Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, Thresh είπε

Όλη η ανθρωπότητα...

Με εχει κουρασει αυτος ο πουρναρακης και η εκμαδα του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, specre είπε

Είναι ευχάριστο να βλέπουμε το κλείσιμο της διαφοράς της πρώτης (έως τώρα) ομάδας, σε σχέση με τις υπόλοιπες. Ελπίζω σε πολλές όμορφες μάχες στο άμεσο μέλλον.

Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς 

Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα 

Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tasos19s είπε

Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς 

Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα 

Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα 

Κλείσιμο διαφοράς είναι και όταν δεν μπορεί το αμάξι (και ο οδηγός) να διαχειριστεί τα λάστιχα. Για αρκετά χρόνια η φοράδα έπαιρνε pole, αλλά στους αγώνες δεν μπορούσε διότι έτρωγε τα λάστιχα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς 

Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα 

Θα κλείσει η ψαλίδα όταν από την αρχή του αγώνα έχουμε προσπέραση εκεί που τα λάστιχα όλων είναι φρέσκα 

Ο max είχε 5 γύρους πιο φρέσκα λάστιχα, το να κάψει λάστιχο στην αρχή π.χ για να έχει διαφορά και να μην τους φτάσει ο χρόνος να τον φτάσουν στο τέλος είναι επιλογή στρατηγικής, δε δείχνει κάτι.

Σήμερα στο τέλος ο Max δεν είχε λάστιχα, επειδή αναγκάστηκε να μην έχει. Επειδή έκλεισε η ψαλίδα.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, Tasos19s said:

Πραγματικά εγώ δεν είδα κανένα κλείσιμο διαφοράς 

Απλά ο max στο τέλος δεν είχε λάστιχα. Το αμάξι κατά τα αλλά δεν πιάνεται μαζί με αυτόν μέσα 

 

Μα ακριβως αυτο που λες και το "απλα" δεν ειναι τοσο απλο.
Την στιγμη που στο τελος δεν ειχε λαστιχα ενω μια αλλη ομαδα ειχε και τον εφτασε, σημαινει ακριβως αυτο. Ειχαν καλυτερο race pace και ετσι μειωσε οποιαδηποτε διαφορα ειχε ανοιξει ο μαξ. Μεχρι τωρα ο μαξ, ανοιγε μια διαφορα 16 δευτερολεπτων, την κλειδωνε εκει και επαιζε σε cruising mode. Τωρα που αναγκαστηκε να πιεσει, εκαψε λαστιχα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κουβά πήγαμε με το sc. το μονακό θα ειναι σουπα οπως παντα είτε κερδίσει ο βερ είτε οχι. καημο το εχω να κάνει ενα σωστο αγωνα ο λεκλερκ. σε λιγο η φερραρι θα του δωσει λεφτα να φυγει και θα κρατησει τον σαινθ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, specre είπε

Κλείσιμο διαφοράς είναι και όταν δεν μπορεί το αμάξι (και ο οδηγός) να διαχειριστεί τα λάστιχα. Για αρκετά χρόνια η φοράδα έπαιρνε pole, αλλά στους αγώνες δεν μπορούσε διότι έτρωγε τα λάστιχα.

Καλά η Ferrari είχε πολλά να λύσει όχι μόνο θα λάστιχα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Καλά η Ferrari είχε πολλά να λύσει όχι μόνο θα λάστιχα 

Δεν διαφωνώ. Ακόμα κι αυτά τα "πολλά" που είχε να λύσει, αφορούν την συνολική απόδοση του μονοθεσίου και του οδηγού του. Δεν τα λύνανε και η διαφορά ήταν χαοτική, κυρίως με RedBull. Τώρα που έχουν "φτιάξει" τη φθορά των ελαστικών, μπορούν και κάνουν πιο καλούς αγώνες. Να μην είχαμε και τα Plan A B C D.... X Y Z... καλά θα ήταν (αν και σήμερα είχαμε μόνο ένα, αν δεν κάνω λάθος). :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο ενθουσιασμό που ο Νόρις μπήκε στο DRS δεν τον περίμενα (f1tv), φαντάσου να επιχειρούσε και προσπέραση.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, specre είπε

Δεν διαφωνώ. Ακόμα κι αυτά τα "πολλά" που είχε να λύσει, αφορούν την συνολική απόδοση του μονοθεσίου και του οδηγού του. Δεν τα λύνανε και η διαφορά ήταν χαοτική, κυρίως με RedBull. Τώρα που έχουν "φτιάξει" τη φθορά των ελαστικών, μπορούν και κάνουν πιο καλούς αγώνες. Να μην είχαμε και τα Plan A B C D.... X Y Z... καλά θα ήταν (αν και σήμερα είχαμε μόνο ένα, αν δεν κάνω λάθος). :P

Ε ναι έχουν λύσει μερικά θέματα 

Λιγο στην στρατηγική ακόμα πονάνε δεν έχουν ηγετικό ρόλο στον αγώνα 

Παντα περιμένουν να δουν τι θα κάνουν οι άλλοι και μετά αποφασίζουν πολλές φορές αργά όμως 

Η Red Bull έχει όμως αυτό το αίσθημα του νικητή και ορίζει αυτή τον αγώνα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Η Red Bull έχει όμως αυτό το αίσθημα του νικητή και ορίζει αυτή τον αγώνα 

Το ίδιο είχε κάποτε η Ferrari και η Mercedes. Χωρίς "άξιο" μονοθέσιο.... δεν έχουν το αίσθημα αυτό. Πάρε παράδειγμα τους 2 τελευταίους αγώνες με την McLaren. Σίγουρα οι πορτοκαλί κινούμενες "ad boards" :P, έχουν αρχίσει να νιώθουν αυτό το αίσθημα. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...