandra: Είσαι ομορφότερη απτήν Rebecca.
Rebecca: Είσαι ομορφότερη απτήν Alexandra.

  • Like 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ο Φερσταπας μπορουσε να περασει τον Ρασελ αλλα δεν ηθελε να ρισκαρει επαφη και ενδεχομενη εγκαταλειψη, οποτε εκανε damage control.

Για το αρχικο συμβαν και δικη μου γνωμη ειναι οτι εφταιγε και ο Περεζ καθως ο Μαγκνουσεν ειχε ηδη την εμπρος ροδα του διπλα στην πισω του Περεζ, αλλα νομιζω οτι η νομοθεσια αναφερει οτι πρεπει να ειναι στη μεση του προπορευομενου μονοθεσιου (δεν ειμαι και σιγουρος).

Μιλάμε επι μέρες για το πόσο δύσκολο είναι να γίνουν προσπεράσεις με τα ογκώδη πλέον μονοθέσια στους στενούς δρόμους του Μονακό , αλλά ο Μαγκνουσεν θεώρησε καλή ιδέα να κάνει προσπέραση σε ένα σημείο που κάνει "εσάκι" η πίστα και ο Πέρεζ έχει εκτός του Μαγκνουσεν πίσω δεξιά ,και τον Χουλγκεμπεργκ πίσω αριστερά.

Ο ορισμός του πάω να φρακαρω,  αλλά λέει "δεν βαριέσαι θα το κάνω "

 

Screenshot_20240527_175625.jpg

Χμμμ...

Screenshot_20240527_185058.jpg

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικό για εμένα που ο Μαγκ δεν τιμωρήθηκε. Ίσως το ότι είχε 10 βαθμούς. Στο συγκεκριμένο σημείο στενεύει. Το ήξερε. Αριστερά ήταν ο ομόσταυλός του. 

Που πας ρε καραμήτρο; Ούτε με νίτρο ή σε ταινία fast and furious δεν περνάς εκει. Θερμοκέφαλος και νόμιζα ότι όπως είχε πει και ο ίδιος ότιετα τα παιδιά έχει ηρεμήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cinemusic είπε

Μιλάμε επι μέρες για το πόσο δύσκολο είναι να γίνουν προσπεράσεις με τα ογκώδη πλέον μονοθέσια στους στενούς δρόμους του Μονακό , αλλά ο Μαγκνουσεν θεώρησε καλή ιδέα να κάνει προσπέραση σε ένα σημείο που κάνει "εσάκι" η πίστα και ο Πέρεζ έχει εκτός του Μαγκνουσεν πίσω δεξιά ,και τον Χουλγκεμπεργκ πίσω αριστερά.

Ο ορισμός του πάω να φρακαρω,  αλλά λέει "δεν βαριέσαι θα το κάνω "

Δεν θεωρειται εσάκι το συγκεκριμενο σημειο της πιστας, αλλα και να θεωρουνταν, ασχετο εντελως.
Ο Χουλκ ηταν πιο πισω απο τον Περεζ.
Ειναι ογκωδη τα μονοθεσια και στενη η πιστα, αλλα προσπερασματα μπορουν να γινουν, οπως εχουν γινει εξαλλου τα τελευταια χρονια.
Για μενα την κυρια υπαιτιοτητα την εχει ο "κλασσικα ανεγκεφαλος" MAG, αλλα και ο Περεζ δεν ηταν 100% σωστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, tommy^ said:

Για το αρχικο συμβαν και δικη μου γνωμη ειναι οτι εφταιγε και ο Περεζ καθως ο Μαγκνουσεν ειχε ηδη την εμπρος ροδα του διπλα στην πισω του Περεζ

Συμφωνώ... ο Μάγκνουσεν είδε χώρο και χώθηκε. Τραβηγμένο ναι. Αλλά ο Πέρεζ καθρέφτη δεν κοίταξε; Δεν είδε πως αν πιάσει τη δεξιά γραμμή θα κοπανήσουν ανεξάρτητα αν ο Μάγκνουσεν φρενάρει ή όχι;

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...