vaggos88 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 13 λεπτά πριν, Thresh είπε Όλη η ανθρωπότητα... Με εχει κουρασει αυτος ο πουρναρακης και η εκμαδα του. 1
redbullboy Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Τι συμβαίνει; Η μετάδοση στην τηλεόραση είναι κονσέρβα; Ο αγώνας ήταν στις 4, σωστά;
Tasos19s Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 40 λεπτά πριν, specre είπε Είναι ευχάριστο να βλέπουμε το κλείσιμο της διαφοράς της πρώτης (έως τώρα) ομάδας, σε σχέση με τις υπόλοιπες. Ελπίζω σε πολλές όμορφες μάχες στο άμεσο μέλλον. Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα 1
specre Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 1 λεπτό πριν, Tasos19s είπε Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα Κλείσιμο διαφοράς είναι και όταν δεν μπορεί το αμάξι (και ο οδηγός) να διαχειριστεί τα λάστιχα. Για αρκετά χρόνια η φοράδα έπαιρνε pole, αλλά στους αγώνες δεν μπορούσε διότι έτρωγε τα λάστιχα. 6
papp0us Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα Ο max είχε 5 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα, το να κάψει λάστιχο στην αρχή π.χ για να έχει διαφορά και να μην τους φτάσει ο χρόνος να τον φτάσουν στο τέλος είναι επιλογή στρατηγικής, δε δείχνει κάτι. Σήμερα στο τέλος ο Max δεν είχε λάστιχα, επειδή αναγκάστηκε να μην έχει. Επειδή έκλεισε η ψαλίδα. 11
GoMaR Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 30 minutes ago, Tasos19s said: Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα Μα ακριβως αυτο που λες και το "απλα" δεν ειναι τοσο απλο. Την στιγμη που στο τελος δεν ειχε λαστιχα ενω μια αλλη ομαδα ειχε και τον εφτασε, σημαινει ακριβως αυτο. Ειχαν καλυτερο race pace και ετσι μειωσε οποιαδηποτε διαφορα ειχε ανοιξει ο μαξ. Μεχρι τωρα ο μαξ, ανοιγε μια διαφορα 16 δευτερολεπτων, την κλειδωνε εκει και επαιζε σε cruising mode. Τωρα που αναγκαστηκε να πιεσει, εκαψε λαστιχα. 4
ekrepali Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Eγώ στο Μονακό βλέπω μια απ'τα ίδια... τον Μαξ να κάνει αλάνθαστο Q3, κι οι υπόλοιποι κίτρινα sectors. 1
basilis_k6 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 κουβά πήγαμε με το sc. το μονακό θα ειναι σουπα οπως παντα είτε κερδίσει ο βερ είτε οχι. καημο το εχω να κάνει ενα σωστο αγωνα ο λεκλερκ. σε λιγο η φερραρι θα του δωσει λεφτα να φυγει και θα κρατησει τον σαινθ. 1
Tasos19s Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 44 λεπτά πριν, specre είπε Κλείσιμο διαφοράς είναι και όταν δεν μπορεί το αμάξι (και ο οδηγός) να διαχειριστεί τα λάστιχα. Για αρκετά χρόνια η φοράδα έπαιρνε pole, αλλά στους αγώνες δεν μπορούσε διότι έτρωγε τα λάστιχα. Καλά η Ferrari είχε πολλά να λύσει όχι μόνο θα λάστιχα
specre Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 34 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Καλά η Ferrari είχε πολλά να λύσει όχι μόνο θα λάστιχα Δεν διαφωνώ. Ακόμα κι αυτά τα "πολλά" που είχε να λύσει, αφορούν την συνολική απόδοση του μονοθεσίου και του οδηγού του. Δεν τα λύνανε και η διαφορά ήταν χαοτική, κυρίως με RedBull. Τώρα που έχουν "φτιάξει" τη φθορά των ελαστικών, μπορούν και κάνουν πιο καλούς αγώνες. Να μην είχαμε και τα Plan A B C D.... X Y Z... καλά θα ήταν (αν και σήμερα είχαμε μόνο ένα, αν δεν κάνω λάθος).
mandos Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Τόσο ενθουσιασμό που ο Νόρις μπήκε στο DRS δεν τον περίμενα (f1tv), φαντάσου να επιχειρούσε και προσπέραση. 2
Tasos19s Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 4 λεπτά πριν, specre είπε Δεν διαφωνώ. Ακόμα κι αυτά τα "πολλά" που είχε να λύσει, αφορούν την συνολική απόδοση του μονοθεσίου και του οδηγού του. Δεν τα λύνανε και η διαφορά ήταν χαοτική, κυρίως με RedBull. Τώρα που έχουν "φτιάξει" τη φθορά των ελαστικών, μπορούν και κάνουν πιο καλούς αγώνες. Να μην είχαμε και τα Plan A B C D.... X Y Z... καλά θα ήταν (αν και σήμερα είχαμε μόνο ένα, αν δεν κάνω λάθος). Ε ναι έχουν λύσει μερικά θέματα Λιγο στην στρατηγική ακόμα πονάνε δεν έχουν ηγετικό ρόλο στον αγώνα Παντα περιμένουν να δουν τι θα κάνουν οι άλλοι και μετά αποφασίζουν πολλές φορές αργά όμως Η Red Bull έχει όμως αυτό το αίσθημα του νικητή και ορίζει αυτή τον αγώνα 2
specre Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 6 λεπτά πριν, Tasos19s είπε Η Red Bull έχει όμως αυτό το αίσθημα του νικητή και ορίζει αυτή τον αγώνα Το ίδιο είχε κάποτε η Ferrari και η Mercedes. Χωρίς "άξιο" μονοθέσιο.... δεν έχουν το αίσθημα αυτό. Πάρε παράδειγμα τους 2 τελευταίους αγώνες με την McLaren. Σίγουρα οι πορτοκαλί κινούμενες "ad boards" , έχουν αρχίσει να νιώθουν αυτό το αίσθημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις